Javaslom a bukókeretet, bukógombákat, kormányvégsúlyt, nagyon hasznosak tudnak lenni, és a fő hogy működnek, védik a motort, meg a vezetőt is többnyire, persze hülye ellen nem véd.
Hogy őszinte legyek, erős kételyeim vannak afelől, hogy csak a hengersor lenne más.
Már csak abból kiindulva, hogy mennyi mindenben különböznek a 600-asokon belül a 36, 50 és 61 lovas verziók... és még az évjáratokbeli különbségeket nem is említettem...
Szal ami sztem tutira más: karbisor, kipuf belméret, hengersor talán az előgyujtás-szabályozás egyéb ketyerék, megmégcsudatuggya
Akkor valami nem stimmel, mert nem kaptam tőled levelet. Nem írtad el a címet? Küldd el légyszi mégegyszer. köszi. Vagy megkereslek az iwiwen, ott sűrűbben járok, mint a postafiókomnál.
Csatlakoztam az XJ-s ek táborához, igaz nem 600 assal hanem 500 assal, de remélem ez nem baj. A mocit 1 éve vettem kb, rendesen szét volt hajtva, azóta csinálom, szervizeltetem, most érkezett el egy olyan stádiumba, hogy motorikusan kész a gépezet. Persze vannak még javítási munkák rajta dögivel, de ha 300 km -t motoroztam vele az elmúlt 1 évben akkor sokat mondok és most szeretném végre helyteni. Úgyhogy a maradék javítás csak szezon után lesz esedékes. Ettől függetlenül egy nagyon hálás motor, kellő erővel, sokáig fog még menni ha rendesen karban van tartva. Akit érdekelnek róla fotók az a képgalériáknál megtekintheti, vagy a http://atoka.extra.hu -n.
Figy: Most rohanok, de este/ejjel meglesem...beleolvastam, es hasonlo problemaval kuzdok.
Majd vegigfurkeszem az irasod, es probalom hasznalni az ures fejem!
Amugy bocs, de mostanaban nem volt idom a motorozzra, reg olvastam arra Hiaba noh, az elet nem egy habos torta (neha inkabb cukros f@sz)
Mentem, este lesem!
Szerintem, még a lökethossz is azonos, csak a furatból hibádzik! Azt is meg merem koccckáztatni, hogy egyes cuccai még Fézer, TDM, FJR meg az XJR-el is lehetnek azonosak.... (eddigi tapasztalatka)
Sok tapasztalatot nem tudok Veled megosztani, mivel nincs még 3 hete nálam a vas.
Sajnos nincs még jogsim, ezért haza nem én hoztam, én csak mögötte jöttem...
A jóbarátom/kb. 110kg/ viszont "nem kímélte" hazafelé Utazónak simán megy 110-120-at, de van még benne, ha többre van szükséged!
Egy lakatlan utcában ismerkedem vele, hajtom oda-vissza, le-fel... és csak jót tudok róla mondani!
Szerintem nekem örök szerelem első látásra
Magyar billt csinálni nem téma (alapból az van, csak angolra állítom)
A problémám az, hogy nem szoktam meg az ékezetet. Persze erre lehet mondani, hogy adjam meg a tiszteletet nektek azzal, hogy ékezettel írok, de ez nem tiszteletlenség reszemről. :respect:
Meg igazaból én már nem is veszem észre, ha valahol ékezet nelküli írás van, a sajátomnál sem
És mivel gyorsan gépelek ékezet nélkül (jó sok hibával...amit ritkán korrigálok időszűke miatt, ékezettel viszont nagyon lassan) ezért inkább nem erőltetem. Bocsánat!
Az ű pedig az enter mellett van ugye...neha nem eleg hosszó a kisujjam
Nos! Itt kezd számomra is érdekessé válni ez az eszmecsere...
Nem mintha szándékomban állna elesni a közeljövőben, de jó lenne tudni, mik az esélyeim ...
Nem akkor kapkodni a fejem, mikor már
Egyébként nekem az az infóm, hogy a hengersor kivételével minden ugyanaz a 400-ason, mint a 600-ason!
Nem nem eszembe se jutott blokkcsere. Csak sokat nézegettem a a képeket és azon gondolkodtam, hogy a vázba kaszniban mi különbség lehet a két motor között. Mert esetleges esésnél akár a 600 as cuccaival is pótolhatók az alkatrészek vagy sem?
Ráesett a billentyűdre egy ékezet! "tartalekű" esetleg éppen erre jársz?
Amúgy csak néhány azt ALT gomb lenttertásával felvihető betű: 160=á, 130=é, 161=í, 129=ü, 148=ö csak, hogy a fontosabbakat említsem... Nemrégen használok magyar billentyűt, mert programozáshoz nagyon sz@r. Ezért is verek soxor félre, és ha nincs erőm visszaolvasni, megy a gajdolás...
Nem nagyon tudok németül, de gondolom eladó minden darabja
http://cgi.ebay.de/Yamaha-XJ60...