Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jól gondolod, az az. Azt egy rugó húzza meg. Ha a rugó túl, vagy épp annyira feszes, lehetséges, hogy meghúzva marad. A hibát okozhatja a lejjebb állított fékpedál, hiszen ezzel együtt a kapcsoló is húzott állapotba kerül, tehát utána kell ereszteni, a helyzet anya felfelé tekerésével. A kapcsoló lötyöghet, az gyári dolog.
Megnéztem a generátort, a 400asban nincs szénkefe, mert van egy lendkerék , ami mégneses, így feszültséget indukál az állórészben vagyis a tekercsben. Ha nincs meg a megfelelő feszültsége, akkor lehet hogy a tekercs valahol menetzárlatos, vagy pedig(ez a valószínűbb) a fesz. szabályzóval van gond..
Szia Gyzmo!

Mikor elhoztuk, akkor az úton jó volt.
Utána állítottunk a pedálon, azóta nem nézte senki sem. De szerintem jó kellett, hogy legyen.
Vagy csak eddig nem szorult be. Mellé tud az pattanni?
Amúgy arra a fekete műanyag valamire gondolsz gumi bigyóval a tetején?
Az nekem teljesen lötyögős... szinte kézzel is tekerhető.
Mindenesetre megpróbálok délután tenni az ügyben valamit ...

Kösz a tippet!
Nem hiszem hogy dinamóval szerelték az xj ket..... A generátor és dinamó szerkezetét tekintve kell hogy legyen szénkefe, méghozzá kettő darab is. Ugyanis valamivel le kell szedni a kommutátorról (forgórészről) a villanyt Bár lehet az én tudásom elavult egy kissé.
Utoljára Mz/ETZ dinamót/ generátort láttam


Döntéshez, kanyarodáshoz meg egy kis segítség. Többek között én innen tanultam meg amit tudok, jó lenne eljutni egy hasonló oktatásra, tanulni még sok sok okosságot.
http://www.szocimotoros.hu/hu/...
Helló!
Nem kell szerelőhöz vinned, ha pedál állítás előtt nem vacakolt. A fékpedál hátsó fülébe van beakasztva a féklámpa kapcsoló, egy 15 ös (én annak láttam) kulcsal le, illetve feljebb tudod állítani a kapcsolót. Kicsit szűkös lessz a hely. Kb 2 perces meló. Sok sikert!
http://www.sportmotor.hu/motor...És a galéria.De kezdünk "és"-vel mondatot! Ez a napszúrás?
Sajnos tárgyi nyereményekkel nem gyarapodtunk Fiúk! (Berber, Yami) A képeket már töltöm ,bár egy kicsit kevéske sikeredett.
Azt kérdezném még, hogy a krómozás nem sérült-e illetve az üvegek nem zörögnek-e menet közben.
Az enyémet azért kéne lecserélnem, mert nagyon idegesítő ahogy az üvegek folyamatosan zörögnek a burkolatban.
Szentkirályszabadjai oktatónapos fotók: link
Üdv!
Békéscsabán tudnánk, vagy küldöm postán dobozban.
nincs rajtuk karc sehol.
Szia!
Milyen állapotban vannak a tükrök?
Hol tudnánk összefutni?

megvan még a tükör 1pár. csak párba adom
5.000HUF/pár mivel eredeti. de láttam 7ért is.
nem akarok nyerni rajta már megvan a másik tükör
EmbErek!

megnéztem a *generátort, de az nem generátor hanem egy dinamó. abban nincs semmiféle szénkefe
.... nem ott van a baj.Van valamennyi 10v töltésem.... de megrendeltem egy bontott jó fesszabályzót.

és végre ráültem a gépre kimentem vele az utcára ! fasza motor, olyan mint egy nagy hajó. első körnél csak 3-4e fordulat, aztán még megnéztem elengedett kézzel és nem ráz semmi nálam.
toltam neki, de elég intenzíven kell fékezni mert nem úgy áll meg.(súlya miatt) érzem hogy tol előre.
a bedöntés nekem nehézkes (60kg vagyok) :D de mikor megdöntöm visszaáll egyenesbe
kkocsit csak 1et mertem előzni... mééég....
Szoknom kell és kész.
váááá most tök boldog vagyok, fenébe is a többi motorral
ez egy nagy túrahajó!
Na. Nincs ezzel a piroskával semmi gond. Nekem is ugyanilyen van: 96-os gyártmány és szimplatárcsás - de már az újabb verzió (+kis oldalidom, modernabb kezelőszervek, elektronyos előgyujtásvez, acpumpa...) És ahogy ezeket kihozták, pár hónapra rá már jöttek a duplatárcsások) Ergo: ez a moci tuti 96-os. És nagyon jó állapotúnap tűnik nem is rossz árban... Nézzetek meg, nem veszítetek vele semmit...
Kérdésem a következő:
A hátsó féklámpa kapcsolómmal lehet valami, mert van, hogy beragad /?/, és folyamatosan világít a féklámpám
A pedál teljesen le lett állítva, mert nekem iszonyatosan magasan volt! Lehet, hogy ennek is köze van hozzá?
Tudok én ( ) ezzel kezdeni valamit?
Vagy inkább vigyem szerelőhöz?
9 óra ok.
Ha jól emlékszem, betűzős 5W-os üvegégők vannak benne 3-an.
Találkkozzunk! 9 óra? Korai?
Nem az XJ a szelepszárszimmeringes ám, meg nem is eszi az olájt ! Nehogy valaki félreértse...
Nem úgy problémás Yamahaxj, hanem a motorja. Szelepszárszimmeringes, meg csipi az olajat is egy kissé.

Aki még nem tudná : eladom a gépet, irányár 420e Ft. Itt XJ-sek között 400e-ről indul az alku.
sziasztok 900 diversionra van a piacon kereslet?(96os duplatárcsa.....)
Az előbb tankoltam a gépbe, először mióta nálam van, és kicsit sokallom a fogyasztását. Mivel ismerkedek a masinával, mondhatni kímélő üzemmódban járok vele. Városban nem húzatva, kint pedig 80-100-as tempóval. Így jött ki: 276km, 14,1 l benya=5,1l/100km. Mondjuk karbiszinkron előtt áll, lehet az is közrejátszik.
Én úgy emlékszem, hogy amikor nézegettem a motorokat, úgy 7 darabból kettővel voltak gondok.Vagy nem volt átiratva, vagy az alvázszám (alutábla nem akart stimmelni a nyakban beütött adatokkal.
Jól meg kell nézni mindent.
Helló!

Nekem az egyik tükröm el van törve. Mondj inkább te egy árat.
Cserélt már valaki műszerfal izzókat? milyen való bele? Mert most szétbombázom, az addig úgy marad még nem találok ....


nah megyek megszeretgetem az új vasam :D (nekem új)