400-asok japán belpiacosok... nehéz hozzájuk bármit is találni. (De alapvetően Yamaha, tehát nem lehet rossz.)
Ha rám hallgatsz, vársz/gyűjtesz még egy kicsit, és 600-ast veszel. És nem kezdesz el okoskodni blokkcserén, meg hasonló badarságokon - mert drágább lesz a leves, mint a hús...
1995
Amugy emlekszem a kepre innen a forumrol.
De szerintem a benzincsap nem valtozott kesobb sem
Egy biztos, a leirasod (kep/feliratok) alapjan ugyan az
Sziasztok. A múltkor már zargattalak olyan kérédesekkel hogy érdemes e 400 as divivel foglalkoznom. Most ugy alakult hogy kedden elcserélem a motorom egyre. Azt szeretném megkérdezni, hogy a motor hengerűrtartalmán kívül van e különbség a két motor között. Pl a 600 as blokk felfogatása megegyezik a 400 assal, meg ilyenek. Kasznik közötti különbségekre lennék kiváncsi.. Köszi
A PRI álláshoz még csak annyit fűznék hozzá, hogyha teljesen leürült a rendszer, elfogyott a tartalék is, ennél az állásnál direkte folyik benzin a karbiba( nem zárja el az utat membrán), inditózás nélkül is. Nem kell az aksit terhelni az inditózással, várni kell amig megtellik a karbi, és pöcc röff. Egyébbként hasznos tud lenni hosszabb állás után ebbe az állásba tekerni, és várni egy kicsit. Ezt egy Bulldoggal kapcsolatban olvastam, de itt is megállja a helyét, sztem.
Ahogy a felirat mutatja:
Res: tartalekű
Pri: eslo inditas (ha ures a rendszer, ide kell tenni, aztan tartalekra vagy onra tekerni, ha beindult)
On: normal uzemi allas
a fuel csak jelzi, hogy a benzin ott jon :D
Nincs rajta zart allas ;)
Kössz a választ,sajnos nincs hozzá kezelési utmutató ezért érdeklődön,egyébként a moci nem az enyém hanem a gyereké.
De hátha vannak itt okosabbak is aki többet tud mondani erről mint pl Berber.ő már elég sokat segitett nekem.
Mellékelek ide egy képet ( nem a legjobb minőség ) arra lennék kíváncsi,hogy ezen a benzincsapon van-e zárt állás ?
Azér kérdezném,mert a multkor vizsgáztatni voltam (XJR400) Sziget sz.mikloson és csak Törökbálint Annahegyi pihenőnél jutott eszembe,hogy a csapot nem nyitotam ki, de semmi jele annak nem volt,hogy le akart volna állni benzin hiány miatt.
A csapon négy felirat láthato .1.RES 2.PRI,3.ON a negyedik FUEL ebbe az állásba nem lehet tekerni a csapot.
Egyenlőre még semmire. Mióta dolgozom most először sikerült abszolút lenullázni a bankszámlámat.
Amint megjön a fizu, megy a motor karbi szinkronra és teljes körű átvizsálásra (ez a 2 művelet kapásból egy 10es, de ugyebár derülhetnek ki dolgok ... )
Nem tudom, de nem eloszor jarok igy! Mostanaban ugy latszik ez a divat, hogy torlik a licitet, es lezarjak. Nem ertem...pedig adtam mar el par cuccot, de sosem neztem, hogy ezt hogy lehet megcsinalni (nyilvan azert, mert en becsuletesen jatszottam :S)
Ha rám hallgatsz, vársz/gyűjtesz még egy kicsit, és 600-ast veszel. És nem kezdesz el okoskodni blokkcserén, meg hasonló badarságokon - mert drágább lesz a leves, mint a hús...
Amugy emlekszem a kepre innen a forumrol.
De szerintem a benzincsap nem valtozott kesobb sem
Egy biztos, a leirasod (kep/feliratok) alapjan ugyan az
Köszönöm a válaszokat most már okosabb lettem.
Halal ! milyen évjáratú a motorod ,mert az XJ600 sokban egyezik az XJR400-al, a mienk 93-as.
Teszek ide egy képet róla.
Ez a kép még a kereskedőnél készült,azóta a kormány vissza lett cserélve az eredetire.
Res: tartalekű
Pri: eslo inditas (ha ures a rendszer, ide kell tenni, aztan tartalekra vagy onra tekerni, ha beindult)
On: normal uzemi allas
a fuel csak jelzi, hogy a benzin ott jon :D
Nincs rajta zart allas ;)
Kössz a választ,sajnos nincs hozzá kezelési utmutató ezért érdeklődön,egyébként a moci nem az enyém hanem a gyereké.
De hátha vannak itt okosabbak is aki többet tud mondani erről mint pl Berber.ő már elég sokat segitett nekem.
Mellékelek ide egy képet ( nem a legjobb minőség ) arra lennék kíváncsi,hogy ezen a benzincsapon van-e zárt állás ?
Azér kérdezném,mert a multkor vizsgáztatni voltam (XJR400) Sziget sz.mikloson és csak Törökbálint Annahegyi pihenőnél jutott eszembe,hogy a csapot nem nyitotam ki, de semmi jele annak nem volt,hogy le akart volna állni benzin hiány miatt.
A csapon négy felirat láthato .1.RES 2.PRI,3.ON a negyedik FUEL ebbe az állásba nem lehet tekerni a csapot.
Köszi a válaszokat előre is .
Amint megjön a fizu, megy a motor karbi szinkronra és teljes körű átvizsálásra (ez a 2 művelet kapásból egy 10es, de ugyebár derülhetnek ki dolgok ... )
Az árról is lehet vitatkozni, sőt, szívesen meghallatom az építő jellegű kritikákat.