Köszönöm a tanácsokat! Hétvégén nekilátok, tudtok ajánlani vmi korrekt motoralkatrészekkel foglalkozó üzletet / nagykert? A neten sok boltot kerestem de nem találtam igazit.
Heló!a trafókbol a kábel 1-3,2-4 osztással megy a hengerekhez.Javasolnám én is a vezetékek alapos átvizsgálását beleértve a gyertyakábelt is.Én is hasonló cipőben jártam mindenhol zárlatos volt megégett törött vezetékek ahol elfolyt az áram+gyenge aksi és máris művészet elinditani. 40.000 ft akarták átkábelezni inkább megcsináltam én 10.000 ből.Ja és szerintem nem ártana egy karbitisztitás és szinkron(ezt bízd szerelőre)mert azt mondod hogy 2-3 henger gyertyái kormosak voltak,ennél a tipusnál a 3 henger a főnök ahoz állitják a többit és ha az sok benyát kap....
Hát javasolnám a gyújtás rendszer átvizsgálását.Tank le és a trafók valamint a gyújtás kábelek átnézését ajánlanám.Még a kábelek esetleges cseréjén is gondolkodnék a helyedben, és ha úgy sem stimmel még, akkor nem adtál még ki nagyon sok pénzt és az elöregedett kábelek lecserélésével legalább már meg is vagy.A trafók úgy ritkán szoktak besz.rni, hogy még gyenge szikrát adnak.Általában vagy működik, vagy már nem.Ha gyenge szikrád van én a gyújtókábelek elöregedésére, elégésére tippelnék első sorban.Most nem emlékszem már, hogy melyik trafóról melyik két hengerhez megy a szikra, de azt meglátod, ha a tankot lekaptad.Ha egy trafóhoz tartozik az a két gyenge henger, akkor viszont biztos a trafó csere és nem kell tovább találgatnod.
Sok sikert! Ezt a vizsgálatot még megoldhatod szerelő nélkül is ha van egy kis műszaki érzéked.
Üdv mindenkinek! Lenne egy problémám és a segítségeteket kérem!
Jöttem haza Óbudáról nemrég, egyszer csak chopperes hang, mintha elment volna 2 henger a 4-ből. (XJ-650 '81) Próbálom fordulaton tartani, lámpánál nagyon le akart állni, valameddig elporoszkáltam vele de sajnos leállt a Clark Ádám téren. Félretoltam, próbáltam indítózni, röffent többször is, de nem indult be. Azt hittem benya, nem kap eleget vmelyik henger. Sötét volt, nem láttam mennyi volt a tank alján. Lezártam, visszamentem benyával (amúgy volt benne bőven) beleöntöm, indítózom semmi. Másnap visszamentem apámmal, bika kábelt is vittünk, próbáltuk de semmi. Kiszedtük a gyertyákat, a középső 2 gyertya sokkal kormosabb volt mint a 2 szélső. Megtisztítottuk, gyertyahézagot is beállítottuk, indítóztuk de megint semmi. Beröffenne de mégsem. Nagy nehezen befért a T2-be, hazavittük. Szintén a busszal kellett elvinnem eredetiségre... Jó móka volt.
Megkérdeztem a volt tulajt, ő mondta h neki is csinált ilyet, gyújtáselektronika csere. Nem vagyok sajnos szerelő, vajon mi lehet a baja? A 2 gyújtótrafóból valamelyik a gázos? Hogy tudnám ellenőrizni, hogy az-e a hibás?
Eme kis malőr előtt egy héttel sem akart beindulni, de akkor elég volt csak a gyertyákat megtisztítanom, utána simán indult. Nem tudom, hogy van-e vmilyen összefüggés az akkori és a mostani "nem indulás" között.
Nagyon megköszönném, ha mondanátok 1-2 ötletet, nem szeretném rögtön szerelőhöz vinni...
Nem láttam 130-al !Csak a hirdetésben írták !
Mikor élőben néztem akkor volt benne 30000 km !
Ezek szerint tényleg csak elírták !
Kedden átnyálazom az agész motort !
