Feltűnt, hogy egy kéménye van, meg egy kicsit más mint a többi. Vagy nem is tom. Az a műszerfal (ha lehet annak nevezni) is érdekes. De ha a motorja jó, akkor nem sok érte az ár.
Akkor gratulálok én is neked Rike , és nagyon örülök. Tudom én is milyen egy második vizsga, talán ezért is maradt meg bennem annyira, sőt ma 9 előtt nem sokkal eszembe is jutottál, (kamion rakodás közben) hogy kb. most van a nagy pillanat. Sok ezer balesetmentes km-t.
Nem a hűtőben marad a legtöbb.Szerintem a szelepeknél a dekninél.De ez már mindegy is.Most egy darabig megint topp leszen. Tankolás és húzás.......................a tengerhez mi?
Ha nem válaszolt akkor nem probléma. Majd kb 10 év múlva akruális lessz a dolog. Kíváncsi vagyok azért, mégis mennyiből jött volna ki ha külföldről szerzem be.
Nekem most ezzel az egy darabbal szerencsém volt, máshol, másnak nem tudom hogy csak úgy bemegyek egy szervízbe és ott áll a polcon dolog működik e, pláne ilyen árban. Yamaha Karsainál érdeklődésre valami 10 ezer körüli árat mondtak.
Köszönöm a közben járást minden esetre!
Köszi a gratut Gyzmo
Megkérdeztem több fakabátot, hogy hogyan állnak az okmányirodás papíros vezetőkhöz ... ha a környéken gurulnak egy keveset ... (áthidalván azt a várakozós két hetet)
Mindegyik azt mondta, hogy nem szoktak vele foglalkozni, hadd menjenek ... a lányokat pedig (mint pl. én ) amúgy sem szokták megbüntetni
Ha nagyon jó idő lesz, és nagyon nem bírom, akkor lehet, hogy jövőhéten kigurulok haverékhoz a kicsi szerelmemmel
Gratulálok! Tudtam én hogy sikerülni fog! Sok baleset mentes kilómétert a továbbiakban!
Ha szerencséd van jövőhét péntekre meg is érkezik a jogsi, hétvégén meg lehet menni csavarogni
Megjöttem
... és bár most megbuktattam volna magam már az első 200 méteren egy vasúti átjáróban, , valamint egy szerencsétlen megállásért, ... a vizsgabiztos valami miatt mégis bizalmat szavazott nekem
Úgyhogy kedden mehetek megpaskolni az okmányirodás lányok popóját
Aztán meg lehet, hogy a jövőhéten a vasat is kigurítom
Épp nézegettem a hírdetéseket és rábukkantam a tiedre is. Nagyon szeretem én is a Divimet, meg szerintem itt mindenki, de a 6.300.000 forint nem sok egy kicsit a gépért? Meg 200.000 a dobozokért? Lehet, hogy elírtad egy nullával az árakat, vagy nem is akarod igazán eladni... Ezt is megérteném amúgy.
Amúgy tervezed valami új gép beszerzését? Maradsz a fórumon?
Az a helyzet, hogy ki van /volt puceválva minden.... Aztán úgyláccik valami elszabadolt koszhadék, (esetleg benzincsap membrándarab ) került arrafelé. No olaj csilivili, bár nem annyira mint előző, mert akkor mindent szétszedtem, és fia csepp régi nem maradt benne, mostmeg a régi mindent azonnal megszínezett.. (ugye az olajhűtőben sok marad..) Mostmár csak a fékpofa lesz cserélve valami EBC utcai harcosra, majd ha körömégés körüli lesz a helyzet. Azért az meglepő (és mulatságos), hogy mennyire lazán nyomta le ezt a 7000-et és úgy tűnik, hogy egyre jobb lesz, mint a vadalma.
Jaa! Egy kalappal az illetékesnek!
Berber! Ha már úgy is a gép mellett térdepelsz, akkor az úszóház leengedését is megkisérelheted.Nem nagy meló és lehet, hogy a dzsuva is távozik vele.De neked magyarázom? Milyen olajat teszel bele? Már én is nézegettem korábban az a nagy vizi biz-bazt de olyan mint az Ópusztaszer.Mindíg van valami más
Horvátban meg odafigyelni ám! Ott is kaszíroznak most a hatóságok.
Rike, mindent bele! Elég ha a vizsgán nyomod prímán!
