Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocs éppen egy túrát szervezek a www.motorozz.hu -n Amire mindenkit szeretettel ezennel meg is hívok, mivel XJ falka kirándulásra gondoltunk Jose val.

Halal teged kulon szeretettel varunk!

Túra linkje: Yeli cooltúra.
igazabol az outlookom szepen szed mindent, ugy allitottam be mindent, hogy szedjen spam-ot virsut mindent :D
Vigyázz, mert nekem is Berber levelét a spam-be tette a yahoo.... :( túl sok levelet ír csajoknak ... ezért gyanús lett a szervernek :))
Jut eszembe Berberrrr...azota sem merek mozdulni a gepem mellol, mert varom az emiledet, negyon megsertodj, hogy nem azonnal valaszolok, de biztos spalnak velte a rendszerem, mert azt irtad, hogy "hibas XJ" a cimbe, es ezt meg o is kinevette
jojo... ertem en, akinek szitas motort csinaltak, annak tettek fel elakadasjelzot, hogy tudjon koszongetni. Nekunk szitamenteseknek marad a biccentes
Viccet relre, egyszerre irtuk le ezta "koszonom haver" dolgot. Mellekesen pedig a szitalast igazabol nem ereztem meg, de nagyon nem is probalgattam...fogom a kormanyt mint vak a porazt
hehe... akkor ha jol ertem, megis csak proroltak a disznok
Beperelem oket
Amugy mikor kezdett el kijonni ezzel? Vagy ez nem evjarat fuggo? Amugy nem mintha nagyon zavarna, auton sem hasznaltam meg kulonosebben, max megkoszonni az elozekenyseget
:))) én sem elakadásra használom :P ... azért akartam, h működjön, mert nem szivesen engedtem el a kormányom, amig még szitált (amikor köszöngetni kell)... ( de a szitálás a multé :D ) és inkább megköszönésre használnám az elakadójelzőt :)
Ma megbüntetett a csunya rendőrbácsi 10ezerre, mert bementem a Margit szigetre :(
Nagyképű! Fox Te még arról írni hogy: " mi lehet a baj akkor........"
Nah olyan nekem nem van
A kis cselesek, errol lesporoltak, de biztos azert, mert ez meg ugy terveztek, hogy sosem akad el
Köszi de kicserélem a relét újra.Fél napom ráment mire az átkábelezésnél megcsináltam a vészjelzőt,most már ragaszkodnék hozzá.
Hm, én úgy jöttem rá, hogy kellene működjön, h volt a bal kezemnél egy piros gomb és mellette felfestve egy háromszög. Egyértelmű volt, de mikor megvettem, akkor nem működött, de most Berber reléjével pillognak szépen.
Nem igazán tudom, h évjárattól függ, vagy mitől, hogy van-e vagy nincs az xj-n vészjelző. :(
Az enyém talán 1999-es, de nem vagyok biztos benne, mert amikor vettem, akkor a német 2002-őt írt évjáratnak, viszont most a tőrzskönyvében 1999 szerepel.
Ránéztem erre a tömítésre a Bikerworld-nél nem annyira veszélyes, bár ha azt veszem, hogy az a lapos ovális lukas, meg a vékony gyűrű ment csak tökre.... akkor húzós.

Jó volt egyet motorozni... Akkor megyünk Kecskemétre? ?
ar kerdezni akartam maskor is, mert annyian irjatok ezt a veszjelzos dolgot! Hogy van ez? Mert nekem valahogy nem tunik ugy, hogy lenne rajta...ez kesobb lett fejlesztve? Vagy hogy kell aktivalni? Varazsszo? Esetleg kerelem? Esetleg konyorges? Vagy be kell fenyiteni?
Nah meg egy kicsit butykolsz rajta, es a vegen termelni fog benyat a te motorod szamara is!
az enyem spec az itteni 10-12 fokban bizony nem igenyli a szivatot, de azert fintorog az elejen egy fel percig...viszont nincs kedvem rahuzni neki a szivatot, mert akkor elkezd porogni, es amig feloltozok, ugyis bemelegszik :)
Lehet, hogy hülye a kérdés, azért felteszem. A ti gépetek is szívatóval indul ebben az aránylag jó időben?
Nem kérdeztem volna, ha nem tudok viszonyítani. De van egy régi 125-ös Hondám, és az bizony már nem kér szívatót. Mindkettő karbis, léghűtéses. Akkor hogy is van ez?
Hát ha gondolod van egy relém, csak a vészjelző része nem megy ... ezért cseréltem le, viszont a kanyarjelzőket jól kezeli.
Elképesztő, mert egész nap 0,5 literrel teper! Ezt fogom bírni anyagilag talán........
Szerintem relecsere. Csökkentsd a terhelést és ha gyorsul bizti. Ha nem akkor is...
Igy van, erre gondoltam en is! Es ha ezt meg van toldva egy gazkar korlatozassal, akkor gyakorlatilag tokeletes megoldas. (persze kesobb ahogy novekszik a gyerek, a gazkarkorlatozast ugyis kiszereli maganak :D)
Esetleg a masik megoldas, hogy feltetelezem normal leomlos karbi van benne, tehat ha a leomlot leszukited (ez neked nem lehet gond), akkor kevesebbet fog zabalni, es nem fog ugy menni sem!
Azthiszem ez az ágaskodósdi stressz marhaság volt, a Nőstényi agymenés csak. A srác vígan rángatja, és az se volt neki probléma, amikor felvette a kerekét.. Igaz jó hogy lefojtottam, de a következőre már full motor olajat töltök bele Még a hátsó fék nyomórúdja is kilazult. Tök áletveszély..... de már én is mentem vele mezőn, hát fenomenális! Kegyetlenül élvezetes!

Jose megyek! Azonos a csap?
Úgy kell nézni, hogy mire használod! Ez egy gyereknek tapisgálni teljesen tökéletes.Ha meg tetszik neki a filling akkor egy márkább oszt OK.
Jöhetsz egy komplett csapért, ha kell! Itthon vok!
Jut eszembe nem tud valaki megoldást a lusta irányjelzőre?bővebben arról van szó hogy indexeléskor először folyamatosan világit kb3-4 másodperc csak aztán villog de akkor is ráérős.A relé 27wattos az izzók 21w ezért nem értem elvileg sietnie kéne nem?
Heló
Szóval arra gondoltam hogy ha a hátsó lánckereket kicseréled kissebbre(jóval kissebbre,legalább 3-4 fog) akkor induláskor visszavesz a lendületből igaz így elvileg nő a végsebesség de a cél az hogy ne ágaskodjon nem?Emlékeim szerint a Simsonomnál ilyesmivel kisérleteztünk igaz az nem ágaskodott.