Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem 120-nál 4 litert fogyasztott, és autópályán pont 200-nál állt meg a mutató.
Kérdés hogy mennyi pénzt szánsz a gépre. Ugyanis vannak szimpla (96-ig) és dupla (97-től) mellső féktárcsával szerelt modellek. Koruknál fogva a dupla tárcsások jobb áron ennek mint a régebbiek.
Az újabb modellekeken található olajhűtő is, de a régebbieknél sem okoz problémát a hiánya, nem egy túlmelegedős fajta gép ez. Túlméretezett léghűtése van, így még a nagy nyári melegekben is nyugodtan használhatod akár városban is.
Ennek a típusnak gyakran zajos a kuplungja, ami behúzott állapotban elcsendesedik.
Viszonylag gazdaságos gépek ezek. Én nem túlzottan kíméle a gázkart, és így produkál 5,5 l/100km átlagfogasztást kb 80% városon kívül és inkább hosszabb távon. Van akié ennél kevesebbel is beéri, de ez vérmérseklettől is függ.
Végsebebesség tekintetében is különböző értékekkel találkoztam itt a fórumon,volt aki a 180km/h-s végsebességet elített, én ennek még a közelébe se értem soha.Eddigi csúcsom 160km/h,de egyszerűen nem éreztem hogy tovább kéne feszegetnem. Kiderült hogy képes ennyivel menni és kész, azóta sem használom 140 fölött. Rendkívül kényelmesen viszi a 120-130as tempót üresen, csak a sofőrrel, de pl oldaltáskákba belekaphat a szél és fisszafoghatja a vasat (tévedés ne essék, ilyenkor is produkálja a 130-as tempót, csak neke kicsit olyan érzésem van közben mintha az ereje vége felé lenne 6-ikban). Én mostanában szoktam le az oldaltáskák mindenkori használatáról. Inkább a hátsó tartóra teszem a csomagot.
Üdv minden Diversion-osnak!

venni akarok egy 600'as diversiont, és kérdezném tőletek, mit nézzek meg a vásárlásnál
(van -e tipushibája)?
ki mennyi literből megy el 100km-t? és kb mennyit megy végre?(inkább az utazója)

köszi
Semmi gond, hagyd a rajzot, én is a közjó miatt dobtam fel. Itt ezen a fórumon is megtalálod előrébb, jobb felbontásban. A minár 10 eFt. Sajnos pont a "gumi" miatt, meg az esztergálás és az alu se volt olcsó, ezért 3 gar. készült, nekem, Paragrafnak, meg egy szerencsésnek.... Nem tudtam olcsóbban kihozni, mert a Danamid törik, a gumi öregszik, az alu kopna... ez kibírja az esést is, csak ujra kell festeni...
Szivargyújtós töltőt akarok hozzá venni, még semmilyen sincsen, csak elgondolkodtam.
bocs...
Te árulod a gombát a Vaterán? Ha igen, mondd már meg mennyi, a minimálár, légyszi!
Leszedjem a rajzot?
köszi de már vannak pdf-eim meg ezmegaz, és nem lelem
Nekm a hozzákapot szivargyujtós töltő vanmn beépítve. A tied közvetlen 12V-os? Mert akkor azt bele építették, és fogja bírni!
Ha valaki tényleg nem tud már mire költeni : az új szerzeményem.
Grat Boky! Felraktad a rajzomat! Az én motoromról van a kép.
ekem be van építve a töltő is. Az alatt az idő alatt amíg használod, folyamatosan tölthető, nem lesz baja a cerka akksiknak. Ha meg gondolod kihúzod. Nekem a gyujtás körön van.
Kb. alul. Küldök néhány linket, pirgálj magadnak szerelési .pdf-et. Vannak robbantott ábrák is. Ettől még kérdezhetsz, de nekem is rajzot kell néznem, és így talán könnyebben boldogulsz.
sokminden..
először is hol van az olajnyomás visszajelző órának a gombája ami a blokkban van?
Felraktam az XJ 600 -hoz összegyűjtött anyagaimat (Haynes Repair Manual, angolul) ide: http://boky.web.elte.hu/downlo....
Az angol nyelv miatt számomra használhatóbb, mint amit valaki belinkelt a minap. Asszem.

Van fent rajz bukógombáról is. Van értelme szerintetek legyártatni egy (pár) ilyet? A gomba gumi része nagyon speciális valami, vagy azt is meg lehet csináltatni olcsón?
Bukócső gondolom, hasznosabb, de az nekem drága, megcsinálni meg bonyolultnak tűnik.
Berber!
Beszereztem én is egy PMR -t (Alan 456R)!
Te töltöd az akksikat használat közben? Vagy csak feltöltöd és megy amíg megy? Ha jól láttam (a neten) a készüléken levő charge csati 12 V -ot vár, amit folyamatosan nem merek rajt hagyni (lévén a 3 akksi csak 3,6V). Vagy van ez annyira intelligens, hogy hosszabb ideig folyamatosan kaphatja azt a +12 V -os tápot, akár feltöltött akksikkal is?
Érted, mit nem értek?
üdv!
Mi lenne a kérdés?
Szia!

A tank levétele nagyon egyszerű.
1: A z első (8-as) és a hátsó (12-es, vagy 13-as) csavarok kitekerendők.
2: Benzincsap valamelyik függőleges állásba.
3: Benzincsap fogantyú lecsavaroz. Ennek hiányában a tank levétele a váz mentén kifelé billentve.
4: Vákum és benzin tömlő a csapról lehúz.
5: Tank leemel.
6: Légszűrőház fedele lecsavaroz
7:...
Innentől inkább nem magyarázom!
generátor, egy jó nagy kamion generátor
Szerintem a generátor, de nem 100 százalék,mert soha nem néztem még meg komolyabban. Én inkább motorozom, a szerelgetésből megmondom elégem lett. Csak ha muszáj. Ami jó azt nem kell piszkálni mert könnyen elbaltázhatja az ember, és akkor aztán lehet ám szentségelni.
Igen valóban le kell venni a benzincsap forgató gombját, nem nagy dolog, de ha nem veszed le, a tankot sem birod levenni, már pedig azt muszáj!
Üdvözlök mindenkit!

Yamaha XJ 500 vagy 550 es hengersorra lenne szükségem dugóstul, gyűrűstől mindenestül, de ha van XJ 500 hoz 4 db jó állapotu dugó akkor az is jó lenne ugyanis nekem csak a dugók mentek tönkre (hornyok kikoptak) és eszi az olajat. Kérem aki tud ebben segíteni az e-mail ezzen egyet vagy írjon ide.

Sajnos ez a probláma a nagy kapkodásban csak utólag derült ki és most áll a mocim . Képeket már tettem fel róla, de videót nem volt szivem csinálni mert úgy füstölt mint 1 gyárkémény

atoka2@gmail.com

Köszönöm!

atoka
Érdemes gondolkodni a programon!
Meleg szívvel ajánlom a programot a két keréken és négy keréken közlekedőknek!
Motorosoknak a balesetmegelőzési programon belül (22-én) képzett motoros rendőr oktatók tartanak motor kezelésből és bólyák kerülgetéséből oktatást. Tavalyi rendezvényükön részt vettem és
tapasztalataim szerint igen hasznos képzés volt. http://www.nolimitfesztival.hu... KUUKKK!
Az önindító, az mellette a kisebb.
önindító?
Meg még egy kis problémám lenne a vezérműlánc feszítővel amit a múltkor beszéltünk. Valaki írja már le nekem hogy hogy szoktátok azt berakni.