Köszi Nanupakk a tájékoztatást.Úgy néz ki, hogy megoldódik az elhagyott kütyü mizériája.Tudtam utánrendelni 1500 pénzért. Még télen valószínű, hogy az izzósor is belekerül(terveim szerint).
Régebbi a doboz, nem olyan a zárja, mint a tiédnek. A platnihoz való felfogatás viszont uaz. Ha kell viheted. Kizárólag aranyárban. :) Ja, a kulcs se tom merre van a doboz meg zárva.
Más: Van egy duplatárcsás felnim. Új csapágyakkal, új szimmeringekkel. A felni nem üt, nem csapkod. A tárcsák jók, nem kopottak, viszont nem tudom, hogy ütnek e. Képet majd csinálok. Épkézláb ajánlatokat várok, ha valakit érdekel.
Ismerős szavak ... április végén hallottam ilyesmit ... aztán lett augusztus, mire eljött a vizsga ideje ...
... az pedig sokszor két hét ...
Remélem, Te nem jársz így !
Jaja. Viszont nagyon jó oktatóm van azt mondta ha van két hetem menjek el, akkor pedig lenyomjuk gyorsan. Aztán akkora gurulásokat csinálunk hogy az csak na. Akár közösen is...vagy többen... Minnél többen annál jobb. Vagyunk itt azért egy páran
Hmmm...
Nem igazán értemm ezt a jogsi témát
Ezelőtt Neked egy 400-asod volt, nem?
Javíts ki, ha tévednék, de arra is kell az "A" jogsi.
"A korl."-al az sem megy, ... az enyém legalábbis nem, mivel 30kW-os!
Az "A korl." jogsi pedig csak 25kW-ig szól ...
Szóval azt eddig mivel hajtottad? /a benyón kívül /
Egyébként valóban nem irígyellek, örülök, hogy nem kell a későbbiekben sem különbözeti vizsgákkal szüttyögnöm ...
Pfujjj ....
Felálll a szőr a hátamon, ha bólyát látok
Hát nem irígyellek a jogsival kapcsolatban, szerintem Rike sem márciusban kezdheted el legkorábban a gyakorlatot, ha nem változott azóta a dolog. Én is így voltam. Motor a garázsban, jogsi meg sehol. De majd meglesz, csak elég nehezen telik így az idő. A motor szép, gratula.
Gratttulálok! Ha minden ilyen fain, akkor igen jó kis vételt csináltál.Sokat használd egészségben! Ha nem esik még hó, akkor nyomhatod az összeszokást. Én most jöttem meg boltból ami Zircen volt csak .
A kuplung hanggal nem kell foglalkozni.Szerintem nincs olyan motor aminek nincs valami mellékes hang valahol.
Köszönöm a jó kivánságokat. De minden nap néztem a hirdetéseket. Aztán tegnap tették fel délelőtt estére el is hoztuk. De majd csinálok részletes képeket, meglátjátok annyira szép állapotban van, hogy hihetetlen. Egy kis kuplunghangja van ennek is mint minden xj nek, ahogy hallom, de nem vészes egyáltalán. A motorjában 56e km van, de pöccre indul, menni meg valami iszonyatosan jól megy. Sok ilyen apróság van rajta: pl piros műszerfalmegvilágítás, xenon hatású fényszóró, meg kis csini króm tükrök, nagy kétsisakos doboz, meg ilyenek. A blokkja tényleg nagyon szép tiszta, meg hat mindene szép. SZóval remélem össze fogunk szokni. A 400astól egy kicsit nehezebb az eleje, de szerintem jok leszünk. Amugy a 350ből egy 10est engedett a csavo, azt mondta hogy ilyen motort ennyiért seholsem kapok, úgyhogy vagy ennyi vagy tolja is vissza.
Azt tudnod kell, hogy megöl a sárga irígység ... vagy a piros ... vagy a zöld
Ennyiről indult a 400-as nekem májusban ... tudom, hogy nem vettem rosszul én sem, ... de ez így, ennyiért maga a csoda
De persze nagyon örülök, végülis csak megérte a másikat eladni ... és kivárni a jó vételt!
Sok-sok balesetmentes km-t kívánok Nektek! ... de azt a hátsó gumit dobd le azonnal
Véleményem szerint ez egy első generációs egy tárcsafékes külföldről behozott xj 600-as motorkerékpár. A gumi állapotáról ítélve hosszú túrákra félszegen használták (négyszögletes gumi) .Ja és piros .Az ára barátságos és a motorja is látszatra igen ápolt.Meg ér egy személyes pillantást, ha belefér az elképzeléseidbe.
Nekem 2,8 liternél van a felső jelzésnél szűrőcserével ( a gyári nagyméretű eredeti szűrőt nem gyártják már, csak a kisebbet, ami rövidebb )
.A túltöltés mértéke nem mindegy, de szerintem ráburította a 3 litert, oszt csók. Ha így van, nem aggódnék.
Az olajszint miatt szerintem ne aggódj!
Egyszer nekem is sikerült túltöltenem (azt hittem, hogy kevés van benne ...) de nem okozott problémát.
