Köszi Yami! Most ott tartok, hogy ettem egy jó kis vacsit és ittam hozzá egy nyugtató sört.Kizárólag orvosi rendelvényre. Ha minden rendben lesz, akkor részemről ünnepség lesz.Ha meg nyerünk, akkor utcabál.
Köszi szépen, mostmár értem a dolgot. Valószínű 100%, hogy beszerzek egy ilyet. Még egy kérdés: tudom, hogy a vizes gépeknél mennyi lehet a max. érték. De az olajnál? Mi számít kritikusnak?
Olajszűrő: nekem is csak kézzel van feltekerve, nem szivárog mellette, tehát jól zár. Ergo, elvileg elég ha kézzel felcsavarod és lecsekkolod az esetleges szivárgást. Ha nem szivárog akkor jó vagy, ha igen akkor erősebben kell meghúzni valahogy (a smirgli ilyenkor jól jöhet).
Olajbetöltő sapka: bontókban kérdezz körbe vagy lehet kapni olajhőmérős sapkákat (elég borsos az ára ha nem nézel körbe eléggé, de a vaterán 1 hónapja pl pont láttam 5E HUF körüli áron direkt az XJ-hez passzoló darabot).
Drága Berber
Én sem nagyon akartam hozzá nyúlni, de muszáj volt ...
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy még forrasztanom is kellett, csak már nem akartalak Benneteket sokkolni ...
Elég volt a szomszéd garázsban ténykedő autószerelő srác ámuló szemeit néznem, mikor a forrasztópákát (ill. pillanatpákát) kértem ....
Szia makimi
A rutin sikerült 25-én, holnap megyek először forgalomba ... ma hívott az oktató, hogy nem lenne-e baj, ha 2 óra helyett rögtön 4-et vennék ...
Hogyne má', csak haladjunk, mert napról napra nehezebb csak simogatni a vasat ... !
Vizsga időpontot még nem tudok ...
Büszkeséggel a szívemben kell bejelentsem, hogy újra működik a hátsó fék lámpa kapcsolóm ...
A büszkeség azért nagy, mert önállóan csináltam meg ... miután felállítottam a végső diagnózist ... miszerint a gumisapka alatt letörött a sarukról a vezeték
Érintkező ki ... újra vezetékel ... gumisapka levág ... új vezeték átfűz ... régivel összekrimpel ... vízmentesség gyantás hőzsugorcsővel és öngyújtóval ... hi hi ... és újra jó
Remélem a következő 18 évet kibírja
Sziasztok!
Lecseréltem az olajat a gépen (2,5 liter olaj, a gyár által megadott 2,2 helyett. Biztos az olajszűrő vett fel még 3 decit) Szűrőfogó híján, kézzel húztam meg a szűrőt. Szerintetek elég ez, vagy szerezzek be egy fogót? Még valami. Sikeresen eltörtem az olajbeöntő műanyag kupakját. Honnan a bánatból szerezzek be egy másikat?
Nekem a régi idom a plexinél rezonált be. Egy motoros plüss macival megoldotam a dolgot
Az újjat egy kis szintelen szilóval fogom lecsendesíteni a kritikus helyeken.
fejidom berezonálás!
a tank oldalán van két csavar amia burkolatot tartja, annak gyárilag gumiba van az anyája. én nem azt tettem vissza és már nekem is berezonál elég hangosan. visszateszem a régit, vagy vágok mögé gumit.
az viszi át a rezgést. ez tuti
Alapvetően Pesten dolgozok, de hétvégén otthon leszek. Mindenképp gyere, szombat, vasárnap is jó, csak egyeztessünk konkrét időpontot. Mobilom: 06-20-479-8106 -- csörgess meg!
-- elmehetünk 1-et gurulni is ha belefér neked
Ráadásul hétvégén jönnek Békéscsabáról az MZ-et megnézni, lehet el is viszik (amit 1 kicsit sajnálok, mert igen hozzám nőtt, nagyon jó, hálás moci).
Kornel Biri
Verdatech
Email cím: kornel_biri@msn.com
Telefon: 0036309701011
Az autókon is kézzel teszik fel.... az olajszűrőt.
Kéz és lábtörést a versenyhez!
Türelmetlenül várom a beszámolókat!
Olajbetöltő sapka: bontókban kérdezz körbe vagy lehet kapni olajhőmérős sapkákat (elég borsos az ára ha nem nézel körbe eléggé, de a vaterán 1 hónapja pl pont láttam 5E HUF körüli áron direkt az XJ-hez passzoló darabot).
Én sem nagyon akartam hozzá nyúlni, de muszáj volt ...
Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy még forrasztanom is kellett, csak már nem akartalak Benneteket sokkolni ...
Elég volt a szomszéd garázsban ténykedő autószerelő srác ámuló szemeit néznem, mikor a forrasztópákát (ill. pillanatpákát) kértem ....
A holnapi versenyhez nagy kalappal Nektek
Szorítok Értetek
Nem fogunk megfőni. Kíváló motoros idő.
Bundi koma?
Itt találkozunk, azt gó?
A rutin sikerült 25-én, holnap megyek először forgalomba ... ma hívott az oktató, hogy nem lenne-e baj, ha 2 óra helyett rögtön 4-et vennék ...
Hogyne má', csak haladjunk, mert napról napra nehezebb csak simogatni a vasat ... !
Vizsga időpontot még nem tudok ...
... és ami a legfontosabb, a hajadonságom is megmaradt
Jó, hogy látlak. Szó szerint. Hogy állsz a vizsgákkal? Szorítok neked.
A büszkeség azért nagy, mert önállóan csináltam meg ... miután felállítottam a végső diagnózist ... miszerint a gumisapka alatt letörött a sarukról a vezeték
Érintkező ki ... újra vezetékel ... gumisapka levág ... új vezeték átfűz ... régivel összekrimpel ... vízmentesség gyantás hőzsugorcsővel és öngyújtóval ... hi hi ... és újra jó
Remélem a következő 18 évet kibírja
Lecseréltem az olajat a gépen (2,5 liter olaj, a gyár által megadott 2,2 helyett. Biztos az olajszűrő vett fel még 3 decit) Szűrőfogó híján, kézzel húztam meg a szűrőt. Szerintetek elég ez, vagy szerezzek be egy fogót? Még valami. Sikeresen eltörtem az olajbeöntő műanyag kupakját. Honnan a bánatból szerezzek be egy másikat?
Az újjat egy kis szintelen szilóval fogom lecsendesíteni a kritikus helyeken.
a tank oldalán van két csavar amia burkolatot tartja, annak gyárilag gumiba van az anyája. én nem azt tettem vissza és már nekem is berezonál elég hangosan. visszateszem a régit, vagy vágok mögé gumit.
az viszi át a rezgést. ez tuti
Alapvetően Pesten dolgozok, de hétvégén otthon leszek. Mindenképp gyere, szombat, vasárnap is jó, csak egyeztessünk konkrét időpontot. Mobilom: 06-20-479-8106 -- csörgess meg!
-- elmehetünk 1-et gurulni is ha belefér neked
Ráadásul hétvégén jönnek Békéscsabáról az MZ-et megnézni, lehet el is viszik (amit 1 kicsit sajnálok, mert igen hozzám nőtt, nagyon jó, hálás moci).
Szóval még egyeztessünk!
csáó!