Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az új fékpofákat mindig egy kicsit "vasalni" kell, hogy hozzá kopjon minél elöbb a tárcsához.Ezt lassú menetben teszed egyszerre húzod a gázt és közben fékezel is. (lassú menetben!)Ezt a ténykedésedet szakaszosan hajtsd végre mert beégés lehet belőle.Utána ne foglalkozzál a nyikorgással.Lehet, hogy olyan fékpofát vettél, amin meg sem szünik majd.
Igazából arra gondolám, hogy már mióta megvettem a motrot, a hátsó kerék két centit jött hátra a láncnyúlás miatt és lehet, h a szöge megváltozott egy picit a fékpofának és úgy a széle súrolja a féktárcsa peremét belül. Na de tegyük fel, h bolondságokat beszélek... akkor kb mikorra várható szerintetek a bekopása?
Ha most cseréltél benne pofákat, akkor kizárva a fém-fém találkozás.
Én arra gondolok félve, h valahol vas-vassal érintkezik... és nem tudom lecsekkolni biztosra :(
Igen.Meg azért mert környezetbarát
Helosztok...
létezik, hogy azért nyikorog a hátsó fékem, mert fékpofát cseréltem? és még nincs hozzákopva a tárcsához?
Vasárnapi program:http://www.lovasinapok.hu/prog...
És a helyszínen ilyenek is megfordulnak
Köszi szépen! Amit találtál az nem jó nekem mert az xj 600 rövidebb mint az enyém.Nekem az alu konzolra nem is fért már rá mind a két taposó.Csütörtökön megszereztem és már le is cseréltem rögvest.Kényelmesebb így az tuti.Már a verseny elött is lóghatott valamennyire, mert teljesen más a lábpozícióm.Sőt a cserénél azt vettem észre, hogy a lábtartó excentrikus közbetéttel állítható magasságú. Ez volt az állítható ülés elődje?
Lestem neked valamit: link
Meg a másik oldal: link

Ha segítsek, szólsz, meg megmondod mennyi itthon.
Egy gyertya kérdéssel fordulok hozzátok. Még jogsi híjján csak indítgattam a vasat, csupa trutyi volt a gyertya. Most, hogy használom, száraz, és majdnem fehér a pólus. Úgy tudom, ez se jó. Barnának kellene lennie? Talán valami beállítási gondok lehetnek?

köszi a választ.
Hát igen. Mindenkinek más. Sok múlik a karbiszinkronon és még talán a bovden bekötésén is. Amikor megvettem nekem is csutkára kellet húzni a szivatót, de én egy karbisor le és tisztítással kezdtem a télen+ átnézés, gyertyacsere stb. Amikor megbontottam azt vettem észre, hogy a szivató bovdenem nem a szélső holtpontra van befixálva. Amikor összeraktam akkor rámentem precízre és azóta csak télen 5 -10 fok körül kell a teljes ráhúzás.
Én például szivatóval nem tudok elindulni.Inkább nagyobb gázt kíván szivató nélkül.Hát röviden tömören a szivatóról.
Én úgy szoktam, hogy elviszem a motort, az öreg megnézni, felragasztja, másnap mehetek érte.
ha valaki cserélt már teleszkópszimeringet akkor az írja már le mekkora a mérete...
mert megvenném szétbontás előtt....
köszi
üdv!
én is elvinném ferodoloztattni a betétet, csak nem tudom hány mm-t kell rátetettni.
megírnád mennyinek kell lenni? köszi
Hello!
Itt találsz egy csomó dolgot a gépedhez, ott van a gyertya is.

http://www.biker-world.hu/kate...
Én a fékbetétek húzós árai amitt, azt szoktam csinálni, hogy elviszem felragasztatom. Nekem egy párat csináltak a múltkor 1500 Ft ért, de nagyon precízen meg szokták csinálni.
Valaki írja már le legyen szíves hogy milyen gyergya a gyári.
Köszi
Kuplung dekli, vagy az első vakfedél? Az a lá be is nézhetsz, az csak dizájn (design) elem. Az nagy baj ha a főtengelytől jön valami.
A kuplungot le ne vedd. Ráér olajcserekor.

A fékpofán esetleg csiszpapír segít, és vkövetkezőre válassz Ferodo márkát. Valószínű csak típushibás.
Hidegen 500 alatt van egy kicsit, melegen 800 körül! De majd belövöm! Thx All!
Már 2 teljes 2 hete megvan az új moci!

Igen nagy örömet okoz! DE a hétvégén észleltem egy két kis problémát!

1. Jobb oldalon a dekni és a blokk illesztésnél egyszer-egyszer (leginkább menet közben) szivárog az olaj. A jelenség tényleg csak minimális, csöppenésig közel sem jut el? szöveg

2. Mindkét fék nyikorog, a fékhatás viszont jó. Talán kiüvegesdhetett? Szükséges ezt azonnal cserélni?
Ha igen, fékbetét javaslat? szöveg

Kösz, széles utat nektek!


Szóval ez azért zavar 1 kicsit!

Részetekről mi a tipp, orvosság?

Köszi!
Nekem télen nyáron kéri a szivatót. Fullra kihúzva. Mindig pöcc röff. Utánna egy kicsi gázfröccs,azonnal felvesz egy 2-2,5ös fordulatot, ilyenkor egyből lehet visszatolni a szivatómat míg 1-1,5as fordulatra le nem esik. Ekkor kigurulok a kapuig(20m), amíg leszállok kinyitni a kapumat, addigra már megint 2nél jár a fordulat szóval felszálláskor megint lehet visszább tolni és indulok is. Első kanyar (100m) után szivató teljesen betol.
Nálam ez a procedúra
Az alapjáratot melegen 1200 körül szokták belőni.Az 500-as igen egészségtelen.Csak erőlködik és az olajzás tökéletlen.Szivatóval tartsd szinten egy kis időre és ha veszi a fordulatot már indulhatsz is utadra.Mindíg menet közben melegítsd, persze kímélve az elején rövid váltásokkal.
Mármint a te alapjáratod.
Melegen, vagy hidegen annyi? Nekem hidegen, kb. 800, melegen 1500 alatt van nem sokkal. Szerintem egy kicsit kicsi.
Köszi a hasznos infokat, lehet h azért ment nehezen, mert csak kicsit hutam rá a szivatot, remélem a holnap reggeli inditásom, már zökkenőmentesebb lesz!

A másik kérdés: Szerintetek jo ha 500 as alapjáratom van, vagy állitsak rajta?
Hát igen ezek a gépek már annyiban eltérnek a szoci motoroktól, hogy nem kell őket rugdosni, csak néha szivatni