A hozzáértő haverok szerint (akik csak a hangszerészek által gyártott márkával járnak ) sincs ezzel semmi baj ... ez kb. 2500km-el ezelőtt volt, ... azóta elkopott belőle a felesleg
KÉRDÉS!
XJ600 -- 94-es évjárat! A jobb oldali dekninél szivárgott az olaj. Rendeltem gyári tömítést YAMAHA kereskdésbe. Felajánlották, hogy pici pénzért bele is szerelik + olajcsere (motul 10W40) is időszerű volt.
Tegnap előtt hoztam el a gépet a márkaszerízből és az alábbi furcsaságot tapasztaltam:
AZ OLAJSZINT OLAJ MAGAS, HOGY TELJESEN ELTAKARJA AZ ELLENŐRZŐ ABLAKOT!
Kérdeztem a szerelőt, hogy ez meg miért? --
-- Válasz: Ez így teljesen oké, job is ha több van benne!?
Kérdezem én, hogy ez tényleg így van-e? Én eddig úgy gondoltam, hogy a minimum - maximum jelzés csak jelent valamit?
SZERINTETEK? ILLETVE kb. hány lityi olaj kell bele?
Régebbi a doboz, nem olyan a zárja, mint a tiédnek. A platnihoz való felfogatás viszont uaz. Ha kell viheted. Kizárólag aranyárban. :) Ja, a kulcs se tom merre van a doboz meg zárva.
Más: Van egy duplatárcsás felnim. Új csapágyakkal, új szimmeringekkel. A felni nem üt, nem csapkod. A tárcsák jók, nem kopottak, viszont nem tudom, hogy ütnek e. Képet majd csinálok. Épkézláb ajánlatokat várok, ha valakit érdekel.
... az pedig sokszor két hét ...
Remélem, Te nem jársz így !
A bólyákat viszont akkor sem irígylem
Nem igazán értemm ezt a jogsi témát
Ezelőtt Neked egy 400-asod volt, nem?
Javíts ki, ha tévednék, de arra is kell az "A" jogsi.
"A korl."-al az sem megy, ... az enyém legalábbis nem, mivel 30kW-os!
Az "A korl." jogsi pedig csak 25kW-ig szól ...
Szóval azt eddig mivel hajtottad? /a benyón kívül /
Egyébként valóban nem irígyellek, örülök, hogy nem kell a későbbiekben sem különbözeti vizsgákkal szüttyögnöm ...
Pfujjj ....
Felálll a szőr a hátamon, ha bólyát látok
A kuplung hanggal nem kell foglalkozni.Szerintem nincs olyan motor aminek nincs valami mellékes hang valahol.
Ennyiről indult a 400-as nekem májusban ... tudom, hogy nem vettem rosszul én sem, ... de ez így, ennyiért maga a csoda
De persze nagyon örülök, végülis csak megérte a másikat eladni ... és kivárni a jó vételt!
Sok-sok balesetmentes km-t kívánok Nektek! ... de azt a hátsó gumit dobd le azonnal
Mondanátok erről véleményt?
Köszi
Ha OLDALSZTENDEREN áll NEM LÁTSZIK semmi olaj!
Berber, akkor ez így jó, gondolom azért kérdezted?
Köszi,
Széles utat Nektek erre a jó motorozós időre!
.A túltöltés mértéke nem mindegy, de szerintem ráburította a 3 litert, oszt csók. Ha így van, nem aggódnék.
Az olajszint miatt szerintem ne aggódj!
Egyszer nekem is sikerült túltöltenem (azt hittem, hogy kevés van benne ...) de nem okozott problémát.
A hozzáértő haverok szerint (akik csak a hangszerészek által gyártott márkával járnak ) sincs ezzel semmi baj ... ez kb. 2500km-el ezelőtt volt, ... azóta elkopott belőle a felesleg
KÉRDÉS!
XJ600 -- 94-es évjárat! A jobb oldali dekninél szivárgott az olaj. Rendeltem gyári tömítést YAMAHA kereskdésbe. Felajánlották, hogy pici pénzért bele is szerelik + olajcsere (motul 10W40) is időszerű volt.
Tegnap előtt hoztam el a gépet a márkaszerízből és az alábbi furcsaságot tapasztaltam:
AZ OLAJSZINT OLAJ MAGAS, HOGY TELJESEN ELTAKARJA AZ ELLENŐRZŐ ABLAKOT!
Kérdeztem a szerelőt, hogy ez meg miért? --
-- Válasz: Ez így teljesen oké, job is ha több van benne!?
Kérdezem én, hogy ez tényleg így van-e? Én eddig úgy gondoltam, hogy a minimum - maximum jelzés csak jelent valamit?
SZERINTETEK? ILLETVE kb. hány lityi olaj kell bele?
EDDIG ÚGY GONDOLTAM, HOGY KB. 2,2-2,4 liter?
NA MI AZ IGAZSÁG, NÁLATOK MI A HELYZET?
KÖSZI A VÁLASZOKAT!