Tipp: én tudok egy boltot, úgy hívják lidl itt Fehérváron található, és 990 Ft-ért, ha jól tudom, lehet walike-talkie-t venni, mely 5km-en belül hat, de csak 1 darabot adnak! Persze, ha az egész csapat vesz, megoldható a communication! Elgondolkodtató......
Már csak 2 nap, és lesz motoros csizmám! És PMR, amivel azonnal fel is hívlak Jose!
Paragraf! Gyártás alatt a bukógomba! Már csak hetek kérdése és lesz belőle valami. A rendszám tartódat meg elirigyeltem, csináltam egy olyat mint Neked van kicsit tovább gondolva....
Jose, a nagyobb terhelési indexű gumi szerintem nem tart tovább .... bár egyet értek veled ha olyat vettél..
Valaki dumáló szerkenytyűről beszélt? vagy egyáltalán használtok olyasmit?
Én vettem tavaly... kb 10ezer ft értékű volt... soför-utas közötti... de 60 km/h fölött már nagyon zajos volt. (Lehet, h a sisak is hibás, mert nem zár eléggé)
CSAK AJÁNLANI TUDOM A TANFOLYÁST! Én is egy yard által tartott kis tanításon vettem részt és igen hasznos volt.Főleg úgy, hogy a rendőrség divijét "gyílkoltam" többnyire. Jó pap....................
Gumi: Hát valamit valamiért.Nem lehet puha és tartós is, bár én a nagyobb súlyra kalibráltat tetettem fel
így bízom benne, hogy a következő műszakiig elgurigázunk.
Jobbulást először is, nem is tudtam, hogy 24 évesen is bejöhet egy mandulaműtét, én még gyerek voltam, mikor kivették (asztmatikus hörghurut miatt, amit kinőttem). Nem lehet, hogy nálad a problémamegoldást/hibakeresést a menetszél csökkentésével kellett volna kezdeni? (csak vicceltem)
MÁS: Egy barátommal augusztusban végre elindulunk egy rég tervezett (és várt) erdélyi körtúrára. Szívesen találkoznánk veled, dumálhatnánk egyet egy sör vagy egy kávé mellett, ha ráérsz és érdekel a dolog. Írj ide, hogy ne a fórumot terheljük: jiszaly(kukac)panelectron.hu
Berber! Nem azt mondtam, hogy jól jöttem ki, csak azt, hogy meg tudtam csinálni a motorom (sok utánajárással, saját szereléssel stb stb.) abból, amit sikerült kialkudni. Igaz nekem a szervíz 880 000+ÁFA kárt állapított meg alapból és ennek a felét se kaptam meg....
Ráadásul nem megfizethető, hogy gyakorlatilag majdnem egy teljes szezont ki kellett hagynom + a feleségem nem ül mögém többé (azaz túrák már csak egyedül mennek).
Szóval van amit pénzzel nem lehet kompenzálni.....
A www.motorozz.hu -n rendesen sikerült a népeknek beszolnom Xenon témában.... szegény fogyasztói társadalom! A legfőbb indok a: "megengedhetem magamnak"-volt.
Egyszerűen kizárt, hogy valaki a biztosítóval szemben egy kárrendezésből jól jöjjön ki. Lehetetlen! Viszont mindent meg kell tenni annak érdekében, hogy NE A BIZTOSÍTÓ RÖHÖGJÖN A MARKÁBA! Nagyon szemetek, és zsugoriak! Nekem egy hasonló kárrendezésre 3 hónapom ráment! És nem volt bíróság! 11 hónapos autón 1 mFt-ot buktam volna első olvasatban. Na én nagyon begurultam! Megaztán harcos népből is származom, nem hagytam annyiban! Mindent összevetve 200 eFt bukás volt, de az elment amortizációban. Erre jó a Trabant klubb is akik ilyenkor véleményt nyílvánítanak az "emelt értékű műtárgy" témakörben. Be kell bizonyítani, hogy minden ponton tévednek, még az értékelésnél is, és fel kell emlegetni a piaci érték fogalmát is! Egy a lényeg, az ilyen üggyel való elfoglaltságot is munkának kell tekinteni, ahol az elért magasabb biztosítási kárérték a fizetség.
Jose! "Az uj guma mindíg jó guma", és ha nagyobb biztonságban érzed magad rajta, motoros tudástól függetlenül, már megérte!
Nekem elől hátul Lasertec van fent,és a hátsó elég jól elfogyott pedig nem is mentem vele olyan sokat, szerintem egy 10000 km bir ki, én keveslem. Viszont szerintem jól tapad, csak sokszor azért mondják le ezt a tipust mert nem egy látványos a mintázata.
Lassan két éve, hogy elütöttek. A biztosító GTK-ra vette a mocit és a megállapított kár 70%-t kb. 9 hónap után kifizette. A maradék 30%-ot elvileg a bírósági itélethozatal után akarnák, már ha még emlékeznek valamire, mert már rég nem dolgoznak a biztosítónál akik el kezdték az ügyemet feldolgozni....