De igazából nekem az idom nélküli " N-esek" jobban tetszenek , de azok jóval ritkábbak és ha mégis találok egyet-egyet akkor mintha drágábban adnák őket !
Üdv:
Csaba
Anoloknál láttam ilyen gyári színben. Lehet, hogy mérföld a 30000? Az reális lenne, meg még használható is lenne egy darabig, ha nem ölték meg. (mert amúgy 10000 km alatt is haza lehet vágni egy vasat...)
Ja még annyit, hogy azért a fejidomon az angoloknál is volt diversion felirat, tehát a szín eredeti, de lehet, hogy a fejidom újra lett fényezve.... Ez utalhat balesetre is akár... Körül kell járni alaposan....
Hello !
Ismerős a motorod !
Mintha a Grandemoton láttam volna !Mennyiért sikerült végül is elhozni ?Én is nézegettem annó de csak a neten ?Örülök ha jó vétel sikeredett belőle ! Az volt az érdekes,hogy ezt vizsgával hirdették nem úgy mint a többi motorjukat...
Itt a kép amit kértél !Szerintem ez sem lenne rossz vétel ha igaz a km óra állás,de 130.000-el már fosnék tőle !
Elég fiatalka és még nem is csúnya ! Szerintetek kiadták egyáltalán ilyen gyári színben ezt a típust ?
Üdv: Csaba
Linkelsz egy képet... Én épp most rémisztően olcsón vettem egy 56e kmel. Egyébként meg volt ma vele az első próbaút. Kijelenthetem, hogy szerelmes lettem ebbe a motorba. Egyszerűen mindene szép és tetszik. Felnyitottam az ülést, és láss csodát: elsősegélycsomag, biztosítékkészlet, TÁRCSAFÉKZÁR(abus), izzókészlet gyertyakulcs minden benne van. Azt hittem leülök. Tuti ez a gép...
Sziasztok!
Köszi a válaszokat kilométer ügyben !
Csak azért kérdeztem mert láttam a neten egy 600-as xj-t 130 000 km-rel és láss csodát 2 héttel később élőben már csak 30 ezret mutatott az órája !
Szerintetek először csak elírták volna?
Nekem büdös...........de piszkosul !
Egyébként 1997-es , lehet ,hogy mégis elírták, vagy csak én vagyok naív!
Egyébként kereskedésben van és rémisztően olcsó ! (400.000,- )
Szia!
Bizony 100 ezret simán, minden gond nélkül.Nekem XJ750-em van, kintről hoztam, most van benne 85 ezer, de olajfogyasztás nulla, csodás hangja van és úgy érezni mintha most lenne ereje teljében.Vásárlás előtt sok kinti hírdetést átnyálaztam hónapok alatt, rengeteg 600-750-900-ast hirdettek 100-115 sőt volt amit 153 ezer kilométerrel, és azt írták az eladók, hogy kitűnő motorral!Szerintem normál használat mellett, odafigyelve rá simán kirázzák kisújból a 100 ezer kilométert.
Üdv.:XJ750
Sziasztok!
Van valami elképzelésetek arról ,hogy felújítás nélkül hány ezer km-t bírnak menni a 600-as XJ-k ?
Létezik,hogy ütik a 100 ezret? Mégis "csak" léghűtésesek...........
üdv:Csaba
Csak ajánlani tudom a Német e-bay-t! Rengeteg occó alkatrész lelhető. Kis türelem és ügyességgel minden beszerezhető!
1 szivató ráhúz
2 gyujtás ráad
3 inditózás
4 gázt NEM húzza rá mert lefullad!(saját tapasztalat)
Sok sikert! Ezt a vizsgálatot még megoldhatod szerelő nélkül is ha van egy kis műszaki érzéked.
