Kérdés hogy mennyi pénzt szánsz a gépre. Ugyanis vannak szimpla (96-ig) és dupla (97-től) mellső féktárcsával szerelt modellek. Koruknál fogva a dupla tárcsások jobb áron ennek mint a régebbiek.
Az újabb modellekeken található olajhűtő is, de a régebbieknél sem okoz problémát a hiánya, nem egy túlmelegedős fajta gép ez. Túlméretezett léghűtése van, így még a nagy nyári melegekben is nyugodtan használhatod akár városban is.
Ennek a típusnak gyakran zajos a kuplungja, ami behúzott állapotban elcsendesedik.
Viszonylag gazdaságos gépek ezek. Én nem túlzottan kíméle a gázkart, és így produkál 5,5 l/100km átlagfogasztást kb 80% városon kívül és inkább hosszabb távon. Van akié ennél kevesebbel is beéri, de ez vérmérseklettől is függ.
Végsebebesség tekintetében is különböző értékekkel találkoztam itt a fórumon,volt aki a 180km/h-s végsebességet elített, én ennek még a közelébe se értem soha.Eddigi csúcsom 160km/h,de egyszerűen nem éreztem hogy tovább kéne feszegetnem. Kiderült hogy képes ennyivel menni és kész, azóta sem használom 140 fölött. Rendkívül kényelmesen viszi a 120-130as tempót üresen, csak a sofőrrel, de pl oldaltáskákba belekaphat a szél és fisszafoghatja a vasat (tévedés ne essék, ilyenkor is produkálja a 130-as tempót, csak neke kicsit olyan érzésem van közben mintha az ereje vége felé lenne 6-ikban). Én mostanában szoktam le az oldaltáskák mindenkori használatáról. Inkább a hátsó tartóra teszem a csomagot.
venni akarok egy 600'as diversiont, és kérdezném tőletek, mit nézzek meg a vásárlásnál
(van -e tipushibája)?
ki mennyi literből megy el 100km-t? és kb mennyit megy végre?(inkább az utazója)
Semmi gond, hagyd a rajzot, én is a közjó miatt dobtam fel. Itt ezen a fórumon is megtalálod előrébb, jobb felbontásban. A minár 10 eFt. Sajnos pont a "gumi" miatt, meg az esztergálás és az alu se volt olcsó, ezért 3 gar. készült, nekem, Paragrafnak, meg egy szerencsésnek.... Nem tudtam olcsóbban kihozni, mert a Danamid törik, a gumi öregszik, az alu kopna... ez kibírja az esést is, csak ujra kell festeni...
ekem be van építve a töltő is. Az alatt az idő alatt amíg használod, folyamatosan tölthető, nem lesz baja a cerka akksiknak. Ha meg gondolod kihúzod. Nekem a gyujtás körön van.
Kb. alul. Küldök néhány linket, pirgálj magadnak szerelési .pdf-et. Vannak robbantott ábrák is. Ettől még kérdezhetsz, de nekem is rajzot kell néznem, és így talán könnyebben boldogulsz.
Felraktam az XJ 600 -hoz összegyűjtött anyagaimat (Haynes Repair Manual, angolul) ide: http://boky.web.elte.hu/downlo....
Az angol nyelv miatt számomra használhatóbb, mint amit valaki belinkelt a minap. Asszem.
Van fent rajz bukógombáról is. Van értelme szerintetek legyártatni egy (pár) ilyet? A gomba gumi része nagyon speciális valami, vagy azt is meg lehet csináltatni olcsón?
Bukócső gondolom, hasznosabb, de az nekem drága, megcsinálni meg bonyolultnak tűnik.
Berber!
Beszereztem én is egy PMR -t (Alan 456R)!
Te töltöd az akksikat használat közben? Vagy csak feltöltöd és megy amíg megy? Ha jól láttam (a neten) a készüléken levő charge csati 12 V -ot vár, amit folyamatosan nem merek rajt hagyni (lévén a 3 akksi csak 3,6V). Vagy van ez annyira intelligens, hogy hosszabb ideig folyamatosan kaphatja azt a +12 V -os tápot, akár feltöltött akksikkal is?
Érted, mit nem értek?
üdv!
A tank levétele nagyon egyszerű.
1: A z első (8-as) és a hátsó (12-es, vagy 13-as) csavarok kitekerendők.
2: Benzincsap valamelyik függőleges állásba.
3: Benzincsap fogantyú lecsavaroz. Ennek hiányában a tank levétele a váz mentén kifelé billentve.
4: Vákum és benzin tömlő a csapról lehúz.
5: Tank leemel.
6: Légszűrőház fedele lecsavaroz
7:...
Innentől inkább nem magyarázom!
Szerintem a generátor, de nem 100 százalék,mert soha nem néztem még meg komolyabban. Én inkább motorozom, a szerelgetésből megmondom elégem lett. Csak ha muszáj. Ami jó azt nem kell piszkálni mert könnyen elbaltázhatja az ember, és akkor aztán lehet ám szentségelni.
Yamaha XJ 500 vagy 550 es hengersorra lenne szükségem dugóstul, gyűrűstől mindenestül, de ha van XJ 500 hoz 4 db jó állapotu dugó akkor az is jó lenne ugyanis nekem csak a dugók mentek tönkre (hornyok kikoptak) és eszi az olajat. Kérem aki tud ebben segíteni az e-mail ezzen egyet vagy írjon ide.
