Amióta megbütyköltem a benzin csapot, álló helyztetben ugyan nem ereszt, de menet közben ma figyeltem fel rá, hogy benzinszag van. Lenyúltam és a csap nedves volt. Rendesen. Azonnal és értelemszerűen a vákum membránra kezdtem gyanakodni, de nem ott volt bengás, hanem elöl a forgócsapnál... álló helyzetben viszont azonnal nem folyik! Nincs valakinek valami ötlete a hibával kapcsolatban?
Te Paragraf, Te miért nem boncolsz? Tedd már közzé a véleményedet, mert jók a meglátások. Hadd okosodjanak azok, akik úgy gondolják, hogy a fejükkel van a baj, nem a bukójukkal... Persze akinek nincs pénze újat venni a jóból , és nincs kedve vadászni jó áron , és nem jön be a használt jóféle , azoknak nem tudom mit kéne tanácsolni. Gondolom az Akira is jó nekik, vagy a Zeusz ha "ingyen" adják....
Biztos a bukó plexiének van olyan front kialakítása, hogy egyenesben jobban tompítja a hangot.Ha nagyon okoskodni akarnék, akkor azt is mondhatnám, hogy egy túra paripán egy kis elöre dőléssel rajzszegként kéne ülni és nem összerogyott krumpliként.Ha megnézed a rendőr motorosok testtartását, akkor ők sem görnyedeznek.Ennek vezetéstevhnikai okai vannak meg gerinc kímélés.
Nekem az öreg Nolanban meg mér mindegy hogyan ülök.Szivacsozni is kéne már és a pofapárnákat átvonatni.Ha egyszer sok pízem lesz, felülök egy ...........
Sokat vaciláltam, h mit vegyek, sokáig a Schuberth S1-re hajtottam, mert hogy az túra bukó, aztán az expo-n kaptam joárban Shoei Raid II-est, mert elvileg az is túra, de nagyot csalódtam.
Hiába túra motor, úgyis picit a fej előre dől, már csak azért is, mert a tükrökbe szeretek nézegetni gyakran (néha utolérnek :D), és mivel egy picit előre dől a fej ezért van egy kis zúgás. Ha felegyenesítem a fejem, akkor teljesen csendes lesz, de hát nem fogok úgy motorzni, mint egy rajszeg. Szoval én nem veszek többet túra bukót.
Tesóm vett egy Akira bukót. Elmentem a sajátommal egy kört és egy kört az övével. Háááát eléggé zajos a bukó. Élesen fütyül a szélben már 80-90es tempótól, viszont onnantól nem nagyon hangosodik. Tart egy bizonyos zajszintet. Egyenesben tartja a fejet és nem nagyon lehet vele benézni a holttérbe mert belekapszkodik olyankor a szél. Ha valaki úgy vezet mint nagybátyám(csak a szemét forgatva) az nem fogja észrevenni.
Ami tetszik benne: felnyitható állrész, 1 kézzel is könnyen kezelhető szellőzés (a hasonló minőségű CMS sisakomnál ez külön mutatvány kesztyűben), és a beépített napszemcsi (ami műanyag mechanikás és nem túl precíz, ahhoz hogy teljesen visszamenjen a helyére, hirtelen kell megtolni a nyelvet a bokó oldalán).
Első sisaknak jó, de én ma már minőségre vágyom (Berber féle Concept pl ). Akinek jó kupakja van, vagy CMS szintű jónak tekinthető, de zajos, annak semmi képpen sem ajánlom ezt a kupakot.
A választás tökéletes, de nagyon vigyázz a fejméretre. Ezek akkorák amekkorának mondják magukat. Nem is tágul túl. Egyébiránt már elmondtam mindent róla.
Húúú van egy nagy újságom. 22-étől hozzávetőleg 70mérfölre leszek Halál fórumozó társunktól (hacsak nem jön/jött haza addig).
A cégem ingyé kidob Portsmouth-nál hogy szíjjak magamba némi tudást az itteni melóhoz. Taxival visznek fel Pestre, onan repülő majd a mittomén melyik reptérről taxi Portsmouthba és 5 nap okulás 23-tól, majd szombaton vagy vasárnak uzsgyi haza. Még költő píz is lesz és mindezt úgy hogy fizetés is jár mellé (1 kínom van csak.... nem angol bérért dolgozunk, pedig ha csak 5 napig azt kapnám, akkor 5 hónapig nem kéne itthon melóznom.... és ez nem túlzás, tényleg ennyivel többet kapnak)
Na szétoffoltam a totyikot egy kicsit, de annyira örülök, hogy egy kicsit belekóstolhatok angliába. Már régóta tervezem hogy kimegyek valahogy. Persze ez még nem rettent el egy esetleges angliáig tartó motoros túrától.
A vas gyártási éve szinte 100% hogy nem '99. '97-től duplatárcsásak az XJ-k és az idom se stimmel. Hmm, nem ezt a gépet postoltam be 1 vagy 2 hete(vagy csak iszonyatosan hasonlított erre, lusta vagyok, nem keresem vissza)? Én ránézésre '96-ra saccolom a gyártási évet, legalábbis később nem igen jöhetett le a futószalagról, de ennek ellenére ien faintos kis gép. Csodaszép és minden eredetinek tűnik. Kép alapján szalon állapot. Cserben biztos nem hagy, szóval gratula az új vashoz.
