Jól gondolod, az az. Azt egy rugó húzza meg. Ha a rugó túl, vagy épp annyira feszes, lehetséges, hogy meghúzva marad. A hibát okozhatja a lejjebb állított fékpedál, hiszen ezzel együtt a kapcsoló is húzott állapotba kerül, tehát utána kell ereszteni, a helyzet anya felfelé tekerésével. A kapcsoló lötyöghet, az gyári dolog.
Megnéztem a generátort, a 400asban nincs szénkefe, mert van egy lendkerék , ami mégneses, így feszültséget indukál az állórészben vagyis a tekercsben. Ha nincs meg a megfelelő feszültsége, akkor lehet hogy a tekercs valahol menetzárlatos, vagy pedig(ez a valószínűbb) a fesz. szabályzóval van gond..
Mikor elhoztuk, akkor az úton jó volt.
Utána állítottunk a pedálon, azóta nem nézte senki sem. De szerintem jó kellett, hogy legyen.
Vagy csak eddig nem szorult be. Mellé tud az pattanni?
Amúgy arra a fekete műanyag valamire gondolsz gumi bigyóval a tetején?
Az nekem teljesen lötyögős... szinte kézzel is tekerhető.
Mindenesetre megpróbálok délután tenni az ügyben valamit ...
Nem hiszem hogy dinamóval szerelték az xj ket..... A generátor és dinamó szerkezetét tekintve kell hogy legyen szénkefe, méghozzá kettő darab is. Ugyanis valamivel le kell szedni a kommutátorról (forgórészről) a villanyt Bár lehet az én tudásom elavult egy kissé.
Utoljára Mz/ETZ dinamót/ generátort láttam
Döntéshez, kanyarodáshoz meg egy kis segítség. Többek között én innen tanultam meg amit tudok, jó lenne eljutni egy hasonló oktatásra, tanulni még sok sok okosságot. http://www.szocimotoros.hu/hu/...
Helló!
Nem kell szerelőhöz vinned, ha pedál állítás előtt nem vacakolt. A fékpedál hátsó fülébe van beakasztva a féklámpa kapcsoló, egy 15 ös (én annak láttam) kulcsal le, illetve feljebb tudod állítani a kapcsolót. Kicsit szűkös lessz a hely. Kb 2 perces meló. Sok sikert!
Azt kérdezném még, hogy a krómozás nem sérült-e illetve az üvegek nem zörögnek-e menet közben.
Az enyémet azért kéne lecserélnem, mert nagyon idegesítő ahogy az üvegek folyamatosan zörögnek a burkolatban.
megnéztem a *generátort, de az nem generátor hanem egy dinamó. abban nincs semmiféle szénkefe
.... nem ott van a baj.Van valamennyi 10v töltésem.... de megrendeltem egy bontott jó fesszabályzót.
és végre ráültem a gépre kimentem vele az utcára ! fasza motor, olyan mint egy nagy hajó. első körnél csak 3-4e fordulat, aztán még megnéztem elengedett kézzel és nem ráz semmi nálam.
toltam neki, de elég intenzíven kell fékezni mert nem úgy áll meg.(súlya miatt) érzem hogy tol előre.
a bedöntés nekem nehézkes (60kg vagyok) :D de mikor megdöntöm visszaáll egyenesbe
kkocsit csak 1et mertem előzni... mééég....
Szoknom kell és kész.
váááá most tök boldog vagyok, fenébe is a többi motorral
ez egy nagy túrahajó!
Na. Nincs ezzel a piroskával semmi gond. Nekem is ugyanilyen van: 96-os gyártmány és szimplatárcsás - de már az újabb verzió (+kis oldalidom, modernabb kezelőszervek, elektronyos előgyujtásvez, acpumpa...) És ahogy ezeket kihozták, pár hónapra rá már jöttek a duplatárcsások) Ergo: ez a moci tuti 96-os. És nagyon jó állapotúnap tűnik nem is rossz árban... Nézzetek meg, nem veszítetek vele semmit...
Kérdésem a következő:
A hátsó féklámpa kapcsolómmal lehet valami, mert van, hogy beragad /?/, és folyamatosan világít a féklámpám
A pedál teljesen le lett állítva, mert nekem iszonyatosan magasan volt! Lehet, hogy ennek is köze van hozzá?
