Hát nem hazuttolod meg magad! Itthon fetrengőzök és szó szerint.Az egész családot letarolta a getha.Ide ne gyertek mert fertőző! A doki szerint két nap lappangás után bele a sürüjébe Ezek mennek.Vasárnap meg oldaldoboz tartók felszerelése lesz, így össze-vissza kell magam szedni.Az kötelező program
Hát ezt sem értem! még mindíg! Na, nem pobléma!Majd egyszer elmeséled.
Te most otthon dögledelmeskedsz? Azért kukultál meg annyira? Én meg (hálátlanul) arra asszociáltam, hogy le vagyunk... Szóval fekvőbeteg vagy? Mert akkor lesz túrám vasárnapra is! Sőt túrát hirdetek, Várpalota - Öskü vonalaon.... És milyen virágot szeretsz? Szegfü, Kirzantém? Egyáltalán a halálodon vagy, vagy csak úgy fetrengsz egy kicsit? Mertha csak fetrengsz, virág lefújva! Inkább benzint viszek ajándéba! Több hasznát veheted még!
A mondatomban, -amit nem értesz- a Te hozzá NEM értésedet kifogásoltam meg. Na ezt megint nem fogja érteni! Istenem! ! ! !
Ok, így már világos, köszi.
Élőben biztosan másképp hangzik az enyém is. Lehet, hogy van problémája, de remélem nincs. Ha meglesz a jogsim (3 hét) akkor elviszem átnézetni.
Valóban érthetetlenre sikerült A lényege az, hogy az olaj a szelepsornál rendesen végig megy-e az utolsó hengerig és nincs-e valami kis méretű tömülés.Ez okozhatja a hidegen "szelephangot" is mivel a hideg sűrű olaj nem jut el rendesen a kenendő helyekre és hígabb meleg formában már ott van.Sok gondot okozhat.A dugulást okozhatja a paszta bekerülése a szelepfedél alá.Ennyit akartam csak mondani.
"Nincs véletlenül a szelepfedélnél gumitömítés (paszta) a gyári kipótolására? Igen kicsi darabka bekerülése elég nagy gondokat okozhat az olajzásnál.Elvileg a feljövő jobb oldalon van (az én típusúmnál) és lehet, hogy nem kerül át a balos hengeredhez ?"
Hát nemtom mi az egyenletes. Egy sor négyes vizes sportgéphez képest egyenetlen az biztos, de nézd meg a videóm, és hátha abból le lehet vonni, hogy milyen. Ha jól beszippantok a karbikhoz van benzinszag, a kipuból meg cseppen a kondenzvíz, ha arra gondoltál.
Az előbb kivettem a jobbosból a gyertyát, hogy megnézzem van-e szikra. Megpöccintem a gombot, hát nem elindult... Járogatott ott nekem három hengerrel. Ja, és szikra van mindenhol. Egy szinkron biztosan ráférne, az már fix. Pedig mikor vettem, mondtam, hogy csinálják meg azt is. Ezek szerint átb....tak.
1.Az alapjárat egy soros négyesnél nem lehet egyenletlen.Úgy kell neki menni, mint a folyó suhan tova 2.Ha fordulaton tudod tartani, attól még nem biztos, hogy minden henger ok.
Nem érzel benzin szagot álló helyzetben? Nincs a kipu alján csöpögésed üzemmeleg állapotban?
Szerintem, ha az alapjárat egy kicsit is egyenetlen, akkor karbiszinkro mindenképp kell. Ezeknek a gépeknek elég egyenletes a járása... Különben meg ártani nem árt amúgy se. Legalább tudod, hogy mikor volt utoljára szinkron...
Most így betegen ezt nem is értem! Azt hiszem belebetegedtem, hogy nem motorozhatok.5 évente kapok el valamit és ez most még csak a 4. volt. Ott voltál a boltban amikor vettem az inget? Vagy milyen iget? Vagy mi is vagyon mostan? Nem is értem! Vagy mégis?
Készülök egy meglepivel! És ezért most el sem árulom! Pedig nagyon érintett vagy Te is!
Köszi a válaszokat, és tippeket, most nem vagyok a moci közelébe, de egy-két dologra tudok reagálni.
A hangja a gépnek, most is ugyanolyan, mint ami fent van videón. Alapjáraton kicsit egyenetlen, de szerintem nem baj, viszont rendesen veszi a fordulatot, és azon hagyva rendesen pörög. Hidegen szelephang hallatszik, de rövid idő után megszűnik. Más zörejt nem hallok. Illetve a kuplungkosár zakatolását, de az most nem ide tartozik. Még valami. A jobb oldali kipufogón nagyobb gázadásra enyhe füstöt látok. Tényleg nagyon halványat képzeljetek el. Egy sötétebb hátteret kell nézni a kipu mögött, hogy látszódjon. Ez lehet, hogy normális nem tudom. Csak egy észrevétel.
Szeirntem többet tudnék mondani, ha mennék a géppel, de még sajna nem lehet.
Mindenesetre első dolgom lesz a gyertyákat normálisra kicserélni.
Ha van még ötlet szívesen veszem.
