Elvileg 7végén megyek érte. Fényképen láttam, még élőbe sajna nem, remélem nem fog meglepetést okozni. de ha igenv akkor nem veszem meg ilyen egyszerű. Amúgy ne sajnáld azt a kéményt, mert szép volt, viszont annyira csörgött benne a katalizátor, vagy nem tom mi, hogy nagyon idegesítő volt.
Ugy volt hogy hirdettem 350 ért. Aztán jöttek én meg mondtam hogy ennyit megér, nem nagyon engedek belőlle, aztán végül 330 ba kiegyeztünk. Énis remélem hogy jólesz az új Xj, de fénykép alapján olyan, mint ha most gurult volna ki a japoktól...:D
Sziasztok!
Gondoltam tudatom veletek hogy eladtam a 400 as divimet. Volt az a csörgő hang alapjáraton és valahogy nem hagyott nyugodni. De nem ez volt a fő ok, hanem kaptam egy nagyon jó ajánlatot. A jo ajánlat is egy 400 as divi, szinte gyári állapotban. Ha meglesz rakok fel képeket.
Üdv
Szerintem nem az oldja meg a halálos balesetek magas számának okát, hogy tele rakjuk az országot emlékhelyekkel.Láttunk már háborút és annak következményeit (árvák, csonka emberek, szegénység, lakhatatlan lakások, otthonok) és mégis háborúzik a hülye emberiség. A közlekedési balesetben elhunyt emberek
sajnos nem támadnak már fel.Ha valakinek volt ilyen esemény a környezetében az tudja, hogy ezt az embernek magában kell lerendezni és az elhunytat "elengedni".Motorozni, élni nem lehet állandó halál félelemben.Ennyi erővel kéne emlékhely rákban, munkahelyi balesetben, szívinfarktusban , kábítószer túladagolásban stb. elhunytak emlékére is.Nem hiszem, hogy az EMBEREK ilyen jellegű megkülönböztetése jó irányba visz.Egy háborúban országuk határát és szuverenitását védő katonáknak jár az emlékhely, de az úgy érzem egy más kategória, mert Ők tettek valamit egy jóval nagyobb számú nép életben maradásáért.Azért mert valaki motorral közlekedik, nem tesz semmit a közért.Erről a divat hullámról (és ezzel nem szeretnék megbántani senkit) röviden ez a véleményem.
Azt vallom, hogy az emberek agyának trenírozásával jó irányba kéne terelni a gondolatokat.Ha a cselekedeteknél abba belegondolna valaki, hogy milyen következményekkel járhat, akkor nem lehetnének olyan esetek nap mint
nap amiket Halal ás Berber is leírt az imént.
Elnézést az OFF miatt, de már megint a ló másik felén érzem magam a sok "Emlékhely"miatt és nem vagyok kaszkadőr.
Azt ne felejtse el senki sem, hogy mindíg arra megyünk, amerre nézünk.
Ha jól belegondolsz, itt nem a morálról van szó. Egyes, efféle emberek egyrészt tényleg abszolút sötétek, másrészt nem csak a motorosra, hanem egyéb emberekre is veszélyesek. Láttam autóst aki kisbuszt akart fellökni, hasonló szituban. Kerülendők, de sajnos néha beléjük botlunk. Gondolj bele amikor itthon egyes féleszűek drótot feszítenek ki nyakmagasságba! Van annak józan ítélő képessége? Ezek klinikai esetek. Régebben még agyonverték őket bunkóval, ma meg már szabadon kóricálnak, és egyes emberek a "megél a talpán" jelzőkkel illetik őket. No jó, túl álltalános lettem.
Drága makimi!
Aranyos vagy, hogy szíveden viseled a sorsom
Az okmányirodás lány nekem is szólt, hogy nem minden rendőr tolerálja ezt a papírt ...
Szabálysértésnek minősül, olyan, mintha jogsi nélkül vezetnél (ha pl. ha otthon hagyod véletlenül)
Ha olyan a rendőr, akkor feljelent, majd az előadó szabja ki a bírságot ... ami 10-30eHUF lehet.
Ha így járnék, akkor illetékmentesen kérvényezhetem, hogy méltányosságból engedjék el, vagy felezzék a büntetést
Én bízom a rend őreinek empátiájában, így tegnap dolgozni is mocival mentem
Volt benne egy kis hegyvidéki szakasz ... jajj, de csuda jó volt
Legközelebb hétvégén tervezem, hogy ráülök, aztán már jövőhéten várom a postást én is
Szándékozik valaki részt venni az alábbi a programon?
