Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

allandoan ez a visszautasitas Edes...hat nincs neked szived
Mondtam en, hogy nem ertek az XJhez (sem)

Egy biztos, ebben az xj kavalkadban a jo eg sem tud kiigazodni

Vagyunk itt egy paran XJsek, csinalni kellene egy listat, hogy kinek milyen evjarat, es milyen kialakitas

pl.: 1995, xj600n, olasz, 1 tarcsa, lenti szivato, mezei olaj, nincs karbifutes (tudtommal ), nincs elakadas, van lampakapcsolo
Mert a rendszer tudja, hogy azzal úgysem veszel le a lábamról Édes, ha dobálod itt a szívecskéidet ...
Szóval hiába is erőltetnéd, csúnya fiú
Üdv az új tagoknak! + a régieknek is :-)
Nos nekem is belpiacos van és valóban gyújtással megy a világítás, de nekem ez nem gond, mert nem szívja az akksit (amúgy valami zselés gondozásmentes drága, de negyon jól szólgáló valami....) Lehet, hogy egyszerűbb és olcsóbb egy jó akkumulátort rakni bele?

Olaj hűtő, szivató elhelyezés stb témában: Elvileg évjárat függő, de sokminden más is lehet. Pl nekem azt mondták azért dupla tárcsafékes, lenti szivatós olajhűtő nélküli, mert belpiacos, de simán lehet, hogy rommá volt törve korábban és így sikerült összerakni. Elvileg az eladási hely inkább a karbi fűtés meglétét, vagy hiányát okozza, de mindenre és mindennek az ellenkezőjére volt példa..... Tehát ez szinte semmit sem jelent....
betettem egy ilyet is, de szabotalta a rendszer ...besz@rok
hajaj, de meg milyen lany
ahogy leirtad! Szorol szora igy gondolom!
Ok, ha az egyéntől is függ, ebben az esetben aztán végképp nincs alapja az összehasonlításnak ... lévén ugye, hogy én lány vagyok
A vezető vérmérséklete is befolyásolja a fogyasztást, illetve a terepe ahol közlekedik. Sok város esetén ugyebár többet eszik (megáll-kigyorsít-megáll-kigyorsít....). Városon kívül is lehet összevissza vezetni, egyenesben tépni neki, kanyar előtt meg erősen ráfékez, aztán újra kigyorsít. A fogyasztást a kezeddel tudod igazán szabályozni, ha szépen egyenletesen vezetsz (a megfelelő fordulattartományban), akkor alacsony fogyasztás lesz az eredmény.
Én amikor először menegettem a vasammal akkor 7l feletti fogyasztásokat sikerült produkálni több alkalommal is, aztán ahogy hozzászoktam ahhoz hogy mi is jó neki, azóta nekem 4,7-5,5 között mozog ez az érték.
Igazad van, en sem foglalkozok vele, engem nem erdekel. Egy erdekel, a motor tiszta, es rendben van.

Koszi a dicseretet, amugy igy utolag is azt mondom, hogy jobb valasztas volt az idomos! Valami miatt nekem a nakedek tetszenek, de ha ismet veszek, nem veszek megint nakedet, meg ga jobban tetszik is!

Dragam! Nem vitatkoztam en, csupan megjegyeztem egy tenyt
Az, hogy mi mennyit eszik, nagyban fugg az egyentol es a hasznalattol.
Szoval letisztazva, csak a lelkesedesedre reagaltam, hogy cl-re ugyan anynit evett a motorod, az kb veletlen, leven, hogy egy 600 es egy 400 van osszehasonlitva
Én sem értem, de minden papír rendben- származás-igazolásról megkaptam az értesítést, a forgalmi a tárcámban, törzskönyvért mindjárt megyek a postára - innentől nem izgat nagyon, csak érdeklődöm. A vasad szép- vásárlás előtt én is nézegettem egy szürke naked-et (természetsen XJ-t), de végül idomos mellett döntöttem. Gondoltam, kezdő nagymocisként nem baj, ha nem ver le egyből a szél.
Jah es meg valami, a vazamon levo kis levonon ott figyel, hogy xj600s
Most erre mit lehet mondani? Ezek mellett nekem km ora van rajta. Most amikor a muszakit csinaltak, akkor km ora allas lett beirva, de az elozo moton pl merfoldnek volt feltuntetve ugyan az az oraallas.
Szoval ennyit a papirozasrol
Csodáltam is volna, ha nem piszkálsz ...
Az lehet, hogy 400-as, de talán éppen ezért kellene többet beszittyóznia 120-130-as tempónál ... vagy nem?

