Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hengerenként 4 szelepes :)
a 17k meg úgyis nagyon látszik egy motoron. Nekem amikor 20 körül volt benne még szinte minden zsír új volt rajta. 40-45 körül már a gyári markolat,gyertyakábelről a színes matricák fakultak, láncszett sem volt eredeti, holott azon látszik, hogy gyári-e vagy sem, főfékhengeren a fékfolyadék csere nyomai általában még ilyenkor nem látszanak. Ülést levéve a tankon látszik fakulás / kopás. Féktárcsa 17nél még váll nélkül kell, hogy legyen bár ez is használatfüggő. Kormányvégsúlyokról a festék is lepattogzik. Kulcsnak a helye is karcos szokott lenni a sok használattól, ha volt kulcstartó akkor a kormánykifli is karcos. Kuplung / fékkar fényesedés esetleg. Lábtartót direkt nem írtam, mert azokat már cseréltem 1x de nem a gumi miatt hanem a koptatógombokat daráltam le róla a Nürnburgringen meg Dolomitokban. A lábtartó gumijai érdekes módon nem koptak túlzottan.

Szóval 17ezernél még nagyon újszerűnek kell , hogy kinézzen a bringa. Kuplung meg hátsó fékbetét kopását azér megérdeklődném.

Jose. Van aézrt közös ismerősünk aki gyerek kilóméterrel árulja a motorját holott nyilvánvaló, hogy a triplája van benne.
Sajna pont az a nemsok nincs meg most hozzá, habár inkább énis arra pályáztam.
Valóban 17 ezer van benne, csak már átfordult egyszer az óra Viccet félretéve, tök mindegy mennyi van benne, ha nem csörög-csattog, nem füstöl se hidegen, se melegen, nem eszi az olajat, és indul mindig, nagy baj nem lehet. Az enyémet 32 ezerrel vettem (92-es) jót röhögtem mert úgyis vissza van tekerve, az isten tudja honnan. De a fent említett dolgokat nem csinálja, kivéve az indulást , és semmi gond vele.
Egyébként szerintem 600-ast vegyél, ahhoz jobban találsz alkatrészt (meg jobban is megy). Ok, kicsit drágább, de nem sokkal.
Amit átküldött képet nekem emailben azon nincs kitakarva a rendszám, de ezt a kuplungos dolgot megkérdem.
Heló
17000 nél KUPLUNG?itt valami bűzlik Dániában.'91 es gyártás azt jelenti hogy évi 1000km ennyit bringázni szoktam.
Én csak azt ajánlom, hogy jól nézd át mert a km adatok nem igazán férnek össze a kuplung megtett km-vel. Még csak annyit, hogy az XJ-ben kb 70 ezer körül lehetett (ami lehetett akár több is) és nem volt sem a motorhoz, sem a pulunghoz nyúlva.Mindenhol eredeti tömítés volt. Azokat a kedves motoros társaimat pedig kimondottan nem tartom semmire, akik a rendszámot letakarják egy fényképen.Miért? Lopott?Végrehajtás van rajta?Az előélete miatt nem szeretné, hogy valaki beazonosítsa? Az ilyen mandró nekem sumák és kész.Én eddig mindegyik motort lecsekkóltam az okmányirodánál, hogy nincs-e valami bejegyzés, ami a tulajcserét megakadályozhatná.Na de elkanyarodtam.Hallgasd az eladót és közben vizsgáld a motorját.
Yamaha xj 400 diversion. Ezt szeretném megvenni. Egy két véleményt mondhatnátok rólla. Köszi
Majd ha megyek a tankpadért, akkor szemléltetem az elképzelésemet.
M+6067....
egoldható. Az elektromos szaki is megvan rája, bár a kivitelezhetőség mikéntjét elsőre nem fogtam. Szerintem egyébiránt érdemes minden fogyítót LED-re cserélni amit lehet.
Berber! szerinted az én dobozomba is tudnánk ledet tenni ami a világítással mehetne egybe?A Givi hátsó dobozban benne van a kialakítása a világításnak (négy férőhelyes) és a ledes megoldással lehet, hogy az elektromos hálózatomat sem terhelné nagyon.Szakvélemény?
Jó az 5-let, de sajna gyári elektrónikával jönnek a vasak, és túlnyomórészt meg is maradnak. Na a gyári kipuról nem kéne ugyanezt gondolni.. Amúgy meg más E-betü beütéses puffantyúk is megfelelnek...
Hangnyomás mérés az igazi! De az uccán ám! Na az lenne a szívatttyúúúú!
Ezt MOST felejcsétek is el! Nem én írtam!
Jóvan no! Nem izétalak!
Én is számoltam annó sokat, azt azért került LED es műszerfal világítás fel (3x5W=15W!azt minek!), meg 20W-os halogén index égő a helyzetjelzőmbe. Nincs is bajom az akksival. Még hátra gondolkodom egy LED-es faron, de az már lehet elmarad.... Jó ez így ahogy van!
Szögvasból hegesztettek egy csavarral állítható szélességű keretet hogy a szélesebb gumik is beférjenek. Ebbe a keretbe tolták be az első és hátsó kereket.
Nos igen, lehet, hogy nam a legszebb, de egyedi nem? Ezzel ráadásul megspóroltam a telószárvédőt is Ja meg nekem a tükrök tűnnek elefántfülnek, ez mondjuk lehet az agyara.... végülis szép fehér

