sajnos Én csak 11 Évvel ezelÖtti "illesztÉseket" tudnÉk mutatni. nagyon zavarÓ?Így kÉpen ez igen nehÉz lesz mÉg tÍpustÁrsaktÓl is.gyere mÁjus 10-Én a jeli arborÉtumba És ott megnÉzzÜk. tudomÁnyosan
Helló!
Köszi, de ilyen képeket én is találtam, de ez nem az igazi, ilyen messziről nézve minden a helyén van. Olyan kép kéne, amin az van, amit a nyeregben ülve látok. Onnan nézve hézagos kissé az illesztés, a műszerfal és az idom között.
Húúú! Neked ilyen híres a motorod? Fenn van a neten? Öccsém!
Ezt a robogó témát hamar meg fogják óldani az tuti, mert kiesett a vizitdíj az embereknél, így bevezetik a vasaknál.
Ebben a Trabantos dologban ne nagyon reménykedj, mivel vagy lesz rendszám a robikon, vagy megfogja a gyalog rendőr is.... Menekülni nem nagyon érdemes... börtön jár érte. A ccm-et meg alvázszám/motorszám alapján nézik, úgyhogy nem sok esélye lessz a 125+ -osoknak. Sajnos. Szerintem. Azért létkérdés a papír. Talán egy kiskapuval majd le lehet vizsgáztatni, hiszen az az adó, nem a forgalomból kivonás.. és eszetlenül sok moci léte lesz kérdéses. Felteszem, a közeljövőben a tömegközlekedés igazi alternatívája lesz ez! A profik, akik már tudják a frankót!
Valóban ez egy endúró, és 50-esként működik a 125 ccm-jével. Millió ilyen motor van az országban, a rendőrök se szokták piszkálni. 2 év múlva mi lesz velük nem tudom, szerintem úgy járnak vele mint a Trabantokkal. Már mióta vonják őket ki a forgalomból, de sehogyse megy nekik. Szóval ezt a gépet 190 ezerre tartom, a piaci árakat nézegetve. Semmi gyíkja nincs, csak egy szelephézag állítás előtt áll, amit ugye 5 ezrenként egyébként is el kellene végezni. Ami új rajta: gumik, lánc, lánckerék, központi teló, szimmeringek, csapágyak.
Megvan az olasz papírja, egyébként meg adás-vételi, meg biztosítás, ami egy Simóra is kell. Ja, ha nagyon húzod neki 3 litert eszik, ha nem annyira akkor 2 alatt is megáll.
Tudna nekem valaki küldeni néhány képet egy '95 -ös Divi fejidomjának a műszerfal körüli illesztéséről? Az enyém biztos nincs gyári állapotban, ui. van 1-2 rés itt-ott, de kiváncsi volnék mekkora a baj?
Ami most jobban aggaszt az az, hogy az idom eleje a lámpa mellett a plexi alatt elkezdett repedni, most már olyan 3 cm -nél tart. Arra gondoltam, szarul rakták valamikor vissza, és feszül az egész... vagy nemtom
Köszi! üdv: Boky
Te Berrrrr...ha az Imi adatlapjan levo endurora gondolsz, akkor az nem cross :)
Amugy az enduroval (ha 50ccm) akkor ugyan ugy mint egy pl. simoval, ha nagyobb, akkor meg mint egy nagyobbal (rendszam, jogsi) :D
A legjobb tudomasom szerint egy cross gepet szallitani kell, vagy utcai forgalomra megfelelonek alakitani (azaz sarvedo, lampa, es hangtompitas kotelezo)
Légy üdvözőlve az elvetemült XJ brigádban!
Használd sokat és rendesen bánj vele!
A kérdésedre: Ha nem állt 8 évet a fészer alatt, és rendesen indul akkor nincs más tehendőd, mint az úszóház leeresztőjét kicsvarni és leengedni az aljából a dzsuvát.(persze elötte elzárod a csapot ) Ha ez nem nyugtat meg akkor csináld meg kétszer és utána a karbit felejtsd el.Ajánlom inkább az olaj és szürő cserét nem kihagyva a levegőszűrőt.Ha pedig van benne benyaszűrő, akkor azt is cseréld.Más dolgod szerintem nincsen.
Használd egészséggel!
Halihó! Tegnap megvettem a pacit, úgyhogy mostantól jogalapom is van a topikhoz.
Bár kissé göthös a kicsike, meg a műanyagosnak is lesz vele dolga, azért remélem, hogy csak-csak talpra fog állni, még a szezon elején.
Pöccre és füst nélkül indul hidegen is, úgyhogy reményeket táplálok iránta.
Egyébként a karbikat mennyire könnyű elbarmolni, ha ki akarom pucolgatni?
Nem mvagyok kifejezetten műszaki analfabéla, de...
Szóval: juhééééé!
Hát ez bizony kikönyökőlt. De lehet, hogy csak olajat cserélnek benne és kicsinek találták a leeresztő nyílást.
