Üdv!Ha szabadna beleszólnom az én vasamat 18 évig nyúzta a rendőrség aztán még két tulaj én vagyok a harmadik és még mindig hibátlan a motorja,most 73000 km van benne,ezt azért kevés motor bírná,hogy vannak hibái ez természetes 28éves konstrukció!nem hitech,de érdemes elolvasni a Totalbike népitélet rovatot nincs az a motor amelyik valakinek nem szar.Ez így van jól nem vagyunk egyformák
Viszont a Te levonatodban mindenki sügér aki nem Ferrárival jár bevásárolni. Nem is anyagi, hanem egyszerűen ésszerűségi korlátok miatt. Igenis, az XJ egy jó motor. Az is igaz, hogy aki ilyet vesz nem fog vele a nők előtt villogni, mint aki csak egy Ferráriban képes ezt megtenni. Másról szól a kettő, és ezért nem értjük egymást. Jó autó a Ferrari, mégsincs mindenkinek az.
Akkor a Te levonatodban számomra úgy tűnik, hogy egy Ferrari és egy Opel Astra között csak az ár a különbség és mennyivel jobb az Opel, mert olcsóbb és kevesebbe kerül a fenntartása. Sőt még több százezret el is megy.
A Ferrarisok meg hülyék, mer milyen drágán veszik már az autót.
Én nem hiszem, hogy a saját anyagi korlátaink alapján kell megítélni egy technikát. Helyén kell kezelni az ilyen dolgokat és nem a saját zsebünkhöz mérni.
Na ezt most jól meg szívtam. Tényleg az MV Brutale ugrott be miközben a Ducati zörgős kuplungjára gondoltam... Lényeges eltérés valóban. Hogy a BMW élménymotor? Khmm... Akkor az Aprilia RX 450 mi? Na jó a K1200S már igen, talán. (Remélem jól írtam, mert még kikapok..) (egyébiránt szart se érdekel a pontos típus ha megértik miről beszélek)
Amúgy tényleg közlkedési eszköz, és tényleg minimál. Viszont minimális áron. Valahogy a Te levonatodban Ferrarikat, Lamborginiket, és egyéb csodákat hasonlítasz össze egy Forddal, Peugeottal, és fikázod. Ki akar itt mindíg "sport autóval" közlekedni? Sőőőt!
Mint első szezonos motoros elnézem, a Ducati Brutále-t. Az MV és a Ducati még mindig külön gyár. Az MV nem szárazkuplungos és nem L2-es. Tamburinit ez biztos nem zavarja
Emberünk arra volt kíváncsi, hogy mire kell figyelni, én meg leírtam, hogy mire érdemes számítani. Benzinpumpa, fekete doboz, fesszab viszonylag sűrű hiba az XJ-knél. Az, hogy te az egy motorozással ismerkedős szezonodban nem találtkoztál vele még nem azt jelenti, hogy nem létezik.
Ültem BMW-n, Ducatin, amit javítottam is. Pedig de. Egy BMW vagy egy Ducati többet ér és messze jobb motorok, mint az XJ. Élménymotorok. Az XJ egy nagyon jól eltalált közlekedési eszköz, amire mindenből csak a legszükségesebb került.
Forgassa a nyavallya! (Mint Sijjófok)
Megnéztem a német oldalt és elkeserítő, hogy az eltelt 30 évben mennyi gond adódott ezekkel a nemritkán 100 ekm-et futott vasakkal! Azt kifelejtetted a listából, hogy láttunk már blokkon kikandikáló hajtókart is! Ergó, hajlamos a hajtókar törésre! Ja hogy 30 évente egy? Akkkkooorrrris! Ne csinájja! Bezzeg az URAL! Ja nem az be se indul... bezzeg a BMW... na ezt is hagyjuk. Mit is? Melyik is az az űber de jó gép? Ja a HARLEY! Na! Inkább aztat vegyen a koma!
