Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hajrá!Ne kapkodd el! Nem egy hétre veszed. Remélem a kiválasztott paripák valamelyikében megtalálod az igazit! Nem a motor típusától függ a csapatba tartozás.Ez csak egy közös pont.Van olyan aki XJ-vel gurul, de nem mennék vele sehova
Berber! Találd ki, hogy ki az és ne mond ki! Segítek! Nem rád gondoltam
Sir! Akkor lehet, hogy a jeli arborétumban is találkozunk?
Köszi, jó érzés...
Remélem 1-2 hét, és gurulhatok veleletek....
Haverok is most veszenk mocit, úgyhogy lehet többen csatlakozunk hozzátok 1-1 gurulás alkalmával.......
A próbát pedig remélem kiállom!
Szó se lehet róla! A szimpatizánsokat is szeretjük, és a normális embereket! Tehát szerintem már rég be vagy fogadva. Részemről. Tehát már nem tudunk befogadni. Persze a beavatási ceremónián még túl kell esni. Majd 3 nehéz feladatot végrehajtasz és örökös tag vagy.
Köszi skacok.
Amit mutattam az tetszik, meg a Yamaha Harmatinál kinéztem egy 2000-est 720-ért.
Ha meg tudok rá alkudni, hogy 700-be átírva hozhatom, akkor ok ha nem, akkor amit mutattam nektek.
Remélem övőhéten már közétek fogok tartozni, persze csak ha befogadtok...
Ez se rossz:http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=94972
Ismerem a tulajt megbízható, jó gépeket árúl!
100 ezer biztos betakarja a papírozást! Nekem 52 ezer volt a regadó de ez enyém 900-as és 97-es!
Testvérem 90-es FZR600-nak 25 ezer volt!
A motor nem rossz, az elado arogans stilusa annal jobban.
De mivel a motort veszed, es nem a gazdat, hajra.
Berber javaslataiból egyértelmúűen a 3. a legjobb, de drága. Utána az 1. számú következik. A ketteske garantáltan törve volt (bár attól még lehet jó, az enyém is volt törve), de ahhoz képest drága...
A németből behozott pókhálós viszont USA kiadás, szóval rákérdeznék, hogy km, vagy mérföld a futásteljesítmény... Szerintem minimális ráfordítással kis pofozgatással ez nagyon szép lehetne.

Ha nagyon ragaszkodsz hozzá, később kb. 100 000-ből át tudod alakítani kéttárcsásra. (nemrég raktam össze az enyimnek az elejét - FZR 400 teló és első kerék, FZR 250 féktárcsa, mondjuk féktuskót nem kellett cserélni, meg a fékcső szétosztását is meg kell oldani, de nem lehetetlen....)
Ha takarékoskodni akarsz akkor az első. Itt a tulaj, fülön fogható, a motorrol elhiszem a kilómétert, bevámolva 400-450-be megállna. Ha el ekerod a 700-at költeni, akkor viszont továbbkell nézelődni.
Az uccsót én is néztem már, sőtt leveleztem vele, de asszem megalkudott már valakivel.
Olaszból hozta a mocit....
A másik túl olcsó, és nem is tudom....
Én is a dupla tárcsásra hajtok, de ha nincs annyi keret......
700 kiló max, átírással 1ütt
Ezt is jó régen árulhatják... lehet itt lehetne elérni a legnagyobb árengedményt! link
Ez brutál olcsó, és üzembe helyezhető! A standernél a pókháló valódi! link

Ez nem olcsó, de... van link

Ez szép is, jóis, meg drága is, bár sok plussz költségtől megkímél.... alkudni kéne egy 100eFt-t link
A 98-as már dupla tárcsás! Ítt van egy:bár ez picivel drágább de gyári doboztartó van rajta
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=86928
Szia! Szerintem jól néz ki,állapota is jónak tűnik! Megéri az árát,főként ha ennyi km van benne! A doboztartó házilag készített tartó+krauser konzollal van megoldva,de amúgy nem rossz(biztos olcsóbb a gyárinál)! Én mindig alánéztem a kiszemelt mociknak és találkoztam pár rozsgás aljú kipufogóval ami nem tetszett! Felülről mindegyik szép krómos de nem árt körbenézni! Bár ilyen korú motornál nem szabadna szerintem,meg ezért se mert keveset mentek vele!
A motor szép. Az ár elég húzós. Lehet hogy ez a normális? Hmmm... én akkor is a duplatárcsafékesekbe vagyok bele esve.
Sziasztok.

Kinéztem 1et, mit szóltok hozzá?

http://www.hasznaltauto.hu/1985241_yamaha_xj600_19
97
Szerintem ne a mocihoz, hanem a fejedhez mérd! Szinte mindegy! Ami jó a fejedre, és benne a bűvös E betü az megvéd. Aztán csak pénzkérdés. A különbség csak annyi, hogy az olcsóbbak zajosak, fúj bennük a szél(borzolja a szempilládat), törősek a plexik és más kiálló műanyagok, párásodnak, betalálnak a bogarak( a szúrósak is ), hamar kitágul a bélés, rossz a szellőzés, bebüdösödik és nem tudod mosni mert nem kivehető, nincs bennük "napszemüveg", a zármechanikák elkopnak/törnek....
2-4 évet mindegyik lehúz.
Én a Top- Map hibabejelentőjén szoktam az ilyeneket lejelenteni. Talán ettől egyszer jók lesznek a térképek. Sokat javítottam már, és nagyon érdekelne az eredmény. Egyszerűen nem hiszem el, hogy nincs frissítés, amikor 1/4 éventére igérték.
Csak halkan jegyzem meg, de pl amikor mentünk Fertőrákos felé, ott is volt egy szakasz ahol hülyeséget mutatott. Olyan kereszteződésbe akart beküldeni, ami sehol se volt a "mátrixban".
Nem hiszem el, hogy fél éve nem frissítettek! A 8-asé nem jó, sőt régebbi (próba!) Szóval kész. És fontos lenne a friss! Ezek szerint nem én vagyok a béna, csak nincs!
Montam neked! Budai út, Csavar akku!
nah ez jo, ranyomok a frissitesre, erre nem tortenik semmi, megirom az uzit, erre bevag egy halom uzit...grrrr
en sem tudom, de feltetelezem, hogy a miomap GPS-nek a terkepsoftja
Nekem egy CMS sisakom van ami eddig tökéletesen megfelelt egészen ezen hét hétfőjéig. Ugyanis ekkor kipróbálhattam egy NZI márkájú kupakot ami sokkal, de sokkal csendesebb az enyémnél. Most egy Zeus 3000-es kupakon gondolkodom erősen.
Zeus
Sziasztok

Szeretnék venni egy bukósisakot, csak azt nem tudom milyet. Milyen "illik" egy ilyen motorhoz, illetve ti milyet használtok?

köszi a válaszokat
Háááááááát, lehet hogy nem

Egyébként Berber az IGO-hoz keres minél frissebb magyarország térképet (a térképek .fbl formátumban vannak) és csakis térképet, szoftvere van.

Én végignéztem a szokásos torrent oldalakat, de ott is csak olyat találtam amilyen nekem is van. Sehol sem akadtam frissebbre, bár ahogy elnéztem a IGO8-at, még ott sem tökéletes a Veszprém-Kádárta térség, a mi utcánk már régóta aszfaltozott, meg egy csomó másik utca is, valamint keletkezett legalább 1 új utca, pont velünk szemben (na az az utca az elmegy földútnak ugyanis csak murvából áll).