Én már védett korban vagyok! '83-as paripának már nem lehet ilyen baja, mert olyan "összekopott" illesztései vannak, hogy olaj nélkül sem áll be.
Ide nézzetek mit találtam! Ez a blokk állítólag '95-ös és cca. 23000 km van benne. Ennek ellenére mintha hajtókar töréses lenne. Gondolom nem sokan láttatok még ilyet! Most kezdjünk félni?
Hello Gezasz! Köszi, hogy felajánlod a segítséged, de inkább megvárom amíg tudok menni vele, hogy akkor mit csinál. Egy hosszabb túrán csak kimutatja a foga fehérjét. Látszólag, semmi baja, szerintem szépen megy, indul pöccre. Csak a hengerek nem egyforma melegedését furcsállom. Meg veszek belevaló gyertyákat, és akkor meglátjuk mit mutat. Mégegyszer köszi.
Helló Makimi! Ha vasárnap ráérsz ránézhetek a gépedre, hogy végül is milyen gondok vannak vele.
Csak elötte telefonálj, ne a forumba irj, mert otthon nincs netem egyenlőre.
Megkereetem neked a Mio A701-hez való szétszerelési útmutatót. Én pár perce kivettem a külső antenna csatlakozót a kütyüből, visszaszerelésre általam tutira nincs mód. Szakember kéne hozzá, de így legalább nem kell félnem hogy zárlatot okoz.
Hát most aztán feladtad a leckét ugye tudod?! A kék rohadtul menne a gépemhez, de az ezüst is nagyon szép, ráadásul az 2 nap múlva le is jár. Majd meglátjuk mi lesz, de rámozdulok, hátha összejön valamelyik.
Paragraf! Hivatkozva délutáni beszélgetésünkre, amit a moci aláfestő zenéje mellett folytattunk ( a többieknek) ajánlanám a következő tételeket tüzetesebb betekintésre. (Figyelembe véve speciális fejformádat is ) Ezüst Speed Kék Profil II
Köszi, de ilyen képeket én is találtam, de ez nem az igazi, ilyen messziről nézve minden a helyén van. Olyan kép kéne, amin az van, amit a nyeregben ülve látok. Onnan nézve hézagos kissé az illesztés, a műszerfal és az idom között.
Ezt a robogó témát hamar meg fogják óldani az tuti, mert kiesett a vizitdíj az embereknél, így bevezetik a vasaknál.
Vagy másik módszer: Google pics
Én így néztem meg, hogx minek hogyan kell kinéznie.....
Megvan az olasz papírja, egyébként meg adás-vételi, meg biztosítás, ami egy Simóra is kell. Ja, ha nagyon húzod neki 3 litert eszik, ha nem annyira akkor 2 alatt is megáll.
Ami most jobban aggaszt az az, hogy az idom eleje a lámpa mellett a plexi alatt elkezdett repedni, most már olyan 3 cm -nél tart. Arra gondoltam, szarul rakták valamikor vissza, és feszül az egész... vagy nemtom
Köszi! üdv: Boky
Amugy az enduroval (ha 50ccm) akkor ugyan ugy mint egy pl. simoval, ha nagyobb, akkor meg mint egy nagyobbal (rendszam, jogsi) :D
A legjobb tudomasom szerint egy cross gepet szallitani kell, vagy utcai forgalomra megfelelonek alakitani (azaz sarvedo, lampa, es hangtompitas kotelezo)
Használd sokat és rendesen bánj vele!
A kérdésedre: Ha nem állt 8 évet a fészer alatt, és rendesen indul akkor nincs más tehendőd, mint az úszóház leeresztőjét kicsvarni és leengedni az aljából a dzsuvát.(persze elötte elzárod a csapot ) Ha ez nem nyugtat meg akkor csináld meg kétszer és utána a karbit felejtsd el.Ajánlom inkább az olaj és szürő cserét nem kihagyva a levegőszűrőt.Ha pedig van benne benyaszűrő, akkor azt is cseréld.Más dolgod szerintem nincsen.
Használd egészséggel!
Gratulálok az új mocihoz, szeretnék képeket is látni róla.
Bár kissé göthös a kicsike, meg a műanyagosnak is lesz vele dolga, azért remélem, hogy csak-csak talpra fog állni, még a szezon elején.
Pöccre és füst nélkül indul hidegen is, úgyhogy reményeket táplálok iránta.
Egyébként a karbikat mennyire könnyű elbarmolni, ha ki akarom pucolgatni?
Nem mvagyok kifejezetten műszaki analfabéla, de...
Szóval: juhééééé!
Én már védett korban vagyok! '83-as paripának már nem lehet ilyen baja, mert olyan "összekopott" illesztései vannak, hogy olaj nélkül sem áll be.
Csak elötte telefonálj, ne a forumba irj, mert otthon nincs netem egyenlőre.
Hoppá! Egy Concept I
Piroska Profil II
701-es szétszedése
Ezüst Speed
Kék Profil II
Egyenlőre ennyi!