Jó lenne akkor közösen gurulni
MOTOROS BARÁTUNK!
Szeretettel és Tisztelettel meghívunk a „KÉK” túrára, 2008.08.30-án a MOTOROS EMLÉKHELY avatására és szentelésére, melyet elhunyt Motoros Társaink, Barátaink tiszteletére és emlékére állítunk a Mátrában, Kékestetőn, Magyarország legmagasabb pontján.
TALÁLKOZZUNK 2008.08.30-án a gyöngyösi Tesco parkolójában, 11.30-kor, ahonnan pontban délben, felvezetéssel, egybefüggően motorozunk fel az esemény színhelyére. Közös gurulásunkkal mutassunk példát az ÖSSZETARTOZÁSRÓL, demonstráljunk a BIZTONSÁGOS KÖZLEKEDÉS MELLETT.
A gyöngyösi találkozóra több indulási pont is van, melyet a www.motorozz.hu honlapon találsz meg a túrá k közt, MOTaMOT: „KÉK” túra néven. Kérünk, jelentkezz be ezen az oldalon a túrára, amennyiben velünk tartasz. Ahhoz, hogy minél jobban sikerüljön e rendhagyó esemény a TE segítségedre is szükségünk van!
KÉRÜNK, ha a TE ismeretségi, családi körödben van, sajnálatos módon, olyan motoros, aki már nincs köztünk és szeretnéd, hogy Róla is név szerint megemlékezzünk, akkor szükségünk van az illető: NEVÉRE, SZÜLETÉSI ÉS ELHALÁLOZÁSI DÁTUMÁRA, illetve a LAKHELYÉRE.
Ezen információkat, kérünk, küldd el részünkre a kekreg@freemail.hu címre.
Az EMLÉKHELY állítása, során rengeteg önzetlen felajánlást és segítséget kaptunk, amit ezúton is KÖSZÖNÜNK!
A rendezvény költségeinek fedezésére (kivitelezés, hangosítás, színpad stb.) hirdetjük meg a "KÉK" KAMPÁNYT, melynek lényege, hogy aki min. 2000 Ft-al támogatja a MOTaMOT alapítványt, Őt a rendezvény ideje alatt vendégül látjuk, egy adag egytálétellel (babgulyás), egy palack ásványvízzel és ajándékba adunk egy, az esemény alkalmára készült szilikon karkötőt.
Aki részt vesz ebben a kampányban, kérjük legkésőbb 2008.08.28-ig regisztráljon névvel, címmel, telefonszámmal a kekreg@freemail.hu címen. Adományát pedig jutassa el az alapítvány székhelye szerinti címre:
2760 Nagykáta Rákóczi krt.14,
vagy utalja át a MOTaMOT bankszámlaszámára,
Raiffeisen Bank: 12051003-00153216-00100009
További információ: Rimóczi Béla, 06-70/408-9913.
A közlemény rovatba, írjátok be, hogy "KÉK" kampány. Ez azért is szükséges, mert reményeink szerint adományaitok meghaladják majd a költségek összegét, ezért a maradék pénz annak az alapítványi célkitűzésünk anyagi alapját növeli majd, amiből az elhunyt motorosok temetési költségéhez tudunk hozzájárulni, amennyiben a család rászorul az anyagi segítségre.
KÉRÜNK TÉGED, ha nem tudsz velünk tartani, ezen a napon, du. 13 órakor gondolj azokra, "kiket elragadott a végtelen út" és azokr a, "akik ott a hegyen közelebb vannak az Istenhez".
További balesetmentes közlekedést Kívánunk!
Motoros üdvözlettel: a MOTaMOT csapat
Hidd el, hogy nem volt mokas Amugy valahogy lattam, hoyg fordul az elso kerek, ezert kezdtem figyelni jobban. A bomosos meg szerintem azert mozdult, mert o sem ertette, es inkabb a kocsijat feltette, vagy nem tudom! Olyan eszetlen volt az egesz.
