Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt mindenkinek!
Nem nagyon tudok németül, de gondolom eladó minden darabja

http://cgi.ebay.de/Yamaha-XJ60...
Én is "szerettem" de aztán másik lett, és rájöttem, hogy mi is az hogy motorgumi.... olvassgass a boncteremben.
Az xj-kkel nem lehet baja, egy nagyon jó konstrukcióju motorról van szó, így csak a gumi nem tetszhetett neki
Mé? Mi baj a Macadammal?
Nekem az van, nem rossz
Sziaaaa Raven!
Szegény motor!
Ugy kell a Makadámnak! Nem is jó másra!
Azert az ilyentol meg csak elvennem, minek is neki :(

http://www.youtube.com/watch?v...

köszíííííííííííííííííííííííííí

bármiben tudok segiten a CRM 50/125/250 topicban megtalálsz
Böngészgesd az emailt.....
sziasztok XJR 400ashoz keresnék service manualt vagy valamijen dokumnetációt, tud valaki segiteni?
Jó reggelt mindenkinek!
http://www.youtube.com/watch?v...
Javaslom a bukókeretet, bukógombákat, kormányvégsúlyt, nagyon hasznosak tudnak lenni, és a fő hogy működnek, védik a motort, meg a vezetőt is többnyire, persze hülye ellen nem véd.
Hogy őszinte legyek, erős kételyeim vannak afelől, hogy csak a hengersor lenne más.
Már csak abból kiindulva, hogy mennyi mindenben különböznek a 600-asokon belül a 36, 50 és 61 lovas verziók... és még az évjáratokbeli különbségeket nem is említettem...
Szal ami sztem tutira más: karbisor, kipuf belméret, hengersor talán az előgyujtás-szabályozás egyéb ketyerék, megmégcsudatuggya
Oké! Írtam az iwiwre!
Akkor valami nem stimmel, mert nem kaptam tőled levelet. Nem írtad el a címet? Küldd el légyszi mégegyszer. köszi. Vagy megkereslek az iwiwen, ott sűrűbben járok, mint a postafiókomnál.
Üdvözlök mindenkit!

Csatlakoztam az XJ-s ek táborához, igaz nem 600 assal hanem 500 assal, de remélem ez nem baj. A mocit 1 éve vettem kb, rendesen szét volt hajtva, azóta csinálom, szervizeltetem, most érkezett el egy olyan stádiumba, hogy motorikusan kész a gépezet. Persze vannak még javítási munkák rajta dögivel, de ha 300 km -t motoroztam vele az elmúlt 1 évben akkor sokat mondok és most szeretném végre helyteni. Úgyhogy a maradék javítás csak szezon után lesz esedékes. Ettől függetlenül egy nagyon hálás motor, kellő erővel, sokáig fog még menni ha rendesen karban van tartva. Akit érdekelnek róla fotók az a képgalériáknál megtekintheti, vagy a http://atoka.extra.hu -n.

atoka
Koszonom, ezzel sokat segitettel

Figy: Most rohanok, de este/ejjel meglesem...beleolvastam, es hasonlo problemaval kuzdok.
Majd vegigfurkeszem az irasod, es probalom hasznalni az ures fejem!
Amugy bocs, de mostanaban nem volt idom a motorozzra, reg olvastam arra Hiaba noh, az elet nem egy habos torta (neha inkabb cukros f@sz)
Mentem, este lesem!
Nézd már meg a linket itt, egy jó ideje kínlódok az intercommal, meg a MIO-val. Nem szeretik egymást. Hátha lesz ötleted: link
Hagyd a fenébe a vonalkákat! Csak mondom segítek.... így legalább full felismerlek a stílusodról
Szerintem, még a lökethossz is azonos, csak a furatból hibádzik! Azt is meg merem koccckáztatni, hogy egyes cuccai még Fézer, TDM, FJR meg az XJR-el is lehetnek azonosak.... (eddigi tapasztalatka)
Sok tapasztalatot nem tudok Veled megosztani, mivel nincs még 3 hete nálam a vas.
Sajnos nincs még jogsim, ezért haza nem én hoztam, én csak mögötte jöttem...
A jóbarátom/kb. 110kg/ viszont "nem kímélte" hazafelé Utazónak simán megy 110-120-at, de van még benne, ha többre van szükséged!

Egy lakatlan utcában ismerkedem vele, hajtom oda-vissza, le-fel... és csak jót tudok róla mondani!
Szerintem nekem örök szerelem első látásra
Magyar billt csinálni nem téma (alapból az van, csak angolra állítom)
A problémám az, hogy nem szoktam meg az ékezetet. Persze erre lehet mondani, hogy adjam meg a tiszteletet nektek azzal, hogy ékezettel írok, de ez nem tiszteletlenség reszemről. :respect:
Meg igazaból én már nem is veszem észre, ha valahol ékezet nelküli írás van, a sajátomnál sem
És mivel gyorsan gépelek ékezet nélkül (jó sok hibával...amit ritkán korrigálok időszűke miatt, ékezettel viszont nagyon lassan) ezért inkább nem erőltetem. Bocsánat!
Az ű pedig az enter mellett van ugye...neha nem eleg hosszó a kisujjam
Juuuhj nah végre valakinek 400 as. MOndanál rólla tapasztalatot? Fogyasztás utazó esetleg végsebesség midnen érdekel.
Nos! Itt kezd számomra is érdekessé válni ez az eszmecsere...
Nem mintha szándékomban állna elesni a közeljövőben, de jó lenne tudni, mik az esélyeim ...
Nem akkor kapkodni a fejem, mikor már

Egyébként nekem az az infóm, hogy a hengersor kivételével minden ugyanaz a 400-ason, mint a 600-ason!

Vagy nem?
Nem nem eszembe se jutott blokkcsere. Csak sokat nézegettem a a képeket és azon gondolkodtam, hogy a vázba kaszniban mi különbség lehet a két motor között. Mert esetleges esésnél akár a 600 as cuccaival is pótolhatók az alkatrészek vagy sem?
Te Halál!

Ráesett a billentyűdre egy ékezet! "tartalekű" esetleg éppen erre jársz?
Amúgy csak néhány azt ALT gomb lenttertásával felvihető betű: 160=á, 130=é, 161=í, 129=ü, 148=ö csak, hogy a fontosabbakat említsem... Nemrégen használok magyar billentyűt, mert programozáshoz nagyon sz@r. Ezért is verek soxor félre, és ha nincs erőm visszaolvasni, megy a gajdolás...