Jöttem haza Óbudáról nemrég, egyszer csak chopperes hang, mintha elment volna 2 henger a 4-ből. (XJ-650 '81) Próbálom fordulaton tartani, lámpánál nagyon le akart állni, valameddig elporoszkáltam vele de sajnos leállt a Clark Ádám téren. Félretoltam, próbáltam indítózni, röffent többször is, de nem indult be. Azt hittem benya, nem kap eleget vmelyik henger. Sötét volt, nem láttam mennyi volt a tank alján. Lezártam, visszamentem benyával (amúgy volt benne bőven) beleöntöm, indítózom semmi. Másnap visszamentem apámmal, bika kábelt is vittünk, próbáltuk de semmi. Kiszedtük a gyertyákat, a középső 2 gyertya sokkal kormosabb volt mint a 2 szélső. Megtisztítottuk, gyertyahézagot is beállítottuk, indítóztuk de megint semmi. Beröffenne de mégsem. Nagy nehezen befért a T2-be, hazavittük. Szintén a busszal kellett elvinnem eredetiségre... Jó móka volt.
Megkérdeztem a volt tulajt, ő mondta h neki is csinált ilyet, gyújtáselektronika csere. Nem vagyok sajnos szerelő, vajon mi lehet a baja? A 2 gyújtótrafóból valamelyik a gázos? Hogy tudnám ellenőrizni, hogy az-e a hibás?
Eme kis malőr előtt egy héttel sem akart beindulni, de akkor elég volt csak a gyertyákat megtisztítanom, utána simán indult. Nem tudom, hogy van-e vmilyen összefüggés az akkori és a mostani "nem indulás" között.
Nagyon megköszönném, ha mondanátok 1-2 ötletet, nem szeretném rögtön szerelőhöz vinni...
Üdv.: András
Mikor élőben néztem akkor volt benne 30000 km !
Ezek szerint tényleg csak elírták !
Kedden átnyálazom az agész motort !
De igazából nekem az idom nélküli " N-esek" jobban tetszenek , de azok jóval ritkábbak és ha mégis találok egyet-egyet akkor mintha drágábban adnák őket !
Üdv:
Csaba
Ja még annyit, hogy azért a fejidomon az angoloknál is volt diversion felirat, tehát a szín eredeti, de lehet, hogy a fejidom újra lett fényezve.... Ez utalhat balesetre is akár... Körül kell járni alaposan....
Ismerős a motorod !
Mintha a Grandemoton láttam volna !Mennyiért sikerült végül is elhozni ?Én is nézegettem annó de csak a neten ?Örülök ha jó vétel sikeredett belőle ! Az volt az érdekes,hogy ezt vizsgával hirdették nem úgy mint a többi motorjukat...
Itt a kép amit kértél !Szerintem ez sem lenne rossz vétel ha igaz a km óra állás,de 130.000-el már fosnék tőle !
Elég fiatalka és még nem is csúnya ! Szerintetek kiadták egyáltalán ilyen gyári színben ezt a típust ?
Üdv: Csaba
Köszi a válaszokat kilométer ügyben !
Csak azért kérdeztem mert láttam a neten egy 600-as xj-t 130 000 km-rel és láss csodát 2 héttel később élőben már csak 30 ezret mutatott az órája !
Szerintetek először csak elírták volna?
Nekem büdös...........de piszkosul !
Egyébként 1997-es , lehet ,hogy mégis elírták, vagy csak én vagyok naív!
Egyébként kereskedésben van és rémisztően olcsó ! (400.000,- )
Bizony 100 ezret simán, minden gond nélkül.Nekem XJ750-em van, kintről hoztam, most van benne 85 ezer, de olajfogyasztás nulla, csodás hangja van és úgy érezni mintha most lenne ereje teljében.Vásárlás előtt sok kinti hírdetést átnyálaztam hónapok alatt, rengeteg 600-750-900-ast hirdettek 100-115 sőt volt amit 153 ezer kilométerrel, és azt írták az eladók, hogy kitűnő motorral!Szerintem normál használat mellett, odafigyelve rá simán kirázzák kisújból a 100 ezer kilométert.
Üdv.:XJ750
De a többi sor4 is tudja ezt. Lásd CB750, ZR400, Z750 blablalala... Konstrukció, mint márkafüggő szerintem.
Van valami elképzelésetek arról ,hogy felújítás nélkül hány ezer km-t bírnak menni a 600-as XJ-k ?
Létezik,hogy ütik a 100 ezret? Mégis "csak" léghűtésesek...........
üdv:Csaba