Sziasztok!
Van valakinek elfekvőben, eladó eredeti indexbúrája? Ma Cseszneknél eldőltem
Semmi komoly, csak az index búra hagyta el magát, induláskor leállt a motor és nem volt lendület, motorfék azonnal fogott, szóval lestoppolt és eldőlt a vas velem. Bitos volt röhögés mögöttem, de hamar felpattantam és talpraállítottam a vasat, összekaptam a törött indexet és uzsgí. A vicc hogy egy rendőr is tanúja volt a dolognak, de nem kötekedett, simán továbbhajtott.
Helló!
Igen voltam. fél 6 körül érkeztem fel, kb 23:10 körül felmentünk a hegyre, de fordultunk is vissza rögtön mert elkezdett esni, meg villámlani. Még vagy 10 percre visszamentünk a kemping részhez és már indultunk is hazafelé.
Ma este megint felnézek, kb 6 körül majd a parkolóban. de már nem pólóban meg sötétített plexiben
Nah leirom a velemenyem, bar nem akartam a temahoz hsz-ni.
Hogy csoro, vagy kicsoda az illeto, errol felesleges vitatkozni. Velhetoen ugyanis kereskedik vele, vagy veletlen egybeeses, hogy a hatterben vagy 3-4 motor van, egy masik kepen meg egy mas tipushoz fejidom, vagy eppen a farakas tetejen pihen egy kipu....nah vagy hobbyja, vagy "munka"
A 4-1 kidorrento amugy csak nekten ilyen meglepo, a jelek szerint. Itt kint nagyon sok szaladgal. A pontos okot nem tudom, de gondolom, hogy sokan hasznaljak itt a gepet ilyen teddideteddoda motornak, nah meg amugy sem a cicomazasrol hiresek, szoval ott all a motor az ut szelen telen nyaron, jarnak vele, a kipu rohad, venni kell masikat. Felugrik az ebayra, es megveszi amit lat es kedve van. Mivel egy picit sem erdekli, hogy eredeti vagy sem, ezert az sem, hogy 2-2 vagy 4-1 a kemeny, es mivel az tobbi olcsobb, igy cserel. De szamtalan esetben cserelik le "ez mennyivel jobb" "ennek milyen jo a hangja" "ez nekem jobban tetszik" cimszo alatt is. (lsd.: youtube videok tomkelege)
Amugy szerintem is serult volt az eleje, ami nem azt jelenti, hogy nem lehet labra tenni, kerdes, hogy ezt milyen gondossaggal tettek (az atalakitasbol arra kovetkeztetek, hogy nem volt szempont a minoseg)
Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet megvenni, csak szamolni kell a koltsegvonzattal...meg jol meg kell nezni, a futomuvet (ezt nem kell magyarazni)
En is azt vallom (bar nem szeretek Berbernek ellentmondani), hogy a fejidomot kukazta hozza. Szerintem, ha valaki ezzert jar kulfoldre, akkor nem nehez guveralni hozza egyet. Hogy miert nem tette fel? Erre akar tobb magyarazat is lehet, ami nagyon egyszeru:
- a fejidom baromi csunya, festeni nem akarja.
- Bar szerzett hozza fejidomot, szerzett orat is, de mikor ossze kellett volna illeszteni, tobb aprosag hianyzott meg, es tele lett a torpe, hogy mindenert szaladgaljon, inkabb feladta. (kereskedo)
- Bar szerzett hozza fejidomot, de mikor ra akarta tenni, kutyara nem passzolt ra...itt egy hezag, ott egy felutkozes, amott meg beleer a ...szoval bizony meg kalapalni kellene a vazon (mert mint irtam, velhetoen valoban rongyoltak az orraval)
Mindent osszevetve, nem feltetlenul jelenti ez azt, hogy valaki rossz vetelt csinal, ha ugyes, kitarto, van idegzete meszerezni mindent, es fel tudja merni, hogy minek milyen koltsegvonzata lesz.
Ha minen tekintetben jo ez a motor, csupan csak cicoma, akkor akar meg jo vetelt is csinalhat valaki...de ezt felmerni igy webes hirdetes alapjan...
