Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Höhöhö. Lett hátsó búra.... Nem annyira szép mint az első, de hát kivixoltam amennyire lehetett. Ja és felkerűlt a mocira a PMR gomb, mint forrponti kérdés. Nagyon diszkrét! Meg nem mondod, hogy nem gyári! És az asztalon megszólalt az intercom is pmr-el, mp3-al, gbs-el és gsm-el. Szivatás persze akad, csatlakozó hiány, és valahogy az utas mikrofon nem bírom kűködésre bírni. Amugy csúcs. Lenne. Ehhez tudni kell, hogy a STABO intercomot a saját headsetjén kívül, az ALAIN és a Tricom gyártmányaival próbálom összebabusgatni, mivel háklis vagyok, és nem igazán viselem, ha kábelek lógnak a bukómból, vagy a motoromból. Szóval még mindíg messze az a messze....
Szerintem kerékátmérő függvénye az áttételezése! E miatt csalhat az óra. Ugyanis lehet 17-18-19 col. Neki valószínűleg 17 colos első kereke van ami a Diviével egyezhet meg áttételben. Apropó itt számít még a peresség is.
Paragraf megjött a kipufogód. ! Ezt kapd ki!
Véleményem szerint egy tengely méretet kell tudnod és az elfordulást megakadályozó horony formályát megfigyelned.Nagyon másban nem térnek el. A Yamaha ezt az alkatrészt nem fejlesztette minden évben az tuti. Én bontóból cuppantottam és ott helyszínen meg is oldottam a cserét.Így még nem is volt lutri.
Csak azért kérdeztem,mert a beazonosítás miatt jobb az ha ott van a kezemben -sajnos van rossz tapasztalatom ezügyben - talán van ezen is cikkszám vagy valami gyári azonosító szám.Esetleg nem egyezik meg az XJ600-al (96-os)ez is mint az első lánckerekem?.És még annyit,hogy hol lehet ilyet beszerezni vagy esetleg valakinek elfekvőben ?


Köszi.
Addíg nem illdomos használni, mivel szimmeringnek van egy kis szerepe azon a részen.Maga a művelet kb. 1/2 óra így ne is gondolkozzál ilyeneken.Türelem rózsát terem.Nekem két hétig nem volt km kijelzésem miatta, de a fordszám alapján azért a sebességet be tudod lőni.Igaz a tankolás miatt idegesítő a számláló hiánya.
Távtartós. Ne piszkáld.

Mindíg lehagyja a kezdő első betűt! Most észrevettem, de másnak is?
Nyugi. Valahogy megoldom.... A Yamaha márkakereskelődés megint nagyot alakított. Nagy árat. Náluk egy búra 8000 Ft egy fedél lemez 20 eFt Könyörgöm! Ennyiért már motort lehet venni! (No jó még hozzá kell tenni egy keveset) Nem normálisak.
Sziasztok !

BERBER ÉS YAMAHAXJ !

Köszönöm mindkettőtöknek a választ és még annyi lenne a kérdésem a KM hajtással kapcsolatban,hogy ha ezt én kiszedem a helyéről a kereket (nyílván) vissza lehet tenni és lehet -e így használni a vasat enélkül csak átmenetileg míg nem lesz másik vagy esetleg javítva (ha lehet) vagy mint távtartóként is szerepe van ?

Köszi mégegyszer .

Üdv.
FELHÍVÁS!Berber kollégának kéne egy kis átmenmeti segítség!
Hátsó búrát keres!
A búra átmenetileg nem ragasztható, amíg levadászol egyet? Én csak kérdezem! Nehogy már ez legyen az akadálya egy jó napnak!Máshogy: Ez nem lehet akadálya egy jó napnak!
Nem hevertem ki. A szívem egy darabkáját tépték ki. Még NEM vagyok menetkész! Sajna. Bura nélkül nem tudok menni!
Oszikám a számból vetted ki! Akartam az "onnan még hiányzik agy kis szin"-t finoman megfogalmazni, kerülendő, hogy lelkiválságba taszajtsalak.
Minden korrekt, de hozzátenném a piros fény indítózás alatt felvillanik, jelezvén azt, hogy minden ok, nem égett ki. Ezen kívűl ha világít, álló vagy járó helyzetben az gáz. Olajat kell utántölteni.

