Mennyire kompatibilisek ezek a teleszkópok? pl. veszem az R6 -osét és simán berakom az xj-be?
Felfogatánál elképzelésem szerint lehet eltérés.
Minden esetre küldök egy pár linket.
láttam R6 osét 20 ért R1 ét 20 ért, iletve 25 ért is (komplett használt), jó bogarászást : http://www.motorbonto.hu/bonto... ( a főmenüben lehet gumit is vadászni) http://www.auto-tuning.hu/moci... http://www.bur
mi.hu/index2.htm
Ezzel meg az a baj, hogy ilyen értékű motorba, nem illik. ekkora értékű tuning cuccot belerakni. A kapott eredmény NEM arányos a bekerülési árral. A hátsóra gondoltam egy 20-25 eFt-t, az első meg ha lenne mintám, megoldanám 5-6,- eFt-ből. Most is vadászok. Jó cuccokra, olcsón. Drágán vásárolni nem nagy durranás. Optimálisan, vagy jobb áron megvenni a jót, az az igazi.
Találtam egy pár darabot, leírást már kevésbé hozzájuk, gondolom érdeklődés esetén küldenek róla műszaki leírásokat.
link: http://webshop.speedbike.hu/we...
Sorry ha bunkó voltam Berber, nézzétek el nekem én már csak ilyen vagyok sajna
Most hogy van papír érdemes ellátogatni egy két oktatásra , hogy minden ok legyen. Sajnos a vizsga csak pénz gyűjtés és nem motoros oktatás.Utálom a vizsgabiztosokat, egy lerobbant rendszer csatlósai.
A rugózást lehet állaítani ! Nekem még célszerszámom is van hozzá, kölcsön tudom adni . Vicceltem csak. Első teleszkópba már láttam keményebb (hosszabb) rugót a gyári helyett, gondolom a hátuljához is van ilyesmi, vagy egy másik hasonló sportgép rugóját belerakni. Hogy ne legyen az ember tengeri beteg motoron , ha mégis nézd a horizontot! Éjszaka utánnanézek, úgy sem tok aludni.
A lényeg, hogy rendes legyen a vizsgabiztos. Szinte tök mindegy, hogy hogy mész. Jó, gyalogost nem kell halálra gázolni. De ha szarházi a biztos, mint az első vizsgán nálam, akkor mindegy mit csinálsz. Megbuktat azért, mert piros a sisakod. Ma én egy jót fogtam ki, többet is hibáztam, mint a múltkor, és tessék. Repül a jogsi Imi bácsi ölébe. Vagy én megyek majd érte? Mindegy.
Ma volt a második próbálkozásom a forgalmi vizsgán. Tegnap elkapott egy vírus, ami mára is kihatott, 48 órája nem ettem semmit (vércukorszint -2) a vérnyomásom (mint annak idején Surdának) az alsó értéke nagyobb volt mint a felső, 30 fok Szeged belvárosába, az ájulás határán, apró hibák egymás után, de ami lényeg, hogy SIKERÜLT! El sem hiszem. Kaja helyett bontottam egy sört, de kit érdekel
Örülök, hogy örülsz a jó időnek! Ilyet tudtam szervezni
Boky!
Látod, hogy semmi gáz az olaj hűtő ügyben. Érdekes, hogy a Japók hogy változtatgattak az öreg Xj-k után.Biztos kisérleteztek és alkatrész piacot bővítettek.
Hátha gondoljátok, a leg egyszerűbb megoldás a Louis-os olajsapka hőmérő.... Egyszerű, nehezen leolvasható, a mérés pontossága tájékoztató szintű, jó drága... és több jó tulajdonságát nem tudom. Én leálltam róla annak idején, mert egy hasonló beszélgetésben megdumáltuk a dolgot.