A trafótakarónak N-es változatban tartó pöcökei vannak, itt csak gyorskötöző sikeredett
A fejidom, és a kor, meg a szín túl passzos. Tudom, mert nekem sem sikerűlt, még kb. azonos színű fejidomot sem venni, még sérültben sem! Biztos agyon verték, azt kozmetika címszóval agyonütötték a designt. Gondolom mit tervezték, hogyan lehetne ennyire el egyéniesíteni...
A fejidom olyan mintha bokorba mentek volna! Rendesen le van karmolva.
Látszik, hogy ismersz... Most lebuktam Csak nepper haverjaim vannak és ezt már annyira nem tudta elsütni, hogy megkért engem, hogy segítsek .... Ja meg tulajdonképpen csak ezért az üzletért regisztráltam magam erre a fórumra
Az olajszivárgás meg a henger oldalán csak egy kicsit látszik. Tipikusan akkor jön elő néhánynál, amikor nem húznak utána nyomatékkulccsal a hengerfejnek.
De ha már átalakítom , akkor odateszem azt a takarót ( ha már fejidomot vettem hozzá ) és nem ilyen gánymunkát csinálok, főleg magamnak nem. Szerintem a fejidom nem ehhez a motorhoz van. Azt külön vették vagy rendelték, mert a motorhoz képest elég ramaty állapotban van. Szerintem ezzel akkor is borultak. A kipu meg gondolom azért, mert két dobot venni drágább lett volna. Ergo ezt egy csóré próbálta meg eladhatóvá tenni ...
Nem látom az olajfolyást! Igaz lenthagytam a műhelyben a szemcsóm Mivel S-es a váz ezért nem is lehet trafó takarója. Mindenesetre erősen ficamos ezzel a bányalámpával, és barkács műszerekkel. Valami elképesztően stílustalan bug. Főleg hogy megvan a fejidom, nem értem miért nem rakta fel? Műszert akármikor szerzek eredetit, lámpa van, akkor miért? Így nem hiszem hogy eladja. Vagy ha igen akkor igen sokba lesz a vevőnek!
villakiflik, kipuff, trafótakarók és nem hinném, hogy angol, mert nem mérföld órája van.....
hengertalpnál olajfoltok.....etc.
szerintem ez valami olasz 300 eurós rom, amin fogni akarnak egy keveset, de 250+regadó+olajcsere+szűrők+gyertyacsere+még épkézláb küllemre hozással már nem érné meg.
Igazad van, az a "műszerfal" az tré, de azt írják, hogy jár hozzá az eredeti fejidom+műszerfal. A kipuffogóról meg annyit, hogy az angoloknál csináltak ilyen átalakítót, szóval nem biztos, hogy sufnitunning....
Mindenesetre, csak szólni akartam, hogy szerintem ez egész jó áron van, mivel korábban volt aki érdeklődött....
Van valakinek elfekvőben, eladó eredeti indexbúrája? Ma Cseszneknél eldőltem
Semmi komoly, csak az index búra hagyta el magát, induláskor leállt a motor és nem volt lendület, motorfék azonnal fogott, szóval lestoppolt és eldőlt a vas velem. Bitos volt röhögés mögöttem, de hamar felpattantam és talpraállítottam a vasat, összekaptam a törött indexet és uzsgí. A vicc hogy egy rendőr is tanúja volt a dolognak, de nem kötekedett, simán továbbhajtott.
Igen voltam. fél 6 körül érkeztem fel, kb 23:10 körül felmentünk a hegyre, de fordultunk is vissza rögtön mert elkezdett esni, meg villámlani. Még vagy 10 percre visszamentünk a kemping részhez és már indultunk is hazafelé.
