Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

2pár 4db oldalirányjelző keresi gazdáját !
eladó
Ha valakinek lenne egy irányjelző búrája, azt örömmel átvenném. Én ma sajnos elhagytam az enyémet. Köszi
A tartók ami szelet zavarnak az nem vészes, viszont természetesen, hogy két oldaldoboz, vagy felső doboz meglóbálja egy-egy picit a hátulját és az kihat a kormányra. Arra is rájöttem, hogy attól függő a szitálás, hogy milyen súlyosak a dobozaim. Ha nagyon megrakom sörrel, akkor lehetetlen egyedül motrozni, viszont ha már van utas is, akkor az kivédi a lóbálást, sokkal stabilabb a motor.
Járt már valaki úgy hogy nem volt töltése? feljön a 3fehér szál, 3fázis, megvan egyenként mindbe egészen 37V ig, de a 4. fesz.szabályzó is azt mutatja hogy nincs töltés. a tekercs karcmentes,nincs megégve,nincs szaga stb...
minden van,de semmi sincs.

megnéztem a szervízkönyvet de semmi javítás nincs benne, csak szétszedés. Bekötési rajzot is átnéztem.

olyan mintha nem lenne a tekercs letestelve így azért nincs fennt töltés.
Ki tud ebben segíteni? annyira idegesítő! mennél motorozni de megáll a moci alattad, nincs töltés.
Halottam olyat hogy a világítást mikor bekapcsolod akkor kezd tölteni? bár este emgnéztem hogy ráadtam az országúti fényt és felerősödik kicsit a lámpa.tehát valamennyi megy az akksiba? már én sem értem.....
HELP
250 es ETZ nek még kanyarban sem fogtam a kormányát, annyira stabil volt. Nem hiszem hogy az xj-nek sokkal több lenne a kopás. Viszont amin elgondolkoztam hogy nem e a dobozok illetve doboztartók a bűnösek. Dobozzal sokkal jobban erőteljesebben mozog az eleje mint nélküle. Holnap ha lessz lelki erőm leveszem a tartót és kipróbálom nélküle.
Már nem tudom hol olvastam hogy ez is lehet a probléma forrása. Ha megtalálom linkelem.
Szia Jocó rég nem hallottam felőled és szia mindenki. Szólok majd ha megyek Erdély fele, de nem vagyok féltékeny úh nélkülem is mehettek. Augusztus elején megyek hazafele.
Látom megint témánál vagytok a szitálásnál, én csak annyit fűznék hozzá, hogy amikor vaid új gumit tettem előre és kicentiroztattam teljesen kimaradt, de csak kb egy hónapig tartott az öröm, viszont azóta is jóval kevésbé szitál, mint kerékcsere előtt.
Kellemes hétvégét.
Sziasztok!

Én is írtam nemrég, hogy szitál, illetve 50 felett veri magát a kormány, ha elengedem. Új gumim van, elvileg kicentírozva. Múltkor felálltam a mocin, hogy megigazítsam a gatyám, és akkor láttam meg, hogy az első kerék üt egy kicsit. Szerintem az én szitálásom ettől van.
Ezek szerint akkor a centírozással sem fogok próbálkozni...
Nekem vadi új gumi 2000km-rel kiegyensúlyozva és mégis remeg kis sebességnél.
A kiegyensúlyozás nagy sebességnél lényeges, ha gondod lenne vele észrevetted, volna 80 felett vezethetetlen, lenne a masina függőleges irányú erőhatás, keletkezik.
Úgy döntöttem mivel a gépembe óra szerint 30e km van, elkezdem a kerék és a kormánycsapágyak cseréjét egyenként, a kormány csapággyal kezdem és tesztelem az eredményt.
Talán összeadódnak a csapágykopásból eredő negatívumok
A fene sem érti ez a szitálás dolgot, a viharvert és jóval régebbi, budapesti kátyúkban nap mint nap használt 125-ös Liberty motoromon ha akarnám, le is tudnám venni a kabátot menet közben, atomstabil a kormány. Pedig mindkét teleszkópja szimmeringes, az olaj folydogál belőle és már őrült módon kopog is, már jóideje halogatom a rendbetételét... ha valaminek, akkor ennek a gépnek a kormányának illene csapkodnia.

J.
Hmm... én nem tudok tartósan elengedett kormánnyal menni, mert azonnal motorfékem van. Kirúgva 0-ba direkte még nem igen próbáltam. Viszont egykézzel nagyon stabilan viselkedik még kanyarban is. Ha viszont teljesen elengedett kéznél szitál be abban még én sem látok igazán kivetni valót.
Fél kézzel fogva a kormányt nekem sem szitál be, csak ha elengedem, akkor is néhány másodperc múlva kezdi... Ha fél kézzel is rázna, akkor nyilván komolyabban venném és utánajárnék, de így jelenleg nekem nem éri meg a vesződséget, olyan sokat nem kell elengedett kézzel mennem.

