Kész a vas. Autós töltő bekötve, fejidom felszerelve, megigazítgatva. Akár a fényezés is jöhet most már, de lehet hogy az most már szezon végéig így marad és majd akkor lesz fényezve, ha már nem kerekezhetek vele.
Jó lett! Lehet, hogy nekem is a gombában kéne inkább gondolkodni?
Azért írtam, hogy vessük papírra a gondolatainkat, mert annyi mindenre kell figyelni.Mindíg az apróságokon dőlnek el a nagy dolgok ,
2 hete rendeltem meg, múlt héten mentem érte, tegnap szereltük fel. Tom-Tech féle, 12 volt. Egy éve tervezgetem csak mindig közbejött más fontosabb dolog. Egyre több közös van a motorjainkban.
Ha már így benne vagyol akkor szerintem a gondolataidat vesd papírra.Én is így teszem és személyesen ezeken végig megyünk.Defekt spraym van két flakonnal= négy defekt .remélem nem lesz egy sem.Mindegyikünknek új gumijai vannak van még minta rajtuk. Ha ilyen utakat fogunk használni, akkor viszont alap a vadriasztó a paripára.Veszélyes lehet az éjszaka és a hajnal a vadak szempontjából.
Az fix biztos, hogy benzint nem kell cipelni! Egy egy szakasz 150-200 km, az semmi, és mindíg kútnál ér véget! Inkább a gyors defekt javításra kellene odafigyelni! Általánosan 2. rendű utakon lesz a menet, kevés nagy forgalmú fő úttal. Autópálya, komp, földút(?) kizárva! Az itinert tanktáskába lehetne tenni, és valami kicsi lámpával nézni. A csomópontoknál úgyis meg kell állni azonosítani, és pipálni. (Nem cigizést jelent ) Ha jól számolom uszkve 3 órát szánnak 200 km-re, ez 60-70 km/h körüli átlag... elégségesnek tűnik. Talán belefér 10-20 perc szakaszra felkészülés, pihenés, tankolás. Feladatokat kell kitalálni, ki mit csináljon, hogy a másiknak több ideje jusson másra. Lenne itineres ellenzéki útvonal megfigyelő, forgalom figyelő vezér (aki a kresztet is tuggya ), meg globális helymeghatározó, nyomolvasó. Aki ugye tájol, az nem annyira tud a forgalomra is figyelni.
Egy alkalommal van kötelező egy órás pihenő.A többit úgy osztjuk be ahogy nekünk jó.Biztos, hogy éjszaka több pihi kell egy-egy helyen.Meg általában tankolni sem árt majd a kutakon.Én bizos hogy az új oldaldoboz garnitúrámban egy benzines kannát is elhelyezek.Ha valakinek kell esetleg, akkor ne legyen gond.Bár szerintem az enyém fogyasztja hármunk között a legtöbbet.Holnap kell majd tankolnom és kiváncsi vagyok most a jobb idők beálltával mennyit változik a fogyasztott mennyiség.Ha a 6 körülit hozza akkor megelégedésem nem marad el.
Tapasztalataidat közösen kiértékeljük majd szerintem, hogy mindegyikünk ráérezzen a szervezők agyának működésére.Biztos van valami vezérszál a gondolkodásukban.
Csak ne úgy rövidítsünk, hogy kihagyunk egy ellenörző benzinkutat.Szar lenne tolni a célig a 260 kg-ot
A felvitel leggyorsabb, legegyszerűbb módjait próbálom, elképzelve az adott helyzetet. A probléma nem az átfogó dolgoknál van, hanem az apró részletekben! Kis körfolgalmak, ahol két párhuzamos útra lehet kijutni, és nem jelöli a térkép, nincs fenn a körforgalom (3-as szakasz). Aztán ha a szerint megy az ember, bevisz a málnásba. Egyébiránt jól megy, és értem is a hátsó szándékokat, csak hát ezek az apró dolgok bekavarnak. Tulajdonképpen a GPS kezelését finomítom, gyorsítom. Mennyi pihenő van két szakasz között?
Tehát lehet GPS szerint menni, de az itinert fokozottan kell figyelni és fellül bírálni a GPS-t! Aztán már az "ujratervezés", viszonylag rendbehozza a kis eltéréseket. Az a tapasztalat, hogy a GPS inkább rövidít! Tehát tévedésnél marad km javítani!
A baj az, hogy van 4 szakaszom, és amit már megoldottam nem felejtem el.... Nem tudom újra próbálni... (Csak ne lenne ennyi eszem! )
Az alvázszám kezdődéséből ha megkérdezed az eladót akkor a piaci származásáról tudsz információt.Vannak olyan típusok, amik nem az itteni piacra készúltek és az alkatrészek beszerzése nehézkesebb lehet.Ha tudod az alvázszámot akkor rámész egy web áruházra pl.http://www.biker-world.hu/kate... pl.ide és megnézed, hogy kaphatók-e hozzá cuccok.
A közép méretű gyereknek hozunk egy kétkerekű vadállatot.
! V I G Y Á Z A T F E R T Ő Z Ö K !