Most egy kicsit offolni fogok, de tudom hogy néhányan készültök a Sallerbeckre (remélem így kell írni), ezért talán hasznos, vagy legaábbis némileg érdekes lesz a köv pár sor.
Haverom vett egy eddig áltatlam ismeretlen márkájú navigációs eszközt (Navigon) és a hozzáadott szoftvert Mobile Navigator 6-nak nevezik.
Amin meglepődtem a szoftver nézegetése közben, az az volt hogy olyan utcák voltak rajta a kis faluban ahol lakom, amik még nincsenek készen és még házak sincsenek ott. Érdekes volt megnézni hogy hogy fog kinézni a környék pár év múlva. Az utcák tervei tudom hogy már jó ideje megvannak, csak gondolom megfelelő vásárló erő hiányában csak az első utcát kezdték el, a többinek még nyoma sincs.
Elnéztem a szoftver készítő cég honlapjára hogy infókat kapjak a magyarországi lefedettségről. Állításuk szerint mindössze 30%os a lefedettség 117407km útszakasszal és 4288 POIval. NavN'GO adatai: 106833 km útszakasz 44227 POIval. Ezek szerint a Navigon több mint 10E kmnyi pluszban van az úthálózat terén az IGOhoz képest, viszont POIk terén a béka segge alatt.
Szóval gondolkodóba estem hogy lehet hogy ki kéne próbálnom ezt a szoftvert is, kérdés hogy találok-e majd letölthető változatot.
A későbbiekre: van egy kis fortély ami, a türelmetlen szerelőknek is jó.A fékolaj cseréjét követően, ha mondjuk este végeztél a szereléseddel és már csak a légtelenítés van:A fékkart, vagy a pedált benyomott állapotban rögzíted egy éjszakára így a buborékok felfelé közlekedése és a szelep nyitása okán a rendszered javából a levegő távozik a kiegyenlítő tartályon keresztül.így reggelre max. egy kis finomításra van érkezésed.Persze azért érdemes az elején is egy pár pumpálást végezni, hogy ne az egész rendszered levegő legyen, mert akkor reggelre eltűnik az egész olaj a kiegyenlítőből és nem értél el vele semmit.
Én csak irigykedem az elektronikus vénádon! Gratula a flottos megoldások miatt!Nekem tudnál esetleg a szivargyújtóra valami okosságot?
Tegnap beszéltem Bundi kartárssal, hogy jó lenne mihamarabb egy teszt gurigát összehozni a kimérések és a technikák beállítása miatt.Igéretet tett, hogy egy napra miénk lesz
Én is épp most cseréltem fékolajat elöl hátul, simán ment... a mesteremmel karöltev persze
A kis fémlemez pedig mérőeszközként szolgál: a közepén - az enyémnek báris - van egy icipici lyuk! Ez alá sose szabad engedni a fékolaj szintet! (mert ugye úgy kell cserélni, hogy alul engeded ill pumpálod ki, felül pedig öntögeted hozzá - így nem kerül a rendszerbe levegő...)
Na, storno az egész. Fatival kiokoskodtuk ezt a légtelenítést. Most hogy 2en voltunk rá, nyugodtan nézhettem a bubikat ahogy jönnek elő és szép lassan elkezdett keménykedni. Na most megyek és teszek egy próbakört.
Nekiálltam a fékolaj cserének (bárcsak ne tettem volna). Most úgy állok hogy semmi első fékem nincs. Gondolom levegős a rendszer, de az istenért se tom lelégteleníteni. Ez a művelet sosem ment, az MZ-nél s fél órákat szoptam mire keményedett, de az legalább keményedett. De ez. Ez nem akarja amit én szeretnék.
Még 1 dolog. Találtam a főfékhenger olaj tartájában egy vékony fémlemezkét, ami csak úgy bele van dobva, semmi neki való hely nincs bent, de mégis gyárban készült darabnak tűnik, semmi éles sarka nincs, mindenhol le van kerekítve és a 2 végénél be van ágva, mintha valahova oda kéne férnie. Próbálgattam középre elhelyezni,de egyszerűen nincs fix helye. Nem tom mi keresni valója van annak ott.
Nagyon sajnálom, ami Veled történt. Föleg azért, mert amíg a csontok maguktól összefornak, egy motort nagyon nehéz ujra talpra rakni... Amit én tudok segíteni az egy link. Ha találsz olyasmit ami kell jelezd, vagy ha meg tudod oldani akkor csináld. Ne kapkodj! Mindíg van olcsóbb! És vigyázz, csak megbízhatóktól vásárolj.
Köszi most már minden világos igaz ez a rajz teljesen eltér az enyémtől,azon sehol sincs hazard felirat de biztos ami fix elmentettem hogy máskor ne tegyek fel bugyuta kérdéseket.
