A vas elment. Bizonyos értelemben az volt a huzóerő, mert motort, dobozt könnyen lehet beszerezni, csak pénz kérdés, de XJ900 oldal és hátsó doboztartó szerelék már nehezebben beszerezhető. Szerintem. Bár nem igazán tudom, mert nekem volt eredetileg, vagyis nekem nem kellett.
Nyugodtan takarítsd le, és tedd fel apróba vagy Vaterára. Ird le, hogy megszívattak! Vagy még van egy 5letem, de az privát, ha napokon belül megjön a netem.
A dolog úgy hangzik, ha valiből elveszünk, tenni is kell hozzá. Az akksinak mindíg töltésen kell lennie! (kivétel az indítás) Tehát a generátor teljesítménye nagyobb legyen mint az össz fogyasztás. Én LED es irányjelzőkkel, műszerfal világítással, erősebb helyzetjelzővel (23W e miatt nappal kikapcsolt tompikával megyek). Sajnos a far LED nem volt elégséges ott maradt a 21/5W (ugye mégse fékezek folyvást , az 5W meg nem sokk) Ezek alapján már bírná a 100W-t de Xenonost raktam bele és, a különbség még megérte.
Sajnos annakidején nem volt jó viszonyban Magyarország a németekkel, így nem sok 250-es Simson került be. Itt van egy pár kép az eddigi motraimról, ha valakit érdekel: Simson, Etz, Yamaha
A simson át lett alakitva, illetve felújítva és azért tudtam szelepet állítani, mert apum megtanított.. :D, nem hinném, h első nekifutásra az xj-n is tudnák szelepet állítani, de fizetnék egy tanfolyamért :))
Köszi Paragraf a képet a tanktáskáról, most kihagyom, mert van valami kis aktatáskaszerű nekem is, amit a térképtartó miatt vettem meg.
Na, igazabol ez volt a kerdes: birja-e az akksi es az egesz elektronyika a 90/100-ast? (mer a drotozasban nem vagyok otthon kicsit se)
Az akksim az zseles, k.draga es k.jo :) A mocival vettem, hihetetlen jol birja...a telet, hideget, mindent...
Szal: ha jo az akksi, akkor elvileg mehet bele a 90/100-as, nem lesz baja semminek?
Barmelyik Yamaha markaszervizben megcsinaljak kivaloan, egyedul az ar az, amin tutira meg fogsz lepodni. Egy szelepallitas a lapkakkal es a karbiszinkronnal/pucolassal rohadtul nem olcso mulaccsag, erre fel kell keszulni. Ez van.
Mondjuk nekem szerencsem van, van egy kollegam, aki motorszerelo... Nekem o csinal/t mindent, igen barati aron es fokozott lelkiismerettel DE: ez a fiatalember Vajdasagban tevekenykedik, szal nemtom mennyire alkalmas ez...
Köszönöm szépen! Csak hangjába is külön bele lehet szeretni.
Bár én nem tudom, hogy a sport kipu nélkül milyen, de így, amikor húzom neki veserezgetős, amikor elengedem fütyülős!
Köszi Berber!
Elég nyugisan használom, ezért is gondolkoztam el a 7-esen. Nem akarok mégegy 10-est kidobni csak a kísérlet kedvéért.
A nyolcassal nincs igazi tapasztalatom, mert akkor dőlt bele a benzin és attól is lehetett kormos. Szerencsére az olajat nem eszi, úgyhogy attól nem lehet.... Ezzel a 9-essel mit lehet kezdeni? Kidobni nem akarnám, eladni meg nem lehet ilyen kormosan (úgyse hiszi el senki, hogy csak 500 Km-et használtam) Lehet bele újra életet lehellni?
Szia Nagyon szép gép! Nekem is ilyen van! Láttam a neten a hirdetését! Brutális ezzel a két kipufogóval! Kíváncsi lennék a hangjára mert nekem gyári kipuff van!
