Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csini rajz
Amugy termeszetesen letezik M4-hez menetmento (pl Hoffmann, Bacho, de talan a Belzer is gyart...Hoffmann tuti)
De a Berber javaslata nagyon jo, es sokkal koltsegtakarekosabb
Na ezt a szerkezetet senkinek nem ajánlom.Ha a csavarból egy kis darab még a furat felett rendelkezésre áll, akkor inkább egy csavaranya ráhegesztését javaslom.Vagy ha van mód egy kis melegítésre, de ott vigyázni kell azért hogy ne legyen túlhevítve semmi mert az beégést és több kárt, mint hasznot okoz.
Nah ezt nevezik ugy, hogy "menetmentő"
Egy hevenyészett rajz. Le kell fúrni a fejét, de csak annyira, hogy nyakban elroppanhasson. Tartály fedél leszed, a kiálló csonkot megkoccint, rozsdaoldóz/csavar lazítóz, aztán megfog és kicsavar. Nekem ez bejött. M4-es csavarhoz sajna nincs menet kihajtó. Mielőtt komolyabb kárt okoz az ütlegeléssel az ALUMÍNIUM alap testben, érdemes a fent leírt szerint kivenni a renitens csavart.

Apropó, legalább évente érdemes megmozdítani, mivel a jobboldali mellett van a membrán szellőző lyuka, és itt az elcseszett kiképzés miatt szökhet némi fékolaj.
Belefúrsz vékony fúróval, aztán vésővel csinálsz egy kis mélyedést valamelyik szélére. Ezután elkezded oldalról ütögetni a kicsavarás irányába ennél a mélyedésnél fogva, pl csavarhúzóval vagy a vésővel.
Másik: vékony fúróval kifúrod, utána menetvágóval kicsavarod.
Enis igy jartam.. Leirnad hogy mit kene csinalni pontosan? Koszi!
NEM! NEM! NEM! NEM!
Gyere el erre, megmutatom hogyan kell. Hozz cserecsavart. (ne cserebogarat, csavart!)
Na, íme a képek.
Van olyan akinél elvégezhető lenne a művelet? Fehárvár és Veszprém közöttiek előnyben Nagyon idegesít ez a csavar.

Ja, kész van az ülésem. Rögtön kiszaladok és készítek képet róla, aztán felpakolom ide. Kíváncsi vagyok hogy mi a vélemény. Nekem tetszik, kicsit tömzsibbnek tűnik és tök fekete a bőr, semmi cicoma, de majd úgy is meglátjátok.
menetmento!
Amugy ha pontos a kezed, akkor vekony furoval befursz a csavar kozepvonalanal, egy valami idomos cuccot belekocoktatsz (3szog, 4szog) es kicsavarod. Ez az esetek 99%ban mukodik, ad1, mert a furas hatasara felforrosodik, ami kilazitja, ad2, hogy akaratlanul is tagul es osszehuzodik az anyag.
Amugy balos furoval plane szerencses a muvelet, de feltetelezem az nem lesz keznel :S
Gondolom olyasmire gondolt, (én legalábbis így szoktam) hogy belefúrsz fúróval, csinálsz egy új menetet, és mehet bele a csavar.
Na, faszán jártam. Valaki ajánlott egy 5letet a fékolaj tartáj fedél rögzítő csavarjának kiszedésére. Gondoltam kipróbálom. Az első csavar esetében működött is, de a másodikba olyan szép köralakú vájatot sikerül kialakítanom, hogy öröm nézni.
Na, ilyenkor mi a teendő? Berber említett valami kifúrást, de nem nagyon tom elképzelni így hirtelen a dolgot.
Szép biza.
a hátsó dobozod nem riszálja meg a kormányt?
Én is maradtam már benzin nélkül, de átkapcsolás után is :)) Tehetség kell ehhez.
Szép helyeken gurigáztatok! Lehet, hogy arra fog menni a 24 órás is.?
Nah draga Baraton, leven hogy Te is fiulama vagy, esely sincs, hogy lamacsaladot alapitsunk, ugyhogy marad a lamabaratsag
Viszont megallapitast nyert szamomra, hogy "Elkurtuk...nem kicsit, nagyon!", hogy gy klasszikust idezzek
Ilyenkor nem szabad levenni a sisakot! Nagyon jó! Mondom írjál könyvet !
Na Halálfiam én is beálltam a láma sorba! Szereltem a benzintankot, mert kellett alatta piszkálkodnom. Ugye leeresztem a bengát, hogy le tudjam venni, megcsinálom a dolgom, visszavele, és mondok nem teszem vissza a teljes benzint, mert kell a fűnyíróba is, megaztán már "használt" és olyat motorba nem rakunk. Inkább elmegyek tankolni. Löttyintek bele annyit, hogy a kutig elég legyen, azt felpattanok rá.... Nem is volt gond az utca végéig, de amikor leértem a Bory vári látogatok tömegébe, a gyönyörű, öblös bőgés helyett masszív köhögésbe kezdett a miskulancia. Annyira, hogy amég az életjelenségeket is kiküszöbölte magából. Felnéztem a hegyre, és biza nem láttam égő csipkebokort! Nem igen akaródzott hegynek fel hazatolni! No ilyet nem csinál XJ, ha csak nem kényszerítik, hát műszakilag próbáltam a kérdéshez közeledni. Gyertyapipa, gyujtás kapcsoló.... és félve felnyitottam a benzintank fedelet, bár abban szinte biztos voltam, hogy a bele csepegtetett bengának a sarki fűszeresig KI KELLETT volna tartania. Nagyon leizzadtam. Szerencsére a bukó megvédett a frizurám átalakításától. Aztán mivel látom a tankban VAN benga, és épphogy eléri a tartalékos szintet, jött a felismerés is.
Miután visszapakolta, és feltöltöttem, átfolyásos állapotról, balfékül, a teletankos állapotra állítottam, nem tartalékra. Hiába no, aki ennyire ritkán tankol.....
Mire eddig jutottam, volt körülöttem nézősereg rendesen, sőt kedves jótanácsok is elrőppentek: "Be kell az ilyet Tóni..", meg "Gondozni is kő ám, nem csak húzni.." meg "Pedig még egész ujnak tűnik..."
Rák vörösen húztam el onnan....
bocs, azt akartam írni, hogy köszi
Ohhhh! én vaksi, hát a megoldás csaknem kiszú rta a szemeckémet... NEM TUDTAM HOGY A FOTÓ KÖZÖTT KELL KERESNEM De yól van, most már megvannak, és szépek ,és öszi, és remélem, jövőre( vagy még idén )elmegyünk egy újab ilyen túrára...még többen!
Heló, mindenki! Most jövök a motorozz.hu-oldalról, és NEM TALÁLOM A KÉPEKET a jeli túráról!
Ber ber! kérlek, világosíts fel, hogy hol ,vannak! Köszi!
Nem akarok dicsekedni, de... ... egy elegge kellemetes turan vettunk reszt a Piroskammal

http://picasaweb.google.com/hu...
Egy élmény olvasni amilyen stílusban írsz. Olyanokat tudok rajt röhögni (nem a kínodon, hanem a stíluson). Teljesen fel tudod dobni ezt a szar napot. Szóval köszi érte