Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát erre nem tudok mit mondani. Mert ha még azóta se indulna... De hogy meggyógyul egyik pillről a másikra? Nekem a kocsim volt ilyen, hogy nem indult, a leállítás után két perccel. De az egyáltalán nem. Ott gyújtótrafó csere volt. Hogy nálad mi a bibi, ötletem sincs.
Ez nagyon jól mutat! A hangja milyen!?!?! Azt mondd el!
Tudom hogy éppen túráztok, de azért teszek fel 2 képet, megvár titeket

Berber, majd hívlak a napokban (vasárnap vagy hétfő), amikor fel tudok gurulni hozzád.
Basszus, ma ugy megszivatott a motor, hogy majdnem belerugtam.
Mult heten szepen motorozgattam, semmi nem volt vele. Ma mivel kocsimosas volt, gondoltam kitolom a kis pacit is, es legozborotvazom. Ugy is tettem, szepen kitoltam, de gondoltam amig tokolodik az egyik kocsival a faszi, addig en megyek itt a haz korul egy karikat
Szokasos inditas (szivato nelkul, mert miota "meleg" van, szivato nelkul indult pocc-roff) forog, semmi. Forog, semmi. Szivato rahuz, forog, semmi! Bar mit csinaltam, meg csak meg sem horkant. (persze aztan valszeg mar agyon lett szivatva is, ugyhogy azert sem indult, de az mar mas kerdes)
Vegul mar lemeritettem az akkut is a sok inditozasba, de nem hagyott nyugodni a dolog, ugyhogy egy utolsot nekifutottam, ugy kicsavarva a maradek ampert az akkubol, es akkor beroffent. Ment, mintha semmi baja nem lenne, szepen egyenletesen. Mentem egy karikat, kb 2 percet, majd hazagurultam, es lemostam. Aztan indult szepen, ment is szepen, de megint csak ugy egy ketperces karikat, sisak nelkul, viszont nem ereztem bajt vele.
Nem tudom, hogy mi lehetett ez a "en marpedig most be nem indulok" dolog. Valakinek van otlete?
Mellekesen lanyos zavaromban elfelejtettem toltore tenni az akkut ejjelre, ugyhogy holnap ebbol valszeg nem lesz motorozas...vagyis legalabbis nem elmegyek, leallok, otthagyom, es majd hazajovok kesobb dolog, mert erre az akkura nem biznam az eletem :S
Szoval szerintetek mi lehetett? Hangsulyozom, ez mosas elott volt, tehat nem lehet a "beazott a gyujtas"-ra fogni, de megis olyan volt, mintha nem adtak volna a gyertyak szikrat...noh de egyik sem?
Szomoru vagyok!
Menet közben? Húúú!
Egy re jobban tetszik a tatyó, ahogy lámulok ki belőle. Kezdem sejtegetni az alapconcepcinyót! Azthiszem már holnap applikálom a túrán.
A hitelezés nem az eladó személyétől függ!Igen sok olyan kereskedés van akik " külsőknek" is lerendezik a hitelt.
Csak olyan jó nekem, ami hitelezhető...
Sajnos...
Fészer van egy szép Székesfehérváron is .Gondos Női tulajtól. Ha még nem adta el POLO
Sziasztok..
Hát sajnos nem leszek Xj tulaj..
4 hetes szenvedés után kiderült, hogy totálkáros volt a moci, és ezért nem akarták a bankok hitelezni....
Ezt egy Yamaha kereskedésbe vettem volna........
Úgyhogy visszakértem a pénzem...
Most szomorú vok.
Viszont ma megyek megnézni egy fazert, remélem jobban alakul majd a dolog.
Üdv nektek...
nEM IS TUDOM HOGY LEGYEN! ? Akkor most és állítsam a 4-es csatornára? Húúú ez nem egy egyszerű dilemma ma vagy holnap.
Eeeegen egy gyártó kacatjait nézegetjük. Sajna az XJ verzió rém csúf. (A többihez képest) Ráadásul vesztek egy kapaszkodót egy ócska vasért. Nem annyira jön be. Viszont az elképzelés érdekes. Nem annyira "vastraverzes", főleg nem ha nem akarok oldaldobozt aggatni rá.......
4-es! Már 4x mondtam! Tehát 4. Az az négy. A csatorna 4-es.

Beszereltem a benzincsapba az időközben megvett(6000,-) tömítésgarnitúrát. Kb. 10 percet volt bent, mert egyszerűen csöpögött. Visszaraktam a 35 Ft-os tömítést. A Japók menjenek a fenébe!

Most mennem kell. ÜDV és UFF.
Ez egy eléggé érdekes taró, homlokegyenest különbözik az enyémtől.
Értem a célzást

Semmi gond, megoldjuk azt a mintavételezést a csomagtartóról. Pünkösd hétfőn a motoromat fogom bütykölni.

Ja, képzeld, elkezdte eregetni az olajat magából a blokkk az olajbetöltős oldal összeeresztésénél. Új tömítést kell majd vennem a következő olajcsere alkalmával.
tartó Divire