Hatalmas szerencséd van! Bundi valahonnan elővarázsolt egy kapcsolási rajzot annó, amit most megosztok Veled! Használd egészséggel, és dícsérd az Urat! (Bundi)
Sziasztok!Ma kedvem támadt buherálni egy kicsit de bár ne tettem volna. Szóval kis segitség kéne ugyanis találtam 2 relét ami az indexhez tartozik mind a kettőre rá van irva hogy flasher relay.Az egyik 27w*2+3.4w a másik 27w max.6 lamp.Az előbbi kocka forma a tank alatt 2 lábacskával és ha kiiktatom az index akkor is mükszik.A másik kerek 2 lábacska a tank alsó végénél ez utóbbi villogtat,akkor MINEK A MÁSIK?A könyv szerint van benne egy relé ami 150méter vagy 10mp után automatikusan kikapcsolja az indexet(flasher cancelling unit) ,na ez persze nem müködik.Van valakinek ötlete mi lehet a másik relé?
baj a kiszedővel, és vésővel, meg mindennel ott van, hogy a kereszthornyú fej a legjobb megoldás. A kiszedő szétfele feszíti a menetet, ergó szorosabb lesz. Tehát ha a fej szétment, nem érdemes az alacsonyabb rendű dolgokkal próbálkozni. Lefúrod a fejet, és ezzel egyszerre két erő vektort ki is lőttél. Egyik a feszítés/leszorítás, a másik a fej-ék surlódása rozsdás fészken. Marad a menet surlódás, ami már nem is szorul. Ezután már könnyű kihajtani, egy szabad csavart.
Ma ezt csináltam, hogy a bukóba beszerelt, (eredetileg gyári kuka) és azóta feltunningolt Alain headset a köznapokban is bizonyíthasson ! Bárkit felhívok motorozás közben ha kívánja, bizonyítandó a hangminőséget. Mellette meg jön az MP3! Annyira király!
Hat ez termeszetes, de ez mindenre igaz! Ne tord bele a furot, ne hevitsd tul, ne ...ne...ne
Nem a szerkezettel, hanem a hasznaloval van a baj
Amugy megjegyzem, nyilvan vannak barbatrukkok, de van amikor ez a szerkezet csodakra kepes, van amikor pedig egy masik jobb! Elore megmondani nem lehet, szituacio fuggo.
Egy teny, hibat hibara, libat libara halmozni nem jo!
Felszórom mikkel foglalkoztam ma. Az Intercom kiegészítés volt ma. Először ami már a túrán bizonyított.
(Ugyan a PMR recseg, de az Jose árnyékolása miatt van. ) A többi szupi!
Nem tudom mi bajod van ezzel a szerkezettel, en hasznaltam (mondjuk eddig csak nagyobb meretu csavaroknal) es tokeletesen mukodik, de pontos kez szuksegeltetik hozza.
A hegesztes sokszor jo, de ott is a hevules miatti hotagulas segit a dolgon sokat, neha nem tudod annyira osszeolvasztani a ket anyagot, hogy kibirja a csavarast.
De jelen esetben nem javaslom ezt, ad1: fekfolyadek ad2: aluontveny haz (spiater) ad3: ha nem jon be, ugy felkemenyedik az anyag, hogy elvezet lesz nezni!
sziasztok attila vagyok és 21 éves 1 hónapja vettem 1 gs500 at a korl jogsival még nem igazoltak le a rendőrök de sztem nem szólnak semmit ha nem húzod neki:):):) a tegnapi nap az én bal szerencsém volt mert el buktam a mocival s 1 pár dolog le tört róla pl:indexek első hátsó lámpa kilométer óra ki repült a helyéről a hátsó idom az ülés alatt darabokra tört! motorikusan nem lett baja csak minden ilyen alkatrész vagy el tört vagy meghibásodott!a csuklóm 2 felé tört s mind ez 1 egyenes szakaszban történt 60km/h nál el kezdett szitálni a motor és húzott le az ut jobb oldalára bele mentem 1 gödörbe és aztán 1 szántáson keltem föl nem kell ahoz száguldozni h nagyot essen az ember valószinüleg el bambultam vagy meg csusztam valamin már nem emlékszem! kérem ha tudna valaki segíteni azzal h esetleg tudna ajánlani valami jó boltot ahol olcsón be szerezhetem a cuccokat akkor meg köszönném vagy ha van gs500 naked motorhoz alkatrésze kérem segítsen kívánok mindenkinek biztonságos és baleset mentes közlekedést tényleg óvatosan előre is köszönöm a tel számom 06306182102 sziasztok
Főleg akkor ha az a sz@r beletörik a csavarba.Na akkor kuka az egész berendezés, mert olyan edzett anyag, hogy nincs az a fúró, ami kiszedi.Én egy alkalommal ténykedtem ilyet és utána kezdtem gondolkodni sajnos.Azóta messze eldobtam a csavar kiszedőt, hogy ne is kísértsen.
Haverom vett egy eddig áltatlam ismeretlen márkájú navigációs eszközt (Navigon) és a hozzáadott szoftvert Mobile Navigator 6-nak nevezik.
Amin meglepődtem a szoftver nézegetése közben, az az volt hogy olyan utcák voltak rajta a kis faluban ahol lakom, amik még nincsenek készen és még házak sincsenek ott. Érdekes volt megnézni hogy hogy fog kinézni a környék pár év múlva. Az utcák tervei tudom hogy már jó ideje megvannak, csak gondolom megfelelő vásárló erő hiányában csak az első utcát kezdték el, a többinek még nyoma sincs.
Elnéztem a szoftver készítő cég honlapjára hogy infókat kapjak a magyarországi lefedettségről. Állításuk szerint mindössze 30%os a lefedettség 117407km útszakasszal és 4288 POIval. NavN'GO adatai: 106833 km útszakasz 44227 POIval. Ezek szerint a Navigon több mint 10E kmnyi pluszban van az úthálózat terén az IGOhoz képest, viszont POIk terén a béka segge alatt.
Szóval gondolkodóba estem hogy lehet hogy ki kéne próbálnom ezt a szoftvert is, kérdés hogy találok-e majd letölthető változatot.
OFF vége, ebéd szünet van