Átállítottam én is, és valami eredménye ugyan lett az előbb,(párat pöffent a kipu) de az akksi feladta, nagyon sokáig kellett tekertetnem, hogy idáig eljussak. Most töltöm, holnap újra próba.Szerintem nem lesz gond, ha már adott némi életjelet magáról.
Elpárolgott a benzin a karbikól.Fel kel töltődnie a rendszernek.
Az enyém is nehezen akart indulni, de aztán átállítottam a csapot "PRI" állásba és így könnyebben beröffent.
Üdv.:XJ750
Sziasztok! Lenne egy kis problémám. Mit kell csinálni, hogy két hónap állás után elinduljon a moci? Az enyém ugyanis még szeretne téli álmot aludni, mert meg se röffen. Gyertya ok, akksi ok, benya van.
Sajnálom, hogy nem jött össze a 600-as XJ.Bár a két kép amit felraktak róla eléggé silány.Sok mindent nem árul el.De akár össze is jöhetett volna...
Üdv.:XJ750
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Használt xj-t néznék és a fényezés szempontjából érdekes lehet hogy a diversion matrica a fejidomon (ovál lámpás) a lakk alatt vagy szabadon felette található.
Szevasztok!
Megnéztük azt az xj-t amit ajánlottatok, kis pénzért!
Hát az egy nagy kalap szar!
A végeredménye a motorvásárlásnak, egy HONDA GL400 lett!
235000-ért tudtuk megvenni, de olyan a motorja mint egy doxa óra!
Szerintem egy tökéletes választás!
V2-es vízhűtéses!
Nagyon kezes bárány!
Ha 250k a motorvásárlásra a limit és képben van az 1 henger is akkor szóba jöhet olasz import motor is. Ezekre kábé 100-120 a papírozás.
Aprilia Pegaso 650
Honda Dominator 650
Egyszerű, kényelmes, jól kezelhető motorok.
Az XJ mellett egyre több Honda CB750 van már eladó. Ezek közül is a Nighthawk ami az olcsóbb. Blokkja messze erősebb, mint az XJ-é és a lábai sem olyan hintaló-szerűek. Ezek egy százassal drágábbról indulnak.
Azt azért vegyétel figyelembe , hogy a 250eFt-os nyolcvanas évek motorjára is simán rá lehet költeni egy kilót. Ezeket már nem "szezonra felkészítve" árulják.
Megvásárolni meg lehet, de átíratni csak eredetvizsga után, érvényes biztosítással és érvényes műszakival lehet.
Megveszed műszaki nélkül, bemész az okmányirodába és elmondod, hogy mi a szitu.Akkor már tudod igazolni, hogy ott jártál és nem róhatnak ki rád büntit.Valamint elmagyarázzák, hogy mi a teendőd.Ugyanis ahány okmányiroda annyi eljárás.Ezt a Pannonia fórumon már egy ideje visszatérő téma.Van olyan iroda ahol átírták a kollégáknak műszaki nélkül is.Átkozott bürokrácia.Nem egyszerű ez itt Magyarországon.Kicsivel nyugatabbra tőlünk ezt egy helyen fél óra alatt elintézik mindenféle érvényes műszaki nélkül.Van még mit tanulni!Remélem segítettem!
Üdv.:XJ750
Nekem még mindig megvan a nagytézé. Sokat jártam túrázni MZ -sekkel, azért nagyon ritka volt az olyan túra, amikor egyik motornak sem volt semmi baja...
Én asszem, inkább vennék öreg XJ -t. Azt azért számításba kell venni, hogy ha ott javítani kell valamit, az dárgább lesz, mint egy MZ -n.
Nekem volt 250es ETZ-m 2 évig. Ez idő alatt semmi gondom nem volt vele és 80E píz volt akkor. Egyszer sem hagyott ott, de az a 85ös 600as XJ igen jó alternatívának tűnik 1. ránézésre.
Valaki viszont felhomályosíthatna, hogy is van a törvény gépjármű eladás/vásárláskor a dolog a műszakival. Én mintha valami olyasmit olvastam volna egykoron, hogy gépjárművet csak érvényes műszakival lehet vásárolni. Ez tényleg így van?
Szevasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni!
A haverom venni akar egy "nagymotort"! Sajnos az anyagi kerete csak 250000ft-ot engedélyez!
Két csapatra bomlott a bandánk! Az egyik fele azt ajánlja, hogy vegyen egy nagyköpcentis régit, a másik fele viszont egy jó kis ETZ-t ajánlott neki!
Ti mit mondotok?
bw