Nem tom, fogod e amit gagyogok? Vagy tudsz olyat amivel semmi gond, és még motornak hívják, és mentek is rajta legalább 100 km-t? Én valahyogy nem lepődtem meg, amikor a szaros benzin membránom elkezdte 8 év után cseppegtetni a bengát. Nem jutott eszembe, hogy le típus hibázzam. Melyik gép az aminek a telójához nem kell hozzányúlni 30-40 ekm után a magyar utakon?
Tömören: Amit használnak az kopik. Az a mérvadó, hogy mekkora az előforduló hibák száma, és azok megszüntetáséhez szükséges anyagi ráfordítás mekkora, határozza meg a motor hsználati értékét.
A típushiba pedig azt jelenti, hogy a típuson bellül, a meghibásodások Gausz gőrbéjén, melyik 10 a leggyakoribb. Ha ilyen nem szűrhető ki, akkor az az XJ. A kuplung hang is jellegzetesség sajnos, és nem hiba. Gondolom hallottál már Ducati Brutále kuplungot? Ugye nem is zajos az XJ? Sőt álltál már BMW mellett! Aztán hány XJ kitellik belőle?
Ahhh hagyjuk... úgyse érted... Nem ezt a gépet dícsérem. Csak a többi se ér sokkal többet!
Értelmezésem szerint a típus hibája az ami miatt esetleg korábban a gyár visszahívott, illetőleg normálisnál
több esetben fordulhat elő.A kipu kirohadás és a kondenzvíz keletkezés természetes dolog minden típusnál, ha valaki télen két percig járatja (amivel több kárt okoz mint hasznot hajt) és leállítja.Mi volt még? A többibe nem tudok nyilatkozni, de a fórumon nem egy-kettő-három ember van fenn és én nem olvastam eltört fogaskerekekről(még a kiszuperált rendőr XJ-k között sem) Vezetési stílus? Mit tudom én! Szerintem típus jellemzők és nem hibák jelentkeznek itt az emberkéknek.
Én kérek elnézést, mint nem típus azonos
Nekem amikor a kazánház falának nekidőlt, akkor letört a fékkar. Konzekvencia: Gyenge anyagú a kar ?
Jó politikus módjára kiforgatod a szavaimat. Van pár külföldi fórum ( német ), ahol jóvan több fut a típusból és ha tetszik ha nem, vannak típushibái a motornak. Még ha a Te lelkednek ez személyes támadás is.
Néhány adat, ami műszaki? Esetleg kedvcsinálónak? Ja és mennyit engedtek a feléből?
(((( én kevesebbért vettem a gépemet... igaz nem nézett ki ennyire f@szán ))))
Aze nem gyenge ez a kis lista egy 26? gyártási éves konstrukciónál! 3 embernél fogaskeréktörés! Még szerencse hogy nem "csak" 3-at gyártottak ebből a típusból, mer akkor a típushibák tárházát gyarapítaná, ahogy a förtelmetes elektromos problemák is! Hiába no, vén szar konstrukció ez! Ja meg ha karambolozol, elgörbülhet az első teló, de a váz nem szokott sérülni. A mértéktelen olajfogyasztás főleg 7000-km-enként szokott jelentős lenni! Akkor 2,2 litert nyakal egyszerre, és a piszok a drága ásványit issza, akkor is. Ja és az alkatrészek! Méregdrágák, főleg egyes hazai szakkereskedőknél. Hiába no az Oldik fentartésa igen költséges mulatság! Monnyuk Németből egyes dolgokat fillérekért lehet szerezni, de hát ki az a bolond aki az occsó után futkározik, amikor megveheti aranyárban is?
Télére csak úgy szabad eltenni, hogy jól meg volt hajtva, és télen nem szabad indítgatni. Vagy akkor kell vele menni, hogy a kondenzvíz kiszáradjon a kipuffból, mert különben dolgozik ott belül hónapokon keresztül.
Hali,
Feszszabályzó gondok és némély típusnál a gyújtáselektronika megmakkanhat egyik napról a másikra. Meg nem mondom, hogy melyik szériánál, de valamit variáltak és '98 után a 4BRA, 4BRB-nél már ilyen gond nincs. Ha megtalálom, belinkelem, mert a Yamaha adott ki visszahívást.
