Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja, eszembe jutott. Champion van az enyémben, eddig még nem volt gondom vele.
Én Motul 10W40-es olajat használok, gyertyában nem tudok nyilatkozni, nem is tudom most milyen van benne. Az alattunk szóló Denso-t írt, mert megérdemli.
Sziasztok! Tapasztalat hiányából szeretném tanácsotokat kérni ,hogy milyen olajat és gyertyákat érdemes berakni csere akalmával az xy-be. Köszönöm !
Szevasztok! Már rég óta olvasgatom a fórumot. Mindenki ír ilyet olyat. Ezekből én is próbálok új infókat gyűjteni. Megpróbálom megosztani a tapasztalataim az xj600 diviről. Az egész úgy kezdődött, hogy sok sok év után vehettem egy japán motort (sv 650) . A barátaim akik már évek óta xj-t használtak azt mondták, hogy ez a gondtalan motorozás. Tényleg! 2 év alatt 200000Ft-ot költöttem rá, ebből 80000Ft vásárlás után 1 héttel. Eladtam végre a Suzit és az országot felkutatva xj-ket kerestem. Nagyon sok lelakott, nagyon drágán ,végül a barátom mociját vettem meg. 1999-es xj 600 divi. Sajnos kavicson az oldalára rakta de becsületesen javítva lett. A kételkedőknek írnám! 1-év alatt 400Ft-ot költöttem rá(váltó gumira). A kuplung alapjáraton nekem is kerreg, a szelepek xj-sen ketyegnek. Ilyen hangja volt egy másik barátom 94-es xj600-ának is 90000km-t csavart le ezekkel a hangokkal és csak vezérműláncot cserélt. Valóban ez a gondtalan motorozás, nagyon kényelmesen(nem szakad le a derekam nem törik ki a csuklóm).Az idén költöttem azért rá. Olaj 10w40(a20w50nel nehezen forgott), gyertya Denso(mert megérdemli),és végül első gumi. Nagyon megbízható nagyon kényelmes, kezdőknek is csak ajánlom, tudom, hogy a blokk kicsit zörgős alapjáraton de ha nem így lenne lehet nem is lenne jó. Kellemes motorozást mindenkinek.
Elöl: 110/80-17 hátul: 130/70-18 (Heidenau)
Adatlapod töltsd már ki légyszi.
Egyébként mitől lehet az,(kérdezem mindenkitől) hogy enyhe kanyarban 90-nél úgy érzem,(mai napon) mintha defektes lenne a hátsó gumi, picit ráz. Szerpentinen(tavaly augusztus) nem éreztem ilyet, pedig ott jobban be kell dönteni a gépet. Lehet a hideg idő, és a nem túl márkás gumi miatt van?
sziasztok ti mekkora gumit használtok a gépeken én
elöl 110/70R17 hátul 160/60R18
sziasztok
Berber el küldenéd nekem azt az e-mail amiben azok a jó vivásu linkek találhatok mert be nyaltam egy virust és újra kelet telepiteni a gépem és elveszet itt az e-mail cimem

lorand0513@hotmail.com
köszi elöre is

ja és még egy kérdés valakinek nincs ötlete hogy a 2009 es xj digitális oráját hogy birom össze hozni a régivel vagy esetleg másik tipusal kopatibilis-e?
nagyon köszi az öttleteket további szép napot
gratula hozzá hásználd sokat!
Számítok rá, de még így is olcsobban kijövök. A moci jóállapotban van ledes írányjelzőkkel, szemrevételezésem szerint csak 1 lánc tisztítás kell neki. Az előző gazdája vigyázott rá nagyon. Szervizpapírja szerint 1 év alatt 1000 mérföldet nemrakot bele. Most áll az óra 26 000 mérföldön. az kb 40-42k km. A gumik vadonat ujjak még szőrösek, az aksi is új benne. Szóval így összeségében szerintem megérte.
mielőtt megvettem a mostani vasat én is egy behozott xy-t akartam venni, aminek a teljes papirozása 120.000 pénz lett volna, erre számits.
Huh most hogy mondod nem is néztem hogy jobbkormányos-e

Bízom benne minnél olcsobb lesz, de ez majd csak akkor derül ki ha meglesz, majd jelzek menynit kelett ráköltenem.
Akkor ez jobbkormányos?!
Viccet félretéve, biztosan nem lesz 150 a lepapírozás.
Igen Angliából,
adatlapot már töltöm is
képet meg majd potolom
Ez azt jelenti, hogy külföldről behozott motor?
Gratulálunk az új géphez, majd az adatlapodra irhatnál, egy pár dolgot, meg egy két képet mutathatnál rólla.
Igen kb 400-450k körül lesz. Motorikussan minden ok vele csak olajcsere lánc átnézés, utánna márcsak a rendszámra kell várni :)
még nincs rajta müszerfal,kopaszon mentem egy kunkort.valoszinü ,hogy valami érintkezés lesz a probléma.
Egyáltalán nem természetes, és szerintem annak sincs köze hozzá, hogy mennyi idő telt el. Szerintem bendix, bár annak kattania kéne, ha még rossz is. Lehet, valami érintkezés. A lámpa elhalványodott a műszerfalon, vagy teljesen kialudt, mikor megnyomtad a gombot, vagy rendesen világított?
Sziasztok! Ma mentem egy kört a nemrég vásárolt xy vel,de miután leállítom és kb 2 perc múlva indítanám megint, nem indul.Startgombot hiába nyomom semmi,az indito motor sem kattan,kb 15 perc múlva pöcre indul,ez természetes? vagy valami kontakt hiba van.
Szóval az a 300 pénz, 450 lesz ugye? Még akkor is megérte, ha rendben van a gépezet.
Na megoldódott a problema. Akksi feltöltve, Pri állás, és indult is. Ha már elindult, muszáj volt mennem egy kört, és komolyan mondom újjászülettem.
Elthoztam a motort ma már mentem is vele. Az első keréktől furcsa hangot ad és kcisit mintha szorulna is, szerintem a fékel lehet valami, remélem 1 tisztítás megoldja. A motor 95-ös xj 600n 300k-ért vettem szerintem megérte még lekell papíroznom és már lehet is menni vele
A gravitációt csak a PRI állásban tudod kihasználni.
A benzinpumpa tud egyáltalán szivattyúzni, ha levegővel van tele minden? Amennyire tudom, autóknál ez szokott komoly problémát okozni, ha kiürül a tank. Motornál rásegít annyit a gravitáció, hogy a pumpa el tudja kezdeni szívni a benzint? Normál állású csapnál.

Eleinte, mikor 2x kiürült az XJ tankja , tankolás után a csap PRI állásban mindig kellett várni legalább jó 1 percet, mire el lehetett indítani...

üdv, Boky
Pedig a PRI állásnak éppen ez a lényege, hogy pl. ha kifogy a tank és a rendszer, és újratöltöd a tankot nem a motor által létrehozott vákummal tölti fel a csöveket, karburátorokat üzemanyaggal, hanem a gravitáció ezt elvégzi gyorsabban.Valamint az akksit, önindítót kíméled.
Üdv:XJ750