A brilux alatt levo hazilagosan felaplikalt kapcsolo a PMR kapcsolo. A szivato edes mind1, max nem lesz bekotve, ha nem akarod atalakitani. A tobbi kapcsolo a lenyeg. talan 97-tol kezdtek el ezt az osszesitett kapcsolot pakolni. Ezen van minden, ami hirtelen raktaron volt nekik. Ha jol tudom lampa, refikapcs, duda, vesz, brilux, es meg oda biggyesztettek a szivatot is.
De errol majd azok beszelnek, akik ez van...nekem mezei van, annyira mezei, hogy szinte a vezetekeket kell osszesodorni )nah viccet felre, szoval nekem nincs elakadas, es nincs szivato sem)
Nem sokat értek én ehhez a dologhoz.
A képen meg csak annyit látok, hogy a szívató már fenn van a konzolon, nekem meg még a blokk felett ...
Meg Berbernek is lenne vészvillogója?
Igen, nekem az a kapcsolo maga a lampa
Es en siman intek, hogy "koszi" (nem csak en, itt en meg motorost nem lattam elakadasjelzot hasznalni)
Autoban en is hasznalom, de ott nyilvan a kaszni "takar", ezert jobban lathato. De motoron nem bibelodnek kapcsolgatassal. Mondjuk ha mar ennyire ragaszkodsz hozza, akkor is talan egyszerubb lenne a lampat attenni erre, es a veszvillogonak betenni valami nyomogombot. Vagy mondjuk betenni egy valtokapcsolot, ami ketteosztja a dudat, es mondjuk alapbol veszvillogora kapcsolod, de ha nagyon kell a duda, akkor atkapcsolsz (mondjuk a dudat sem hasznalom sokat, autoban talan tobbet, mert azzal szoktam jelezni par elalvo buksinak, hogy jo lenne mozdulni! Motoron meg csak akkor hasznalom, ha lanyos zavaromban veletlenul megnyomom )
Ha ez a kozosites nem tetszik, akkor meg mindig van egy otletem. Vegyel egy PMR kapcsolot, aplikald fel mint berbernek van, es maris van egy nyomogombod (Berber utolagos engedelmeddel betettem ide a kepet)
Vagy epitsetek at eleve olyan kapcsols rendszerre, mint ami a Bebberen van (lsd.: Kep)
Hat veszvillogom nekem sincs, de azert lehet am azt nelkulozni
(En igazan nem is ertem, hogy minek, de ennek mar egyszer hangot is adtam, es akkor is kaptam erte )
De nem ertem, hogy ha a tied ugyan ilyen, akkor hogy a jo egben nincs neked kapcsolod? Hat ezen ott az egyik a tompitott/tavolsagi kapcsolo, mellette meg maga a lampa
ez éppen olyan, mint az enyém.
Így ha jól sejtem, akkor nem lesz ezentúl vészvillogóm... vagy a tompított/távolságinak van egy harmadik állása esetleg?
Nekem is nagyon furcsa volt mikor eloszor panaszkodott erre Rike. Eleg hulye megoldas (azt mondja, hogy valami belpiacos talalmany) Ekkora egy okrot, aki azt talalja ki, hogy inditozas alatt mar pucsitson a lampa
Rike: Mivel sajna a lampanal (egy egesz rendszernel) azert amperek folynak, ezert sima mezei kapcsolot csak ugy nem erdemes feltenni. Esetleg be lehet relezni, es egy waterproof kapcsolot kitenni a fejidomra, de szerintem inkabb gondolkozz ez ezen a gyari kormanykapcsolos dolgon. :( Nem annyira draga, hogy ne erne meg, mert minden mas barkacsolas csak egy nevetseges kokany munka lesz rajta :(
De ez csak az en velemenyem
Idegesít, hogy a gyújtással kapcsol a világításom is, elsősorban azért, mert eszi az akksit ugye...
Arra gondoltam, hogy a kormányra kellene egy valamiféle kapcsoló! Van valakinek ötlete, hogy milyen kapcsoló lenne erre a legalkalmasabb?
Esetleg valakinek van erre egy jól bevált, olcsóból kihozható, aránylag esztétikus konstrukciója?
Az enyémben 34e km van most, gyári állapotú (...), szárnyam nincs és szükségből motorozok (mert motorozni KELL! ).
Ha gondolod azért értekezhetünk a dologról.
Sziasztok!
A hiányzó adatok: 1984.04.havi, 5.gazdás osztrák törzskönyv szerint én a 6.-tól vettem, 82 000km és gyári állapot mondhatni.El sem merem mondani, hogy 600 Euro volt a vételár.
Üdv.:XJ750
Ez igen komolyan néz ki! Szép gép, egyben van rendesen! Pár adat, csak tanulságul kimaradt, hogyé szerezted és mennyi km van benne, mert szerintem igen csikó korban lehet. Vagy a gazda volt extrém vigyázós fajta.
Akkor Veszprém határában tegnap reggel Te jöttél velem szembe?Én tekertem Ösküre egy sziloplaszt kinyomóért, amikor valami Zőőőd színű féle Divi jött Vp. felé .
Az első sorban szeretném üdvözőlni az új boldog XJ tulajokat! A 750-es nagyon szépnek néz ki és szerintem maximálisan meg leszel vele elégedve, ha gondos gazda vagy.Nekem igazán egy rossz szavam sem lehet a típusra.Napi használatban és túrákon is jól álja a sarat.A téli felkészítés (cicomázás és karbantartás) óta
csak megyek és néha tankolok.Két nem kis személlyel túrában is megáll 5,5-ben a dobozrendszerrel, és olajat pedig a csere tartományban nem kell tölteni .Amit eddig csinálni, csináltatni kellett azt más használatban lévő 4-5 éves motoron is kell.