Tudok én ( ) ezzel kezdeni valamit?
Vagy inkább vigyem szerelőhöz?
Az előbb tankoltam a gépbe, először mióta nálam van, és kicsit sokallom a fogyasztását. Mivel ismerkedek a masinával, mondhatni kímélő üzemmódban járok vele. Városban nem húzatva, kint pedig 80-100-as tempóval. Így jött ki: 276km, 14,1 l benya=5,1l/100km. Mondjuk karbiszinkron előtt áll, lehet az is közrejátszik.
Én úgy emlékszem, hogy amikor nézegettem a motorokat, úgy 7 darabból kettővel voltak gondok.Vagy nem volt átiratva, vagy az alvázszám (alutábla nem akart stimmelni a nyakban beütött adatokkal.
Jól meg kell nézni mindent.
Mikor elhoztuk, akkor az úton jó volt.
Utána állítottunk a pedálon, azóta nem nézte senki sem. De szerintem jó kellett, hogy legyen.
Vagy csak eddig nem szorult be. Mellé tud az pattanni?
Amúgy arra a fekete műanyag valamire gondolsz gumi bigyóval a tetején?
Az nekem teljesen lötyögős... szinte kézzel is tekerhető.
Mindenesetre megpróbálok délután tenni az ügyben valamit ...
Kösz a tippet!
Utoljára Mz/ETZ dinamót/ generátort láttam
Döntéshez, kanyarodáshoz meg egy kis segítség. Többek között én innen tanultam meg amit tudok, jó lenne eljutni egy hasonló oktatásra, tanulni még sok sok okosságot.
http://www.szocimotoros.hu/hu/...
Nem kell szerelőhöz vinned, ha pedál állítás előtt nem vacakolt. A fékpedál hátsó fülébe van beakasztva a féklámpa kapcsoló, egy 15 ös (én annak láttam) kulcsal le, illetve feljebb tudod állítani a kapcsolót. Kicsit szűkös lessz a hely. Kb 2 perces meló. Sok sikert!
Az enyémet azért kéne lecserélnem, mert nagyon idegesítő ahogy az üvegek folyamatosan zörögnek a burkolatban.
Békéscsabán tudnánk, vagy küldöm postán dobozban.
nincs rajtuk karc sehol.
Milyen állapotban vannak a tükrök?
Hol tudnánk összefutni?
megvan még a tükör 1pár. csak párba adom
5.000HUF/pár mivel eredeti. de láttam 7ért is.
nem akarok nyerni rajta már megvan a másik tükör
megnéztem a *generátort, de az nem generátor hanem egy dinamó. abban nincs semmiféle szénkefe
.... nem ott van a baj.Van valamennyi 10v töltésem.... de megrendeltem egy bontott jó fesszabályzót.
és végre ráültem a gépre kimentem vele az utcára ! fasza motor, olyan mint egy nagy hajó. első körnél csak 3-4e fordulat, aztán még megnéztem elengedett kézzel és nem ráz semmi nálam.
toltam neki, de elég intenzíven kell fékezni mert nem úgy áll meg.(súlya miatt) érzem hogy tol előre.
a bedöntés nekem nehézkes (60kg vagyok) :D de mikor megdöntöm visszaáll egyenesbe
kkocsit csak 1et mertem előzni... mééég....
Szoknom kell és kész.
váááá most tök boldog vagyok, fenébe is a többi motorral
ez egy nagy túrahajó!
A hátsó féklámpa kapcsolómmal lehet valami, mert van, hogy beragad /?/, és folyamatosan világít a féklámpám
A pedál teljesen le lett állítva, mert nekem iszonyatosan magasan volt! Lehet, hogy ennek is köze van hozzá?
Tudok én ( ) ezzel kezdeni valamit?
Vagy inkább vigyem szerelőhöz?
Aki még nem tudná : eladom a gépet, irányár 420e Ft. Itt XJ-sek között 400e-ről indul az alku.
Jól meg kell nézni mindent.
Nekem az egyik tükröm el van törve. Mondj inkább te egy árat.
nah megyek megszeretgetem az új vasam :D (nekem új)