Ha arra célozgatsz, hogy rád célozgatok, akkor nem célom, hogy a célozgatással bármi célt érjek el
NeEm
Ez csak egy figyelem felkeltésére és a sir toma nyugalmának megzavarására lett ilyen.Találtam egy paripát neki az aprókban http://www.kepesmotor.hu/yamah... ami esetleg érdekelheti.Már azt hitted, hogy ott vagyok valamelyi pub-ban Nálatok?
Baszkikam, ez a kepsor olyan szemleletes lett, hogy megelevenedett elottem (bar lehet, hogy csak azert volt, mert meg elevenen el bennem a sajat elso crossmotoros elmenyem, es noverem elso (es egyben utolso) motorozasa is )
Na elhoztuk. Hááát tudnak a Kínaiak. Szeretem az egyszerű dolgokat, de ez még nekem is kemény túlzás! A végtelenségig egyszerű váz, és szervek. Férfias (felnőtt férfias) berugókar, papundekli design... rohadt nagy nyomatékú motor (107 ccm Honda Mankey) brutális hegesztések....
A Nő ráült, (ahogy tőlem látta ) kuplungolt, (ahogy tőlem látta ) betette egyesbe, (ahogy tőlem látta ) húzzott egy komoly gázt, (na ezt nem tölem látta ) aztán eleresztette a kuplungot (na ezt végleg nem láthatta nálam )!
A motor ki alóla, Ő a földre huppant és tartja a gépet felágaskodva a lábai között elképedve!
- Na ez jól megbokrosodott tőled! - Mondám- Mit csinálsz?
Erre Ő - Hát sikítozok, nem hallod?
Nem részletezem. Nekem rögvest munkám, neki meg tapasztalata lett.
Előfordul, hogy egy szakasz több mint 200 km? Akkor persze hogy kell, de ezt fel se tételeztem! Mindenesetre, nem annyira örülök, az ennyire kemény ellenfeleknek! (Akiknek ez csak egy kis kitérő, Norvégia előtt ) Igy már bennem is szunnyadozni kezd az a fene nagy "megmutassuk!"
Mindenesetre mindent elkövetünk, hogy sikerüljön, aztán meglássuk. (Mondta a vak motors. )
Apropó. Csak úgy adhatnál még némi tapasztalotot, jótanácsot át. Szerintem nem kell félnetek tőlünk!
sir torma! én a helyedben mÁr mennÉk is És megnÉznÉm azt a paripÁt ami a kÉpes motor
tÚra, spÓrttÚra kategÓriÁban lett felrakva.az tuti, hogy hobbi motor.szerintem nem kell hozzÁ nyÚlnod És tele van dobozzal is.
Én mondtam Berber, hogy viszek benzint! Inkább legyünk túlbiztosítva, mint tolni kelljen.
Tavaly én amúgy is megszívtam kétszer is.Az első alkalommal a hatótáv elméretezése volt a gond. A másodiknál meg a tankban lévő szűrő aljának elkoszosodása.Az első alkalommal a haverom ment el a legközelebbi kútra, a másodiknál pedig egy rendőr motoros találkozóról hazafelé tartó BMW-s vette át az asszonyt a következő kútig és egészen veszprémig hozta, mert út közben nem lehetett megállapítani a hiba okát.
Készűljünk inkább extrém helyzetekre.Dobozban elfér.
Végre Valaki, aki már látott ilyen versenyt. A kommunikációt Ti hogyan oldottátok meg? Vagy nem is kellett? Én is ezt mondtam a Berber kollégának, hogy induljunk az esélytelenek nyugalmával és majd meglátjuk.Mi azért a lassan menj tovább érsz taktikát fogjuk választani, mert a Mi paripáink nem arra vannak kiképezve, hogy huzamos 160-180 at menjünk egy esetleges rontás miatt.
Örülök, hogy ismét indulsz! Ez azt jelenti, hogy jó élmény volt a fáradság ellenére is.
Nos, Berber, ki kell, hogy ábrándítsalak. Mi benzint szoktunk vinni magunkkal, volt, hogy megállt alattam a motor, és akkor jól jött az a pár liter benya. Valószínű, most megint észak-kelet felé lesz az útirány. Egyszer dunántól, egyszer az ország másik fele. Bár idén a szallerbeck már szlovákiába is fut, így azt sem látom kizártnak. Nem mindig benzinkutaknál van az ellenőrző pont, sokszor ha nem tankolsz akkor több km-es kitérővel tudsz tankolni ismét. Észak-kelet magyarországon meg taktikázni is kell ilyenkor, ritka a benzinkút. Tavaly mi rontottunk egy kicsit, kb 20 percet, ezt az időt délután 2-től éjfélig tudtuk ledolgozni, addig egyfojtába mentünk, olyan sebességgel, ahogy tudtunk.
Vezetés közben nem elég az itinert nézni, tavaly óta elengedhetetlen a térképhasználat. Mi azt úgy oldottuk meg, hogy a tanktáska térképtartójában volt a térkép, a plexi belső részére meg ragasztottunk irattartót, abban volt az itiner. Így két lámpa kellett. Ledes fejlámpa jó, de készíteni kell neki kis tartót, amit a kormányra rögzítesz.
Nyerni nem muszáj, ha már végigmentél, akkor már nyertél!
