Na szasztok, átugrom ide is mert a motorozz.hu kinyírja a böngészőImet.
Szal elaludtam mint az állat úgyhogy Szentkirályt megint kihagyom...
Yamahaxj köszi a linket. Beszéltem az emberrel de egy kicsit pobblémás a gép...
A zselés akksi faszán tolja a delejt.
Sziasztok!holnap találkozhatnánk valahol hogy együtt guruljunk Szentkirályszabadjára pl.lidl parkoló mint a jeli túra előtt,időpontot kéne egyeztetni(Berber?bevállalja igen vagy nem? )
Jó kis gép biztosan, de sajnos elkövettem azt a hibát hogy felültem egy dupla melső tárcsafékes gépre és megfertőződtem. A gépemen mindig egy kicsit kevésnek éreztem a fékerőt a teljesítményhez képest, na erre a japók is rájöhettek és felszerelték a 2ik tárcsát a gépre. Van pár gép igen óccóért (ami befér tesóm motorvásárélási keretébe) amelyek rendelkeznének eme csodálatos szerkezettel, és én addig rágom a fülét és keresm, próbálom kia a vasakat, míg azt nem mondja egy DUPLA TÁRCSÁS modellre, hogyx igen, ez kell neki. Tudom hogy hülye néha és nekem már azt ecsetelgette néha hogy mennyire kíváncsi hogy mi a vége a gépnek én meg nem győzőm mondani neki, hogy nem akarhatja azt igazán megtudni, én se vagyok rá kíváncsi. Tudom hogy az enyém biztosan képes a 160-ra, feltételezem hogy ennél többre is, de már nem érdekel. Nekem elég, nem kell az óránkénti 200as tempó, felesleges. Élni és tapasztalni akarok, nem elsuhanni minden mellett.
Hú de elkanyarodatam a tárgytól
Na menek vissza és készülgetek az angliai útra, vasárnap hajnlani 4:45kor indulunk taxival. De szép lesz felkelni olyan korán(mármint még jóval a taxi indulása előtt)
Helló!
Ezeket a képeket nézve mintha a saját motoromat látnám piros szinben , stimmel az idom a bukócsövek, a féktárcsa, tükrök. És az én motoromhoz sem volt semmihez hozzányúlva. Egyedül a doboz nem stimmel
Nézz be az ülésed alá és keress nem oda való, zajkeltésre alkalmatos kis kütyüt. Egyebet nem tok elképzelni én így hirtelen. Nem hinném hogy a japók bármi különös elektronikát pakoltak bele ebbe a vasba, utólagos beszerelésre gyanakszom, amiről esetleg az előző tulaj elfelejtett szólni. De ez csak találgatás a részemről.
Egy elég érdekes problémám van a mocival. Múltkor megállok, leállítom a motort, és sípol valami, utána nem hirtelen, hanem szépen csendesül, és elhallgat. Az előbb meg ráülök, ahogy egyenesbe hozom a gépet,(még a kulcs nincs is benne) elkezd sípolni, és elég sokára(kb. 10 mp.) hagyta abba. Mi a nyavalya lehet ez?
Szerintem nem feltétlen egyszerre módosították az idomot és az első futóművet. Nem hiszem, hogy sérült lehetett volna, mert nem egyszerű, egy 41mm-es szár helyére 36mm-eset beaplikálni. Az biztos, hogy az utolsó időben kétségbeesetten próbáltak eladást növelni minden módon, de már komoly áttervezést nem csináltak. Mintha olyan szaga lenne a dolognak, hogy felhasználtak minden raktáron lévő, ill. megrendelt alkatrészt, és úgy futtatták ki a szériát. Zavaros idők lehettek '97 annó...
Üdv.
Amit a környezetemben szivesen használnak motorosok a Motul, ebből is van milliónyi tipus, többek közt nekem is ez volt az összes motoromban, rosszat még nem hallottam róla, nekem sem volt vele semmi gondom.
Amiról viszont mindenképpen lebeszélnélek a Castrol, ezzel még a láncomat sem olajoznám !
Neten sok olyan oldal van ahol ilyen kérdéssekkel foglalkoznak, keress rá és utánna tudsz olvasni
Vagy itt a topikban is volt már szó róla.
Említettem korábban hogy tesómnak nézünk tanuló vasat, aminek azért van ereje, de kényelmes és eléggé kezes egy olyan embernek aki most ül át Simson S51-ről nagy köbcentis vasra.
Na, tegnap elmentem Dunaújvárosba és megnéztem egy 99-es XJ-t. Minden frankó rajta, kivéve azt hogy mindössze 9000 mérföld van beleírva az órába és már most olyan a kuplungjának a hangja mint az enyémnek. Ez mennyire lehet gáz? Egyébként felpakoltam 6ikba, és megnéztem hogy kigyorsul-e kis sebességről, na azzal semi gond nem volt, tehát tutira nem csúszik a kuplung. Minden alaktrésze megvan és tank tetején lévő megrepedt festéken és egy kulccsal okozott karmoláson kívül minden teljesen frankó rajta.
Másik gép, csak az érdeklődés miatt.
Ezen nekem valami nem tetszik, és pedig a szimpla mellső tárcsa. 97-esnek írják, de akkor dupla tárcsásnak illene lennie, viszont az idom passzol az évjárathoz. Hogy lehet akor most ez?
Tocka! Ne bosszantsál már! Ilyen motoros múlttal ne tegyél fel ilyen kérdéseket légyszíves!
Nem mindegy, hogy autó 10/40-es vagy motor mert itt a kuplung, váltó is abban úszik, így specifikus olaj kell a motorkerákpérodba.Azt az olajat sürgősen cseréld le, mert nem nyújt védelmet a melegben és amit kaptál hozzá, nyugodtan áztasd benne a rozsdától óvandó csavarokat.
van a motoromhoz (kaptam) 3L 5W30 as olajat. Sztem most is az van benne mert a 3.kupából hiányzik.
most is ezt tegyem bele, vagy inkább nézzek 10W40est? (motor, autó itt mind1)
Még mindig eladó a doboztartó-rendszerem és vele a dobozaim - kihasználatlanság miatt...
És van 2 plexim, ők is eladósorba kerültek...
Egy nagyobb (Givi), meg egy kisebb (Puig).
Szegeden megtekinthetők a plexik holnap délután őket... ha teccik valamelyik, megegyezünk...
Itt tudtok elérni: huszaklaci@gmail.com avagy 06-70-26-98-499
Íme egy-egy kép is.
ELADÓ: 1pár gyári Diversion tükör
árat mondjatok rá ti,....