Momó a gyertya hőérték függ az éghajlattól, meg a használattól is. Ha nyugis vagy vegyél bele 8-ast. Ha Afrikába mész túrázni, elgondolkodhatsz a 9-esen is! Ha bekormolódott egyet se varizz 8-as az igazi. Ha az is fekete akkor lehet, hogy olajzabálód is van titokban. Torkos a kicsike...
Te akkor nagy Simson Mágus voltál! Ha a Simón tudtál szelephézagot állítani, fogysz tudni a Divin is! Ezt elhiheted! Csak korongokat kell cserélni. Kinyitod, megméred a hézagot, és megnézed a korong vastagságot. Számolsz, rendelsz, beteszed és ha ügyes voltál és nem keverted össze akkor már jó is vagy!
Ne haragudj, annyit írtam/vitatkoztam erről, ezért mostmár csak röviden, az én véleményem: A DIVI bírja a 90/100W-os offroad( ) égőt. A kérdés az akkumulátor terhelhetősége. Ezért raktam be Xenon töltésű 55/60W-os égőt. A tapasztalatot leírtam. Ha Xenon setet akarsz, akkor viszont csak 55W-ossal kezdjél, kisebb nem éri meg!
Jól vetted ki! Én iszonyat sokat rohangálok vele városban is, sokat használom. Idén már az 1400. kmt nyomom bele, és abból kb 500 km volt a túra. Ha valaki így használja akkor szerintem jobb a 600 ccm Könyebb, olcsóbb, egyszerűbb, robogósabb, városiasabb. Túrára viszont a 900 ccm és felfelé, mondjuk FJR 1300... a kényelem. Viszont annak 200-300 fölötti túrák valók. Egyébként elő se vedd! Úgyhogy szerintem: Motorozzunk!
A simsonomon annakidején állitottam szelephézagot... de az XJ-men nem merném megreckirozni.
Yamaha szervizekre lehet bizni ilyen állításokat? vagy valaki ért közületek ilyesmihez? Kb mennyi pénz egy ilyen átvilágítás?
üdv!
Sztem Xenon lesz a dologbol, mert meg akarnam tartani az eredeti indexeket, stb...
A simson át lett alakitva, illetve felújítva és azért tudtam szelepet állítani, mert apum megtanított.. :D, nem hinném, h első nekifutásra az xj-n is tudnák szelepet állítani, de fizetnék egy tanfolyamért :))
Köszi Paragraf a képet a tanktáskáról, most kihagyom, mert van valami kis aktatáskaszerű nekem is, amit a térképtartó miatt vettem meg.
Az akksim az zseles, k.draga es k.jo :) A mocival vettem, hihetetlen jol birja...a telet, hideget, mindent...
Szal: ha jo az akksi, akkor elvileg mehet bele a 90/100-as, nem lesz baja semminek?
kosze a segiccseget!
Mondjuk nekem szerencsem van, van egy kollegam, aki motorszerelo... Nekem o csinal/t mindent, igen barati aron es fokozott lelkiismerettel DE: ez a fiatalember Vajdasagban tevekenykedik, szal nemtom mennyire alkalmas ez...
De itt eleritek: nagyabonyiattila@gmail.com
Én is pont ilyen kiegészítőket tervezek rá venni!
Tanktáska és hátsó doboz.
Bár én nem tudom, hogy a sport kipu nélkül milyen, de így, amikor húzom neki veserezgetős, amikor elengedem fütyülős!
7Tech tanktáska
Elég nyugisan használom, ezért is gondolkoztam el a 7-esen. Nem akarok mégegy 10-est kidobni csak a kísérlet kedvéért.
A nyolcassal nincs igazi tapasztalatom, mert akkor dőlt bele a benzin és attól is lehetett kormos. Szerencsére az olajat nem eszi, úgyhogy attól nem lehet.... Ezzel a 9-essel mit lehet kezdeni? Kidobni nem akarnám, eladni meg nem lehet ilyen kormosan (úgyse hiszi el senki, hogy csak 500 Km-et használtam) Lehet bele újra életet lehellni?
Yamaha szervizekre lehet bizni ilyen állításokat? vagy valaki ért közületek ilyesmihez? Kb mennyi pénz egy ilyen átvilágítás?