Amúgy korábban már írtam, hogy osztottam, szoroztam és az jött ki, hogy a 2x55W nagyon durva terhelés lenne, bár talán visítva, ha nem megy minden fogyasztó és fordulaton is van a motor, szóval ha minden optimális, akkor talán talán elbírná azt is. Mindenesetre én 35W-os izzókat alkalmaztam. Bizonyos robogókba raknak ilyet (ezt még a tervezés időszakában körüljártam). Igaz nem volt egyszerű ilyet szerezni, de sikerült.... Szóval ez az alap 55W-hoz még összesen 70W fényerőt ad, ráadásul ez kapcsolható, tehát pl nappal, vagy kivilágított helyen, ahol úgy ítélem meg, hogy látnak engem is, meg én is látok az alap tompítottal, ott nem kell terhelnem a rendszert. A xenont nem szeretem különösebben + itt Bp-en pár motoros haveromat már kikezdték vele a rendőrök. Hát szóval én ezért döntöttem emellett, de nem kell utánozni, legalább egyedi marad a mocim
Egyébként ez az indexes ötleted igen jó! Keresnék olyan indexet, amibe lámpa van aplikálva. Vagy fordítva. Mint a merdzsókon a tükörbe.... Vagy ne?
Olvasgatom azért ezeket a dolgokat, de nekem ezek a pót-pót dolgok nem nagyon jönnek be. Számoltok a plussz terheléssel? Gondolom ezek a lámpák min. 55 W-osak. Az 100+W ami jól meghúzza az akksit. + a lámpafej ára és a szerelési mizéria , aztán még a végén mind úgy néz ki mint az elefántfül. Én inkább a központi fény erejét növeltem egy egyszerü égővel. Nem panaszkodom. Ugyan nem generális megoldás, de hát annyi fényt nem lehet egy motorra felaggatni aminél azt mondom, hogy kösz elég... autón persze igen. Ha már ennyire nyomultok, és nem elég egy 100-130 W -nak megfelelő égő sem, akkor már jobb egy 35-55W-os xenon. Nem vagyok xenon hívő de már 10 eFt-ért kapható ilyesmi cucc. Mindíg az egyszerűbbet keressétek!
Robogó és hasonló futkósó társaik rendbetétele nem lesz egyszerű. Sok jót sajnos nem várok tőlük, mert a nyilvánvaló dolgokra el elmebeteg intézkedéseket hoznak. Mi lesz így az ismeretlen motorokkal :D
Szerintem a villaszár nem megbízható, mert a bilincs a rázkódástól óhatatlanul lazul + könnyen elmozdulhat oldalra (én is ebből az irányból kezdtem gondolkozni). Aztán láttam ezt: xj600 ködlámpa, csak sokalltam az árát. Ebbe az irányba indultam, de a hagyományos ködlámpa túl nehéz lett volna a spoilernek szerintem és így jutottam erre a megoldásra. Szerintem a réz szín nem túl zavaró, meg nem is nagyon látszik, de elég olcsón le lehet szintereztetni feketére... Nekem csak az volt fontos, hogy ne rosdásodjon és ez valami rozsdamentes cucc. Amúgy van még ötlet más motorokra, ahonnan lehet lesni :-)
pl: 1 ötlet; másik ötlet
Én személy szerint valahogyan a villaszárra próbáltam volna(próbálnám) meg felaplikálni valamilyen bilincses megoldással, úgy hogy a fényszórók kívül legyenek és ne a két villa között(előtt). De lehet hogy megpróbálok valamit kezdeni az első index tartóval és arra felaplikálni valahogy 1-1 konzolt. Az index magasságában már biztosan nem léphetne fel a megtévesztő árnyék vetés és megfelelő szögben állítva az autósok szemét sem égetném ki. Ha nem is a legegyszerűbb, de talán a legszebb megoldás az lenne, ha egy széles bukókeretre rögzíthetném a fényszórókat, de ott meg nagyon alacsonyan lenne.
Elfilózgatok én még ezen, nekem fontos az is hogy ne lógjon ki a Yamahás képből az a plusz alkatrész. Nekem kicsit bántja a szemem az a 2 rézfül ami látszik a mocidon, de lehet hogy egy 1szerű feséssel már el is tűnne a kényes szemem elől.
Hát rossz hírem van, mert nagyon jól látod. A helyzet az, hogy az enyémnek szétcsapták az elejét anno és FZR telót, meg felnit szereztem bele, mert cserehelyes volt. Ennek viszont más a sárvédő felfogatása. Tehát az a fém lap keresztbe az gyári és ahhoz rögzítettem a ködlámpákat. Viszont kis agyalás után biztos megoldható a szokvány xj sárvédőfelfogatásnál is. pl egy hosszabb csavar beiktatásával a sárvédő elé helyezhető egy fém tartókonzol amire rá lehet szerelni a ködlámpát.... Vagy valami ilyesmi. Nem kell semmi bonyolultra gondolni, meg kell tervezni, meg próbálgatni kell, ezek párszáz forintos dolgok, ha nem sikerül egy próba, akkor se buksz rajta nagyot...
Ha gondolod csinálok még közelebbi képet az enyimről....
Szerintem elöbb a robogókat fogják rendbe tenni és majd utána jöhetnek a most rendszámos vasak.A teljesítmény mérésnél arra gondoltam, hogy kategória meghatározás.A különböző jogosítvány fajtáknak megfelelők szerint .Gyári típus adatok és forgalmik egyeztetések.
Autós fékpadon is simán meg lehet mérni a féket. Mutatja szépen ha hullámzik. Enyémnek megmértem autós padon, mielőtt elvittem.

