Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Úgy hívják hogy "regler" : itt egy csokréta.
Sziasztok,
nem ide talál, de egyik barátomnak lerobbant a cbr600f-je(most vette), egyszerűen leállt, kiderült, amint a szerelő mondta, hogy a töltőrelé adta fel a szolgálatot és túltöltötte az akkut (vadi uj akkut tett bele, kár érte). Na szoval a kérdésem az lenne, hogy ez a toltőrelé drága? Esetleg valami ötlet, hogy hol lehet szerkálni, már felhivtam egy pár bontot, de semmi.
Esetleg mi a német neve :)), hogy nézzem meg a louisban.
Üdv mindenkinek
Nekem elől hátul Dunlop Arrow max van, nekem már bizonyítottak mind esőben mind kisebb hóesésben is. Kopás nekem 2 szezont gond nélkül kibírt az első a hátsót már kicsit kopottabb volt motorvételkor azt előbb kellett cserélni. Majrécsík kb 1cm körül mozog, errefelé akad sok szép íves kanyar lehetne kevesebb is de nem szeretek határon motorozni, kitudja mi van a kanyar végén
Nekem már jó korábban eldőlt, hogy nem leszek ott.Keret hiánya.Most a 24 órás is sokat kivesz majd és az azzal kapcsolatos járulékos dolgok.Egy db olyan sponzort sem találtam eddig, aki reklám fejében egy kicsit nyomna a dolgon.
Na a csík miatt ne izgúlj .Az csak a kanyarvadászoknál probléma.A túrások nem gurulás során, inkább az oktatások alkalmával csökkentik a kopásmentes részt a gumin.Normális esetben a nem spid gépeken van min. 1-1 cm csík és ez csökken majd a bólyák között 1-2 mm-re Kecskeméten Tábi Tibi oktató bajtárs mondotta, hogy van úgy, hogy keresztbe meghúzzák a gumit krétával és úgy kell csinálni, hogy az lekopjon egy oktatás során végig a futófelületről. A fizika vazze!
Kecskeméttel mi a helyzet? Megyünk, nem megyünk? Szállás eldőlt már? Van már vmi konkrét ?
Honan a rákból szeditek ezeket a képeket?
Mintha neked is Bridgeston lenne a bringádon.... Neked mi a tapasztalatod? Nálam most esőben akkorát alakított, hogy ledöbbentem. Már csak a gyors kopástól, meg attól félek, hogy kockásra motorozom a sok kanyarhiány miatt. Egyébként nekem nagyon tetszik. Mi lehet még ennél is jobb? Igaz van majrécsíkom, de nem cél lekarcolni a gépet.
Hát ja. Csavarboltok nincsenek tele ezekkel....errefelé, ahova én járok, (két sarokra) ott fix nincs. Ezért inkább a savállókat favorítom, ami viszont rendesen van náluk, meg célszerű is.


gondolom ilyenre gondolt...ez miert "nem túl célszerű"?
(Nem vita, csak kerdes... csupan kivancsi vagyok)
Ooooo! Ezek szépek. No mindegy maradok a savállónál.
Gondoltam én hasonló imbusz fejü csavarra
Sajna a fékfolyadék tartály süllyesztett csavar fészkébe nem túl célszerű. Amúgy a kereszthorony is jó célzóka kifúráshoz. 10 évente egyszer elmegy egy ilyen művelet.

Apropó, ha gondoljátok, és többőtöknek van efféle problémája, kifúró bázist nyitok.
Ezzel a problémával már én is találkoztam....
Sok ETZ szerelési múltal tudom ajánlani az inbusz fejű csavarokat, lehet kapni minden fajtát belőlük. Egy jó kulcsal 50 év múlva is ki lehet tekerni, ha mégsem a lefúráshoz már bevan központosítva
Köszi a segítséget, meg rendeltem
Még szerencse hogy van egy külön tartalék állás, ha nem nézi az ember a kilóméteróra állást, kivéve ha az ember tankolásnál elfelejti visszafordítani
Nekem is volt már spirál problémám és nem is a sebesség tudásának hiánya a bosszantó, inkább a megtett km mérésének hiánya.Az ember egy kicsit motorozik és észre sem veszi, hogy kifogyott a benzin.
http://www.biker-world.hu/kate...(4BR)&hivo_cat_id=1&h_hivosz
int_id=3&h_cat_id=1 Remélem segíthettem! Még posta költséggel sem annyi.
Üdvözlök mindenkit mint XJ tulaj(97 es). volt már pár problémám az xjvel egy borulás kapcsán , de sikerült (többnyire) megoldani mindent bár nem véglegesen. Tegnap viszont eltört a kilóméteróra spirálom
(alul a hajlatnál adta meg magát). Boltban kérdeztem tudnak csinálni gyári mintára újjat, 2 hét kb 7000ft. Yamaha kereskedésnél meg sem merem kérdezni. Nem égető a dolog ford szám. alapján tudom mennyivel megyek (kb) Bevallom én ezt kicsit sokallom, valaki nem tudna nekem alternatívát? Előre is köszike!
Szép túrát szerveztetek és gurultatok! A paripa is annak módja szerint pakisztáni szamárként felmálházva. Tényleg túra gép az XJ. Volt párában részetek rendesen, de az a lényeg, hogy rendben volt a megérkezés.
Paragrafnak kiokoztam a csavart neki a féktartályból. Fejének hiányában már kézzel kitekerhető lett...
Én valszeg az igen türelmetlenek közé tartozom, mert én az alsó légtelenítőre szoktam húzni egy csövet, meg egy kulcsot, feltöltöm a tartályt azt finoman leszívom az olajat. Amikor már súja van, és folyik mkagától, fent csak pótolom, és kihordja buborékokat. Ja lent egy másik féolaj flakonba gyüjtöm, a csőből kifolyót. Aztán a másik oldal jön. Kb. 10 perc volt. Esetleg ha a fenti főfékhengerbe megátalkodottan beszorul, akkor jön a fékkar mocorgatás, vagy a Jose féle, "..hagyjuk békén holnapig, majd elő mászik..." célszerű felfogás.
Csak nehány kép az útról. Röviden a történet: Üdülési jogot akartak eladni nekünk, ezért meghívtak a Visegrádi Silvanus Hotelba kapacitálni. El szoktunk menni, hátha egyszer sikerül nekik. Minden hipi szupi volt, főleg a helyi szerpentin. Az nagyon király. Reggelente torna helyett nyomtam nehány kört. Nagyon kemény a burkolat, néhol vízátfolyásos, figyelni kell. Aki teheti menjen fel rá!
Ja és arrafelé volt Esztergom is egy bazinagy, akarom mondani Bazilikával. A várható eső miatt, amit szépen meg is kaptunk, csak occo fényképezőgépet vittünk. Volt keresztvíz bőven! Na nem a Bazilikában, ott alig volt valami a lavórban. Nem tudom mennyire látszik a motoron, de mint a Crossos varacskos disznók értünk haza! A Bridgestonom jelesre vizsgázott, mind a szerpentinen, mind az esőben, pedig 80 km/h volt a menetszél néha 140-es befújásokkal.
Várjuk a képes beszámolót Berber!
Köszi, hogy gondolsz ránk, de igazából a vörsöny alatt a navigáció max egy helymeghatározáshoz lesz jó, mert papiros itinert kapunk, meg valami kérdésekre kell válaszolni, amik eldöntik a helyes útirányt.Ott inkább az eszünkre lesz szükség meg egy jó papír alapu Európa térképre.