Km lehajtás, a keresett alkatrész: Tachoschenke-k már 10 €-tól kaphatók. A típusazonosítást szemre lődd be! (51J,4BR...)

Olaj jeladó a 11-es tétel (4BR8572000), dekli alján keresd , de minek?
Köszi! És még nem a teljes verzió.A hátsó is kap egy kis színt egy hét múlva, és minimális dekorációt még a teljesség kedvéért elhelyezek rajtuk.Szombatra pedig jóóóóó időt akarok!
Huuuuuuu bakker, ez nagyon ütős! Nagyon kitaláltad! Még a végén elirigylem!
Nincs legjobb. Ez a moci szinte a kőolajat elfogadja. Ajánlanám viszont az AGIP-ot, ami a többihez képest is igen olcsó, és minőségben nem marad el. Nem az olajon fog múlni az élettartama. AA motorozz hun veséztük. Létezik ásványi 1600,-Ft/liter, és fullszint is 3300,-Ft/liter árban. Csak a motoradalékra figyelj a kupplung miatt.
Km lehajtás problémád van!Nagyon valószínű, hogy a lemez biztosítás fülecskéje tört le.Kerék le, lehajtás ház le és alatta található a lemez biztosítás.Én egy bontóból szereztem.A tengelyed mérete a lényeg és hogy kb ilyen korú Yamaha legyen a donor.Ha volt cserélve korábban kerékcsapágy, akkor a szerelő nem illesztette vissza rendesen a lemez fülét és így elnyalódott. Javítható ha olyan ügyes vagy, hogy tudsz lemezből olyat vágni.
Olaj kérdésben meg jót beszéltek neked. Nem nyomást mér, csak kritikus szintet jelez.Azt, hogy hol a jeladó azt ne kérdezd.
Én ajánlatom az természetesen ásványi és Repsol. ................Te jöszöl Berber!
Felkerültek a dobozok
Sziasztok !

Ismét segítséget szeretnék kérni tőletek.
Az egyik,meg tudja-e valaki mondani,hogy XJR400-on (93-as)hol lehet megtalálni az olajnyomás jeladóját(gobát) és kell -e a visszajelző lámpának világítania a gyujtás ráadásakor. Ezt azért kérdezem,mert nem rég (ma) kaptam egy infót miszerint ez nem olajnyomás jelző csak szint jelző és akkor világít ha kevés az olaj, de nekem úgy rémlik,hogy ha ráadom a gyujtást akkor világít a piros lámpa (lehet,hogy rosszul emléklszem).
A másik kérdésem.bedöglött a Km óra ennél a típusnál az első kerékről kapja a hajtást nem a spirál szakadt el nem is az óra a rossz (le lett tesztelve 100 %-ig) az első keréknél lévő hajtásban van a gond a kérdésem az hogy javítható - e és mi módon állítólag valami fogaskerék szerkezet van ott és ez adta meg magát mi képpen lehet ezt javítani ?

Válaszotokat előre köszönöm.

Üdv mindenkinek.
Milyen motorolajat ajánlotok a mociba? Gondolom ásványi való bele, de milyen márka a legjobb? Vagy a gyár melyiket írja elő?
köszi
Rosszkor voltál rossz helyen! Tudok valamit segíteni? Vagy csak szurkolhatok? A jeli túrát remélem nem befolyásolja a szépséghiba!
Igen! Örülök, hogy minden jól ment! A jeli túrán engem érdekel az élményed beszámolója!
Az araszolást ugy képzeld el hogy szegény autósok már nagyon régen állhattak a dugóban és a meleg meg az unalom miatt sokan kiszáltak az autóbol és sétáltak persze a kocsiajtókat elfelejtették becsukni,ezért nem mindig sikerült elsőre"elhúzni" köztük.
Az a hihetetlen, hogy elmész közel 800 kmt- én meg a hazavezető 2km hosszú úton összeszedek egy olyan vasat, hogy olyat még nem is láttam. Teljesen kivan az agyam.........