A 250-es Bandit pl. miért zabál meg 8l-t 100/km-en?
Az nem befolyásolja a fogyasztást Édes, hogy jobban kell pörgetni ahhoz, hogy ugyanúgy menjen?
Hat igen, eleg erdekes, hogy atepitik az egesz motort 97-re
De hogy abban mi volt a racio (es hogy tudta elintezni) hogy egy 97-es motort 93-nak vizsgaztassanak
Amugy az enyem olasz import, 95-os, egy tarcsas, lent van a szivatio...stb stb stb (lsd a kepeimen) bar az enyem naked
Igen, Rike, de neked 400as
Oksa, de a végén simán igazad lesz. Öcsémé 93-as, és a szivatója a blokkon van- nekem a kapcsolón, valamint nincs vészvillogója sem... Plussz a dupla tárcsa, valamint az idomzat- ennyi átalakítás nem túl valószínű egyszerre. A forgalmimban pedig '93 szerepel, az Olaszoktól hozta be a kereskedő a mocit. Azon, hogy 17e km-t futott, nem csodálkoztam, de ennyi minden egyszerre..... Inkább '97-es, mint '93-as...
Halihóóó
Légy üdvözölve köreinkben

A fogyasztást pedig jól látod! Nekem cl-re ennyit kért 240km után
varjal varjal varjal! En nem ertek am a divikhez, es egyaltalan nem biztos a kapcsolos infom, csak nekem ugy tunik! (ugy remlik, hogy az edig latott diviken igy volt, de sem az evjarat sem az info nem tuti!)

Amugy az olajhuto dolog az nem evjarat fuggo tudtommal, sokkal inkabb "lokacio" (hova gyartottak)
Nah de ez az info is kb annyira biztos, mint az elozo :D

De nem okoskodni akartam, csak leirom amit en eddig eszleltem, es mivel ugyis sokan vagyunk itt, majd reagalnak ra a nalam okosabak!
Most ismét kételkedni kezdtem abban, hogy a vasam '93-as évjáratú.... Halál írta, hogy az összesített kapcsolót kb. 97 óta pakolták a Divikre- nekem is olyan van. Meg dupla tárcsafékem, meg az idomzatom is '97-es... Olajhűtőm ugyan nincs... Nem értem... Majd valamelyikőtök megszakérti egyszer. Úgyis beígérte öcsém Berbernek a talit, talán fény derül a titokra.
Hehe, mondtam én tesó, hogy nem eszik sokat a vas

Nem tudom hogy mennyire igaz a következő állításom, de úgy tudom hogy az évjáratok előrehaladtával a fogyaszás is kedvezőbb lett egy icipicit, de ezt lehet hogy simán 20-30E km-nyi plusz okozza a 2 vasunk között.
Bevallom a dobozra nem emlékezem, csak, hogy nem a tömeges Divi színből volt egy példány.A szalonnázásra szerintem a mostani hétvégén az esély egyre csekélyebb.Reggel is az esőruhát kellett magamra ölteni, de ezzel az esőt én le is rendezem a motorozásnál.Bevallom férfiasan, hogy a feleségemet két hónapig én sem ültettem fel magam mögé.Mióta viszont felült, azóta max melóba járhatok egyedül Persze ezt nem bánom.Jobb ha szeret motorozni velem, mint veszekedne miatta.
Könnyen elképzelhető, hogy én voltam. Hátul egy rendes darab dobozt hurcolok. Képeket még nem volt időm feltenni, de a hamarosan pótolom ezt a hiányosságot. Amíg az idő kitart, nem ülök vissza a kocsiba- bár, erre a hétvégére itt komoly esőket ígérnek (remélem, az Eplényi programot nem mossa el, drukkolok nektek), meg ha a párommal együtt utazunk, egyelőre marad a 4 kerék. Még szokom a paripát, nem rizikózok utassal. Sajnálnám elkoptatni a paripa oldalát
Amin meglepődtem: elképzelhető, hogy 5 liter alatt van a fogyasztásom? Igaz, kíméletes a tempó (90-110), meg a 73kg-om se túl megrázó, de hogy 230km után 11l benyát kérjen csak a kúton? Hmmm... Azért figyelem még a következő tankolásokat.
Piacon a Vasmadár. Keresi gondos gazdáját.
A lámpa kapcsolóm a jobb oldalon van az indítógombnál. Nekem nagyon hasznos. Ugyanis én nappal a tompítottal járok akku kímélés miatt. Igaz abban egy 20 wattos halogén csöppség világít. Neked 97-es indítógomb armatura kell, meg egy düftich elektromos szerelő aki szétbombázza a gépet, és össze is rakja.