Benzincsap membrán fosta össze magát nálam elég korán, szivárgott az 1-es hengerben a depressziós csövön át a benya.
Váltófogaskerekek szoktak még eltörni. Eddig 3 német srácnál fordult elő ugyanazzal a motorszámúval, mint az enyém ( 4BR ). Érdekes, hogy mindegyiknél 3. ) Ugyan nem ide vág és fölös hiszti lenne, de Yamaha TT / XT-kben sűrűn hullanak és csúnya munkát végeznek.
Mértéktelen olajfogyasztás fordulhat még elő, ami nem feltétlenül a megtett km függvénye.
Benzinpumpa halál.
Krisztián Efzé hat panaszkodott asszem még a rohadó kipudobokra. Nálam még nem jött elő a kifolyólukaknál, de nála viszonylag korán jelentkezett. De majd jön és elmondja.
Az a típus hibája, hogy tankolni kell bele és csak úgy megy.De akkor a világból is . A kuplungja csöröghet üresben ami elhalgat ha behúzod a kuplungkart, de ezzel simán elmész 20 évig.Eddig senki nem jött rá, hogy miért van,de az üzembiztonságot nem befolyásolja.Néhány emberke a csillapítás lágyságára panaszkodik, de ez nem hiba hanem típus jellemző. Túra paripa!
Bocsi Fiúk, hogy én válaszoltam, de 600-ból itt nálatok tisztára kikupálódtam
Amit próbáltam, annál sajnos azt az igen jó futóművet nem éreztem, mert a teló szimeringek nem voltak a toppon.A fék viszont valóban finomabb és talán a lassító erő is hatékonyabb.A két rendszerre ható fék viszont csak a 2002 utánin van jelen ha minden igaz+karbonmintás műszerek+magasabb plexi+indításgátló+szélesebb domoztetők.Bár az utolsó a régebbieken is általában már nem az alapméretes dipótáska méreten vannak az előző tulajok végett.
A Ferrarisok meg hülyék, mer milyen drágán veszik már az autót.
Én nem hiszem, hogy a saját anyagi korlátaink alapján kell megítélni egy technikát. Helyén kell kezelni az ilyen dolgokat és nem a saját zsebünkhöz mérni.
Amúgy tényleg közlkedési eszköz, és tényleg minimál. Viszont minimális áron. Valahogy a Te levonatodban Ferrarikat, Lamborginiket, és egyéb csodákat hasonlítasz össze egy Forddal, Peugeottal, és fikázod. Ki akar itt mindíg "sport autóval" közlekedni? Sőőőt!
Emberünk arra volt kíváncsi, hogy mire kell figyelni, én meg leírtam, hogy mire érdemes számítani. Benzinpumpa, fekete doboz, fesszab viszonylag sűrű hiba az XJ-knél. Az, hogy te az egy motorozással ismerkedős szezonodban nem találtkoztál vele még nem azt jelenti, hogy nem létezik.
Ültem BMW-n, Ducatin, amit javítottam is. Pedig de. Egy BMW vagy egy Ducati többet ér és messze jobb motorok, mint az XJ. Élménymotorok. Az XJ egy nagyon jól eltalált közlekedési eszköz, amire mindenből csak a legszükségesebb került.
Megnéztem a német oldalt és elkeserítő, hogy az eltelt 30 évben mennyi gond adódott ezekkel a nemritkán 100 ekm-et futott vasakkal! Azt kifelejtetted a listából, hogy láttunk már blokkon kikandikáló hajtókart is! Ergó, hajlamos a hajtókar törésre! Ja hogy 30 évente egy? Akkkkooorrrris! Ne csinájja! Bezzeg az URAL! Ja nem az be se indul... bezzeg a BMW... na ezt is hagyjuk. Mit is? Melyik is az az űber de jó gép? Ja a HARLEY! Na! Inkább aztat vegyen a koma!
