Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tisztelt Forumozók!

Első hozzászólásom alkalmával szeretnék köszönteni mindenkit, aki e fórum tevékeny résztvevője és azt is, aki csak otthon passzívan olvasgatja.
Már jó ideje olvasgatom a fórumot nagy segítségemre volt a mostani gépem kiválasztásában és a vizsgára való felkészítésben egyaránt.
Az idén már 2000km. van mögöttem az új géppel és szeretném megosztani veletek a tapasztalataimat és kérdeznék is tőletek néhány dolgot.
A XJ600-as megfelelt az elvárásaimnak teljesítményben és minőségben is, de van néhány bosszantó apróság, ami nem hagy nyugodni, az olajfogyasztás kérdése az egyik.
Normál használat mellet értsd a KRESZ szabályainak betartása mellet, szinte nem tapasztalok olajfogyást, de extrém körülmények között pálya, hegyi túra bizony gyorsan eltűnik 3-4dl olaj. Vajon normális ez?
A másik probléma a kormányszitálás, tudom már rengeteget, foglalkoztatok ezzel a kérdéssel, de átnéztem a csapágyakat semmi rendellenes lógást nem tapasztaltam, és ami még érdekesebbé teszi a problémát, hogy csak kis sebességnél jelentkezik 30-60km/ó 80 fölött atom stabil a masina. Van valakinek ötlete?
A bukó belsejének felújítására az asztalon hevert a megoldás csak nem vettem észre. Sikerült találnom egy kárpitost, aki a veszprémi rendőrök sisakjait is javítja (bukó, roham) .Ő lesz a problémámra a megoldás.Bukó projekt lefújva.
Egy hét múlva mi is ilyen távot fogunk megtenni 24 óra alatt egy versenyen
Örülök, hogy minden gond nélkül és jó érzéssel zárúlt a túrátok!
Engem a szivacsozás is érdekelne, de még nem is hallottam olyan mesterről, aki ilyet csinálna .A Nolannal teljesen meg vagyok elégedve , csak maszk nélkűl hosszú távon igen kényelmetlen a keménysége és a lötyögése miatt.Használtan vettem és már én is a második hosszú szezont nyomom benne.Zsanérok, plexi teljesen jó de valami megoldást kellene találnom. Felvettem a kapcsolatot most három hírdetővel is .Nolan N101, AGV Gt open és GREX nyithatós.Természetesen mindegyik pesti eladó, de a hétvégén úgy is ott leszünk, így talán egy-egy találkozót össze is tudunk hozni.Ha csak nem alkalmi vétel valamelyik, akkor még várok.
Szívesen veszem, ha valaki tud ajánlani olyan emberkét, aki ezt a szivacsozást megoldja nekem.Akkor nem gondolkodnék cserébe és talán olcsóbban is megúsznám.
Olvasgass vissza 10-12 oldalt és fel fog tűnni; nem biztos, hogy jót tesz a motor hűtésének, fogyasztásának a nyitott dob. Meg ez e moci igazándiból nem is az a stílus.
Lelked rajta!
Ha dobsz egy elérhetőséget, tudok egy fickót, akinek áprilisban még megvolt a 4in1 kipus gépe. Mondjuk az a rendszer még szűz volt. Nekem feldobta a csere lehetőségét. Hátha megvan még.
Sajnos az enyém nem ér el Gyöngyösig!
És az adatlapodat viharos gyorsasággal frissítsd a gratuáció-köteles mai eredmény miatt!