A károsanyagkibocsájtás-mérés meg kamu, mivel nincs referenciaértéke a felügyeletnek.

Teljesítménymérés meg felesleges. Azt túl sok előzetes vizsgálat kell, hogy megelőzze. Teljesítményt, csak normális szelephézaggal, tömített szívóoldallal érdemes mérni. Ezt egyik felügyelet sem fogja előtte ellenőrzni. A Power Commandert és társait meg simán ki lehet venni műszakira.

Én a dobokat venném szigorúbban. Nem engednék szerelhető furulyás dobokat forgalomba. Nem biztos, hogy más kíváncsi arra, hogy én vagy más motorozik. Aki meg azzal jön, hogy azért teszi fel, hogy jobban hallják az elöl haladó autósok simán kiröhögném és nem adnék műszakit a motorjára.

Túl sok lett az elműlt 4-5 évben az öntörvényű okos magát motorosnak való makkmarcikból. Nem ártana szabályozni a hülyeséget sem. Kicsit demagógnak hangzik, de tényleg kurva nagy a káosz, ahol rendet kéne már tenni.
Lehet, hogy egy kicsit értetlen vagyok, de hogyan lehet olyat mérni, amihez nincs padjuk (Veszprémi Közlekedési Hatóságról beszélek) .Ezt a káros anyag kibotájtás mérést meg aztán tényleg nem értem.Melyik kipufogóba teszi, minek is?Nem valami fontoskodó, okostolyásba akadtál Te bele? A motoroknál szerintem ha valamit belehetne vezetni az a teljesítmény mérés.Nagy piaca lenne a gyári kipuknak, meg a gyári elektronikáknak
Teremts keresletet és aztán azt szólgáld ki.
A nem régi műszaki vizsgán nekem mértek az autó klubnál fékhatást, pontos eredményt nem tudok, de az illető aki csinálta megvolt vele elégedve. Egyébként mint felvilágosítottak minden vizsgahelyen kötelező mérni fékhatást motorkerékpároknál, sőt még káros anyag kibocsájtást is. Igaz zöldkártya még hála a jó égnek nem kell.
Hogy azóta hogy változtak a jogszabályok ki tudja De ha valakit nagyon izgat akkor külön kérésre meg mérhetik valamelyik vizsga állomáson.