Ma este megint felnézek, kb 6 körül majd a parkolóban. de már nem pólóban meg sötétített plexiben
Hogy csoro, vagy kicsoda az illeto, errol felesleges vitatkozni. Velhetoen ugyanis kereskedik vele, vagy veletlen egybeeses, hogy a hatterben vagy 3-4 motor van, egy masik kepen meg egy mas tipushoz fejidom, vagy eppen a farakas tetejen pihen egy kipu....nah vagy hobbyja, vagy "munka"
A 4-1 kidorrento amugy csak nekten ilyen meglepo, a jelek szerint. Itt kint nagyon sok szaladgal. A pontos okot nem tudom, de gondolom, hogy sokan hasznaljak itt a gepet ilyen teddideteddoda motornak, nah meg amugy sem a cicomazasrol hiresek, szoval ott all a motor az ut szelen telen nyaron, jarnak vele, a kipu rohad, venni kell masikat. Felugrik az ebayra, es megveszi amit lat es kedve van. Mivel egy picit sem erdekli, hogy eredeti vagy sem, ezert az sem, hogy 2-2 vagy 4-1 a kemeny, es mivel az tobbi olcsobb, igy cserel. De szamtalan esetben cserelik le "ez mennyivel jobb" "ennek milyen jo a hangja" "ez nekem jobban tetszik" cimszo alatt is. (lsd.: youtube videok tomkelege)
Amugy szerintem is serult volt az eleje, ami nem azt jelenti, hogy nem lehet labra tenni, kerdes, hogy ezt milyen gondossaggal tettek (az atalakitasbol arra kovetkeztetek, hogy nem volt szempont a minoseg)
Ez nem azt jelenti, hogy nem lehet megvenni, csak szamolni kell a koltsegvonzattal...meg jol meg kell nezni, a futomuvet (ezt nem kell magyarazni)
En is azt vallom (bar nem szeretek Berbernek ellentmondani), hogy a fejidomot kukazta hozza. Szerintem, ha valaki ezzert jar kulfoldre, akkor nem nehez guveralni hozza egyet. Hogy miert nem tette fel? Erre akar tobb magyarazat is lehet, ami nagyon egyszeru:
- a fejidom baromi csunya, festeni nem akarja.
- Bar szerzett hozza fejidomot, szerzett orat is, de mikor ossze kellett volna illeszteni, tobb aprosag hianyzott meg, es tele lett a torpe, hogy mindenert szaladgaljon, inkabb feladta. (kereskedo)
- Bar szerzett hozza fejidomot, de mikor ra akarta tenni, kutyara nem passzolt ra...itt egy hezag, ott egy felutkozes, amott meg beleer a ...szoval bizony meg kalapalni kellene a vazon (mert mint irtam, velhetoen valoban rongyoltak az orraval)
Mindent osszevetve, nem feltetlenul jelenti ez azt, hogy valaki rossz vetelt csinal, ha ugyes, kitarto, van idegzete meszerezni mindent, es fel tudja merni, hogy minek milyen koltsegvonzata lesz.
Ha minen tekintetben jo ez a motor, csupan csak cicoma, akkor akar meg jo vetelt is csinalhat valaki...de ezt felmerni igy webes hirdetes alapjan...
Nah en ennyit fuznek hozza
Ha jól számolom, akkor épp névnapi ajándék lesz ez a cirka 100.000HUF-os jogosítvány
/Még így is összetehetem a két kezem, mert nem egyszerű ám az okmányirodával ... /
A fejidom, és a kor, meg a szín túl passzos. Tudom, mert nekem sem sikerűlt, még kb. azonos színű fejidomot sem venni, még sérültben sem! Biztos agyon verték, azt kozmetika címszóval agyonütötték a designt. Gondolom mit tervezték, hogyan lehetne ennyire el egyéniesíteni...
A fejidom olyan mintha bokorba mentek volna! Rendesen le van karmolva.
Amúgy az hogy törött volt még nem feltétlenül jelenti a végét, ezt Berber mester gépéből is láthatjuk. Meg az enyém is összeállt valahogy....
Szóval nem sértésnek szántam, hogy beraktam ide...
villakiflik, kipuff, trafótakarók és nem hinném, hogy angol, mert nem mérföld órája van.....
hengertalpnál olajfoltok.....etc.
szerintem ez valami olasz 300 eurós rom, amin fogni akarnak egy keveset, de 250+regadó+olajcsere+szűrők+gyertyacsere+még épkézláb küllemre hozással már nem érné meg.
Mindenesetre, csak szólni akartam, hogy szerintem ez egész jó áron van, mivel korábban volt aki érdeklődött....