Az egyik helyi motoros mondta, hogy azóta már többször is volt ilyen, csak a híradóba nem került be már, a siroki motoros találkozón is többen kicsúsztak a kiöntött olaj miatt, szóval aki ennyire utálja a motorosokat, az azóta is ott van és akciózik.
Jeli arborétum túrára lehet jelentkezni! Berber kolléga jóvoltából és szervezésében május 10-én gurulnánk egy jót . Ez akár lehetne egy nem hivatalos XJ nyitó gurulás is
Az élményt nem szabad kihagyni.A virágok illata és az azt követő fürdőzés élménye feltöltené testünket, lelkünket!
Attól függ, h. merről van az olajszivattyú szívó nyílása. Ha a bal oldalon, akkor semmi gond. A főtengely sonkáinak egyébként sem szabad beleérniük az olajba, mert felhabosítanák és feltolnák a nyomást, valamint ez fékezné is a forgást. A kontroll meg ha jól tudom szintet jelez, nem nyomást.
Stimm! Az olajcsere egyértelmű. És a négy az egybe kipuról mi a véleményetek? Mivel a szerelési és a kezelési útmutatóban, meg a neten is mindenütt két trombitával láttam ezt a típust, megszólalt a kisördög. (aki nem biztos, h. ördögfiú rokona )
Köszi, már lesem is az aukciót, aztán ha úgy áll a dolog akkor lecsapok.
A tankpadodra meg lehet hogy vevő lennék, láttad hogy az enyénm egy kicsit elvált a felülettől, nekem meg így nem tetszik. Mit szólsz ahhoz, hogy megvenném annyiért csak a tankpadot, amennyibe az egész csomid került ?!
berber akkor kezd világítani ha már felmelegedett a blokk és gondolom átfolyik az olaj a tulsó felébe azt nem érzékeli az érzékelő.kb 3 perc után kezd el világítani
Te Ördög! Annak a lámpának kizárólag indítózás alatt szabad bevillanni, esetleg világítani. Ha oldalsztenderen melegítés alatt folyamatosan világít, akkor alacsony az olajszinted, és szárazon fut a blokk. Ezt azonnal szüntesd meg!
meg a motorolaj az állástól nem higul fel hanem összeáll és besűrűsödik.ha többet fut mint az olaj mint az adottkm akkor szokott felhigullni.de ez függ az olaj viszkozitásától is....
encvel olajat meg szürőket mindig cserél az ember ha motort vesz.ez független attól hogy mikor cseréltek benne bármit is.azok a kiegyenlítők fontosak.legalábbis én annak tartom.igen az amcsiknál nincs E betűs rendszer mert ott nem szarakodnak ilyen marhaságokkal.volt egy ismim annak a kawája is az usa-ból való volt abba viszont helyzetjelző nem volt gyárilag.az első tárcsa miatt meg ne aggódj.az enyémen is az van és nagyon jól ellátja a feladatát!
Üdv!
Ma megnézdtem a kiszemelt divit. Kissé leporolódva, de legalább nem törölgették le az esetleges olajfolyásokat.
Szerintetek létezik olyan, hogy a motorolaj felhígul, ha egy-két évig nem használják a gépet? A tulaj szerint emiatt villant be tavaly az olaj kontroll. (Ezt intő jelnek könyveltem el.) Akksi hiányában nem is indítottuk el. Vagy a tisztán látás érdekében cseréltessek benne olajat?
A markolat-végeken kötelező lennie kiegyenlítő súlynak? Mert ezen egyik oldalon sincs.
Lánc, markolatok, lábtartók nincsenek túlzottan leharcolva, a fékek is működőképesnek tűntek és a telókat is jól megnyúztam a pihe 120 kilócskámmal. Viszont a plexije olyan, mintha a szoláriumban töltötte volna a nyarat.
Ja, a kipuff 4 az egybe rendszerű. Egyébként a moci elvileg '95-ös, és amcsiból hozták be. Mivel ilyet divin nem láttam, meg vagyok zavarodva, mint vasorrú banya a mágneses viharban.
Az első fényszóró üvegén nem találtam E jelzést, úgyhogy ez is aggaszt kissé.
Kissé ódzkodom ugyan az első kerekétől, mert csak egy tárcsája van. De talán a tervezők tudták, mit gyárttatnak.
Tömören és velőtlenül ennyi. Kicsit be vagyok rosálva, nehogy sz**ba csapjak, de ha a szívemre hallgatok, már haza is nyeregben jöttem volna.
Előre is köszönet a véleményekért.
Még szabadlábon van az a köcsög amelyik tavaly is locsolt? Köszönjük a rendőrségünk gyors közreműködését Lehet hogy jobb lenne az "embernek", ha a rendőrök kapnák el, mert különben róla oktatják a csontok szilánkos műtésétnek problematikáját.
És ez nem vicc!
Tudod a méreg az, hogy itthon drágábban kapok meg 1 tételt mint ez az egész csomag volt... fizettem érte vagy 5,5$ = 1200,- Ft-ot. Egyébiránt valami R1-re vagy R600-ra biztos jó, csak hát a macera. Most oldhatom meg a helyzetet.
A tura jelentkezési lapja: Jeli cooltúra
Minden XJ-st várunk!
Az élményt nem szabad kihagyni.A virágok illata és az azt követő fürdőzés élménye feltöltené testünket, lelkünket!
A tankpadodra meg lehet hogy vevő lennék, láttad hogy az enyénm egy kicsit elvált a felülettől, nekem meg így nem tetszik. Mit szólsz ahhoz, hogy megvenném annyiért csak a tankpadot, amennyibe az egész csomid került ?!
Ma megnézdtem a kiszemelt divit. Kissé leporolódva, de legalább nem törölgették le az esetleges olajfolyásokat.
Szerintetek létezik olyan, hogy a motorolaj felhígul, ha egy-két évig nem használják a gépet? A tulaj szerint emiatt villant be tavaly az olaj kontroll. (Ezt intő jelnek könyveltem el.) Akksi hiányában nem is indítottuk el. Vagy a tisztán látás érdekében cseréltessek benne olajat?
A markolat-végeken kötelező lennie kiegyenlítő súlynak? Mert ezen egyik oldalon sincs.
Lánc, markolatok, lábtartók nincsenek túlzottan leharcolva, a fékek is működőképesnek tűntek és a telókat is jól megnyúztam a pihe 120 kilócskámmal. Viszont a plexije olyan, mintha a szoláriumban töltötte volna a nyarat.
Ja, a kipuff 4 az egybe rendszerű. Egyébként a moci elvileg '95-ös, és amcsiból hozták be. Mivel ilyet divin nem láttam, meg vagyok zavarodva, mint vasorrú banya a mágneses viharban.
Az első fényszóró üvegén nem találtam E jelzést, úgyhogy ez is aggaszt kissé.
Kissé ódzkodom ugyan az első kerekétől, mert csak egy tárcsája van. De talán a tervezők tudták, mit gyárttatnak.
Tömören és velőtlenül ennyi. Kicsit be vagyok rosálva, nehogy sz**ba csapjak, de ha a szívemre hallgatok, már haza is nyeregben jöttem volna.
Előre is köszönet a véleményekért.
És ez nem vicc!