En amugy nem orultkodok, es nem is minden esetben szoktam a kocsisor kozt lavirozni. En nem vigeckedek, es nem is jarok gyorsan. Csupan most nagyon kezenfekvo volt, hogy haladjak, tiszta volt a terep is, es tudtam, hogy miert all a sor (nap mint nap jarok arra kocsival)
Szoval erted. Ez egy hulye kocsog turista volt, akinek b@szta a csoret, hogy nem halad. Egyszeruen hihetetlen, hogy mekkora barmok tudnak lenni! Nem gondolja vegig, hogy ez nem poenos. Sok autos ugye nem ult motoron, nem latja at. En ertem, hogy a sok egykereken kozlekedo es 200-zal a varosban szlalomozo "tarsaink" (bar nekem azok nem tarsaim) miatt az autosok utalnak. De azert nem kellene orultnek lenni. Arrol nem is beszelve, hogy ugylehet sok ember nem azert vesz motort (angliarol beszelek) mert hobby, hanem ez a kozlekedesi eszkoze. Lehet sokszor az a motoros is ulne szivesebben egy autoban, de nem teheti meg! Ez csak egy elkalandozas, csak picit szomoru, hogy ekkora res van a ket tabor kozt. Lehet, hogy azert mert en mind a kettot "muvelem", ezert van az, hogy en elozekeny vagyok a motorosokkal is, de mikor motoron ulok is engedem az autokat! Es nem csak azert, mert o a nagyobb...nah mind1
Korát tekintve az első kb 1 éves a hátsó 2 év , tavaly szezon előtt lett cserélve. Egyébbként azért csúszkál mert erősen kopott. Bírna még futni kb 3-4 ezret de a fékkel gumival nem szeretek játszani
Talán testelhetet egy vezetéked? Tudod testről megy a jel is.
Nekem meg zizereg valami. Na nem a fejemben, hanem szivatónál. Kezd idegesíteni. Kezdhetek nyomozni.
Ilyen direkt ráugratósat még itthon sem láttam, de kőkeményen hülye lehetett az ipse. Járjon így a gyereke. Azt emlékezzen erre az esetre. Nekem is zártak már járdaszigetnél, de kerültem jobbról. Ha itt kicsi a hézag ott nagyobb lesz. Bár két kamion között még nem próbálkoztam. Azoknak túl nagyok a kerekei.
Nah egy gyors eszrevetel, mert ha nem irom le felrobbanok. Most voltam muszakiztatni a vasat, meg is lett gond nelkul, nem ez a lenyeg.
Hazafele kb 4km lepesben kozlekedo dugo. Szepen bealltam kozepre, ahogy illik, es mentem. Ugye mint regebben mondtam, itt nagyon illedelmesek az autosok, es ugy nagy atlagban hagynak helyet, vagy lehuzodnak. Most sem volt ez maskent...az autosokkal (ok, mazsola mindig van az uton, aki szerencsetlen orul, hogy feji a kormanyt es az uton marad, nem hogy a tukrot figyelje). Ellenben most rajottem valamire! A mikrobuszosok egy kulon ALLATfaj. 20bol ha ketto lehuzodott, 10 viszont pont, hogy inkabb zarta az utat...de lathatoan direkt. De nem ez huzott fel, hanem egy kocsog b.zi ramhuzta a kormanyt. Az volt a szerencse, hogy egy batar BMW volt mellette (2x2 savos palya), aki ugyancsak latva a szitut azonnal lehuzodott. Komolyan mondom, kedvem lett volna fejberugni azt a kocsogot. Ha nem ilyen hirtelen minden, akkor tuti lezuzom a tukret legalabb bosszubol. Ez igy elmondva tok minden napi szitu, de ez mas volt. Zartak mar elottem, huztak mar ram a kormanyt, de ez koppra tekert kormannyal meugratott "elem"! (nem, nem akart savot valtani, tomott volt mindket sav, es ok ott akkor eppen alltak)
Nah mind1.
Jah es meg valami. Mikor elindultam, kb az elso kanyar (keresztezodes - bal 90) utan elkezdett vilagitani az olajlampa. Majd szivszelutest kaptam. Kb 400-500m utan tudtam kiallni, mert nem aludt el. Ahogy megalltam, elaldut a lampa Mivel kesesben voltam, es nem is igazan tudtam az okat, ezert mentem tovabb. Tobbet nem vilagotott. Amikor megerkeztem, varakozas kozben (biztos ami fix alapon) raneztem az olajszintre, de termeszetesen megfelelo volt. Hmmm...erdekes
Sőt, utána olvastam, a triplájába.
Viszont azon vitatkoznék, hogy az uj friss gyártású gumi mennyivel jobb mint az öreg! Milyenkoru gumi van 8 eFt-ért?
Persze nem elhanyagolható az ár sem, de keresztbe vághat minden élvezetet.
Bocs, nekem a hátsó a duplájába került! Tehát vacak ár.