Tegnep megint gurultunk kicsit. Mogyosódi éményfürdő vót a cél. Rohadtul drága, de eccer megéri! Kezdek belejönni a pesti forgalomba. Az egy külön világ.
Volt egy érdekes műszaki gondom. Már régebb óta észrevettem, hogy esett az alapjárati fordulatom. Rá kellett állítanom, de ez nem normál dolog. Aztán tegnap menetközben észrevettem, hogy az alapjárat nem esik 2000! alá. Mondom biztos beszorult valami a szivatóüléke alá. Hát ráhúztam, úgy 100-nál és vissza. Elmúlott, sőt az alapjáratom is visszatért, de annyira nem örülök a dolognak. Mintha kosz lenne a karburátorban. Ma lesz a nagy olajcsere nap.... Horvát előtt...
Jajj, hogy Te milyen édes vagy makimi
Így észben tartottad, hogy mikor lesz a nagy nap
Úgy legyen, hogy sikerről számolhatok be, bár ma voltam vezetni, és nem muzsikáltam valami fényesen
A párom egy fakabát lesz ... remélem profitálok belőle
... délelőtt minden elválik ...
Szerintem alapvetően nincs semmi. Legalábbis engem nem hoz lázba a tengerpart meg a túristáknak berendezett butikokkal, fagyizókkal, kajáldákkal teli "éjszakai pezsgés". 2-3 napot ki lehet bírni, de annál többet nekem nem sikerült.
Barátnővel voltunk meg 2 másik motorossal, így Crikvenica egyik panziójában szálltunk meg. Ebben a helyben az volt a jó, hogy hosszú a tengerpartja, a motor ott pihent mellettem a strandon és bőven volt hely. A parttól 200 méterre még csicsás a város ( vagy község, nem tom ) de utána egy igazi putritelep.....
Novi Vinodolski is hasonló, de a fürdős parti rész messze nem olyan jó, mint Crikvenica.
Látnivalókról tényleg nem tudok többet mondani. A Plitvicei Nemzeti Parkhoz ha elmotorozol ott van természeti látnivaló bőven és kellemeset lehet motorozni akár egész nap.
Szívesen mennék, csak még nem állt össze a gépem. Azért adok pár tippet, mert sokszor jártam Horvátéknál. Általában Szombaton van \"turnusváltás\" (tisztára mint egy menza, vagy mi) ezért akkor lehetnek nagyobb dugók, különben nem szokott vészes lenni. A hozzánk közel eső részen Cres szigete kihagyhatatlan élmény (remek báránypörkölt szűk, kanyargós utak, sok Camping) Azért óvatosnak kell lenni, mert nem a legjobbak az utak és tényleg keskenyek... Komppal lehet átjutni (Brestova - Porozina) között kb 80 kuna (2 fő + motor) kompjáratok. Látnivaló is van akár 2 napra is (sas rezervátum, szobrokkal teli falucska, kirándulóhelyek stb.) Mondjuk motorral, ha nem sokat császkáltok településeken, meg nem strandoltok, akkor 1 nap alatt bejárható :-).
Az Ísztrián Buzet - Motovun tengely remek motoros vidék. Kicsit drágább, mint a tengerpart délebbre, de remek borvidék + szarvasgomba is van és csodás táj, meg utak....
Délebbre
Dubrovnik és környéke csodás, de szerintem oda érdemesebb nem pályán menni és több napos utat tervezni. Montenegró meg külön élmény, de szerintem az sem fér bele ilyen 3-4 napba. Legalábbis én nem szeretek csak átsuhanni egy helyen csak azért, hogy azt mondhassam, hogy ott is jártam... Persze van aki opnt ezt szereti. Aztán ott van Boszniában Mostar..... most, hogy beszélek róla már vissza is vágyok ezekre a helyekre...
Megoldódott a bowden és az akkumlátor probléma is. Akkumlátort kaptam ingyen, igaz nem új, de egyenlőre megteszi.
Kuplung bowdent Nyiregyen sikerült szereznem 5ezerért újjat (nem utángyártott). Lehet külföldről olcsóbb lett volna egy 1000 essel, de nem kell várnom hogy vissza írjon , meg megérkezzen postán.
Már voltam is kipróbálni, egészen frenetikus élményt nyújt az új bowden. Annyira könnyű lett a kuplung hogy az már mesébe illő.
Most aztán vigyázz az utakon! Mindenki RÁD FOG VADÁSZNI! De Te légy az okosabb!