Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm szépen a gyors válaszodat!

Üdv: TG
Szia!

Utánnanéztem neked egy kicsit a dolognak. Sajnos 100%-osan kielégítő körbeféynképezett tartót nem találtam, de azért megosztom veled hogy mikre is bukkantam rá, talán hasznukat veszed.

Letölthető pdf
kép az ebayről
ugyancsak ebay, de ez valami kézzel gyártott csodának tűnik

Egyenlőre ennyire bukkantam rá, biztos van még a neten használható anyag csak türelmesen kell keresgélni.
Szevasztok!
Nincs valakinek véletlenül '92-es XJ600-ra (4BR) eladó túradoboztartó-konzolja (akár dobozzal együtt is), vagy esetleg nem tudna valaki egyet jó alaposan körbefényképezni, hogy hogyan is néz ki, hátha tudok hozzá egyet hegeszteni.
Előre is köszönöm!
Üdv Mindenkinek!
Szevasztok! Most jöttem meg a motorozásból!
Nagyon király volt!
12 fok volt még mindig!
Köszönöm ez a francia nagyon jo nem gondoltam hogy a csigazabáló népek még ihletet adnak
Itt van még egy francia oldal kész megoldással.... oldalkocsik
Hát ilyen embert! A kisújjamat nyújtom, aztán kell az egész karom..... Szóval nem egy nagy oldalkocsi fan vagyok, csak kb 5 perc alatt találtam ezeket a képeket. Így nincs komplett szerelési vázlatom stb. Viszont úgy látom többféle megoldást találtak az átalakításra, az egyik kompletten kicseréli a motor elejét, telószárak kiszed, stb (talán mintha annak a teló nélküli yamahának az elejét illesztenék be, nem emlékszem a pontos típusra...) a másik meghagyja a telószárat, de nem látom, hogy mit alakítanak át. Mindenesetre most találtam egy oldalt, ahol részletesen leírják és képekkel illusztrálják egy fazer oldalkocsissá alakítását. íme
Ez teljesen házilagosnak és viszonylag egyszerűnek tűnik. Majd még nézek más átalakítási módokról is oldalt.... Ha az angol nyelvvel gondjaid vannak szólj és próbálok segíteni....
Nagyon köszönöm de ha lenne olyan amin az eleje jobban látszik azt feldobhatnád.Talán egy építésbe kezdek ha kivitelezhetőnek találom
köszönöm
Sajnos ilyenre nem is lehet számítani.Még egy szalonnázásra is alig lehet a népet összekűrtőlni. De darabszám oka is van ekkora bulinak.Nem olyan elterjedt mint pl. Németeknél.
és még egy oldalkocsis + egy ami nagyon megtetszett, ilyen találkozó jó lenne itthon is
Üdv,

Íme néhány oldalkocsis kép. Úgy látom, hogy csak 900-asokra szereltek oldalkocsit.....
Tiszteletem az uraknak
Régóta figyelem hogy ez 1 igen aktív forum,segítségeteket kérném,Diversion paripákrol szeretnék néhány fotot amin oldalkocsi van,sajnos én nem találtam eddig.Köszönöm
N-n- n-ne fokozd a válság hisztit! Nem idén kezdődött és nem is holnap lesz vége.(sajnos) Aki tud, az nyugodtan vegyen motort hitelre, csak jól járja körbe a feltételeket.Lehet később jobb konstrukcióval refinanszírozni.Karácsonyi ajándékot viszont NE HITELBŐL. Ha mindenki megtorpan, akkor nincs kilábalás és a hiszti keltéssel pont ezt éri el a média.
Na de én még pénteken suhantam a paripával reggel melóba a Balaton felé, majd du. haza.Férfiasan bevallom, hogy haza úton már a "kukás mellényt" magamra öltöttem abban a szutyok időben.
Lassan azon kéna azért gondolkodnom, hogy mikor is mossam le, hogy végre a tankpad dekor is felkerűlhessen.
Azért boldog vagyok, hogy még látok itt ismerős (NAGY) arcokat! Már úgy tűnt, hogy mindenki eladta a Divijét! Pedig épp most értékelődik fel a használt, olcsó motor. Már a hitelekre gondolok....
Sikerült úgy leteremteni az embereket, hogy már kérdezni sincs kedvük.
A-A-a-Az (már egy picit én is dadogok) olaj kérdéshez szólva azért megosztom, hogy Repsol 15-50-es ásványit használtam az öreg Vasmadárba.A Hondában Repsol szintetikus(!) 10-40 teszi a dolgát .A léghűtés miatt és a váltó csendes működése érdekében használtam korábban az ásványi (vastagabb) olajat amelynek a felső értéke az esetleges melegedése miatt éreztem indokoltnak.
Félve de szóltam
Skacok! Ne olajozzatok má! Ebbe a motorba szinte minden jó. Volt aki kőolajjal, volt aki full szintetikussal hajtotta gond nélkül. (Spec én AGIP szint. 10W50-el etetem, mert occó.) Ugyanúgy jó az ásványi 20W40-is mint másik véglet.
Na az enyém se azért szereti, mert eszi. A 3000 km alatt nem fogyott egy milit se olaj. De ez már nem csak az olajtól függ.
Most legutóbb rész-szintetikus Castrol 10W40-et raktam 1994-es gépembe. Szerencsére nem szereti, mert nem eszi....
hello
Enyémbe is szintén Motul 10W40 van!
Helló!
Az enyém is 92-es, én Motul 10W-40-et raktam bele. Szereti.
Helló!Nekem xj650-sem van és mi motul 4T 20W50-es ásványit raktunk bele,a yamaha szervízbe is ezt ajánlották.:-)
Heló!
Olyan kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy haverom most vett egy '92-es XJ-600-at, és most ugye mindenféle lesz benne cserélve(olaj, olajszűrő, gyertya, légszűrő). Igazából az olaj, amiből nem tudjuk mit is tegyünk bele. Milyen lenne a legjobb választás? Mi 15W-50-es Motulban gondolkodunk. Vagy inkább 10 ill. 20W?
Segítségeteket előre is megköszönném.
Van fönt egy drága xx a hirdetések között szép mi ,ennyit meg ér !
Rég nem írtam, ezért üdv. mindenkinek.
Mikor jártam suliba, minden nap elmentem egy leparkolt divi mellett, és annak 185000km volt az óráján. 10m-ről 50ezer km-t adtam volna rá max.
Akkor örültem, hogy nekem is xj-m van :D, mivel ügyelek rá és mindent megadok neki ...biztos vagyok benne, hogy meghálálja.
Segíts lécci abban, hogy egy progresszív rugópár kellene az RJ01-be! Ez ugye 41-es szárú. Hátra sem ártana, mert vagy pattog, vagy túl lágy. Eddig legjobban 2 személlyel és pakkal, (nem nanu) felhúzva működött. Azóta töröm a fejem újra a dolgon. Használt is jó lenne, főleg elsőből. Vagy egy minta.