A gumimban most 8 ekm van és még fér bele bőven. Nem csúszkál.
Tudtommal a dunlop jó gumi, úgyhogy nem értem.
A macadam az vacak.
Most elöl egy michelin A59 110*80-17 es van, hátul Dunlop 63H 130/70-18 as van. A kb 13 ezer kilóméter alatt attól eltekintve hogy egy két kanyarban vékonynak tűnt semmi bajom nem volt velük. Ha neked pozitív észrevételeid van a fenti méretektől eltérő gumival kapcsolatban akkor szélesebbet rakok fel.
Tud valamit, de az ára ahhoz képest amit írtál gagyi!
Ezt a mondatot nem igazán értem
Szeptember 13-án? Csak befejeztem a kérdésedet. http://www.motorozz.hu/sys/mai...
Mi most letiplizünk családilag Sopronba.Gyermek korom óta nem voltam ott és Soproni piknik van.
Milyen gyárival csúszkálsz? Nekem Bridgeston BT45R 140/70-18-as van hátúl immár 8000 km óta hibátlan teljesítménnyel. Nagyon meg vagyok vele elégedve, minden téren. Esőben, sárban, szerpentinen, sőt még száraz meleg időben is.
Tud valamit, de az ára ahhoz képest amit írtál gagyi!
Lehet korábban már tárgyaltátok, én minden esetre nem találltam meg. A hátsó gumim megérett egy cserére. Elkezdett kanyarban nagyon csúszni a hátulja. Lehet-e, érdemes szélesebb papucsot hátra rakni?
Ha valakinek kell, tudok álltalában szerezni gyári méretű első és hátsó gumit 10ezer környékén (kb 80-90%).
A hátsót 100% osan vettem 8 ért, az elsőt tavasszal 11 ért 95% os volt.
Ha jól értem, akkor a kiszemeltet még nem is láttad?
Húúúhaa, remélem minden rendben lesz vele
Mikor mész érte? Sok sikert hozzá!
Megkérdezhetem, hogy mennyiért adtad el? A kéményei sokkal szebb állapotban vannak, mint az enyémek
Gondoltam tudatom veletek hogy eladtam a 400 as divimet. Volt az a csörgő hang alapjáraton és valahogy nem hagyott nyugodni. De nem ez volt a fő ok, hanem kaptam egy nagyon jó ajánlatot. A jo ajánlat is egy 400 as divi, szinte gyári állapotban. Ha meglesz rakok fel képeket.
Üdv
sajnos nem támadnak már fel.Ha valakinek volt ilyen esemény a környezetében az tudja, hogy ezt az embernek magában kell lerendezni és az elhunytat "elengedni".Motorozni, élni nem lehet állandó halál félelemben.Ennyi erővel kéne emlékhely rákban, munkahelyi balesetben, szívinfarktusban , kábítószer túladagolásban stb. elhunytak emlékére is.Nem hiszem, hogy az EMBEREK ilyen jellegű megkülönböztetése jó irányba visz.Egy háborúban országuk határát és szuverenitását védő katonáknak jár az emlékhely, de az úgy érzem egy más kategória, mert Ők tettek valamit egy jóval nagyobb számú nép életben maradásáért.Azért mert valaki motorral közlekedik, nem tesz semmit a közért.Erről a divat hullámról (és ezzel nem szeretnék megbántani senkit) röviden ez a véleményem.
Azt vallom, hogy az emberek agyának trenírozásával jó irányba kéne terelni a gondolatokat.Ha a cselekedeteknél abba belegondolna valaki, hogy milyen következményekkel járhat, akkor nem lehetnének olyan esetek nap mint
nap amiket Halal ás Berber is leírt az imént.
Elnézést az OFF miatt, de már megint a ló másik felén érzem magam a sok "Emlékhely"miatt és nem vagyok kaszkadőr.
Azt ne felejtse el senki sem, hogy mindíg arra megyünk, amerre nézünk.
Aranyos vagy, hogy szíveden viseled a sorsom
Az okmányirodás lány nekem is szólt, hogy nem minden rendőr tolerálja ezt a papírt ...
Szabálysértésnek minősül, olyan, mintha jogsi nélkül vezetnél (ha pl. ha otthon hagyod véletlenül)
Ha olyan a rendőr, akkor feljelent, majd az előadó szabja ki a bírságot ... ami 10-30eHUF lehet.