Amin viszont nagyon gondolkodom, az a rugózás fel progresszivitása. Az egy jó dolog, Az RJ01-nek már igen jó eleje van, de a hátulja még mindíg nagyon gyenge. Két személlyel felvesz egy robogó jellegü hullámzó-lengő tulajdonságot amitől megüt a guta. Sőt ha a Fiammal és egy hátizsákkal terheljük, na akkor el kell gondolkodnom hogy mire elég 60 paci..... Bár a Kölök még így is mindig ficereg előre-hátra
Nekem pont egy '95 -ös XJ -m van, olajhűtő nélkül. A túrán kérdezgettem is pár embertől, hogy azt vajon lebarkácsolták -e róla, de nem! Azóta utána is olvasgattam, tényleg gyárilag hiányzik róla. Egy darabig idegesített, de aztán arra jutottam, hogy ha 13 év alatt nem purcant ki emiatt a motor, akkor csak nem konstrukciós hiba... Azért egy olajhőmérő beszerzését én is fontolgatom.
üdv, Boky
Sokat szoktam agyalni, de ezekből nem sok mindent tudok sajna megvalósítani anyagi okok miatt A hűtést egyenlőre akkor hagyom, hőmérőt minenképp felrakok(egyenlőre csak ideiglenesen aztán majd meglátjuk marad e ). Kinéztem egy szép darabot nem is olyan drágán 3000 huf+posta, kérdeztem egy két dolgot az áruháztól hogy egyáltalán ez megfelelne e a céljaimnak. Abban az esetben ha ez nem jönne össze és csak sok sok pénzért lehetne megvalósítani, akkor a főnöktől ˇˇkölcsönˇˇkérem a TSI-t (700 ezer forintos masina, szélerősségtől ,hőmérséklet, páratartalom meg még ezer egy dolgot lehet vele csekkolni) úgyis Norvégban van egy hétig, biztos nem haragudna meg érte
További szép napot!
Tisztelt hölgyek és urak! Egy nagyon jó motoros találkozónak voltam ma résztvevője ( ami még most is folyik csak hát valakinek dolgozni is kell ) Résztvevők száma kb 750-800 motor (csak motor mert ki hozott utats ki nem ) Bejártuk a környéket, volt ügyességi verseny. isteni volt a kaja! Töltöttkáposztával kezdtek, majd 2 óra múlva 3 menüből lehett választani pacal, paprikáskrupli, és babgulyás. Adtak ugyan regisztrációkor ebédjegyet, de kutya nem nézte hogy ki mit eszik, feltétel hogy legyél motoros
Az egészben a legszebb hogy mindez teljes mértékben díjjtalan volt! Amiért mindenki nagyon hálás! Főleg jóllakott
Amiről nagyon sajnálom hogy lemaradtam egy jó streetfighter show (Mókus, talán még Hidi Miki is lessz ) És közben fergeteges élő koncert kamionról!
Külön köszönet a MESTERNEK a nagyon jó időjárásnak! Ennél jobbat nem is kívánhattunk volna!
Szia Boky! Nem kell rá előre jelentkezni.Egy programon belül lesz majd a tréning, amit a rendőrök tartanak.Egyenlőre én is csak a napot tudom, de ahogy több infóm van akkor nyomom.Első kézből értesülök és még csak ennyi fix, és a helyszín.Szentkirályszabadja reptér központi helyén az irányító torony elött.Az időpontot is azért tettem fel, hogy segítsek a gurulások időpontjainak tervezésében.
Látom Te is agyalós fajta vagy, mint szerénységem.
Azthiszem leírhatom, hogy az olajhőmérést azért hagyták le mert felesleges volt. Még az olajhűtő is hiányzott egy az egyben a '92-'96-os évjáratokról, mégsincs velük baj, probléma. XJ még soha(illetve, valaki említett egy terepes esetet) nem melegedett túl. (Afrikai adataim nincsenek) Nem éri meg a befektetést, és esetleg veszthetsz a fogyasztáson ha esetleg lassabban éri el az üzemi hőfokot, vag mondjuk ősszel-télen el sem éri!
Sok-sok balesetmentes km-t!