Ám ha a pacikám végre forgalomba mehet, meg foglak látogatni. Hátha meg tudod fertőzni a Páromat a szenvedéllyel.
Hányan voltatok?
Meddig voltatok?
én most idén tervezem hogy lemegyek 2személlyel Dubrovnik-ig, aztán 7múlva haza bosznián.
remélem aug. összejön minden, és eltudok menni.
Kívánok nektek is hasonlókat!
Sziasztok. Részt vettem egy horvátországi túrán. 1350 km, homlokig pakkok! Írtó jó volt! Csak gondoltam kicsit dicsekszem
Sajnos Gyöngyös ....
Vagy az is Szeged környéknek számít?
Kinek mekkora a hatósugara ugye

Azért köszi a kedves felajánlást!
Nem tud valaki 2az 1be kipuff összekötő csövet? egy nyitott dobot dobnék alá....
esetleg hol szerezzem bé?
Ott még nem tartunk sajnos ...
Egyelőre a rutintalanok közül emelkedtem fel a rutinosok körébe ...

De ami késik, nem múlik.
yami!
A gratulációt azért megköszönöm
Jose irtad korábban hogy laza a bukód ezért ki akarod cserélni,nem gondolkodtál azon hogy csak szivacsot cserélj benne?vagy mindenképp másikat akarsz?
Gratulálok!most már papirod is lesz róla hogy közénk tartozol.
Szóval az úgy volt ....
... én mindent elkövettem ...

... és a végén SIKERÜLT

Mostmár csak a nehezebbik fele van hátra
Reszkessen, aki kilép az utcára ...
Juhéjjjjjjjj .....
Semmi baj, majd lesz másik alkalom. Egyszer csak lesz egy ilyen faszányos bukóm, hát ha nem előbb akkor utóbb. Minden esetre köszönöm a közben járást (figyelitek, vannak ékezeteim , na jó csalok ám, magyar honból való laptoppal tolom )
Ne legyél kemény! Inkább laza.
Egy kalappal!
3 cent házi pálesz ellazítana. Csakhogy ki tudja, a vizsabiztos nem-e ma ivott kevesebbet?!?
Minden rendben lesz
Mint annyian mások, és is meg tudom csinálni
Nem leszel túl kipihent.... ennyire nem kell izgúlni!
Szóval eljött a nap, amikor az erő legyen velem
Megyek, és kiegyenlítek!
Most sikerülni fog!

Igaz, hogy órák óta rágom a párna sarkát ... de kemény vagyok
A diversionok hivatalos angol nyelvű javítási könyvében úgy szerepel az a bizonyos generátor, hogy alternator. Ami egy érdekes dolog, idézet a netről:
" magyar fordítás:generátor - szinkrongenerátor
Hát, nem könnyű.
Az alternatort fordíthatod szinkrongenerátornak. A Műszaki lexikonszerint szinkrongenerátor -- szinkron gép;
szinkron gép: nevét onnan kapta, hogy forgórésze az állórész-tekercselés forgómezejével pontosan együtt, szinkron módon forog ... A ~eket elsősorban villamos energia termelésére, generátorként használják.
Az alternator nevének megfelelően mindig váltóáramú, a generator lehet egyenáramú is (dinamó), de a te szövegedben alighanem a generator is váltóáramű.
A fenti megnevezéspár két eleme között elég nagy az átfedés, de azért arra jók, hogy az olvasó pontosan tudja, melyik dologról beszélsz. "

Szóval nem dinamó, ami különös is lenne!
Ne haragudj, rajta voltam a témán, sajnos lemaradtam valami nethiba miatt! 1-2 másodpercen múlott! A guta üt meg!
Jelentem, Te pötyögted be saját kezűleg.
Merre Te lakol?
Ha Szeged környékén, lehet, hogy rá tudok pislogni a héten a kapcsolóra.

Egyébként Kína és India éves termését a kalapba!
Láttam hogy kerestél reggel, de kinyomtam, mert nincs ZS a kártyámon, és hát nekem is neked is drága lett volna (még mindig angliában ügyködöm). A netezésre nem nagyon van lehetőségem, a bukó tetszik nagyon, de nem tom hogy hogyan tudnék rá most így hirtelen licitálni. Nem tudnék reagálni pár napig a fizetési felszólításra. Esetleg lehetséges úgy megoldani a dolgot, mint múltkor a kipufogóval (90 euróig + posta)? Ha nem lehetséges, az se baj, lesz majd másik alkalom.