Már csak tesómnak kell 1et szerezni valahonnan, de az ő esetében ragaszkodom a fejidomos S változathoz, legyenek már párban a gépek, ha már az enyém is az.
Te meg ne búsulj, nem könnyű a rutin vizsga egyébként sem , nemhogy fáradtan. Én úgy mentem rutinra, hogy előtte egy órával nehézgépkezelői szóbeli vizsgát tettem 30 km-el arrébb. Alig értem oda.
Na, csak szidnom kellett az egész rendszert, és lám, ma megkaptam a jogsit. Gyorsan nyeregbe is pattantam, és mentem egy karikát. Viszont van egy gondom, de az nagy. Már írtam itt, de most tapasztalatom is van. A hatodik fokozatról volt szó. Nem búg, hanem hangos mint az állat. Már 50-nél. 100-nál meg nem hallok semmit a széltől, ott nem tudom milyen lehet. Városban nem is mertem ebbe rakni, mert a gyalogosok megijedtek a járdán.
Itt azzal lehet baj, aki hírdeti.Több sebből vérzik a hírdetés. Szerintem elnézte a forgalomba helyezést a gyártási évnek.Max '98-ban dobták be az országba, hogy nekünk már nem kell, csináljatok vele valamit. Nem is tudják milyen jót tettek egy pár emberrel, mert még mindíg mennek
Amióta megbütyköltem a benzin csapot, álló helyztetben ugyan nem ereszt, de menet közben ma figyeltem fel rá, hogy benzinszag van. Lenyúltam és a csap nedves volt. Rendesen. Azonnal és értelemszerűen a vákum membránra kezdtem gyanakodni, de nem ott volt bengás, hanem elöl a forgócsapnál... álló helyzetben viszont azonnal nem folyik! Nincs valakinek valami ötlete a hibával kapcsolatban?
Nekem az öreg Nolanban meg mér mindegy hogyan ülök.Szivacsozni is kéne már és a pofapárnákat átvonatni.Ha egyszer sok pízem lesz, felülök egy ...........
Hiába túra motor, úgyis picit a fej előre dől, már csak azért is, mert a tükrökbe szeretek nézegetni gyakran (néha utolérnek :D), és mivel egy picit előre dől a fej ezért van egy kis zúgás. Ha felegyenesítem a fejem, akkor teljesen csendes lesz, de hát nem fogok úgy motorzni, mint egy rajszeg. Szoval én nem veszek többet túra bukót.
Ami tetszik benne: felnyitható állrész, 1 kézzel is könnyen kezelhető szellőzés (a hasonló minőségű CMS sisakomnál ez külön mutatvány kesztyűben), és a beépített napszemcsi (ami műanyag mechanikás és nem túl precíz, ahhoz hogy teljesen visszamenjen a helyére, hirtelen kell megtolni a nyelvet a bokó oldalán).
Első sisaknak jó, de én ma már minőségre vágyom (Berber féle Concept pl ). Akinek jó kupakja van, vagy CMS szintű jónak tekinthető, de zajos, annak semmi képpen sem ajánlom ezt a kupakot.
A cégem ingyé kidob Portsmouth-nál hogy szíjjak magamba némi tudást az itteni melóhoz. Taxival visznek fel Pestre, onan repülő majd a mittomén melyik reptérről taxi Portsmouthba és 5 nap okulás 23-tól, majd szombaton vagy vasárnak uzsgyi haza. Még költő píz is lesz és mindezt úgy hogy fizetés is jár mellé (1 kínom van csak.... nem angol bérért dolgozunk, pedig ha csak 5 napig azt kapnám, akkor 5 hónapig nem kéne itthon melóznom.... és ez nem túlzás, tényleg ennyivel többet kapnak)
Na szétoffoltam a totyikot egy kicsit, de annyira örülök, hogy egy kicsit belekóstolhatok angliába. Már régóta tervezem hogy kimegyek valahogy. Persze ez még nem rettent el egy esetleges angliáig tartó motoros túrától.
Jó?Nem jó? Menne a vasamhoz a színe.
Más véleményére is adok, csak ő a nagy Shubert szakértő
Már csak tesómnak kell 1et szerezni valahonnan, de az ő esetében ragaszkodom a fejidomos S változathoz, legyenek már párban a gépek, ha már az enyém is az.
Te meg ne búsulj, nem könnyű a rutin vizsga egyébként sem , nemhogy fáradtan. Én úgy mentem rutinra, hogy előtte egy órával nehézgépkezelői szóbeli vizsgát tettem 30 km-el arrébb. Alig értem oda.
Sok sikert a továbbiakhoz.
Balesetmentes közlekedést!
Jajj, megöl a sárga ....
Potyognak a könnyeim, annyira örülök Neked!
Jutányos Áron!
Vagy most télleg hülyének néznek?