Hát akkor láss.. Szemeztem ezzel, de nagyon sokalltam az árát, így maradt a házi barkács.... Az nagyon bevált, csak nem annyira csinos....
Te Berber simán megcsinálod azt a tartót saját kútfőből is.Ha kell segítség a gondolkodásban akkor állok rendelkezésedre. Holnap melyik csatornát használjuk? 1-es? 2-es? .................
Ne csüggedj! Engem is megrántottak az első forgalmi vizsgán úgy, hogy egy forgalmas négyes kereszteződésben megfordulás volt a feladat (amit az életben még nem láttam és az egyik leg veszélyesebb manővernek tartok a hibalehetőségek száma miatt) .A kisérő autó akkor ért oda a kereszteződéshez, amikor már én a megfordulást el is végeztem.A megfordulást követően lépésben mentem jobbos index-
vel a patka mellett miközben kikanyarodott egy autó az alárendelt szakaszról és nem tudta, hogy mi a bánatot csinálok 2-vel az út szélén és tétovázott szerintem, hogy megelőzzön miközben rányomott olaszosan a dudára.A biztos, biztos, hogy nem észlelte a szituációt csak a dudára figyelhetett fel.Amikor visszaértünk azt vágta a pofámba, hogy indokolatlanul akadályoztam a forgalmat és ad egy csekket.Akkor megkérdeztem tőle, hogy mit látott.Csak ezt hajtogatta, hogy akadályoztam a forgalmat ami igen baleset veszélyes.Bepöccenve elmagyaráztam neki a szitut a kesztyűmet a flaszterre dobva ami semmit nem változtatott.Az oktató látván a felháborodásomat félrehívva közölte, hogy semmit nem csináltam rosszúl és ŐŐŐŐŐŐ sajnálja de statisztika szerint meg kell buktatni valakit.Közölte még velem, hogy imátkozzak, hogy a második vizsgán ne ez a biztos legyen, mert a stílusos felháborodásom miatt nagy lenne az esélyem az ismételt buktára.A biztostól megkérdeztem, hogy milyen lehetőségem van a döntésének megfellebbezésése.SEMMMMI! A mai világban? Egy szóda szemüveges f@sz dönti el, hogy mit csináltam hibásan, aki az olvasó szemcsijében nem is lát tovább a papírnál?
De azért happy and lett Kitartás!
Nézegetek most egy tartót, de sajna nem látom típus azonosban. Még az ebay viszonylatában is drága, a maga 89€-s árával. Viszont szép. Ezt hosszútávon is fenn tudnám viselni..... ha látnék egy Diviset, hogy hogyan kellene kinézni, még neki is ugranék legyártani.
Nagyon köszönöm a véleményt! De tényleg!
Ami + a véleményedhez képest, hogy ezt 4 ponton ki lehet rögzíteni, nem csuszkál. Van külön beépített esőköpenye, a felszerelés, levétel egy mozdulat, miután a rögzítéseket oldotta az ember, mint egy "lóra való nyereg" úgy jön le.
- biztos liferegni fog üresen bár a szélessége csökkenthető, és négy-négy ponton rögzül, én sem merek majd otthagyni semmit benne (megjegyzem a dobozzal is így lennék, sőt a motort sem merem elhagyni nagyon , nagyon zavar az utas helyének elfoglalása, és nem vagyok benne biztos, hogy egy sátor- hálózsák- konyha- ruhásszekrény összeállítás elfér benne.
Meg kell kérdeznem KrisztiánFZ6-t hogy mit kell vinni egy hosszú útra, és azt hogyan. Lehet, már tatyóvétel előtt meg kellett volna kérdezni.
Höhö... nekem is vontak vizsgán annó hibapontot.... gyorshajtásért! Hiába no. "A jövő előre vetíti árnyát." Mégse tudtak kiszűrni!
Sose busulj, egy voltam egy parszor vizsgazni mar (motorok, auto) es SMK-n egyszer (a legelso forgalmi vizsgam eletemben) engem is elmeszeltek...mondjuk pont az ellenkezo miatt, en megalltam a zoldnel :D Pontosabban piros volt, megalltam egy trabant mogott, aztan zold lett, trabi elment, en eloregurultam, megalltam, szetneztem, es elindultam :D Azonnali bukta :D
Aztan az osszes tobbi vizsgat hibamentesen csinaltam, szoval nem kell parazni ;)
Mellekesen azert a piroson atmenni valoban eleg sulyos, meg az eletben is. A szabaly ugy szol, hogy sargan is csak akkor "szabad", ha biztonsagosan megalni mar nem lehet. Szoval a sargara is ugranak rendorok/vizsgabiztosok, azzal is csinjan kell banni, de ha piroson megy at valaki, az minden esetben azt jelenti, hogy sargan meg meg lehetett volna allni. Ertem ezalatt azt, hogy ugy van beallitva a sargarol pirosra valtas ideje, hogy amikor az ember zold utan megpillantja a sargat, es megfelelo sebesseggel kozlekedik, akkor vagy biztonsagosan meg tud allni (azaz meg kello tavolsagban van), vagy meg sargan atmegy, azaz mar kozel van a lampahoz...de ebben az esetben lehetetlen, hogy lampa elott legyen mikor az pirosra valt. De okolszabaly, hogy vizsgam ugy kell kozlekedni, hogy a vizsgaztato auto kovetni tudjon, mert ha szetszakadtok, akkor eselyes a hiba :S
Szoval fel a fejjel, legkozelebb jobban megy majd, es vegulis sosem art a gyakorlas
Hello! Köszi az infót, majd elolvasom. Nem is tudtam, hogy lesz tali itt Makón. Lehet, hogy kinézek én is. Bár most nagyon nagy gondom van. Képzeljétek ma volt a forgalmi vizsgám, és meg kell buktatni valakit címszóval engem megrántottak. Hiba: átmentem a piroson(a vizsgáztató szerint) ami még jó bőven sárga volt.(szerintem) Ő igaz 100 méterre volt mögöttem, de biztos jobban látta. No, majd legközelebb sikerül, legalábbis nagyon remélem.
Heló makimi! Én is nem rég cseréltem olajat! Motul 5100 4T 10W40 tettem bele! A Motul versenyzők által is elismert motorolaj! http://www.motul.hu/index.php?... Itt olvashatsz róla!
A motoros talira jösz jövőhéten?