Amit viszont egyszer ki fogok próbálni, az a centírozás, eddig még egyszer sem volt az első kerék kicentírozva (a sógorom gumis, de neki nincs ilyen adaptere motorkerékhez), lehet, hogy csak ennyin múlik?

J.
Négy motorral mentünk és egy haver kocsival. Két 250 ccm-es Kymco Wenox, egy 1981-es Suzuki GSX 750F, meg én:). Csütörtök este indultunk, autópályán, 100-110-es tempóval, péntek reggel értünk Krk szigetre. Szombaton bejártuk a szigetet, fürödtünk, megkóstoltuk a helyi söröket (mindet ). Vasárnap átmotoroztunk, Plitvice-ra. Gyönyörü, érdemes megnézni, ha már kint van az ember. Délután indultunk haza. Zágrábig eldugott kis utakon, aztán autópálya hazáig. Hazafelé már mindenki inkább a saját tempójában. Rövid volt a nyaralás, pihenni nem sokat tudtam, de olyan helyeken motoroztam, amiket eddig csak képeslapon láttam! Gyönyörű ország.
Az ex barátnőmmel sokat túráztunk együtt. Simán bírta a motor, úgyhogy ebből gond nem lehet. Boszniát viszont kihagynám. Nem tudom, milyen ott a helyzet.
Még zavarba is estem ettől az üzenettől!Köszönöm szépen a segítő szándékot.Holnap beszélek itt helyben a kárpitozós hölggyel és ha esetleg nem tetszene a dolog, akkor (nyílván nem ingyen!) elfogadom a segítséged tisztelettel.
Ha az elmélet és a rutin vizsga megvan, akkor már gyorsan felpörögnek az események. Észre sem veszed és a kezedben a jogsi. Sok sikert!
Köszi polo
Sajnos még csak az oktató előtt húzhatom a gázt...
... de egyszer eljön az én időm is
Gratulálok! Sok balesetmentes km-t!
Kérésed parancs, adatlap frissítve

Szívesen látlak Benneteket!
Ha Nektek is jó, akkor ha meglesz a jogsim, gurulhatnánk egyet közösen
... és remélem a Párod is megenyhül
Heló!ha gondolod szivesen megcsinálom a bukódat magam is kárpitos lennék( vagy valami hasonló )a régi szép időkben amikor nem volt pénzem uj bukóra vettem egy agyonhasználtat fillérekért és kicseréltem a belsejét.Ja és nem mellesleg óccsón megszámitom(ingyen).
De akkor miért van hogy az egyik csinálja, a másik nem csinálja? Ha a jelenség nem kötelező, akkor az megszüntethető.
motoroknál ez természetes jelenség, erre találták ki a kormánylengéscsillapítót. Okozhatja kagylós első gumi vagy bármi. De minek is elengedni a kormány vezetés közben?
értem, én elcserélném vele, bár a szelepeknek lesz nagy melege....
A képen, a 3.22-es tételről beszélek. Előfordulhat, hogy az alu henger kopása miatt túlméretes darab? kellhet bele. Most nincs előttem a dolog. A tétel 6-8 eFt gyáriban. Még gondolkodom róla!
A kormány szitálás nem kötelező jelenség az XJ-n! Nem szabad elfogadni, csak azért mert nem értjük! (én sem) A szitálás valószínűleg nem csapágy, nem forgó tömeg miatt alakul ki, mivel a forgótömeg gátolja a szitálást a giroszkóp hatás miatt!
Az uj elképzelésünk az elhanyagolt első teleszkóp csúszó csapágyának lógása miatti elcsavarodás. Ennek cseréjével megszüntethető valószínűleg a probléma. Filléres tétel, szimering, lehuzó, csúszógyűrű!
Nekem törött volt a gépem, egyengetett a telóm, csak a szimeringet cseréltük, mivel a többi ujszerű volt, és mégsem szitál! Mentem 20-al, 80-al félkézzel, és úgy megy mint a kisangyal. Erős kihuzatáskor amikor már semmi terhelés nincs elöl én is érzek lágy hullámzást, de előre terheléssel azonnal megszűnik. Ajánlom a cserét, és várnék egy tapasztalatot!
Szia,

igen, a kormányszitálás sokunknál fennáll, egy ideig gondolkoztam utólag felszerelhető kormánystabilizátoron (pl. http://www.kormanylengescsilla...), de mikor olvastam, hogy nagyon kis sebességen gurulva a finom kormánymozdulatok végrehajtását gátolja, én letettem róla és megtanultam élni ezze la problémával.

Üdv: Józsi