Nem, elo halott vagyok
Az ora jo kerdes, elindult a licit, mar le is tettem rola, mert kezdett szamomra nem tetszo arat kozeliteni! Aztan egyik reggel kelek, es a rutinszeru ellenorzeskor latom, hogy vege a licitnek...pedig nem volt rajta BIN. A ficko torolte a liciteket, es lezarta az aukciot, a joeg tudja miert. De nem baj, annyira nem zavar :)
Tegnap vettem egy kmh-mph forditot, ugyhogy most szepen az mph-t latom a kmh-s oramon. Tegnap csak itt a haznal probaltam, 30ig ugy tunik, hogy koveti a GPSt, majd kivancsi leszek felfele, hogy mennyit csal
Csatlakozo. Nah igen. Vettem egy Basic Kit-et a sityakhoz...(majd idovel johet a BT is, de love kell)...ami igen csodas. Ezen van ket csatlakozo, egy 3,5 jack, es egy 2,5 jack. De az istennek nem ertem, hogy hogy mukodik. Szeretnek hozza gyartani kabeleket, hogy be tudjam kotni a telefonomat, a GPSt, a franko lidl-es intercomot Termeszetesen egyszerre Azt talaltam ki, hogy mivel engem nem kulonosebben erdekel, hogy sztereoban jojjon a zene az agyamba, ezert megosztanam a fulest. Egyik oldalso fulesbe jonne a GPS, a masik oldalso fules es a miki meg mukodhetne a telefonnal, vagy az intercommal. (mivel az intercomon van egy kulso bemenet, amibe be lehet dugni a telefont...vagy mas egyseget, ezert ha az intercom van bedugva, akkor is lenne telefon is )
Ezen az n-com szetten speci 4 polusu jackek vannak. Roncsolas mentesen nem igazan tudok muszerrel merni rajta semmit, ahhoz viszont draga, hogy agyonvagjam. Lehet hozza kabeleket kapni, de irtozat penzeket kernek el erte...megaztan szerintem tul van misztifikalva. Amugy mar talaltam egy weblapot, ahol volt nemi leiras rola, de nem gyozott meg, mert pl. ugy keszit egy 3,5 4polusu csati - 3,5 3polusu csati atalakitot, hogy bekoti az egyik oldalra a ket kimenetet, a masik oldalt meg testre teszi...hmmm... ezek utan nem tudok neki hinni! link
Sziasztok!
Képzeljétek inditásgátlót szereltem a motorra akaratom ellenére ugyanis tegnap kiesett az INDITÓgomb!és ugy elpattant a fűben hogy meg sem találtam.Most állhatok neki hogy kitaláljak valamit.
A kényelmetlen, dolog a morgásban, hogy idővel nagy bajt csinálhat, viszont szét kell bontani hozzá az egész blokkot. Mivel viszonylag olcsó az XJ cucc, ezért nem akkora baj. Valószínű, hogy a hátsó csapággyal van gond, mivel a 6. sebesség hátul lehet, és ott terheli a tengelyt. Sztetoszkóppal jól ki lehetne fülelni.
Köszönöm az elemzért, mivel a sebességeket pontosan veszi, kuplung egyik állasban sem csúszik, nem bontom meg, nem lenne értelme. Csak kicsit zavaró a dolog. Ha meg pirosnál valami jó nő megy át előttem a zebrán majd behúzom a kuplungot
Átnéztem tüzetesen, ledöbbentem! Ezen nem kinyom a kuplung, hanem kihúz! Hát nem semmik a Japók. Teljesen idegen rendszer. Lehet ettől van a hang, mivel a kuplung dekli a húzó tengely fészke, soha nem lehet pontosan összerakni. Továbbá ha ici-picit üt a kosár, kész a zörgés. Ez tényleg típus hiba. Hál isten ez csak kellemetlen, és nem káros. Összerakáskor érdemes lenne tengejességet mérni. Aztán hogy mit lehet vele tenni?
