Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello Berber!

Nem Te kerestél benzincsaphoz gumit?

Nézd mit találtam: javító szet

Ha rosszul emlékeztem, akkor bocs, mindenesetre jól jöhet...
Tudod e mi a csiklo?
Egy kicsit bizonytalan vagy? Szerintem a Te paripád nem is mehetne egyenletesebben.Nem hiszem, hogy ott szinkron gond lenne.Nekem muszály volt most a szelep állítás után megcsinálni, de lehet, hogy egy finomításra visszamegyek, mert túl hideg volt a szervizeléskor, és egy kicsit dúsnak érzem.Nagyon megy de többet is eszik mint tavaly.
Csak kérdeztem, nem okoskodtam (kivételesen) Honan tudjam az ember gyereke, hogy mostan jóe vagy nem joe, ha még jobbon nem űtem? Merha ütem vóna tudnám, hogy gagyibb, de ha nem akkor meg nem. De megha rosszabbon ütem vóna, akkormeg honajd tunnám a jobb e a jobbe? Éted?!?

Asztat tudom, hogy a CBF600 nem vót sokkal jobb. Azt uj e. Ez meg öreg e. Bár nem menyecske korú, de jól emegy.... és nem csikló kérdés. Izé csikó....
Hát azért, ha jól belegondolunk, akkor van ott teljesítményt és keveréket befolyásoló tényező.Kophat a pillangó, tömörödik a légszűrő, a szívószelep hézagja változik és bizos van amit kihagytam Azért is van rá szükség, hogy minden henger egyforma anyagot kapjon, mert így nem fordul elő, hogy valamelyik hengert csak "vonszolja" a többi henger maga után.Így nincs felesleges feszültség a főtengelyen és a csapágyakon.Nagyvonalakban erről tudok, de nem értek hozzá
Azt tudom, hogy érezhető a különbség a szinkron után .Akkor egyformára van állítva a beömlő keverék és utána az alapjárat is.Műszerrel csinálható ez a művelet mert minimális eltérést kell elérni.Rendelkezik ilyennel a szerelő.Merem Neked is ajánlani a srácot, csak van amikor sokat kell időpontra várni.Igen sok krosszos paripa és robogó elveszi az idelyét.
Akkor szerintem holnap megkereslek telefonon és bejelentkezek nálad egy kupak próbára
Fenét! Abba belehalnék! Nekem már árt! Nem fogja az agyam, csak 2 napra vagyok hitelesítve!
4ig "dolgozom", akkor a mai nap nem jön össze, de nem gond, nem sürgős. Ezt a bukó vásárlást nem akarom elkapkodni.

A héten végig okosodni fogsz?
Csak 4-ig gyere mert megyek okosodni... bár ki tudja használ e még.......
Hát lehet hogy megyek át haverhoz pár DVDért, esetleg be is ugorhatok hozzád. Bár akar a fene állandóan téged piszkálni a hülyeségeimmel.
Nem annyival jobb, mint amennyivel most drágább, de hajrá! Okosabb megoldás alighasználtat venni még Concept I-ből is! Egy használt bukón elébb csinál helyet az ember egy szemcsónak faragással, mint egy tök újon. Esetleg. Szerintem. Felpróbálhattad volna a Speedet itt is! Hmmm...
Mondjuk mondtad hogy mérjem körbe a fejem, de ez éppen nem kivitelezhető (melóhelyen vagyok oktatáson), meg az albiban sincs semmi erre alaklmatos eszköz (max type-5ös lan kábel, de mérőszalag az nuku - igen jól felszerelt kecó ez, mi?! )

Ebből a Conceptből van többféle is nem?! (olvastam valami C2esről)
Az 55 biztos hogy kicsi nekem. Most egy 58-59es CMS kupakom van, ami csak egy csöppet nagy (nagy menetszélben érezni igazán), tehát ennél 1 számmal kisebb kell, szerintem Schubertből akkora kell mint amilyen neked is, annál kisebb semmi képp.
Mérd körbe a fejed gyorsan, és döntsd el nem e jobb ez! 1 nap! A Speed nekem lötyögősebb, mert kevesebb helyen fog, és rendes helyet hagy a szemüvegnek. A Conceptben nem biztos, hogy jól befér a szemcsó, viszont ugye a napellenző.

Speed 55
Igen néztem! Mondtam, nekem kicsit lötyögnek, mert a fejem 56, és a méret 56-57. A szemüveg belemegy, de nem lenyílós a napcszemcsó hozzá! Conceptelj! Megéri! Igaz ez brutálisan lesz olcsó.
A te kupakod mekkora?

találtam egy 56/57-es méretűt, Schubert Speed

Schubert
Ez a bukó szerintem Japán gyártmány. Nem tetszik, hogy több magyar oldal foglalkozik vele, mint német. Japán meg nem jön le, szerintem a kandzsik miatt... Full nincs róla semmi! Még a kuktámról is előbb találok bármit mint erről. Ne sz@rozz! Vegyél Schuberth-et!
A leömlőben kell keresni, a karburátorok után.
es ez kb (pontosan) hol van benne?
Berber, rákérdeztem az eladónál az Akira bukó napszemcsijének mechanikájára és a következő választ kaptam: "Könnyű kopásálló ön kenő lamellás igen tartós mechanika". Namármost ez eléggé sablon szövegnek tűnik nekem, de lehet hogy te okosabbat tudsz mondani. A neten nem említették a mechanika milyenségét.
Pontosan mit állítanak olyankor? És van spec műszere a Komának? Mi állítódik el? Mert ugye ebben nem túl sok mozgó alkatrész van. (tudom tolórúd, folytó, stb. de ezek elég jól látható eltérések.)
Találtam képeket a kiszerelendő darabokról. Az utolsón egy pót verzió van.
Tudomásom szerint olyan két évente jó ha ezeknél a soros paripáknál behangolják.Igazából szelepállításnál tutira kell csinálni .Amiket leírtál azok bármelyike előfordúlhat.Nekem az alacsony fordulati nyomatékon is észlelhető a különbség.És az erőn is észrevettem, hogy jobb.Igaz, hogy most viszont jobban húzom és így többet is eszik, mint tavaly.De ez már a csiklón- ÓÓ bocsi! Csuklón- múlik.
Így van Relé kft .és a vasúti állomás mellett van.Pál Zoltán 20/462-21-16.
Esetleg a számábeütésől is kiderül, hogy szűkített verzió?