Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te csaj! Mennyire volt kedves az a fiatalember? Vagy magánügy?
Kösz fiúk a gyertya infókat!
Ma ki lett cserélve a 4 gyertyám, ugyanolyat tettünk bele, mint ami benne volt ... CR8E ...
Nem szaladt mosoly a számra az ára hallatán, (bár olcsóbban kaptam, mint a bolti ára) viszont legalább megy minden hengerem A két jobb oldalinak ugyanis már gatya volt a gyertyája ...
Állítottunk az alapjáraton is, (alacsony volt) meg ki lett takarítva a légszűrő ... át lett törölgetve vax-al, és egy drága láncsprét is kipróbálhattam ... mindezt gyertya árban ajándékba :)
Nagyon kedves a Suzukinál a fiatalember
az eszed tokja kopás, az.
élvezetes csapatás. Ülj már fel egy normális gépre ami megy is ne ezt a kis 60 lovas taligát ajnározd má' mit szekálod ezt a szegény motort olyanra amire nem is alkalmas. vegyél egy XJR1300-at. Azzal lehet csapatni és még Yamaha is.
Hát persze, az XJ a legtutibb gép. A RS-t meg a bénák hajtják, azért fektetik lapra és előz meg vele az alpokban a fater.
Szerintem vegyél egy FJR 1300-at. Az jó lesz mindenre.
Az is "csak" 600-as. Bár most néztem az XJ 650-et . Sajnos már nem annyira olyan mint a régi. Nem tom na. Nem igen értem mi a nagy buli a BMW-ben. A motorozás nem erről szól nekem. Bár az is lehet, hogy a kipróbált darab volt egy határ sz@r.
Végy fazert.
Valami kopás lehet a dolog mögött mindenképp. Na de majd eldől. Vannak akiknek több tapasztalatuk van, és jobban értenek ehhez mint én,

Esetleg egy 900as TDM?
Bár még élőben nem láttam, de képről nagyon hasonlónak tűnik az üléspoziciója az xj-hez. Viszont volt szerencsém egy Suzuki B kinghez na az a motor egy tank. Csak lestem mekkora egy batár jószág. Nem kevés lóerővel.
Valószínű. Majd megokoskodom, hogy honnan jön a zaj. Ha eleve nem olyan, akkor megszüntethető. Kérdés hogy érdemes e?
Khmm. Nem is zörög annyira. El voltam megnézni egy BMW 1200 RS-tet. 34 ekm-el rosszabb hangok gyünnek belőle mint az xj-m ből. Mehettem is vele. Nem vagyok lenyűgözve. Iszonyat nehéz, 283 kg. Felejtős a ted ide- tedd oda. Húz mint ökör, egyenesben, bár "csak" 100Le ez még. Merev a markolat, a kormány a tökömtudja mi is. A kardán meg néha csattan egyet. A kuplung, vezérműlánc zörgősebb mint az XJ-n. Indítás után kékes füst a kartertól. Aztán befejezi, he leégett a szivárgó olaj. (Állítólag normális)
Amúgy meg mint a tank. Símán rezzenéstelenül. Tényleg ki lehet vele menni a mai világból , de motorozni?!?
Lehet nem is vagyok igazi túra motoros? Ne haragudjatok meg rám, de én inkább az élvezetes csapatásért vagyok oda, és nem a karosszékben A-ból B-be stílus fexik.
Közelebb áll a csopperhez mint sejtenétek, bár komfortra fenomenális. Nem tudom, hogy akkor most mi lesz mert nincs "jómotor" jelöltem. Amivel elugorhatok a postára, elmehetek csapatni, és akár a Horvátokhoz lubbantani egyet. Ja és nem eszi le közben a hajamat. Tudom a 900-as, de ujabbat akarnék.

Csalódott vagyok. Nanupak? Okosságok?
Tehát akkor ez azt jelentené, hogyha rendbe rakatnám akkor újabb sacc/kb 20 ezer kilóméter múlva megszólalna?
Hali,
Belpiacosoknak Densot adnak meg : U22ESR-N, U24ESR-N vagy U27ESR-N. Ilyet lehet rendelni veszprémben a Toyotásoknál , de horror 2900 Ft az ára / db.

NGK-ból meg CR7E vagy8E vagy 9E. Ebből a CR9E-t szoktam venni ( most lesz a 3. garnitúra cserélve 90.000ezernél ). 2290 Ft / darab.
Nem ám január elött szeded szét!Ezzel a zörgéssel elmegy még 140 ezret és a pirosnál, ha behúzod, akkor nem is hallani.Majd jól meghallgatom szombaton.
Képzeld megjelent nálam a kuplunghang! 21valahány ekm környékén elkezdett zörögni, ahogy illik. Kicsit szomorú vagyok, mert azt hittem engem elkerül, és soha nem lesz efféle zörgedelmem. Ennyi. Mostmár majd szét merem szedni, és elmélázok rajta.
Szerintemmeg gyere el szalonnázni, "aztán megnézzük mi a Tiédet , meg mi is megmutatjuk a miénket ", aztán beszélgetünk utána . Ez felér egy komplett vezetéstechnikai , és műszaki tréninggel, és majdnem azonos élményt nyújt egy Dobogóköi ruccanással.... De szigorúan alsóbbrendű utakon gyere!
Szerintem bízd magad a Női megérzésre.Mit érzel? Jól tudsz motorozni? Biztonságosnak érzed a közlekedésedet?Ha nemet tudsz valamire válaszolni, akkor inkább a képzés és utána jobban és nyugodtabban megy a bulizás.
Ja, az enyémbe Champion van, véletlenül sem belevaló. Hőértéket ne is kérdezz, fogalmam sincs. De nincs gondom vele.
Szia Rike!

Valóban nem könnyű a helyzet, mindenütt 600-as, meg 900-as alkatrészek vannak. Add el, és vegyél egy 600-ast. Viccet félretéve. Szerintem kibékül ő a 600-ba való gyertyával is. NGK CR8E.
Fiúk!

Hol tudnám megnézni, hogy milyen gyertya kell a mocimba?
Mert amit a boltban mondanak, az nem az a hőértékű, mint ami most benne van
Ráadásul belpiacos, a kezelési kiskönyvében meg sehol nem találom ezt az adatot
A környékünkön most találkoztam az első ilyen kezdeményezéssel.
Vasárnap lesz vezetéstechnikai tréning Gödöllőn, ráadásul ingyenes
Csak az a baj, hogy épp mostanra van tervezett túránk Dobogókőre

Dilemmázok, hogy melyiket válasszam ...
Célozd meg valamelyik motoros rendőrt is párhuzamosan. Elsőre csak kérdezz rá, hogy ott nem lesz ilyen rendezvény és a kérdés lehet, hogy elindítja a hangyát.
Szerintem egyedi kezdeményezés alapján nem sok minden fog történni, de megyek be nyiregyre beszélek az egyik motorosklubb vezetőjével. Hátha vevő lenne az ötletemre
Szerintem is jól hangzik, azért dobtam ide is fel. A motorozz.hu-n pedik a túrákban lehet rá jelentkezni.
Gyzmo! Bemész a Yardra és megkérdezed, hogy ott felétek mit csinál a Balesetmegelőzési csoport.Példának hozd fel a veszprémi RK-t
Ilyen foglalkozásokat miért nem tudnak szervezni a közelemben?
Pedig itt is lenne rá jelentkező bőven.....