Na megint gurrantottam egyet, kemény 50 km-t tettem meg, mert a derekam majd leszakad a múltkori sikertelen középsztenderre való állítás miatt. Olvastam régebben, hogy a motor eleje beszitál, és ez valahol normális. Hát kipróbáltam. 80-nál elengedtem a kormányt, és majdnem eltaknyoltam, úgy rázott.
50-nél minden ok. A 6-ik fokozatom hallgattam megint, és 50-nél ugye katasztrófális, de 80-90-nél, mintha csendesedne. Lehetséges ez? A menetszél elég zavaró, de talán nincs annyira csúnya hangja.
A váltó, és motor egy olajban fut
Sziasztok. Nah eljutottam odáig hogy megállapítottam, hogy a meglévő csörgésem nem a vezérműlánc okozza, hanem a generátor felől jön. Valaki a lendkerék tengelyét szedte már ki? Esetleg tudja valaki hogy azt a tengelyt mi hajtja meg? Hogy van megcsapágyazva a tengely? Jó lenne egy pár info szerelés előtt... Kösziii
Ne báncsad mán szegénytet! Örül a mocijának! Aztán az ilyen leszólások miatt vesznek GSKR1600RXR-GPXR es csodamasinákat , amikbe aztán belehalnak! Örülj neki hogy józan, és megcsinálja ha barkintani kell rajta!
Köszi Gyzmo, de sajnos még nem jár a gratuláció...
Ma még csak gyakorolni voltunk (a vizsga óta először).
Arra céloztam, hogy ha most ment minden feladat, akkor szerdán /a vizsgán / miért nem?
Békéscsabán lakom, 20éves vagyok, ez eddig a legnagyobb motorom
autószerelőnek tanulok, apám is az volt egy ideig, tud segíteni.
MOTOR MOTOR MOTOR Xj 600 S Diversion középpiros. szereljetek fel néhány jó tanáccsal !
akkor a kuplung okés? mert elég bizarr..... olyan mint egy Ducati
Helló!
Generátornál nincs zárlat? Vagy onnan még feljön a villany a fesz szabályzóhoz? Egyáltalán nincs töltés esetleg csak nagyon kicsi, vagy túltöltés van? Multimeterrel ki lehet könnyedén méricskélni hol tűnik el a ménykű.
A kuplung hang gyári tulajdonsága az xj nek, többek között innen ismerni meg sötétben xj-t
Nemrég volt róla szó, olvass vissza.
Üdv nektek!
megint villámkérdésekkel bombázom a forumot.
NIncs egy deka töltés a motoromon, ha kiveszem az akksit megáll, ha tőgázt húzok akkor csak dadog.
hol bontsam meg? még nem tudom mi hol van rajta.
jah: és alapjáraton csörög a kuplunom, mint egy tál evőeszköz. fordulaton nem. Elég zavaró.
Segítséget kérek. Alkatrész beszerzés? ki hol vett?
Köszi
Még nincs itt, de nekem amikor a hegesztőpálca belémállt valami hasonlóval javítottak. A módszer a következő:
1, Tüske kihúz
2, Lyuktágítóval a lyuk irányában(!) tisztít.
3, A tömítőt középen a horgasba beakaszt
4, A lyukba betol középig (tehát bent is kint is kb egyformán legyenek)
5, Megtekerni 2-3-4 menet, de figyelni, hogy maradjon kiálló darab, 1-2 cm. Ettől bellűl "bog" keletkezik
6, Kihúzni a horgast, úgy hogy a tömítő bent maradjon, ragdolódást várni kicsit.
7, Lehet felfújni a kereket, és kicsit várni amíg ragadozik.
8, Ha a légnyomás kitolja, ujra próba. --3 tól.
9, Ha minden OK. a felesleget le lehet vágni, de maradjon 2-4 mm kint. Majd lekopik.
10, Irány a gumiszervíz, ki tudják venni, és a helyére rendes foltot tenni, de alkalmas a használatra is szerintem.... jártam effélével autóval gond nélkül, de hát ez motor...
A defektjavítóhoz nemadtak használati utasítás-rajzot? Ha igen, be tudnád tenni a fórumra, az enyémhez nincs. Nem tudom pontosan, hogy kell befűzni a likba a gumigilisztát.
50-nél minden ok. A 6-ik fokozatom hallgattam megint, és 50-nél ugye katasztrófális, de 80-90-nél, mintha csendesedne. Lehetséges ez? A menetszél elég zavaró, de talán nincs annyira csúnya hangja.
A váltó, és motor egy olajban fut