Na, megint lesz 1 köröm feléd. Találtam a 8-as IGO-hoz (elvileg) friss térképet. Majd átdobom pendriveon és kipróbálhatod. (12 MB, pont nem tom átküldeni gmailen másom meg nincs)
Köszönet mindenkinek, aki ilyen gyorsan válaszolt.
Így elolvasva nem is tűnik olyan bonyolultnak a dolog. Úgy gondolom most először a maximot legalizálom, és a lehetőségeim szerint utána a 900-ast. Az E-bay jó dolog vásároltam is már ezen keresztül, de azok a cuccok mind postán érkeztek meg, és ez itt most nem nagyon működne. Ha szerencsém van idehaza összeszedegetem a darabokat.
Mindenkinek üdv Laci
Üdv Laci! Én tudok segíteni a forgalomba helyezésben! Én XJ 900 Diversiont papíroztam!
1.Először okmányirodába kell menni az összes papírjával és Származás ellenörzést kell kérelmezni,meg kell várni hogy meglegyen a határozat róla(kb 2 hét) ez 8400Ft
2.Eredetiség vizsga:vinni a határozatot(+többi papír) ez 17000Ft
3.Ha az eredetiség vizsgáról is meg van minden papír akkor mehet műszakira! Ha műszakinál csinálnák az eredetiség vizsgát akkor drágább lenne (asszem 6000Ft-al) ezért kell előtte! Ezért vinni kell a papírt az eredetiség vizsgáról hogy az már megvan! műszaki:26740Ft
4.Regisztrációs adó befizetése! Vámhivatalhoz kell menni! Neked 88-as 750-es a motor,hát kb 25 Ft környéke! (testvérem 90-es FZR600-nak 25000 Ft,nekem 52000 volt a 97-es 900-as Divi) Sok tényező van amitől függ de minnél öregebb a vas annál olcsóbb!
5.Okmányiroda: Forgalomba helyezés: rendszám:4200Ft,törzskönyv+forgalmi 12000Ft,cimke:450Ft
6.Biztosítás
7.Nyeregbe és goo
Minden helyen legyen ott minden papír!
Sok sikert!
Üdv a Lapon! A honosításban sajnos nem tudok segíteni, de alkatrész ügyben Csetény (Veszprém megye)
faluban talán kapsz hozzá cuccost.Igazából 750-es XJ-t bontott a srác, de egyben felmegy szinte minden.
Marton Imrét keresd a 20/4387981 számon.
Sok sikert!
A maxim tényleg nem egy gyakori paripa nálunk.Az öreg xj Brigádban van 650-es ,650 P (police), 750 (szerénységem) és 900-as.Maxim még hiányzott a palettáról.
Remélem mihamarabb sikerül megoldanod a papírozást és társulhatun egy pár közös programra!
Egy kép a szétbontott paripáról még az elején. Én kezdtem meg a plexivel és más kis bizgentyűk leszerelésével.Eredetileg egyben akartuk megvenni, de túl sokat kért érte a srác.
Üdv Mindenkinek.
Ez úton szeretném kifejezni örömömet, hogy végre találtam hozzám hasonló xj pártiakat ezen a fórumon. Egyúttal szeretnék segítséget is kérni bárkitől, aki tud tanáccsal vagy tevőlegesen segítségemre lenni.
A történetem röviden az xj-vel úgy kezdődött , hogy pár évvel ezelőtt egy barátom udvarán megláttam egy fóliával letakart több sebből vérző xj 900-ast, amit még 83-ban gyártottak. Komolyan megsajnáltam a jobb sorsra érdemes vasat és mevettem, rendberaktam levizsgáztattam és boldogan motoroztam vele. Míg tavaj Húsvétkor a fiam vitte el motorozni és szerencsétlen módon önhibáján kívül meg is törte rendesen. A gyerek megúszta szerencsére de a motor azóta is itt áll. Közben az xj-k utáni vonzalmam addig fajult, hogy rátaláltam egy 88-as xj 750-es maxim-ra, ami nálunk nem egy gyakori darab.A két motorból nem lehet egyet csinálni. (A képét feltettem). Ezzel csak az a baj , hogy minden papírja holland származású. Megvan a holland forgalmija , a forgalomból kivonásról a papírja és egy adásvételi a holland tulajdonosával. Amig volt a másik motoromon műszaki én gond nélkül motoroztam vele, de most már nem nagyon merek, mert a rendszámon ott virít a lejárt matrica.
