Az tök jó! Még a nyári szervezésen velem is foglalkoztak külön a kitöréses gyakorlatnál és tényleg csak kis fortélyokon múlik valami gyakorlat, ha az ember gyerekének egy kis érzéke van hozzá.Ha rögvest kijavítják ami rossz, akkor gyorsabb is az okosodás.
Igen ez a része is sikeres volt a bolyázás egész jól ment igaz most volt annyi változás hogy 2 pálya volt és egy kedves brfk-s rendőr mindenkivel személyesen foglalkozott nem is keveset.
Sziasztok!
Tegnap sikeresen lezajlott a motoros oktatás Szentkirályszabadján .Jó volt csak k....va hideg szél fújt .Lehetőség volt tesztmotorozásra a köv. gépekkel:Harley Road king,BMW K1200,RG 1200,Honda Transalp, Pan European,Yamaha fz6.Én az utóbbi kettőt próbáltam ki,röviden leírom szubjektiv magánvéleményem.
Yamaha fz6:finoman kezelhető fék és kuplung,kényelmetlen űléspozició túl sportos a térdemet nyomta a tank az űlés csúszásmentes anyaga megneheziti a helyezkedést a nyeregben,az üreset nehéz megtalálni.
Honda Pan Europ.kényelmes pozició teljesen vibrációmentes vajpuha suhanás 120km/h észre sem venni preciz váltó szokatlan hogy a tükör nem a kormányon van hanem lejjeb van az idomon ezért le kell nézni,nagyon nehezen látni a computer kijelzőjét .Összeségében a Honda nálam befutó a Yamaha ingyen sem kéne.(bocs hogy szófosásom volt)
Ezt jól kicsaltad belőlem mi? Azért mert túl sokat megyek és az idős vasak már nem arra valók annyira.Az elhasználódás magasabb fokú és az alkatrészek beszerzése is több energiát visz el, mint egy fiatalabb "aktív" típusnál.Szívem szerint megtartottam volna, ha nem hiányzott volna az eladási ára.Néha elővettem volna csak villogni egyet.
Most külföldön vagyok, ezért nem is olvasom olyan gyakran a fórumot + nem tudok képet felrakni, de amint hazaérek, csinálok képet és már fenn is lesz.... Ja és nem kellet semmi olyanhoz hozzányulnom ami ne lenne visszalakítható .
Ha ezek után ezt a Vasmadarat látjátok az utakon, akkor már nem én vezetem.Csak, hogy tudjátok. Remélem jó gazdája lesz az új tulaj.A fórumokat a figyelmébe ajánlottam.
Ha adsz egy emailt, küldök egy komplett Ánglius szerelési utasítványt.
Ha nem akkor meg itt egy cím: http://www.blackbears.ru/manua...
Ebböl mindent mekktucc.
Ha ez nincs rajta, akkor annyira tudod hátrahúzni, amennyire meg tudod húzni az anyákat. A két menetes szár legyen ugyanakkora, hogy ne fusson ferdén a kerék.
Talán azon a hányinger amerikai Seca II -n nem volt ilyen rovátka, de nem tom, sosem volt olyanom.
Ne a hátsó lánckereked nézd, hanem az elsőt. A hátsón nagyon nem is szokott szemre, csak mikor mellé teszed cserénél az újat. Akkor látszik igazán csak a difi.
Nem tudom melyik típusod van, meg az adatlapod sem írja. Ha már a újabb van ( '91+), akkor a lengővillán rovátkák jelzik, meddig tudod húzni.
Nekem a 4. szett lánc van fent, de egyiket sem tudtam végig húzni. Legalábbis nem akartam, mert a vége felé az összes láncom, kivétel nélkül szakaszosan nyúlott. Zavart a nem mindig egyenleteses futása a vége felé és inkább cseréltem.
Szevasztok!
Érdeklődni szeretnék, hogy kimostam a láncomat, utána kifúvattam levegővel, majd befújtam láncspray-vel!
A láncomon még tudtam feszíteni, de nem tudom, hogy meddig lehet még húzni!
A lánckeréken még nem látszik semmi kopás!
Én VALVOLINE spray-t használok (SILIKONOSAT)
Írtam emailt a freemailodra
Tegnap sikeresen lezajlott a motoros oktatás Szentkirályszabadján .Jó volt csak k....va hideg szél fújt .Lehetőség volt tesztmotorozásra a köv. gépekkel:Harley Road king,BMW K1200,RG 1200,Honda Transalp, Pan European,Yamaha fz6.Én az utóbbi kettőt próbáltam ki,röviden leírom szubjektiv magánvéleményem.
Yamaha fz6:finoman kezelhető fék és kuplung,kényelmetlen űléspozició túl sportos a térdemet nyomta a tank az űlés csúszásmentes anyaga megneheziti a helyezkedést a nyeregben,az üreset nehéz megtalálni.
Honda Pan Europ.kényelmes pozició teljesen vibrációmentes vajpuha suhanás 120km/h észre sem venni preciz váltó szokatlan hogy a tükör nem a kormányon van hanem lejjeb van az idomon ezért le kell nézni,nagyon nehezen látni a computer kijelzőjét .Összeségében a Honda nálam befutó a Yamaha ingyen sem kéne.(bocs hogy szófosásom volt)
Ide kérném a szerelési pack-ot!
Köszi!
http://www.blackbears.ru/index...
innen pirgálj!
Ha nem akkor meg itt egy cím: http://www.blackbears.ru/manua...
Ebböl mindent mekktucc.
Talán azon a hányinger amerikai Seca II -n nem volt ilyen rovátka, de nem tom, sosem volt olyanom.
Nekem 94-es a mocim, és nem látok rajta rovátkát! Remélem az nem gáz?
Nekem a 4. szett lánc van fent, de egyiket sem tudtam végig húzni. Legalábbis nem akartam, mert a vége felé az összes láncom, kivétel nélkül szakaszosan nyúlott. Zavart a nem mindig egyenleteses futása a vége felé és inkább cseréltem.
Érdeklődni szeretnék, hogy kimostam a láncomat, utána kifúvattam levegővel, majd befújtam láncspray-vel!
A láncomon még tudtam feszíteni, de nem tudom, hogy meddig lehet még húzni!
A lánckeréken még nem látszik semmi kopás!
Én VALVOLINE spray-t használok (SILIKONOSAT)