Nem tom, fogod e amit gagyogok? Vagy tudsz olyat amivel semmi gond, és még motornak hívják, és mentek is rajta legalább 100 km-t? Én valahyogy nem lepődtem meg, amikor a szaros benzin membránom elkezdte 8 év után cseppegtetni a bengát. Nem jutott eszembe, hogy le típus hibázzam. Melyik gép az aminek a telójához nem kell hozzányúlni 30-40 ekm után a magyar utakon?
Tömören: Amit használnak az kopik. Az a mérvadó, hogy mekkora az előforduló hibák száma, és azok megszüntetáséhez szükséges anyagi ráfordítás mekkora, határozza meg a motor hsználati értékét.
A típushiba pedig azt jelenti, hogy a típuson bellül, a meghibásodások Gausz gőrbéjén, melyik 10 a leggyakoribb. Ha ilyen nem szűrhető ki, akkor az az XJ. A kuplung hang is jellegzetesség sajnos, és nem hiba. Gondolom hallottál már Ducati Brutále kuplungot? Ugye nem is zajos az XJ? Sőt álltál már BMW mellett! Aztán hány XJ kitellik belőle?
Ahhh hagyjuk... úgyse érted... Nem ezt a gépet dícsérem. Csak a többi se ér sokkal többet!
több esetben fordulhat elő.A kipu kirohadás és a kondenzvíz keletkezés természetes dolog minden típusnál, ha valaki télen két percig járatja (amivel több kárt okoz mint hasznot hajt) és leállítja.Mi volt még? A többibe nem tudok nyilatkozni, de a fórumon nem egy-kettő-három ember van fenn és én nem olvastam eltört fogaskerekekről(még a kiszuperált rendőr XJ-k között sem) Vezetési stílus? Mit tudom én! Szerintem típus jellemzők és nem hibák jelentkeznek itt az emberkéknek.
Én kérek elnézést, mint nem típus azonos
Nekem amikor a kazánház falának nekidőlt, akkor letört a fékkar. Konzekvencia: Gyenge anyagú a kar ?
Továbbiakban itt tájékozódhatsz :
http://xjfahrer.diskutieren.ne...
(((( én kevesebbért vettem a gépemet... igaz nem nézett ki ennyire f@szán ))))
Amúgy szeretünk Nanupack! Csak monnyá le!
Feszszabályzó gondok és némély típusnál a gyújtáselektronika megmakkanhat egyik napról a másikra. Meg nem mondom, hogy melyik szériánál, de valamit variáltak és '98 után a 4BRA, 4BRB-nél már ilyen gond nincs. Ha megtalálom, belinkelem, mert a Yamaha adott ki visszahívást.
Benzincsap membrán fosta össze magát nálam elég korán, szivárgott az 1-es hengerben a depressziós csövön át a benya.
Váltófogaskerekek szoktak még eltörni. Eddig 3 német srácnál fordult elő ugyanazzal a motorszámúval, mint az enyém ( 4BR ). Érdekes, hogy mindegyiknél 3. ) Ugyan nem ide vág és fölös hiszti lenne, de Yamaha TT / XT-kben sűrűn hullanak és csúnya munkát végeznek.
Mértéktelen olajfogyasztás fordulhat még elő, ami nem feltétlenül a megtett km függvénye.
Benzinpumpa halál.
Krisztián Efzé hat panaszkodott asszem még a rohadó kipudobokra. Nálam még nem jött elő a kifolyólukaknál, de nála viszonylag korán jelentkezett. De majd jön és elmondja.
Eladó XJ 600, kifogástalan állapotban, német papírral, forgalomba helyezhető. Ár: 260000,-Ft.
Üdv: Andi
köszi a gyors választ
Bocsi Fiúk, hogy én válaszoltam, de 600-ból itt nálatok tisztára kikupálódtam
lehetséges h fogok venni egy xj 600 ast. és azt szeretném megkérdezni hogy mire kell figyelni a vásárláskor... mik a tipushibái a motornak?