Ezért volna az a kérésem bárkihez aki ismeri a kitaposott útját egy ilyen vasnak a forgalomba állításához segítsen ha tud . Ha úgy vállalja, megegyezünk és ki is fizetem a fáradozását a költségeken felül természetesen. Nekem ez nagy segítség lenne. A törött xj 900-hoz ha bárki tud bal oldali dolgokat(szinte mindent) ajánlani az bátran üzenjen
Köszönettel Matécz Laci
Ühüm! Akku Csavarnál. Felingereltem magam és felmotoroztam. Ma már annyira nem számít ez a laza 50 km, hogy magam is meglepődtem. Jót tett ez a Veszprém-Győr-Fertőrákos-Sopron-Győr-Veszprém túrácska.
Háát, nemtom mi lesz srácok...
Bár most adok el egy lakást, megvárom míg pénz lesz belőle......
Nem értem, miért nem adnak hitelt amúgy, nem vágom......
Kicsit lelombozott a dolog.
Mit gondolsz én mér vettem lomot occcsóért? A bank nem nyílvánított hitelképesnek. Egyébiránt nem okos eladósodni, és ha már adósodik, akkor legyen komoly cél. Nem mintha a mocizás alantas lenne, és befektetésnek is jó járműben, azért az n-hónapos futamidők nem igazán emberségesek. Én lomot vettem, és lábra raktam. Hálás is, és hidd el jobban szeretem, mintha novi új gép lenne. Ismerem kívűl bellül! Egyet tüsszent, már tudom mi baja. Ja és szombaton egy R1-el jöttünk hazafelé. Nem mondom, hogy lehagytam, de a célnál egymás mellett álltunk a lámpánál. És Öskü-Várpalota között egy CGR RR sem hagyott ott addíg amig nem hagytam magam. Értelmetlen a 200 feletti sebesség. Sőt még az is. Ott az az "öreg" német. Tök jó állapotban. Még egy kávéra is maradna pénzed. Ja és tudja amit az enyém tud!
Venni kell occcót.Hagyd a hülye bankokat a fenébe.Szerinted nekem miért nem egy zsír garanciás paripám van?Azért mert az öreg is lehet jó.Vegyél egy ETZ-t és motorozz! Nem fogunk kinézni!
Ez a ki nem állhatok egy kicsit erős( mert jó ember vagyok ) de ha engem valaki bánt, akkor elő is jöhet a vadállat (skizo )akár.Csak saját felelősségre ingereld és etesd az oroszlánt! Ami a macska félékhez tartozik, csak hangosabban is tud dorombólni
Én biztos nem megyek Kecskemétre, mert szülők jönnek hozzánk és mivel bográcsozást terveztem, így Nektek is jó időtök lesz. Bundival nyomtok egy faintos kakas töke pörit és a következő túrájukat erre irányítjuk.Én már várom a május 10-et a jeli túra végett. Bízom benne, hogy a növekvő létszám a 10 motor körül megáll. Figyelem! Last minut ! Plíííze no smoking para la basura picit tőrni kűűűfődit.
Tudom ki az akit ki nem állhatsz! Megis mondom: " A kicsi ÉN "! A skizofrén másik feled a "Jackil".....
Egyébiránt, a jó ember mindenkivel elvan. Talán egyesekkel kicsit elebb.
Bizti nem jössz Kecskemétre? Nagy itthon a vacila. Szinte csak én nem akarok menni annyira. Persze az enyém a felelősség.......
Húúú, biztos, bár most nem tom miröl van szó...
De megyek mindenhova, ahova csak lehet....
Remélem jövőhéten már a garázsban pihen a kicsike....... Vagyis, áááááá, inkább alattam pihenjen..
Láncot milyen időközönként szoktátok ápolni, és mivel érdemes?
Ma gurultam egy nagyot :) de csak Pesten. Szoktam a városi kavargást.
Így elolvasva nem is tűnik olyan bonyolultnak a dolog. Úgy gondolom most először a maximot legalizálom, és a lehetőségeim szerint utána a 900-ast. Az E-bay jó dolog vásároltam is már ezen keresztül, de azok a cuccok mind postán érkeztek meg, és ez itt most nem nagyon működne. Ha szerencsém van idehaza összeszedegetem a darabokat.
Mindenkinek üdv Laci
1.Először okmányirodába kell menni az összes papírjával és Származás ellenörzést kell kérelmezni,meg kell várni hogy meglegyen a határozat róla(kb 2 hét) ez 8400Ft
2.Eredetiség vizsga:vinni a határozatot(+többi papír) ez 17000Ft
3.Ha az eredetiség vizsgáról is meg van minden papír akkor mehet műszakira! Ha műszakinál csinálnák az eredetiség vizsgát akkor drágább lenne (asszem 6000Ft-al) ezért kell előtte! Ezért vinni kell a papírt az eredetiség vizsgáról hogy az már megvan! műszaki:26740Ft
4.Regisztrációs adó befizetése! Vámhivatalhoz kell menni! Neked 88-as 750-es a motor,hát kb 25 Ft környéke! (testvérem 90-es FZR600-nak 25000 Ft,nekem 52000 volt a 97-es 900-as Divi) Sok tényező van amitől függ de minnél öregebb a vas annál olcsóbb!