Pedig ebben is van kinyomócsapágy és én is arra gondolok, de nem tönkremenetel, hanem valamiféle ficergés miatt. A rajzon a 18-17-16 tételek. Mivel szabad állapotban egyben mozog az egész, csak az oldó mechanizmus lehet.
A morgás 6-ban sajna tűgörgő hang szerintem, és általában a morgás csapágyhangra utal. Ne legyen igazam!
A ciripelés a biztosító lemez miatt lehet, az nem vészes, de kellemetlen. Inkább ne legyen!
A kuplung hanggal nekem is lenne egy kérdésem. Az enyém is zörög, ahogy a többi, de ha behúzom a kart, akkor ciripelő hangot ad, de a zörgés nem múlik el. Ha melegszik egy kicsit, akkor a ciripelő hang eltűnik.
Ja, még valami. A hatodik fokozatom kicsit morgós. Álló helyben forgatva, viszont kurva szar hangja van. Tudom, terhelés alatt lényeg a dolog. Mitől lehet?
A kuplung hang? Szerintem amíg nincs behúzva addig valami lazán tud mozogni a szerkezetben, de a kiemelés hatására terhelődik, és ettől elmúlik a zaj. Megnézem jobban a rajzot, talán rájövök.
Írhatsz e-mailben is, az legalább ingyen van. makimi@invitel.hu Ma adtam be a papírokat, kb. 1, másfél hét, mire meglesz a jogsi. Addig sajnos nem tudok motorozni. Utána szívesen, de ez sem egyszerű egy kétgyerekes csávónak, mint én. Első a család Meg az asszonnyal is meg kellene szerettetnem a motorozást, mert jelenleg úgy utálja, hogy az csuda. No de megoldjuk valahogy, nem azért tettem le a vizsgát, hogy a garázsban tároljam a gépet.
Nem sokat kellett állítani rajtuk, az 1 es és 4 es hengernél kellett állítani mindkettőnél , a 2,3 as hoz nem kellett hozzányulni egyenlőre. Viszont amire én azt hittem hogy szelephézag hang, az nem volt más mint a vezérműlánc. Annyira volt éppen megnyúlva hogy legyen hangja annyira viszont nem hogy a feszítő kintébb ugorjon. Most már egyedül a kuplungnak van hangja , ha behúzom még annak sincs.
Ez mitől lehet? A kuplungnak nincs baja, ha nem muszály ezt nem bontanám.
Hazafelé jubilálunk! Most fog fordulni az óra hazafelé kerek 50 ezerre .
JAAAA! A következő tulajt be kell hogy mutasd, mert különben ne találkozzunk! Nem széledhet szét az "öreg" xj-k népes tábora nyomtalanul.Ennyivel tartozól!
Igazolom, hogy jó XJ hangja van!Ha nem lenne meg a paripám akkor beneveznék rá.
Vilman! Sok sikert a váltáshoz és (gondolom) a következő Vasmadárhoz.Jó sokáig voltál jó gazdája.
A lábtartó alatti résztől az okos tojás tulaj egy bővülő vascsövet illesztett be a dob elé ami igazi sufni tuning volt.A dobok alufalas valami neves cuccok voltak.Jó ha megkapaszkodsz de a motor és így a leömlő rész sem volt még megbontva.Teljesen gyári tömítések.A leömlőket még a télen tisztitottam és políroztam fel.Most monjuk megint egy puceva rá férne mert tele van rásült tetemmel, de majd a 24 órás elött kicsinosítom megint, aztán majd télen ismét.
Köszi a dícsérő szavakat.Igazából egy eredeti szín kompozícióban tetszene nekem .De ami késik nem múlik.Már sok kis felverődés van a fejidomon és karcok a tankon ami még idén nem lesz eltüntetve.Jó kis értékeid lehettek a szelepeknél, ha ennyi hézagoló feleslegessé vált.Szerintem tartsd meg, mert lehet, hogy legközelebb azok kellenek.