Amúgy én nem vártam meg a biztosítót, hanem a mikor láttam, hogy nem lesz gyors az ügy, ismét elkezdtem pénzt gyűjteni, mint motorvásárlás előtt és jártam a bontókat.... Szóval mire valamit is fizetett a biztosító, addigra nagyjából már egyben volt a gép. Mindeközben persze nem hagytam élni a biztosítósokat. Ja és először valami röhejes kárértéket hoztak ki - erre beszéltem ügyvéddel, aki azt tanácsolta, hogy először próbáljak csak én alkudozni velük, írjak levelet, amiben még nem fenyegetőzök, csak tényszerűen leírom, hogy miért nem értek velük egyet és valahogy közelítsük az álláspontunkat. Ezt meg is tettem és legnagyobb meglepetésemre szó nélkül (mindenféle alkudozást mellőzve) elfogadták azt az összeget amit én leírtam. (igaz ez nem egy elvakult összeg volt, inkább csak reális....)
Egyszóval, úgy hogy bontókból szedtem össze a cuccok nagyrészét + én szereltem a vasat (csak amikor összeállt akkor vittem el szerelőhöz, hogy nézze át és hagyja jóvá a munkámat :-)), tehát ezekkel a megkötésekkel kijöttem abból, amit a biztosító fizetett. Nem volt könnyű sok utánajárást igényelt (ráadásul sok gennyes bontós van akik megpróbálnak átrázni, vagy csak belekényszeríteni dolgokba.....) és nem számítottam a saját időmet, viszont tudom használni a gépet.
Milyen szerény vagy? :) Oké, hogy mindenkinek van mit még tanulnia... ezért reklámoztam pár sorral alább a tanfolyamot? tanfolyam, hogy mit szoltok hozzá? Én lehet, h kinézek, ha időm lesz.
Az enyém nem néz ki komolyan annyira, hogy a szerelő majdnem elsőnek rakta fel Hát a sportgépeken valóban a 120-as első az általános.Örülök, hogy jót is hallok, mert volt aki erőteljesen fikázta már és egy kicsit féltem tőle azok után.Az én tudásomhoz, motorozási stílusomhoz (ami nincs ) arra biztos jó lesz.
Én is meg vagyok elégedve a Metzler gumikkal. Most hátul Bridgestone van. Talán egy picit keményebb, de még nem csalódtam. Majd tervezem azt is visszacserélni Metzlerre... pedig ez a bridgestone szélesebb és hátulról elég komolyan néz ki.
Brrrrr! Igen hideg volt a motoron reggel! Már késő! Mielött elindultam a Vasmadárral finoman átcsiszóltam és pár szűk fordulóval bejárattam a futó felöletét. Eddig nem tudok rosszat mondani a Metzeler gumiról és remélem így is marad.A kanyarban való viselkedése viszont sokkal jobb mint az előző gummával.A hét végén hozza nekem is az Öcsém a kommunikációt
Te is beneveztél egyre?Nekem ezt a csizmát vissza kell kűldenem, mert a lábamat hoszban nyomja és nem akarok gésa lábakat
46-os csimma vadászat folytatódik és az asszonynak egy gatyó is tervben van.
Nekem az 1millás moci tört össze, a biztosító kihozta 615 ezerre az értékét.
570000-es árajánlatot kaptam a javításra, így lett GTK. Ezekután a biztosító kijelentette, hogy
318000-et fog utalni a végén pedig küldtek 200000 Ft-ot. Én így buktam közel 300000-et.
Úgyhogy sok szerencsét.
Valahogy a piaci értékkel kéne operálnod, és bejelenteni, a biztosítónak, ha nem fizetik meg a károd, bepereled a kár okozóját rongálásért. Jelentsd ki, hogy Te ennyiért nem kapsz azonos állapotú járművet, téged tehát kár ért amit nem egyenlítettek ki az elképzelésükkel. Ne fogadd el az első megállapítást! Ez sok küzdelemmel jár, lehet meg sem éri. Egy ismerósöm, (motorom első gazdija) 6 éven át pereskedett. Megnyerte, de közben elment a kedve a motortól is. Mindenesetre nem kell neked egyet érteni a biztosítóval!
Jose! Uj gumit ne csiszatolj.... ajánlanám erre a Háztartási lakkbenzin higítót. nekem az vitte le a felesleges formaleválasztót. A szétszóródott lánckenő törölgetése kapcsán jöttem rá, hogy jól működik. Persze csak óvatosan! Már csak 2 nap! (És lesz csizmám, pmr, meg mifene)
Szevasztok!
Jó nektek, hogy már tudtok motorozni! Az én motorom még mindig szerelőnél van! Sajnos a biztosítóval van egy kis problémám!
A szerelő 570000ft-ra hozta ki a kárt, amit a biztosító biztos nem fog kifizetni, mert már öreg a mocim!
50%-os avultatásba rakták, pedig nem is én voltam a hibás!