5.Okmányiroda: Forgalomba helyezés: rendszám:4200Ft,törzskönyv+forgalmi 12000Ft,cimke:450Ft
6.Biztosítás
7.Nyeregbe és goo
Minden helyen legyen ott minden papír!
Sok sikert!
Szerintem minden megtalálható.
faluban talán kapsz hozzá cuccost.Igazából 750-es XJ-t bontott a srác, de egyben felmegy szinte minden.
Marton Imrét keresd a 20/4387981 számon.
Sok sikert!
A maxim tényleg nem egy gyakori paripa nálunk.Az öreg xj Brigádban van 650-es ,650 P (police), 750 (szerénységem) és 900-as.Maxim még hiányzott a palettáról.
Remélem mihamarabb sikerül megoldanod a papírozást és társulhatun egy pár közös programra!
Egy kép a szétbontott paripáról még az elején. Én kezdtem meg a plexivel és más kis bizgentyűk leszerelésével.Eredetileg egyben akartuk megvenni, de túl sokat kért érte a srác.
Ez úton szeretném kifejezni örömömet, hogy végre találtam hozzám hasonló xj pártiakat ezen a fórumon. Egyúttal szeretnék segítséget is kérni bárkitől, aki tud tanáccsal vagy tevőlegesen segítségemre lenni.
A történetem röviden az xj-vel úgy kezdődött , hogy pár évvel ezelőtt egy barátom udvarán megláttam egy fóliával letakart több sebből vérző xj 900-ast, amit még 83-ban gyártottak. Komolyan megsajnáltam a jobb sorsra érdemes vasat és mevettem, rendberaktam levizsgáztattam és boldogan motoroztam vele. Míg tavaj Húsvétkor a fiam vitte el motorozni és szerencsétlen módon önhibáján kívül meg is törte rendesen. A gyerek megúszta szerencsére de a motor azóta is itt áll. Közben az xj-k utáni vonzalmam addig fajult, hogy rátaláltam egy 88-as xj 750-es maxim-ra, ami nálunk nem egy gyakori darab.A két motorból nem lehet egyet csinálni. (A képét feltettem). Ezzel csak az a baj , hogy minden papírja holland származású. Megvan a holland forgalmija , a forgalomból kivonásról a papírja és egy adásvételi a holland tulajdonosával. Amig volt a másik motoromon műszaki én gond nélkül motoroztam vele, de most már nem nagyon merek, mert a rendszámon ott virít a lejárt matrica.
Ezért volna az a kérésem bárkihez aki ismeri a kitaposott útját egy ilyen vasnak a forgalomba állításához segítsen ha tud . Ha úgy vállalja, megegyezünk és ki is fizetem a fáradozását a költségeken felül természetesen. Nekem ez nagy segítség lenne. A törött xj 900-hoz ha bárki tud bal oldali dolgokat(szinte mindent) ajánlani az bátran üzenjen
Köszönettel Matécz Laci
Bár most adok el egy lakást, megvárom míg pénz lesz belőle......
Nem értem, miért nem adnak hitelt amúgy, nem vágom......
Kicsit lelombozott a dolog.
Én biztos nem megyek Kecskemétre, mert szülők jönnek hozzánk és mivel bográcsozást terveztem, így Nektek is jó időtök lesz. Bundival nyomtok egy faintos kakas töke pörit és a következő túrájukat erre irányítjuk.Én már várom a május 10-et a jeli túra végett. Bízom benne, hogy a növekvő létszám a 10 motor körül megáll.
Figyelem! Last minut ! Plíííze no smoking para la basura picit tőrni kűűűfődit.
Úgy néz ki nem kapok hitelt...
Nemtom méé pedig 100 nettó e bejelentettem..
Adósságaim nincsenek, fakker.
Egyébiránt, a jó ember mindenkivel elvan. Talán egyesekkel kicsit elebb.
Bizti nem jössz Kecskemétre? Nagy itthon a vacila. Szinte csak én nem akarok menni annyira. Persze az enyém a felelősség.......
De megyek mindenhova, ahova csak lehet....
Remélem jövőhéten már a garázsban pihen a kicsike....... Vagyis, áááááá, inkább alattam pihenjen..
Láncot milyen időközönként szoktátok ápolni, és mivel érdemes?