Ha így járnék, akkor illetékmentesen kérvényezhetem, hogy méltányosságból engedjék el, vagy felezzék a büntetést
Én bízom a rend őreinek empátiájában, így tegnap dolgozni is mocival mentem
Volt benne egy kis hegyvidéki szakasz ... jajj, de csuda jó volt
Legközelebb hétvégén tervezem, hogy ráülök, aztán már jövőhéten várom a postást én is
Jó lenne akkor közösen gurulni
MOTOROS BARÁTUNK!
Szeretettel és Tisztelettel meghívunk a „KÉK” túrára, 2008.08.30-án a MOTOROS EMLÉKHELY avatására és szentelésére, melyet elhunyt Motoros Társaink, Barátaink tiszteletére és emlékére állítunk a Mátrában, Kékestetőn, Magyarország legmagasabb pontján.
TALÁLKOZZUNK 2008.08.30-án a gyöngyösi Tesco parkolójában, 11.30-kor, ahonnan pontban délben, felvezetéssel, egybefüggően motorozunk fel az esemény színhelyére. Közös gurulásunkkal mutassunk példát az ÖSSZETARTOZÁSRÓL, demonstráljunk a BIZTONSÁGOS KÖZLEKEDÉS MELLETT.
A gyöngyösi találkozóra több indulási pont is van, melyet a www.motorozz.hu honlapon találsz meg a túrá k közt, MOTaMOT: „KÉK” túra néven. Kérünk, jelentkezz be ezen az oldalon a túrára, amennyiben velünk tartasz. Ahhoz, hogy minél jobban sikerüljön e rendhagyó esemény a TE segítségedre is szükségünk van!
KÉRÜNK, ha a TE ismeretségi, családi körödben van, sajnálatos módon, olyan motoros, aki már nincs köztünk és szeretnéd, hogy Róla is név szerint megemlékezzünk, akkor szükségünk van az illető: NEVÉRE, SZÜLETÉSI ÉS ELHALÁLOZÁSI DÁTUMÁRA, illetve a LAKHELYÉRE.
Ezen információkat, kérünk, küldd el részünkre a kekreg@freemail.hu címre.
Az EMLÉKHELY állítása, során rengeteg önzetlen felajánlást és segítséget kaptunk, amit ezúton is KÖSZÖNÜNK!
A rendezvény költségeinek fedezésére (kivitelezés, hangosítás, színpad stb.) hirdetjük meg a "KÉK" KAMPÁNYT, melynek lényege, hogy aki min. 2000 Ft-al támogatja a MOTaMOT alapítványt, Őt a rendezvény ideje alatt vendégül látjuk, egy adag egytálétellel (babgulyás), egy palack ásványvízzel és ajándékba adunk egy, az esemény alkalmára készült szilikon karkötőt.
Aki részt vesz ebben a kampányban, kérjük legkésőbb 2008.08.28-ig regisztráljon névvel, címmel, telefonszámmal a kekreg@freemail.hu címen. Adományát pedig jutassa el az alapítvány székhelye szerinti címre:
2760 Nagykáta Rákóczi krt.14,
vagy utalja át a MOTaMOT bankszámlaszámára,
Raiffeisen Bank: 12051003-00153216-00100009
További információ: Rimóczi Béla, 06-70/408-9913.
A közlemény rovatba, írjátok be, hogy "KÉK" kampány. Ez azért is szükséges, mert reményeink szerint adományaitok meghaladják majd a költségek összegét, ezért a maradék pénz annak az alapítványi célkitűzésünk anyagi alapját növeli majd, amiből az elhunyt motorosok temetési költségéhez tudunk hozzájárulni, amennyiben a család rászorul az anyagi segítségre.
KÉRÜNK TÉGED, ha nem tudsz velünk tartani, ezen a napon, du. 13 órakor gondolj azokra, "kiket elragadott a végtelen út" és azokr a, "akik ott a hegyen közelebb vannak az Istenhez".
További balesetmentes közlekedést Kívánunk!