Most vagy gazdasági totálkár lesz, vagy csak a felét fizeti a biztosító!
Paragraf! Gyártás alatt a bukógomba! Már csak hetek kérdése és lesz belőle valami. A rendszám tartódat meg elirigyeltem, csináltam egy olyat mint Neked van kicsit tovább gondolva....
Jose, a nagyobb terhelési indexű gumi szerintem nem tart tovább .... bár egyet értek veled ha olyat vettél..
Én vettem tavaly... kb 10ezer ft értékű volt... soför-utas közötti... de 60 km/h fölött már nagyon zajos volt. (Lehet, h a sisak is hibás, mert nem zár eléggé)
Gumi: Hát valamit valamiért.Nem lehet puha és tartós is, bár én a nagyobb súlyra kalibráltat tetettem fel
így bízom benne, hogy a következő műszakiig elgurigázunk.
Jobbulást először is, nem is tudtam, hogy 24 évesen is bejöhet egy mandulaműtét, én még gyerek voltam, mikor kivették (asztmatikus hörghurut miatt, amit kinőttem). Nem lehet, hogy nálad a problémamegoldást/hibakeresést a menetszél csökkentésével kellett volna kezdeni? (csak vicceltem)
MÁS: Egy barátommal augusztusban végre elindulunk egy rég tervezett (és várt) erdélyi körtúrára. Szívesen találkoznánk veled, dumálhatnánk egyet egy sör vagy egy kávé mellett, ha ráérsz és érdekel a dolog. Írj ide, hogy ne a fórumot terheljük: jiszaly(kukac)panelectron.hu
Üdv: Józsi
Ráadásul nem megfizethető, hogy gyakorlatilag majdnem egy teljes szezont ki kellett hagynom + a feleségem nem ül mögém többé (azaz túrák már csak egyedül mennek).
Szóval van amit pénzzel nem lehet kompenzálni.....
Jose! "Az uj guma mindíg jó guma", és ha nagyobb biztonságban érzed magad rajta, motoros tudástól függetlenül, már megérte!
Lassan két éve, hogy elütöttek. A biztosító GTK-ra vette a mocit és a megállapított kár 70%-t kb. 9 hónap után kifizette. A maradék 30%-ot elvileg a bírósági itélethozatal után akarnák, már ha még emlékeznek valamire, mert már rég nem dolgoznak a biztosítónál akik el kezdték az ügyemet feldolgozni....
Amúgy én nem vártam meg a biztosítót, hanem a mikor láttam, hogy nem lesz gyors az ügy, ismét elkezdtem pénzt gyűjteni, mint motorvásárlás előtt és jártam a bontókat.... Szóval mire valamit is fizetett a biztosító, addigra nagyjából már egyben volt a gép. Mindeközben persze nem hagytam élni a biztosítósokat. Ja és először valami röhejes kárértéket hoztak ki - erre beszéltem ügyvéddel, aki azt tanácsolta, hogy először próbáljak csak én alkudozni velük, írjak levelet, amiben még nem fenyegetőzök, csak tényszerűen leírom, hogy miért nem értek velük egyet és valahogy közelítsük az álláspontunkat. Ezt meg is tettem és legnagyobb meglepetésemre szó nélkül (mindenféle alkudozást mellőzve) elfogadták azt az összeget amit én leírtam. (igaz ez nem egy elvakult összeg volt, inkább csak reális....)
Egyszóval, úgy hogy bontókból szedtem össze a cuccok nagyrészét + én szereltem a vasat (csak amikor összeállt akkor vittem el szerelőhöz, hogy nézze át és hagyja jóvá a munkámat :-)), tehát ezekkel a megkötésekkel kijöttem abból, amit a biztosító fizetett. Nem volt könnyű sok utánajárást igényelt (ráadásul sok gennyes bontós van akik megpróbálnak átrázni, vagy csak belekényszeríteni dolgokba.....) és nem számítottam a saját időmet, viszont tudom használni a gépet.
Van valami tapasztalat?
Te is beneveztél egyre?Nekem ezt a csizmát vissza kell kűldenem, mert a lábamat hoszban nyomja és nem akarok gésa lábakat
46-os csimma vadászat folytatódik és az asszonynak egy gatyó is tervben van.
570000-es árajánlatot kaptam a javításra, így lett GTK. Ezekután a biztosító kijelentette, hogy
318000-et fog utalni a végén pedig küldtek 200000 Ft-ot. Én így buktam közel 300000-et.
Úgyhogy sok szerencsét.
Jó nektek, hogy már tudtok motorozni! Az én motorom még mindig szerelőnél van! Sajnos a biztosítóval van egy kis problémám!
A szerelő 570000ft-ra hozta ki a kárt, amit a biztosító biztos nem fog kifizetni, mert már öreg a mocim!
50%-os avultatásba rakták, pedig nem is én voltam a hibás!
Most vagy gazdasági totálkár lesz, vagy csak a felét fizeti a biztosító!