Vjavascript:bold(document.frmmsg.body);document.frmmsg.body.f
ocus()
javascript:bold(document.frmmsg.body);document.frmmsg
.body.focus()idd vissza a motorodat reklamálni! Hamisítvány, tuti!
Minden diversionnek csörög egy kicsit a kuplungja, legyen benne bárhány km!
PL az enyémet én 6517 km-el vettem - állapotilag és szervízkönyvileg is gyanúsan valós -, és már akkor is lehetett hallani... Először betojtam én is, hogy watamadafak... De lassacskán megnyugodtam, mer valamennyi diversion, amit eddig láttam/hallottam: kuplungilag csörgött!
Hát, az első tuti, hogy 95 előtti, ha 99-es lenne, nem ennyi lenne... A duplatárcsáról, a steppelt ülésről, az idombetétről, stb nem is beszélve
A veszprémit meg durván 600.000 alatt nem úszod meg, sajna
Ha mégis erősködik az eladó, mond neki bátran, hogy adod az 50.000-et a kacsójába, s intézze el neked ő, ha ennyiért el tudja... Ippen kíváncsi lennék az ábrázattyára
Hát az én ásványimnak van már csipet színe,de szerintem azért mert a főldből való . A 24 órás elötti héten én is lecserélem.Nem vágok már neki az 1300 km-nek a félidős olajjal.Megkapja mert megérdemli. A Kilajsanyit megkérdezem mi a pálya azzal a felesleges szűrőjével. Aztán lehet, hogy bóltban kell vennem, ahogy találkozunk.
Viszont ez azt jelentené hogy több int 2 évig állnia kellet a sarokban a gépnek. 96-ban gyártottak utoljára ilyen kinézetű vasat, ilyen tárcsával és idommal.
A veszprémi pacáknak meg esetleg akkor lehet elhinni ezt a "rendszeresen szervízelt" dolgot ha esetleg van vezetett szervízkönyve vagy valami hasonló dokumentumtömeggel rendelkezik (bár remélhetőleg azok nem tartalmaznak komolyabb javítást csak a kötelező olaj csereberéket meg hasonló tételeket)
Lényeg hogy megnézni meglehet, az nem kerül semmibe
Nem tudom a motorhanggal kapcsolatban: nekem nem zörög.... csak a szelepeket hallom melegen, ahogy zongoráznak. Néha ugyan enyhe egyéb zaj is jön, de még nem folyamatos, és nem erős.
Igaz nekem 16-17 eKm ellenőrzött kilóméter van a blokkban. Szerintem 30-körül jön majd a kuplung hang.
Apropó, néztem az olajamat Jose!
Úgy néz ki, mint amikor beburítottam. (no jó majdnem) Persze, a kímélő üzemmód! Lehet ráhúzok a cserével.
Előfordulhat, hogy a '99-esnek nevezett darab sokat pihent valahol egy szalonban, mire üzembe helyezték. Az enyém gyártási éve és üzembe helyezése között is van laza 1 év. Mért ne lehetne több is egyes esetekben?
A veszprémi gépppel kapcsolatban, meg külföldről hozta be, tehát nepper, tehát nem tudom mire fel állítja azt, hogy rendszeresen karbantartották.... Dr. Hause szerint: ".. mindenki hazudik. Az is aki nem. "
A nem vizes gépeknél, mivel nincs olyan zaj csillapítása, hallani lehet hangokat, de huzamosan ezeket nem észlelni.Ha teljesen bemelegíted és akkor is hallani, akkor lehet vezérműlánc, ha pedig elhalgat melegen akkor szelep, de az nem gáz.Alapjáraton általában a vezért hallhatod de az nem melegedés függő.Egy negyed órát próbáld menet közben és nézd meg az alapjárati fordulatot hogy 1100 körül van-e már.Ha ott is hallod akkor feltételezhető a vezérműlánc, vagy ennek hangját hallhatod alapjáratnál hírtelen rövid gázadással is.
Sok sikert!
Szia Paragraf! Az én 900 as Divimnek (97 es évjárat) 52000Ft volt a regadója! Még jó hogy hivatalosan 892ccm mert 900ccm-től ugrik a tarifa! Testvérem 600 as FZR (90-es) 26000Ft volt! Szerintem így már tudsz viszonyítani hogy kb mennyi lesz a 600-as Divinek! Szerintem 40000Ft körül lesz! A veszprémi tényleg szép
Rájöttem hogy elszúrtam a számolást. Fordítva néztem az értéket és nem 135E lenne a regadó, hanem 180E - 135E = 45E. Így már mindjárt ás a fekvése a dolgoknak.
Korábban már beszéltünk róla pár hozzászólással visszább, valószínü hgy csak kuplung hang.Ez mint Berber megállapította nekünk, (köszönjük neki ) gyárilag ilyen.
Úgy is zörög ha be van húzva a kuplung? Sebességeket normálisan veszi?
A regadot jelenleg egy bizonyos szamitasi modszer szerint csokkenteni kell! Tehat a tablazat alapjan nezett osszeg (ami amugy XJ eseteben 180e, nem 135) redukalni kell
Ma voltam egy xj 600-at kipróbálni. Mivel magamat nem tartom teljesen kompetensenek a témában holnap egy cimbimmel visszamegyek és megveszem a mocit.
A kérdésem: A alapjáraton egyfajta kattogó, csörgő (valami ilyesmi) hangot ad. Magasabb fodulatszámon ez megszűnik. Az eladó állítja, hogy ez normális az xj-nél.Tényleg az?Ettől eltekintve a motor nagyon szép állapotban van.
A tárcsákat illetően igazad van, ennek már duplatárcsásnak kellene lenni. az irányjelzők minden esetre a helyükön vannak. A tükrök sem elefántfülek, ez persze lehetett cserélve ezer okból. Elsőránézésre nekem még hiányzik róla a bukókeret is. Fekete műanyag osztás már az én 97 es évjáratumon is van, azt tudom elképzelni hogy csináltatott egy hátsó farokidomot ami egyben van, és színre fújta. Minden esetre egyben van a gép kívülről a képek alapján
Esetleg lehet belpiacos gép?
pár kép ezen évjáratról : http://bikepics.com/yamaha/xj6...
Említettem korábban hogy tesóm igencsak XJ-t szeretne venni. S51-es szimóról váltana erre a gépre és eddig 2 ígéretes darabot talált(unk).
Van egy 99-es N változat , de nekem valami nem stimel külsőre vele.
Úgy tudom hogy 99ben már lennie kéne egy fekete műanyag osztásnak az oldal idomon és mellső tárcasféknek is duplánek kéne lennie. De javítsatok ki, ha tévednék.
A másik vas veszprémi, külföldi papírokkal. Veszprémi Divi. A regadó egy táblázat szerint amit a neten találtam 135E HUF, de a hirdetés szerint 50E.
Esetleg tud nekem valaki segíteni ebben a regadó számításban. Ha tényleg 50E lenne a regadó akkor nagy valószínűséggel ez a vas lennea favorit.
ocus()
javascript:bold(document.frmmsg.body);document.frmmsg
.body.focus()idd vissza a motorodat reklamálni! Hamisítvány, tuti!
Minden diversionnek csörög egy kicsit a kuplungja, legyen benne bárhány km!
PL az enyémet én 6517 km-el vettem - állapotilag és szervízkönyvileg is gyanúsan valós -, és már akkor is lehetett hallani... Először betojtam én is, hogy watamadafak... De lassacskán megnyugodtam, mer valamennyi diversion, amit eddig láttam/hallottam: kuplungilag csörgött!