Motoros üdvözlettel: a MOTaMOT csapat
En amugy nem orultkodok, es nem is minden esetben szoktam a kocsisor kozt lavirozni. En nem vigeckedek, es nem is jarok gyorsan. Csupan most nagyon kezenfekvo volt, hogy haladjak, tiszta volt a terep is, es tudtam, hogy miert all a sor (nap mint nap jarok arra kocsival)
Szoval erted. Ez egy hulye kocsog turista volt, akinek b@szta a csoret, hogy nem halad. Egyszeruen hihetetlen, hogy mekkora barmok tudnak lenni! Nem gondolja vegig, hogy ez nem poenos. Sok autos ugye nem ult motoron, nem latja at. En ertem, hogy a sok egykereken kozlekedo es 200-zal a varosban szlalomozo "tarsaink" (bar nekem azok nem tarsaim) miatt az autosok utalnak. De azert nem kellene orultnek lenni. Arrol nem is beszelve, hogy ugylehet sok ember nem azert vesz motort (angliarol beszelek) mert hobby, hanem ez a kozlekedesi eszkoze. Lehet sokszor az a motoros is ulne szivesebben egy autoban, de nem teheti meg! Ez csak egy elkalandozas, csak picit szomoru, hogy ekkora res van a ket tabor kozt. Lehet, hogy azert mert en mind a kettot "muvelem", ezert van az, hogy en elozekeny vagyok a motorosokkal is, de mikor motoron ulok is engedem az autokat! Es nem csak azert, mert o a nagyobb...nah mind1
Nekem meg zizereg valami. Na nem a fejemben, hanem szivatónál. Kezd idegesíteni. Kezdhetek nyomozni.
Ilyen direkt ráugratósat még itthon sem láttam, de kőkeményen hülye lehetett az ipse. Járjon így a gyereke. Azt emlékezzen erre az esetre. Nekem is zártak már járdaszigetnél, de kerültem jobbról. Ha itt kicsi a hézag ott nagyobb lesz. Bár két kamion között még nem próbálkoztam. Azoknak túl nagyok a kerekei.
Hazafele kb 4km lepesben kozlekedo dugo. Szepen bealltam kozepre, ahogy illik, es mentem. Ugye mint regebben mondtam, itt nagyon illedelmesek az autosok, es ugy nagy atlagban hagynak helyet, vagy lehuzodnak. Most sem volt ez maskent...az autosokkal (ok, mazsola mindig van az uton, aki szerencsetlen orul, hogy feji a kormanyt es az uton marad, nem hogy a tukrot figyelje). Ellenben most rajottem valamire! A mikrobuszosok egy kulon ALLATfaj. 20bol ha ketto lehuzodott, 10 viszont pont, hogy inkabb zarta az utat...de lathatoan direkt. De nem ez huzott fel, hanem egy kocsog b.zi ramhuzta a kormanyt. Az volt a szerencse, hogy egy batar BMW volt mellette (2x2 savos palya), aki ugyancsak latva a szitut azonnal lehuzodott. Komolyan mondom, kedvem lett volna fejberugni azt a kocsogot. Ha nem ilyen hirtelen minden, akkor tuti lezuzom a tukret legalabb bosszubol. Ez igy elmondva tok minden napi szitu, de ez mas volt. Zartak mar elottem, huztak mar ram a kormanyt, de ez koppra tekert kormannyal meugratott "elem"! (nem, nem akart savot valtani, tomott volt mindket sav, es ok ott akkor eppen alltak)
Nah mind1.
Jah es meg valami. Mikor elindultam, kb az elso kanyar (keresztezodes - bal 90) utan elkezdett vilagitani az olajlampa. Majd szivszelutest kaptam. Kb 400-500m utan tudtam kiallni, mert nem aludt el. Ahogy megalltam, elaldut a lampa Mivel kesesben voltam, es nem is igazan tudtam az okat, ezert mentem tovabb. Tobbet nem vilagotott. Amikor megerkeztem, varakozas kozben (biztos ami fix alapon) raneztem az olajszintre, de termeszetesen megfelelo volt. Hmmm...erdekes
Viszont azon vitatkoznék, hogy az uj friss gyártású gumi mennyivel jobb mint az öreg! Milyenkoru gumi van 8 eFt-ért?
Persze nem elhanyagolható az ár sem, de keresztbe vághat minden élvezetet.
A gumimban most 8 ekm van és még fér bele bőven. Nem csúszkál.
Tudtommal a dunlop jó gumi, úgyhogy nem értem.
A macadam az vacak.
Tud valamit, de az ára ahhoz képest amit írtál gagyi!
Ezt a mondatot nem igazán értem
Mi most letiplizünk családilag Sopronba.Gyermek korom óta nem voltam ott és Soproni piknik van.
Tud valamit, de az ára ahhoz képest amit írtál gagyi!
Ha valakinek kell, tudok álltalában szerezni gyári méretű első és hátsó gumit 10ezer környékén (kb 80-90%).
A hátsót 100% osan vettem 8 ért, az elsőt tavasszal 11 ért 95% os volt.