Berber!
"Anno nem gondoltam, hogy ennyit fogok vele szaladgálni és ennyire hasznos lesz" mondatod úgy hangzik, hogy akár én is mondhattam volna.Két éve azért vettem meg az idős Vasmadarat, hogy amire én használom jó lesz és persze a rendelkezésre álló anyagiak is befolyásolták a választást.Azt tudtam, hogy motorozni szeretnék, de.......evés közben jön meg az étvágy.Jövő hét végén beszámolok a Deauville tesztről
De errol majd azok beszelnek, akik ez van...nekem mezei van, annyira mezei, hogy szinte a vezetekeket kell osszesodorni )nah viccet felre, szoval nekem nincs elakadas, es nincs szivato sem)
A képen meg csak annyit látok, hogy a szívató már fenn van a konzolon, nekem meg még a blokk felett ...
Meg Berbernek is lenne vészvillogója?
Kevés vagyok én ehhez ...
Es en siman intek, hogy "koszi" (nem csak en, itt en meg motorost nem lattam elakadasjelzot hasznalni)
Autoban en is hasznalom, de ott nyilvan a kaszni "takar", ezert jobban lathato. De motoron nem bibelodnek kapcsolgatassal. Mondjuk ha mar ennyire ragaszkodsz hozza, akkor is talan egyszerubb lenne a lampat attenni erre, es a veszvillogonak betenni valami nyomogombot. Vagy mondjuk betenni egy valtokapcsolot, ami ketteosztja a dudat, es mondjuk alapbol veszvillogora kapcsolod, de ha nagyon kell a duda, akkor atkapcsolsz (mondjuk a dudat sem hasznalom sokat, autoban talan tobbet, mert azzal szoktam jelezni par elalvo buksinak, hogy jo lenne mozdulni! Motoron meg csak akkor hasznalom, ha lanyos zavaromban veletlenul megnyomom )
Ha ez a kozosites nem tetszik, akkor meg mindig van egy otletem. Vegyel egy PMR kapcsolot, aplikald fel mint berbernek van, es maris van egy nyomogombod (Berber utolagos engedelmeddel betettem ide a kepet)
Vagy epitsetek at eleve olyan kapcsols rendszerre, mint ami a Bebberen van (lsd.: Kep)
Mas 5letem nincs
A fekete meg a vészvillogó (az pedig csúszó kapcsoló)
A vészvillogó meg az előzékeny autósoknak a gesztust megköszönni kiváló ... sajnálnám, ha nem lenne
(En igazan nem is ertem, hogy minek, de ennek mar egyszer hangot is adtam, es akkor is kaptam erte )
De nem ertem, hogy ha a tied ugyan ilyen, akkor hogy a jo egben nincs neked kapcsolod? Hat ezen ott az egyik a tompitott/tavolsagi kapcsolo, mellette meg maga a lampa
Így ha jól sejtem, akkor nem lesz ezentúl vészvillogóm... vagy a tompított/távolságinak van egy harmadik állása esetleg?
Rike: Mivel sajna a lampanal (egy egesz rendszernel) azert amperek folynak, ezert sima mezei kapcsolot csak ugy nem erdemes feltenni. Esetleg be lehet relezni, es egy waterproof kapcsolot kitenni a fejidomra, de szerintem inkabb gondolkozz ez ezen a gyari kormanykapcsolos dolgon. :( Nem annyira draga, hogy ne erne meg, mert minden mas barkacsolas csak egy nevetseges kokany munka lesz rajta :(
De ez csak az en velemenyem
Ezért szeretnék valamit alkotni rá ...............
van olcsobb is, csak ezen jol latszik a kep
Idegesít, hogy a gyújtással kapcsol a világításom is, elsősorban azért, mert eszi az akksit ugye...
Arra gondoltam, hogy a kormányra kellene egy valamiféle kapcsoló! Van valakinek ötlete, hogy milyen kapcsoló lenne erre a legalkalmasabb?
Esetleg valakinek van erre egy jól bevált, olcsóból kihozható, aránylag esztétikus konstrukciója?
Ha gondolod azért értekezhetünk a dologról.
Nekem eladó lesz a kicsike, VFR-t akarok venni.
A hiányzó adatok: 1984.04.havi, 5.gazdás osztrák törzskönyv szerint én a 6.-tól vettem, 82 000km és gyári állapot mondhatni.El sem merem mondani, hogy 600 Euro volt a vételár.
Üdv.:XJ750
csak megyek és néha tankolok.Két nem kis személlyel túrában is megáll 5,5-ben a dobozrendszerrel, és olajat pedig a csere tartományban nem kell tölteni .Amit eddig csinálni, csináltatni kellett azt más használatban lévő 4-5 éves motoron is kell.
Berber!
"Anno nem gondoltam, hogy ennyit fogok vele szaladgálni és ennyire hasznos lesz" mondatod úgy hangzik, hogy akár én is mondhattam volna.Két éve azért vettem meg az idős Vasmadarat, hogy amire én használom jó lesz és persze a rendelkezésre álló anyagiak is befolyásolták a választást.Azt tudtam, hogy motorozni szeretnék, de.......evés közben jön meg az étvágy.Jövő hét végén beszámolok a Deauville tesztről