Nem csicsás lesz! Inkább elegáncsos!Ecsettel? Ezért megőlne a haverom Természetesen műanyag alapozása előkészítése és tüsszentése lakkozása az alap Teljesen tudományosan.Azt tervezgetem, hogy a hátsón is lesz egy kis változtatás a harmónia kedvéért.
zeket nem vágják agyon. Alig mennek vagy 10 órát azt a gyerek kinövi. Aztán meg Kínai A matrica ne tévesszen meg senkit! Axiam, vagy Orion márka.
Apropó! Ötlet kéne. A magas Aprilia motor felújítás miatt lett egy fixa ideám! Blokkot cserélnék benne 4 üteműre! Kéne valami aminek a blokkja 70-125 ccm, álló hengeres, bal láncos, vizes, de jó a száraz is, és töpörödött mint a Minarelli blokk! Ötleteket várok ki látott már ilyet. Természetesen csak blokk kell, a működtető cuccal (gyújtás, kuplung, gáz, szivató bowdenek(vagy végek)), és kipu leömlővel.
Nem kell elkapkodni semmit! Majd egyben leszen az a Paripa! Tavaly még nekem sem volt olyan állapotban amilyenre szerettem volna.Az isten pénze és energiája sem lenne elég akkor.Egy szezon és a tél kellett hozzá, hogy számomra is megnyugtató esztétikai és műszaki állapotot elérjem.Most meg a dobozokat variálom rá (már postán vannak ) és még egy bukócső vagy gomba projekten is gondolkodom, de ez lehet már a téli szezonra átnyúlik.
Szépen alakul a Te Vasmadarad is! Semmi okod keseregni!
Nincs agyon vágva a paripa.Szalonmotor volt?
Tényleg úgy néz ki, hogy valami veszélyes kór ütötte Nálatok fel a fejét! Zsákos gipsz akció van az OBI-ba !
NeEm
Ez csak egy figyelem felkeltésére és a sir toma nyugalmának megzavarására lett ilyen.Találtam egy paripát neki az aprókban http://www.kepesmotor.hu/yamah... ami esetleg érdekelheti.Már azt hitted, hogy ott vagyok valamelyi pub-ban Nálatok?
Az eső is épp elkapott
A Nő ráült, (ahogy tőlem látta ) kuplungolt, (ahogy tőlem látta ) betette egyesbe, (ahogy tőlem látta ) húzzott egy komoly gázt, (na ezt nem tölem látta ) aztán eleresztette a kuplungot (na ezt végleg nem láthatta nálam )!
A motor ki alóla, Ő a földre huppant és tartja a gépet felágaskodva a lábai között elképedve!
- Na ez jól megbokrosodott tőled! - Mondám- Mit csinálsz?
Erre Ő - Hát sikítozok, nem hallod?
Nem részletezem. Nekem rögvest munkám, neki meg tapasztalata lett.
Mindenesetre mindent elkövetünk, hogy sikerüljön, aztán meglássuk. (Mondta a vak motors. )
Apropó. Csak úgy adhatnál még némi tapasztalotot, jótanácsot át. Szerintem nem kell félnetek tőlünk!
Betettem és szuperesen szuperál. Köszi szépen.
Nem téged láttalak véletlenül Makón? A buszállomásnál láttam egy bordó Divit, gondolom te voltál az.
tÚra, spÓrttÚra kategÓriÁban lett felrakva.az tuti, hogy hobbi motor.szerintem nem kell hozzÁ nyÚlnod És tele van dobozzal is.
Tavaly én amúgy is megszívtam kétszer is.Az első alkalommal a hatótáv elméretezése volt a gond. A másodiknál meg a tankban lévő szűrő aljának elkoszosodása.Az első alkalommal a haverom ment el a legközelebbi kútra, a másodiknál pedig egy rendőr motoros találkozóról hazafelé tartó BMW-s vette át az asszonyt a következő kútig és egészen veszprémig hozta, mert út közben nem lehetett megállapítani a hiba okát.
Készűljünk inkább extrém helyzetekre.Dobozban elfér.
Amúgy itt egy másik, a naked kedvelőknek
Örülök, hogy ismét indulsz! Ez azt jelenti, hogy jó élmény volt a fáradság ellenére is.
Vezetés közben nem elég az itinert nézni, tavaly óta elengedhetetlen a térképhasználat. Mi azt úgy oldottuk meg, hogy a tanktáska térképtartójában volt a térkép, a plexi belső részére meg ragasztottunk irattartót, abban volt az itiner. Így két lámpa kellett. Ledes fejlámpa jó, de készíteni kell neki kis tartót, amit a kormányra rögzítesz.
Nyerni nem muszáj, ha már végigmentél, akkor már nyertél!
Apropó! Ötlet kéne. A magas Aprilia motor felújítás miatt lett egy fixa ideám! Blokkot cserélnék benne 4 üteműre! Kéne valami aminek a blokkja 70-125 ccm, álló hengeres, bal láncos, vizes, de jó a száraz is, és töpörödött mint a Minarelli blokk! Ötleteket várok ki látott már ilyet. Természetesen csak blokk kell, a működtető cuccal (gyújtás, kuplung, gáz, szivató bowdenek(vagy végek)), és kipu leömlővel.
Apropó gipsz.... annyira nem húz jól a Mocid, hogy speciálisan formára öntött gipsz súlyokkal kelljen terhelni!
Szépen alakul a Te Vasmadarad is! Semmi okod keseregni!
Tényleg úgy néz ki, hogy valami veszélyes kór ütötte Nálatok fel a fejét! Zsákos gipsz akció van az OBI-ba !
Bezzeg hogy kivántam én egy olyat kölyök koromban.