Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na megint gurrantottam egyet, kemény 50 km-t tettem meg, mert a derekam majd leszakad a múltkori sikertelen középsztenderre való állítás miatt. Olvastam régebben, hogy a motor eleje beszitál, és ez valahol normális. Hát kipróbáltam. 80-nál elengedtem a kormányt, és majdnem eltaknyoltam, úgy rázott.
50-nél minden ok. A 6-ik fokozatom hallgattam megint, és 50-nél ugye katasztrófális, de 80-90-nél, mintha csendesedne. Lehetséges ez? A menetszél elég zavaró, de talán nincs annyira csúnya hangja.
A váltó, és motor egy olajban fut
Fanyar ugyan a humora, de hidd el, hogy viccnek szánta
Még mindig a régi (múlt századi) xj600-asával álmodik...
Sziasztok. Nah eljutottam odáig hogy megállapítottam, hogy a meglévő csörgésem nem a vezérműlánc okozza, hanem a generátor felől jön. Valaki a lendkerék tengelyét szedte már ki? Esetleg tudja valaki hogy azt a tengelyt mi hajtja meg? Hogy van megcsapágyazva a tengely? Jó lenne egy pár info szerelés előtt... Kösziii

honnan tudod te hogy mikori a mocim?
és IQ bajnok, miköze a gumi mérethez?
Nekem 140-széles a gumám és jól viseli magát. Szélesebb csak felni cserével lehetséges. (Felesleges, még látványnak is sok.)
Ne báncsad mán szegénytet! Örül a mocijának! Aztán az ilyen leszólások miatt vesznek GSKR1600RXR-GPXR es csodamasinákat , amikbe aztán belehalnak! Örülj neki hogy józan, és megcsinálja ha barkintani kell rajta!
Mert nem szoltál, hogy legyek VELED!
Jajj, Krisztián!
Tudod, hogy ezért még egyszer nagyon kikapsz
Köszi Gyzmo, de sajnos még nem jár a gratuláció...
Ma még csak gyakorolni voltunk (a vizsga óta először).
Arra céloztam, hogy ha most ment minden feladat, akkor szerdán /a vizsgán / miért nem?

A pótvizsgám majd csak 25-én lesz
Most vettél egy múlt század-béli elavult technikát. Gratulálok! Csak azon csodálkozom, hogy engedik őket a forgalomba?

Adatlapod töltsd ki!
Amire Te gondolsz, az megy, egész jól megy. Én a gumidefekt javításra céloztam. Ja, motorkerékpár gumi defektre, mikor valami éles tárgy kiszúrja.
Nem csak Berber volt veled, hanem mindannyian! sztem . Legalábbis én veledvoltam, még ha nem is irtam. Gratulálok a sikeres vizsgához!
ahham... majd igyekszem :D

mindenki gyári méretű gumival gurul? vagy jobb más méretű?
Mostmár teljes biztonságban érzem amgam ...
No és ha mindezt be is írnád az ADATLAP-odra ...
Meg pár képet is szívesen vennénk! Az sem baj, ha a motor is látszik rajta

Berber!
Köszi, hogy velem voltál!
Ennek örömére ma hibátlanul sikerült többször is teljesítenem a pályát!
Miért nem ment ez így a vizsgán?
köszi a segítséget !

igen csak bedobtam magam a forumba:

Békéscsabán lakom, 20éves vagyok, ez eddig a legnagyobb motorom
autószerelőnek tanulok, apám is az volt egy ideig, tud segíteni.
MOTOR MOTOR MOTOR Xj 600 S Diversion középpiros. szereljetek fel néhány jó tanáccsal !

akkor a kuplung okés? mert elég bizarr..... olyan mint egy Ducati
Helló!
Generátornál nincs zárlat? Vagy onnan még feljön a villany a fesz szabályzóhoz? Egyáltalán nincs töltés esetleg csak nagyon kicsi, vagy túltöltés van? Multimeterrel ki lehet könnyedén méricskélni hol tűnik el a ménykű.

A kuplung hang gyári tulajdonsága az xj nek, többek között innen ismerni meg sötétben xj-t
Nemrég volt róla szó, olvass vissza.

Egy pár adatot azért megadhatnál magadról.
Üdv nektek!
megint villámkérdésekkel bombázom a forumot.
NIncs egy deka töltés a motoromon, ha kiveszem az akksit megáll, ha tőgázt húzok akkor csak dadog.
hol bontsam meg? még nem tudom mi hol van rajta.

jah: és alapjáraton csörög a kuplunom, mint egy tál evőeszköz. fordulaton nem. Elég zavaró.

Segítséget kérek. Alkatrész beszerzés? ki hol vett?
Köszi
Még nincs itt, de nekem amikor a hegesztőpálca belémállt valami hasonlóval javítottak. A módszer a következő:
1, Tüske kihúz
2, Lyuktágítóval a lyuk irányában(!) tisztít.
3, A tömítőt középen a horgasba beakaszt
4, A lyukba betol középig (tehát bent is kint is kb egyformán legyenek)
5, Megtekerni 2-3-4 menet, de figyelni, hogy maradjon kiálló darab, 1-2 cm. Ettől bellűl "bog" keletkezik
6, Kihúzni a horgast, úgy hogy a tömítő bent maradjon, ragdolódást várni kicsit.
7, Lehet felfújni a kereket, és kicsit várni amíg ragadozik.
8, Ha a légnyomás kitolja, ujra próba. --3 tól.
9, Ha minden OK. a felesleget le lehet vágni, de maradjon 2-4 mm kint. Majd lekopik.
10, Irány a gumiszervíz, ki tudják venni, és a helyére rendes foltot tenni, de alkalmas a használatra is szerintem.... jártam effélével autóval gond nélkül, de hát ez motor...
A defektjavítóhoz nemadtak használati utasítás-rajzot? Ha igen, be tudnád tenni a fórumra, az enyémhez nincs. Nem tudom pontosan, hogy kell befűzni a likba a gumigilisztát.
Vedd úgy hogy együtt megyünk, és fogom a kezed lélekben... szorítás, kitartás!
Én ismét csak rutinra ...
a menet fiatalok? Ki merre gurrrr?
Autóval voltam. Motorral utánad eredtem volna.
De csak azért, mert ideiglenesen lassítottál mi? Sajnos nem nagyon nézelődöm menet közben , főleg nem városban, inkább a forgalmat lesem.....