Én most így hirtelen nem tudok hossz-t mondani, de ha bérelsz egy direkt motorok szállítására kiképzett utánfutót (az egy napra úgy 2000 HUF), akkor arra tutira ráfér a vas. Hevedert természetesen vigyél magaddal, mert nem minden kölcsönzőben adnak hozzá....
Olyan infóm is van, hogy a régi típusú Hyundai H1 Van hátuljába kényelmesen elfér... Bár ez valószínüleg nem valami jó közelítés a te szemszögedből
Mi most voltunk tesóval motorozni 1et a Balcsi parton még szombaton. Hiába volt kellemes az idő gyalogosan, motoron hamar csípőssé vált a szél. Kb 50 km-t tehettünk meg, de mind2en egyet értettünk abban, hogy ez még nem az igazi.
Valamire viszont sajnos rá kellett jönnöm. A nadrágok összemennek télen....
Más nem megy rám az XS-es cucc, simán kell az M-es.... Ruha csere lesz ebből úgy látom
Tudnátok segíteni nekem?
Megtudnátok mondani menyni az XJ600-nak a hossza? mert most veszek 1-et és hazakéne hoznom, de nemtodm mekkora járművet vagy vontatot szerezzek hozzá.
Én is voltam motorozni!
Ez még nagyon nem a mi időnk!
Esett is az eső, és még hideg is van!
A mocit visszaraktam a helyére, és ez is 1 óra volt, mire letakarítottam a szart róla!
aki ma nem motorozott, annak legyen olyan a frizurája, mint a Demjén Rózsinak! Ma reggel egy kényszerű motorozáson estem át 5 km, de nem ez a mi időnk még.40-nél nem volt gyorsabb a tempós sehol .
Nekem van egy pár kipudobom, de nem teljesen egyformák. A baloldali kapott egyet a szájának valamikor, de nem lyukas. Jó hangja volt a vasnak amikor fent voltak. Majd megnézem hogy van-e róla valahol képem, régebben a vaterán hirdettem, de nálam maradtak.
Nem jó ez sehogyan sem
A szégyen megöl, hogy így kitoltam magammal
Egybként a váltós lábam az. Nem lesz gond a váltással, mert a bokám hajlik rendesen, csak a térdem nem ... az még csak 30 fokot
CMeg az rizikós, hogy bírja-e majd a moci súlyát ...
De szorgalmasan tornáztatom, hogy ne sorvadjon el az a csepp izmom.
Egyébként köszi a köszöntést, kedves Tőled, hogy eszedbe jutottam
... mindjárt meg is nézem a leveleimet ... (jött egy pár, míg kórházban voltam )
Hát nem irígyellek, még jó, hogy nem a nyár közepén történt. Mondjuk akkor nehéz lett volna korcsolyázni. Tavaszra biztos rendbe jössz, bár nem tudom, hogy a váltós, vagy a fékes lábadról van szó. Ja, és boldog szülinapot, ha nem kaptad volna meg a mailt.
Hát ma én sem közelítem meg az tuti.Nálam is a letakart állapot a jellemző és az egyenletes +10 fokban pihen.Én csak akkor indítom be, ha tudok vele menni egy kört.
Én már láttam pedig benned egy kis Bantu beütést! (színed vonatkozásában!)
Haj!
Nincs valakinek elado kipufogodobja? Vagy hol tudnék beszerezni baráti áron egy dobot? Szeretnék kicsit tuningolni de nem szeretném a saját dobomat suétbarmolni. Inkább egy másikon gyakorlatoznék. Ha gebasz lenne ott a B terv
Most asszem kokasdermesztő a hideg. Ilyenkor jön be az én elképzelésem az a 5W/ akármilyen olaj. Legyek Bantu néger nagy farokkal, ha ebben az időben megközelítem a vasat! Szépen le van takargatva gumis ágy lepedővel, had szunyózzon. A Dakart meg elkezdték megen nélkülem, úgyhogy vigye kánya, nem megyek Boliviába.
Van egy olyan fül, hogy adatlap, a eseménynaptár mellett. Csak egy pár adatot kell megadni, egykét képet. Ez felénk így szokás, olyan mintha bemutatkoznál.
A srác motorja ismert itt a fórumon, én is gondolkodtam a megvásárlásán. Nekünk mar régebben elmondta, hogy szerkezeti kára nincs a motornak, a legnagyobb probléma, hogy az első telókat meg kell görgőzni. Több bontó is árul alkatrészeket hozzá, sőt az ebayen is lehet kapni. Szerintem a javítási költség mindennel együtt 100000Ft körül van. Ugyanezt a motort a srac a baleset előtt ilyen 600 körül árulta. Szerintem nem rossz vétel, ha van időd egy kicsit foglalkozni vele.
Olyan infóm is van, hogy a régi típusú Hyundai H1 Van hátuljába kényelmesen elfér... Bár ez valószínüleg nem valami jó közelítés a te szemszögedből