Este aludtam eggyet és felmerült bennem az ötlet hogy olajhőmérőt rakok a motorra ( az olajbeöntő nyilás helyére) és ezt valahogy felvezetem a műszerfalamra (menetközben ne kelljen már tornázni és lenézegetni az órára). Valamint a hőértékek tudatában egy hűtőventillátort akarok szerelni az olajhűtőre a későbbiek folyamán, vagy lecserélni az olajhűtőt hűtőt nagyobbra. Sokat járok ugyanis városban ahol sok piroslámpa meg hasonló, nem sok menetszél van ami letudná hűteni az olajat. Szal most keresek egy olajhőmérőt (digitet) , meg gyári adatot a legnagyobb megengedhető olajhőmérsékletre vonatkozóan...
Ha valakinek van tapasztalata/ infója ez ügyben, (meghogy egyálltalán van e értelme) megköszönném neki ha szólna
Fájó szívvel, de eladnám a képen látható dobozokat és tartórendszert.
Az oldaldobozok gyáriak, kulcsal zárhatók, könnyen le-fel akaszthatók, kiváló állapotúak... Jók, na. A hátsó doboz Shad, asszem 42 literes, prizmával, az is tűrhető állapotú.
A tartórendszer 1996-os ill fiatalabb masinákra passzol!
Aki túrázáshoz fel akar szerelkezni, itt az alkalom! Nekem sajnos nincs időm, és kell a pénz is
Itt érdeklődjetek: 06-70-26-98-499 vagy huszaklaci@gmail.com
Valamint van egy rövid távtartó is a lánckerék felől , a dekni hátsó részénél. ami leesik amint kiveszi az ember az imbuszcsavart. Visszarakásnál egy kicsit ügyeskedni kell vele.
Szeretnék helyesbíteni egy két dolgot, meg kicsit kiegészíteni is . A lábtartó előtt van egy imbusz csavar 6 os kulcsnyílásu, azt ki, utánna le lehet vadászni az egész váltórudat amit egy 10 es csillag/ villás kulcsal lehet fellazítani a váltó tengelynél, ( a krova fej itt nem fér oda). Az öt darab csavart 8 as kulcsnyílásu kulcsal (karcolás elkerülése érdekében krova) lehet a lánc felőli oldalon viszont elkelhet majd egy hosszabbító is mivel eléggé besüllyesztették. Csavarok eltávolítása után le lehet szedni. Egy dologra érdemes vigyázni takarítás közben. A lánckerék alatt egy zöldszínű kábelt van ami lefelé haggya el a területet.(Valszeg üresállás jelző, ha nem akkor valaki helyesbítsen lécci) Bocs a pontatlanságokért.
A sok eső még azért bosszantó, mert mindig felpriccolódik a hengerfej, meg minden. Valaki probálkozott az első sárvédőre valami gumit, vagy valamit feltenni, ami lefogja a mocskos vizet?
Eggyáltalán nem bonyolult megnézni, bizonyos időnként csekkolni illik(sztem)! Először le a váltókar, ez szokott probléma lenni mert nem nekem nem szokott könnyen lejönni. Ha jó a beállítása érdemes megjegyezni milyen állásban volt (alkoholos filc) az eredeti beállítás megtartása érdekében. A deklit 5 csavar (ha jól emlékszek 10es, krovafejjel a legegyszerűbb kitekerni) fogja, ki velük és már le is jön, alatta meg ott feszít a lánc
Sziasztok urak...
sajnos én is megázogatok egyfolytában, mert az időjárás meg van bantulva, össze-vissza hol esik, hol nem, egyenesen felháborító, na de "az esőt megállítani, úgysem tudod", szoval fő a + gondolkodás.
Elkezdett a gépem kiadni menet közben valami periódikus hangot, olyan mintha súrolna valami az első lánckeréknél., Poros volt a láncom az biztos, mivel a fater járt vele egy hétig és mindenféle úton.
Miután lefújtam sokat enyhült a hang, de még mindig jelen van... mit szoltok? mocskos lehet az első fogaskerék?
Nézegettem, hogy ha le akarom bontani, akkor ki kell kötni a váltókart is... mennyire bonyolult művelet, ha hozzá akarok férni a lánchoz? ,mert még nem csináltam ilyet.
Minden jót.
Nóóó hurrogás! Nem egy helyre gondoltunk.Így már tudom melyik részről beszéltél.Én a kerékjárat telsesen alsó részére vizuáltam a problémádat, de amiről Te írtál az már a közép tája ezek szerint.
Én kérek elmézést Mr. Berber! Mosolyogj!
A kerékről rengeteg verődött be nekem, sár, víz miegyéb. Eláztak a rungyaim, szerszámom. Ott van az intercom, riasztó, pager, akku. Ezeknek nem kívántam vizet. Csak montam. Nem kell lehurrogni. Csak akartam a jót, de lassan leneveltek.
Hát a füvemre kellett is már. A műanyag alatt nekem is van elektronika, de ott van a bordázott fesszabályzó is, ami arra termett, hogy bírja.Tegyek majd be egy gumiámot is? Mondjuk már nem egyszer csapattam esőben, sőt felhőszakadásban is egy rövid időre, de nem vettem észre problémát így sem.Ennyi erővel a tank felöl a nyereg alatti részét is tele kéne nyomni, mert ott is lefolyhat nagyobb esőnél.Nem?
ÓÓ, köszi.
Az ég világon semmi sem történt a másikkal. Nem kaptam bankszámlaszámot, nem is tudtam kifizetni így meg felesleges a futárokat piszkálni. Írtam is egy mailt az általad küldött link ügyében a tulajnak. Majd meglátjuk mennyire szeretné eladni.
Csak a füved miatt gondoltam, meg aztán kiváncsi voltam, az esős menetre. Apropó, nekem a hátsó sárhányónál bejött a víz ahol a középkonzol alatt a müa.sárhányó egy papuccsal van rögzítve a vázhoz. Nem okozott bajt, de sok arra az elektromosság mostanában, hát le tömítettem, siloplast/hüre lágyuló ragasszal. Gondoltam mondom.....
Az idő felelős én vagyok nálunk és eddig elintéztem annak aki szólt. Rendezem Neked is! Vasárnap 22 fok és változóan napost tudok most mert a szikrázó napsütés elfogyott a polcról az Öreg szerint.
Berber nem szolt, hogy jó időt kér a múlt hétvégére, így hát bele is futott egy kisebb dagonyába
Jó szórakozást a bulihoz!
Igen! Egyszer egy hosszasabb hsz-ban le is irtam a vele kapcsolatos elmenyemet!
Zanzasitva: jo gumi, de szerintem kicsit nehezen melegszik, hidegen pedig ennek sem sok tapadasa van. Melegen osszehasonlithatatlanul jobb. Vizen hidegen melegen jok a tapasztalataim. (Magam is meglepodtem)
Kopasrol nem tudok nyilatkozni, eleve ezzel vettem, nem tudom menynit tett bele az elozo tulaj, es sajna nekem sem merheto tobbezer kilometerben a megtett ut vele
szoval 2 gondolattal jellemeznem, ettol jobb gumi biztos van, de nem feltetlenul kell, rosszabb meg sose legyen!
Ha valakinek van tapasztalata/ infója ez ügyben, (meghogy egyálltalán van e értelme) megköszönném neki ha szólna