Gyári gyertyát használj mert a többivel sok gondod lehet, ha nem jó a hőértéke. NGK 9CRE való bele,igaz kicsit drága, 2500 Ft volt darabja. Az olajos gyertya kép is inkább gyújtás gond lehet, mert lehet nem tökéletes az égés.
Bocs hogy megint beszólok, ha nem jó ne vegyétek figyelembe.
Ha a gyertya "olajos" akkor van üzemanyag, de nem gyullad meg. (Olaj ide nem kerülhet, vagy ha igen akkor egyértelmű a hiba.)
1. Cseréld meg a két gyertyát = kilövöd, hogy a gyertya jó e, ha megváltozik a melegedés. (szerintem 3 hengered megy rendesen)
2. A hidegebb oldalon nézd meg van e szikra. Indítózás alatt, a gyanus henger pipájába egy +gyertyát betolva testre kell fogni. VIGYÁZZ! Rúg mint a sörös ló! = Gyujtásod rendben van e.
Úgy tudom nem elektrónikus, ezért ez símán végrehejthetó. Egyes autóknál ezzel kivégezhető a gyujtás elektronika.
3. Nézd már meg mennyire melegek a középső hengerek, mivel ebből megtudod, hogy melyik oldal a rossz. A túlmelegedés is lehet jelzés. Na azt nem kívánnám. Az nagymunka. Az leginkább szegény keverék miatt van, ergó Jose leírta a karbi szinkront.
4. Hallgasd meg. Egyenletesen jár e, vannak e idegen fura kellemetlen zörejek. Ne röhögjetek, én stetoskópot használok. Minden hang külön, pontosan hallatszik! Persze ilyenkor fehér kötényt és fityulát kell viselni.
5. Most nem jut több az eszembe. Már ez is csoda. Ha hülyeséget írtam ne kezdjetek el cikizni, érzékeny a lelkem!
Na itt egy példa a karbi szinkronra A beáramlo üzemanyag mennyiségének eltérése is okozhatja.Nincs "áthűtése" a balos hengernek.De az olajzásnál is lehet probléma.Nincs véletlenül a szelepfedélnél gumitömítés (paszta) a gyári kipótolására? Igen kicsi darabka bekerülése elég nagy gondokat okozhat az olajzásnál.Elvileg a feljövő jobb oldalon van (az én típusúmnál) és lehet, hogy nem kerül át a balos hengeredhez ? Ezek csak feltételezések, illetve kérdések, ha úgy gondolod ránézel.
Ez nem így van! Akkor nem ajánlanám! Elárulom, hogy amikor belőtte, már akkor beszéltük, hogy majd a jobb idők beáltával lehetséges egy finomítás.Olyan hideg volt akkor, hogy jégen mentem át Hajmáskérre amikor is a max sebességem egyenesben sem volt több 40-nél.Nem lehetett a motort úgy üzemi hőfokra hozni mint a +15-20- ban.
Megint egy műszaki kérdéssel fárasztalak benneteket, ha nem baj.:)
Mitől van az a jelenség, hogy a bal oldali henger sokkal melegebb, mint a jobb? Mindez a garázsban történik, nem menet közben. Elindítom, 5 perc után már a kezem nem állja a bal oldalit, a jobb pedig még a langyosnál kicsit melegebb. A középsőket mondjuk nem nézegettem. Kivettem a gyertyákat, és a jobb oldalinál kicsit olajos volt, a másik aránylag jó. Ja, Champion gyertyák vannak benne, gondolom nem bele valóak ezek. Ha van ötlet, légyszi írjátok le.
Majd Berber úgy is megmondja a frankót a tatyóról, nem szokta visszafogni magátm, ha nem tetszik neki valami, viszont ha jó, akkor arról bizton büszkén fog mesélni :)
Tudom hogy valamelyest pofátlannak tűnik a postaköltség, de még mindig sokkal sokkal olcsóbb mint idehaza és én inkább ezen akadok fent, hogy egy horribilisnek tűnő postaköltség mellett is jobban jövök ki.
Azé nem annyira fényes ez a táska! A fizetésnél bukott ki, hogy az Osztrák! 25€ körüli összegért küldi. Szakadjon meg..., de még mindíg megéri.... Mi lett volna ha 40-50€-ért ütöm?
Ja, változott a program mára, szóval nem foglak hívni, Veszprémben leszek késő estig. Szerintem majd a jövő héten kereslek meg sisak próba ügyben (hétfőn vagy kedden).
Tökéletesen emlékszel!
Valaki meg is igérte hogy hoz szetet így 6000,- Ft magassaágában Louist (postaköltség mentesen), aztán 2 hét mulva kiderült, hogy nincs Bécsben, én meg ideges lettem nem kicsit, és elmentem egy tömítés boltba, ahol vettem egy 22x1,5-ös hidraulika tömítő "O" gyűrűt. Az csöpögött. Azóta jó. A "smyli" is kellett volna, de hát mindegy.... a többi most nem felesleges. Majd veszek ha elszáll a membrán. Ja a gyűrű 35 Ft volt. Vettem 2 db-ot
Hát ezt sem értem! még mindíg! Na, nem pobléma!Majd egyszer elmeséled.