Itt is szólok : Eladó a motorom. Aki még nem ismerné : Yamaha XJ900 31A, 1988-as kiadás.
Irányár 450e Ft.- , alku van.Képek a profilomban is vannak. :)
A képen látszik hogy a hátsó irányjelzők a csomagtartó (Krauser, dobozokkal együtt adom hozzá) alatt vannak. Azóta már visszakerültek a gyári helyükre.
Jó vételt kívánok! :D
Így már abszolut nem csodálkozom hogy lecserélted . Hát ez nagyon ocsmányul mutatott. Gondolom valami egyszerű sufnyituning volt, a leömlőket ahogy nézem cserélte, eléggé újnak tűnik. A végkifejletthez csak gratulálni tudok, nagyon jól néz ki!
Szelephézagolásból maradt meg fölösbe hézagolókorong(4 db), ha valakinek kell szóljon.
Maradt rajta a két kipu.4 a 2 be ment rajta a hang Leláttam bennük egészen a könyökig.Hát az álmodat beteljesítheted a Divivel.Hajrá! Így nézett ki, amikor megvettem (első kép)
utána nekiálltam átnézni (2.kép)És a harmadik pedig napjainkban (tisztán)
Oké! De még elvagyok vele Esetleg tudnám ajánlani ezt:http://www.kepesmotor.hu/yamaha/i?p=76869&c=3769&st=xj#p
Vagy ezt:http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=107448
Az ora jo kerdes, elindult a licit, mar le is tettem rola, mert kezdett szamomra nem tetszo arat kozeliteni! Aztan egyik reggel kelek, es a rutinszeru ellenorzeskor latom, hogy vege a licitnek...pedig nem volt rajta BIN. A ficko torolte a liciteket, es lezarta az aukciot, a joeg tudja miert. De nem baj, annyira nem zavar :)
Tegnap vettem egy kmh-mph forditot, ugyhogy most szepen az mph-t latom a kmh-s oramon. Tegnap csak itt a haznal probaltam, 30ig ugy tunik, hogy koveti a GPSt, majd kivancsi leszek felfele, hogy mennyit csal
Csatlakozo. Nah igen. Vettem egy Basic Kit-et a sityakhoz...(majd idovel johet a BT is, de love kell)...ami igen csodas. Ezen van ket csatlakozo, egy 3,5 jack, es egy 2,5 jack. De az istennek nem ertem, hogy hogy mukodik. Szeretnek hozza gyartani kabeleket, hogy be tudjam kotni a telefonomat, a GPSt, a franko lidl-es intercomot Termeszetesen egyszerre Azt talaltam ki, hogy mivel engem nem kulonosebben erdekel, hogy sztereoban jojjon a zene az agyamba, ezert megosztanam a fulest. Egyik oldalso fulesbe jonne a GPS, a masik oldalso fules es a miki meg mukodhetne a telefonnal, vagy az intercommal. (mivel az intercomon van egy kulso bemenet, amibe be lehet dugni a telefont...vagy mas egyseget, ezert ha az intercom van bedugva, akkor is lenne telefon is )
Ezen az n-com szetten speci 4 polusu jackek vannak. Roncsolas mentesen nem igazan tudok muszerrel merni rajta semmit, ahhoz viszont draga, hogy agyonvagjam. Lehet hozza kabeleket kapni, de irtozat penzeket kernek el erte...megaztan szerintem tul van misztifikalva. Amugy mar talaltam egy weblapot, ahol volt nemi leiras rola, de nem gyozott meg, mert pl. ugy keszit egy 3,5 4polusu csati - 3,5 3polusu csati atalakitot, hogy bekoti az egyik oldalra a ket kimenetet, a masik oldalt meg testre teszi...hmmm... ezek utan nem tudok neki hinni! link
nah szoval varok minden epito jellegu javaslatot.