Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Jól választottál! És bírom, mikor egy lány motorozik!

hejjnah... a himek neveben mondhatom, vannak meg kivetelek
Azért fura, hogy mennyire egy gondolkodással jutottunk erre a típusra. Egyszer rég, amikor még kissebb voltam mint most kb a 43. oldalnál ugyanezeket írtam le én is indokként a bemutatkozásomban.
Mert a szöveg helyére a szöveget kell beírni! ! ! ! Valahogy így Vagy esetleg a vezérlük közé a "szöveg"-et felülírva bemásolod.
Ez nagyon durva! Te szerelmes férfiak megtiprója!
Ja, beírtad. Jóvanna elvagyok bambulva.
Be kellett volna írni magát a szöveget a mezőbe. Asszem.
Hát köszi a velős magyarázatot, megértettem.
Először én is gs500-at akartam, de lebeszéltek róla, hogy 2 hónap, és kinövöm. Igazuk volt, mert egy cb 400-on tanultam, és a végefele már éreztem, hogy ez is kicsi lenne nekem. Nem feltételen erőben, hanem méretben is. Én meg azért döntöttem Xj mellett, mert tesómnak is volt vagy tíz éve, és azt vezettem egy keveset. Na meg a rengeteg dícséret, amiket mondtak a típusról.
Még a végén elpirulok fiúk

Köszönöm, köszönöm
Az előző hsz-omban a szöveg = Miért xj?
De miért nem az eredeti szöveget vastagította meg?
makimi!
Te már legalább a postást várod, /hozzáteszem, hogy úgy várom a Te postásodat, mintha az én jogsimat hozná ... /
én meg még sajna a vizsga időpontját ...
(ami persze szigorúan titkos, majd csak utólag számolok be az eredményről)

szöveg
A felsorolt motoroknak csak a hátsó ülését próbáltam, de ezt írtam is.
Arra volt jó a széles paletta, hogy kizárjam a choppert, mint lehetőséget.
A sport/gyorsasági tanulni kissé brutál lenne, na meg nincs is hozzá elég tesztoszteronom, az endúróhoz meg elég erőm
Így maradt a túra, mint kategória.
Először GS500-ban gondolkodtam, aztán egy barátom akadt rá a mostani xj-mre. De egy cseppet sem bánom, hogy sor2 helyett sor4-em lett
Elsőre beleszerettem
Azt csinálja, amit én akarok, kezesebb még a leg szerelmesebb férfinál is ...
Helyesbítek az előbb elbambáskodtam valamit. Mert olyan 6-7es fordulaton már sikerült 13.7 es töltést produkálni. Szerintem azzal nem lesz gond. Csak ahogy tegnap megjött ma eléggé sokat indítgattam, amugyse hiszem hogy az aksi fel volt töltve, így egyszercsak azt vettem észre hogy nem indul. Aztán töltő és rögtöm nem volt semmi probléma.
Egy jopar oldallal visszabb irtam pont ezt a problemat! Meregettem en mindenhogy a toltest, a vege sosem tetszett! Alapjarat meg csak csak, de magasabb fordulat... csini!
Viszont eddig problemat nem okozott! (Remelem nem is fog )
Hu Berber, ha nem szolsz fel sem tunik, hogy van meg1 lany a csapatban (tudom, velem egyutt 3 eddig, persze! )
De jo, hurra! Ennek mindig nagyon orulok, orulunk! Melyseges tisztelet neked is, mint Dianak! :respect:
Látom nem vagyok egyedül, aki jogsira vár, ez vigasztal egy kicsit. Bár már rég motorozhatnék, ha nem húznak meg mint a ravaszt, amiatt a hülye lámpa miatt. No de másodikra sikerült, de már egy hete beadtam a papírokat, és azt mondták, egy hét és küldik a jogsit. Ma délután megörültem a postás bácsinak, de véletlenül se azt hozta, amire várok. Azt mondta, majd hétfőn. Na de úgy sincs most motorozós idő. Egész nap szakad az eső.
De megkérdezhetem Rike, hogy annyi féle motoron ültél (CBR, GSX stb.) és mégis Xj-t választottál. Miért?
Köszi majd remélem hogy összehozunk egy két közös gurulást, csak még jogsi híján, nekem eléggé nehezen használható a gép, valamint még vannak vele műszaki problémák is.
Még egy kérdés. Nektek mennyi a töltésetek? Nekem 4000es fordulton nem éri el a 13 V -ot. Gondolom ez nem öröm?
Hűűha vékonybbikat befelé hajtva? Ott én csak egy csavart látok kívülről amit hajtani lehet de lehet rosszul gondolom.
Sajna egy kicsit elkéstél, de sikerült összeraknom is. A helyzet kivettem a láncfeszítőt hogy megnézzem mivan. Van maga a feszítő rész aminek az alján ilyen rovátkák vannak, amibe egy kar kapaszkodik bele. Amennyire észre tudtam venni a kar teljesen ki van mar nyomva, szal valószínüleg vezérműlánc csere lesz a vége. Aztan a masik oldalró van egy rugó amit azzal a kintről is látszódó kontracsavarral lehet megfeszíteni.
Igyekszem minél kevesebb kárt okozni a motoromban ( ), a környezetemben, és persze magamban.
Egyelőre "lakatlan" vidéken gyakorlok, de egyszer eljön az én időm is
Remélem mihamarabb, mert a szívem szakad meg ebben a jó időben ...

Ja, és köszönöm szépen az üdvözletet!
Aranyom, arra a fiuk valók! Divitől nem lesz kis moci!
Csak óvatosan azzal a kanyargással, mert még valakinek baja esik!

Egyébként rettentően le tudok/tudunk döbbenni amikor egy egy hozzászólóról kiderül, hogy a NB ("Nagy Becsü" a gyengébbeknek) gyengébb nem képviselői.... Üdv a csapatban.
Jesszusom! A könyvben benne van a Reparírovattyban!

Meglazítod a kontrát és a vákonyabbikkal befeléhajtva feszítesz. Aztán ha kielégítő, kontra rá! Nem túlhúzni, érzéssel! Ne akard teljes némaságig tépni. Ha megnövexik az ellenállás már jó.
Szét ne szedd, mert nem rakod össze!

Remélem időben szóltam.
domi!

Gratulálok az új kincsedhez
Legalább nem lógok ki annyira a 400asommal a sorból
Teszel fel képet a mociról?
Milyen évjárat a Tied?

Berber!
Köszi a kézikönyvet! Talán ez alapján hozzá merek fogni az első helyzetjelző izzó cseréjéhez
/vagy talán mégis inkább a fiúkra bízzam ... /

Egyébként tegnap megvolt az első szexuális élményem a Divimmel ... lefeküdtem vele
Hála egyikünknek sem esett baja Persze az én balf...ságom miatt volt
Ezt is tanulni kell!
Az is lehet hogy ki kell venni az egész feszítő részt, és úgy kell kicsavarni rajta, és azzal a csavarral ami kintről látszik azzal pedig kontrázni lehet?
Srácok! Aki tudja, írja már le a vezérmű lánc feszítésének a módját. Mert minden stimmel ami a képen van, de nem jön le hogy kell.
Jah, kiegesziteskent, galvanikus levalaszto!
De tovabbra is tartom, hogy ha ez foldhurok brumi, akkor egy hangfrekis trafo, vagy mas levalasztas oldhatja meg.
De egyre jobban foglalkoztat a tema