Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Holnap elvileg el is vihettük volna!
A közép méretű gyereknek hozunk egy kétkerekű vadállatot.

! V I G Y Á Z A T F E R T Ő Z Ö K !


Neked küldtem a relét? Türcsi haver, rég utazikmár, de nem Divin jár!
Berber mikor gyün meg az a relé? :D
Postával küdlted?
Nagyon köszönöm a küldött anyagokat!
Naná hogy kell!

Kész a vas. Autós töltő bekötve, fejidom felszerelve, megigazítgatva. Akár a fényezés is jöhet most már, de lehet hogy az most már szezon végéig így marad és majd akkor lesz fényezve, ha már nem kerekezhetek vele.
Azért ne sajnáld! Ráállhatsz a nagyüzemi gyártásra. Egy kis plussz kereset...
Jó lett! Lehet, hogy nekem is a gombában kéne inkább gondolkodni?
Azért írtam, hogy vessük papírra a gondolatainkat, mert annyi mindenre kell figyelni.Mindíg az apróságokon dőlnek el a nagy dolgok ,
Ha ezt tudom, nem erőzök! Bementem a boltba, és 30 eFt-magasságában kifordultam..... Louis...
2 hete rendeltem meg, múlt héten mentem érte, tegnap szereltük fel. Tom-Tech féle, 12 volt. Egy éve tervezgetem csak mindig közbejött más fontosabb dolog. Egyre több közös van a motorjainkban.
Te Polo! Ez a multkor még nem volt fenn! Mikor lett neked ilyesmi? És hogyé?
Hasonló mint az enyém.
Ja! Ilyen a gyári, amit megpróbáltam követni.....
Az meg mi? És megbízol benne?
Elkészült a bukógómbám! Paragraf figyelsz?
Ha Paragrafnak is kell akkor még maradt 1 pár. Az önköltségi ára kb 10 eFt. Akinek kell szóljon!
Ha már így benne vagyol akkor szerintem a gondolataidat vesd papírra.Én is így teszem és személyesen ezeken végig megyünk.Defekt spraym van két flakonnal= négy defekt .remélem nem lesz egy sem.Mindegyikünknek új gumijai vannak van még minta rajtuk. Ha ilyen utakat fogunk használni, akkor viszont alap a vadriasztó a paripára.Veszélyes lehet az éjszaka és a hajnal a vadak szempontjából.
Az fix biztos, hogy benzint nem kell cipelni! Egy egy szakasz 150-200 km, az semmi, és mindíg kútnál ér véget! Inkább a gyors defekt javításra kellene odafigyelni! Általánosan 2. rendű utakon lesz a menet, kevés nagy forgalmú fő úttal. Autópálya, komp, földút(?) kizárva! Az itinert tanktáskába lehetne tenni, és valami kicsi lámpával nézni. A csomópontoknál úgyis meg kell állni azonosítani, és pipálni. (Nem cigizést jelent ) Ha jól számolom uszkve 3 órát szánnak 200 km-re, ez 60-70 km/h körüli átlag... elégségesnek tűnik. Talán belefér 10-20 perc szakaszra felkészülés, pihenés, tankolás. Feladatokat kell kitalálni, ki mit csináljon, hogy a másiknak több ideje jusson másra. Lenne itineres ellenzéki útvonal megfigyelő, forgalom figyelő vezér (aki a kresztet is tuggya ), meg globális helymeghatározó, nyomolvasó. Aki ugye tájol, az nem annyira tud a forgalomra is figyelni.
Egy alkalommal van kötelező egy órás pihenő.A többit úgy osztjuk be ahogy nekünk jó.Biztos, hogy éjszaka több pihi kell egy-egy helyen.Meg általában tankolni sem árt majd a kutakon.Én bizos hogy az új oldaldoboz garnitúrámban egy benzines kannát is elhelyezek.Ha valakinek kell esetleg, akkor ne legyen gond.Bár szerintem az enyém fogyasztja hármunk között a legtöbbet.Holnap kell majd tankolnom és kiváncsi vagyok most a jobb idők beálltával mennyit változik a fogyasztott mennyiség.Ha a 6 körülit hozza akkor megelégedésem nem marad el.
Tapasztalataidat közösen kiértékeljük majd szerintem, hogy mindegyikünk ráérezzen a szervezők agyának működésére.Biztos van valami vezérszál a gondolkodásukban.
Csak ne úgy rövidítsünk, hogy kihagyunk egy ellenörző benzinkutat.Szar lenne tolni a célig a 260 kg-ot
A felvitel leggyorsabb, legegyszerűbb módjait próbálom, elképzelve az adott helyzetet. A probléma nem az átfogó dolgoknál van, hanem az apró részletekben! Kis körfolgalmak, ahol két párhuzamos útra lehet kijutni, és nem jelöli a térkép, nincs fenn a körforgalom (3-as szakasz). Aztán ha a szerint megy az ember, bevisz a málnásba. Egyébiránt jól megy, és értem is a hátsó szándékokat, csak hát ezek az apró dolgok bekavarnak. Tulajdonképpen a GPS kezelését finomítom, gyorsítom. Mennyi pihenő van két szakasz között?
Tehát lehet GPS szerint menni, de az itinert fokozottan kell figyelni és fellül bírálni a GPS-t! Aztán már az "ujratervezés", viszonylag rendbehozza a kis eltéréseket. Az a tapasztalat, hogy a GPS inkább rövidít! Tehát tévedésnél marad km javítani!
A baj az, hogy van 4 szakaszom, és amit már megoldottam nem felejtem el.... Nem tudom újra próbálni... (Csak ne lenne ennyi eszem! )
Az alvázszám kezdődéséből ha megkérdezed az eladót akkor a piaci származásáról tudsz információt.Vannak olyan típusok, amik nem az itteni piacra készúltek és az alkatrészek beszerzése nehézkesebb lehet.Ha tudod az alvázszámot akkor rámész egy web áruházra pl.http://www.biker-world.hu/kate... pl.ide és megnézed, hogy kaphatók-e hozzá cuccok.
Látom nagyon rajta vagy! De meg ne tanuld a tavalyi pályát, mert más leszen majd.
Ne próbálkozz, semmi sem passzol.
Bár az én motorom 94-es! Nem tudom, hogy jó-e az enyémre!
Engem a Lánc-Lánckerék érdekelne!
Hát tudod inkább a fekete 50 eFt különbségnél....