Sajnos ez a probláma a nagy kapkodásban csak utólag derült ki és most áll a mocim . Képeket már tettem fel róla, de videót nem volt szivem csinálni mert úgy füstölt mint 1 gyárkémény
Érdemes gondolkodni a programon!
Meleg szívvel ajánlom a programot a két keréken és négy keréken közlekedőknek!
Motorosoknak a balesetmegelőzési programon belül (22-én) képzett motoros rendőr oktatók tartanak motor kezelésből és bólyák kerülgetéséből oktatást. Tavalyi rendezvényükön részt vettem és
tapasztalataim szerint igen hasznos képzés volt. http://www.nolimitfesztival.hu... KUUKKK!
Az újabb modellekeken található olajhűtő is, de a régebbieknél sem okoz problémát a hiánya, nem egy túlmelegedős fajta gép ez. Túlméretezett léghűtése van, így még a nagy nyári melegekben is nyugodtan használhatod akár városban is.
Ennek a típusnak gyakran zajos a kuplungja, ami behúzott állapotban elcsendesedik.
Viszonylag gazdaságos gépek ezek. Én nem túlzottan kíméle a gázkart, és így produkál 5,5 l/100km átlagfogasztást kb 80% városon kívül és inkább hosszabb távon. Van akié ennél kevesebbel is beéri, de ez vérmérseklettől is függ.
Végsebebesség tekintetében is különböző értékekkel találkoztam itt a fórumon,volt aki a 180km/h-s végsebességet elített, én ennek még a közelébe se értem soha.Eddigi csúcsom 160km/h,de egyszerűen nem éreztem hogy tovább kéne feszegetnem. Kiderült hogy képes ennyivel menni és kész, azóta sem használom 140 fölött. Rendkívül kényelmesen viszi a 120-130as tempót üresen, csak a sofőrrel, de pl oldaltáskákba belekaphat a szél és fisszafoghatja a vasat (tévedés ne essék, ilyenkor is produkálja a 130-as tempót, csak neke kicsit olyan érzésem van közben mintha az ereje vége felé lenne 6-ikban). Én mostanában szoktam le az oldaltáskák mindenkori használatáról. Inkább a hátsó tartóra teszem a csomagot.
venni akarok egy 600'as diversiont, és kérdezném tőletek, mit nézzek meg a vásárlásnál
(van -e tipushibája)?
ki mennyi literből megy el 100km-t? és kb mennyit megy végre?(inkább az utazója)
köszi
Te árulod a gombát a Vaterán? Ha igen, mondd már meg mennyi, a minimálár, légyszi!
Leszedjem a rajzot?
először is hol van az olajnyomás visszajelző órának a gombája ami a blokkban van?
Az angol nyelv miatt számomra használhatóbb, mint amit valaki belinkelt a minap. Asszem.
Van fent rajz bukógombáról is. Van értelme szerintetek legyártatni egy (pár) ilyet? A gomba gumi része nagyon speciális valami, vagy azt is meg lehet csináltatni olcsón?
Bukócső gondolom, hasznosabb, de az nekem drága, megcsinálni meg bonyolultnak tűnik.
Beszereztem én is egy PMR -t (Alan 456R)!
Te töltöd az akksikat használat közben? Vagy csak feltöltöd és megy amíg megy? Ha jól láttam (a neten) a készüléken levő charge csati 12 V -ot vár, amit folyamatosan nem merek rajt hagyni (lévén a 3 akksi csak 3,6V). Vagy van ez annyira intelligens, hogy hosszabb ideig folyamatosan kaphatja azt a +12 V -os tápot, akár feltöltött akksikkal is?
Érted, mit nem értek?
üdv!
A tank levétele nagyon egyszerű.
1: A z első (8-as) és a hátsó (12-es, vagy 13-as) csavarok kitekerendők.
2: Benzincsap valamelyik függőleges állásba.
3: Benzincsap fogantyú lecsavaroz. Ennek hiányában a tank levétele a váz mentén kifelé billentve.
4: Vákum és benzin tömlő a csapról lehúz.
5: Tank leemel.
6: Légszűrőház fedele lecsavaroz
7:...
Innentől inkább nem magyarázom!
Yamaha XJ 500 vagy 550 es hengersorra lenne szükségem dugóstul, gyűrűstől mindenestül, de ha van XJ 500 hoz 4 db jó állapotu dugó akkor az is jó lenne ugyanis nekem csak a dugók mentek tönkre (hornyok kikoptak) és eszi az olajat. Kérem aki tud ebben segíteni az e-mail ezzen egyet vagy írjon ide.
Sajnos ez a probláma a nagy kapkodásban csak utólag derült ki és most áll a mocim . Képeket már tettem fel róla, de videót nem volt szivem csinálni mert úgy füstölt mint 1 gyárkémény
atoka2@gmail.com
Köszönöm!
atoka
Meleg szívvel ajánlom a programot a két keréken és négy keréken közlekedőknek!
Motorosoknak a balesetmegelőzési programon belül (22-én) képzett motoros rendőr oktatók tartanak motor kezelésből és bólyák kerülgetéséből oktatást. Tavalyi rendezvényükön részt vettem és
tapasztalataim szerint igen hasznos képzés volt. http://www.nolimitfesztival.hu... KUUKKK!