A másikat elvitték, az nekem is jobban tetszett.
ja, ezzel elcsúszott a haverja, akitöl vették.
a km tényleg érdekes dolog, szerintetek ha sikerül megegyezni, egy kompresszió méréses-szerelős játékot még beiktassak, biztos ami biztos alapon?
Nekem annyit még +ba megér, hogy tutira menjek.
Miket nézzek a típusnál, van vm amire feltétlen figyeljek?
Minden tapasztalatot/tanácsot szívesen fogadok, nem akarok mellényúlni.
Sajnos hitelre veszem, úgyhogy az olaj,szűrőcserén kívül, egy darabig nem lessz rá lóvé, ezért nagyon alapos akarok lenni.
Azthiszem én ezeket szurtam ki, ugye Paragraf? Azt gondoltam, hogy 87-ék, de nem volt rajtuk bukócső. Meg elfele mentünk kint az utcán. Miért kik voltak? Ti?
Egyetértek a többiekkel. A gép így képen jól néz ki. Mintha csúsztak volna vele a jobb oldalán, de az lehet, hogy csak esztétikai hibát okozott (mindenesetre alku alapnak jó)
Hallgasd meg a hangját, próbáld ki és alkudj.
(amúgy vicces, hogy szinte kivétel nélkül, akármennyi idősen 32000 km-et futnak ezek a gépek eladás előtt )
Persze, hogy belemegy a vízbe, bár inkább a tevékhez és a sivataghoz szokott!
(Vizet még inni sem.... annnyit... )
Most hétvégén lenne ez a Győr? Nem lesz hideg? Tudjátok én a meleghez szoktam...
Arrol írjatok kritikusan(!), hogy mit csináltam jól, és rosszul szombaton. Abból tanulok. A MIOka használatban is nagyot tanultam. Sajna menet közben lehetetlen a baleseveszély mentes nyomogatás, utvonal módosítás. Szombat du. bemadzagoztam magam, és zenehallgatás mellett navigáltattam magam, sőt menet közben sikerült egy telefonálást is megejtenem. Kapcsolatot elképzelésem sincs hogyan lehetne PMR nélkül csinálni. Sajna lemaradtam a Vaterán egy ALAN 456 szetről, amiben min 2-4 adó is volt 10 eFt-ért. Már bánom. A MIO-val max. telefonbeszélgetni tudunk. (hosszan, drága)
Bocs, hogy csak úgy bepofátlankodok az ötletedbe, de nem akarnátok inkább Esztergomba menni? Ha nem zavarnék esetleg én is becsatlakoznék egy ilyenbe. Csak Győr nekem egy kicsit messze van egy fürdőzéshez.
Olajcsere: én is járattam egy kicsit a motort, kb. 5 percet leeresztés előtt, de mire a szűrőhöz jutottam, már nem volt vészesen meleg. Köszi a smirglis ötletet, majd legközelebb kipróbálom.
Hááááát, szerintem kép alapján nehéz azt mondani hogy igen, ezt vedd meg. Jól néz ki a vas. Próbáld ki és ha tetszik próbálj alkudni (nem véletlenül került oda hogy irányár).
Most sajna nem megy a fotó felrakás, de reklám nélkül, a Praktiban vettem, B&D feliratu és volt vagy 1000 Ft. Ez müa. pántos. Előtte, bicikli láncból csináltam emelő elven egyet. Kicsit nehézkes volt, ezért vettem. A szerszám b.láncból készítve kb. 1/2 óra. (Ha van géped amivel dolgozol) Sajna nem állítható, ill nehézkes állíthatóra. Esetleg b.lánc, és egy csavarhúzó a szemek közé dugva még segíthet.
Na ha mindenkinek megfelel ez az ötlet akkor majd valamikor meg is kéne valósítani.berber még nem szólt vissza hogy mit szólan ehhez az ötletemhez de csak bekemegy ő is
jose gyanús vagy te nekem hogy egyből a beszélgetés a vízben jut az eszedbe
A 700 motor közé Te is beférsz szerintem Jó volt elötte egy kis guriga is. Jövőre úgy rendezd, hogy ott legyél!
Ha meg megtaláltad életed párját és nem vagy vaddisznó, akkor semmi akadálya a közös gurulásoknak.
Sziasztok.
Marha szépek a képek, kár hogy én még nem mehettem.
Remélem idén többször tudok majd a csapattal menni, ha nem probléma, és befogadtok...
Nem tudom, hogy kértem-e már....
Ránéznétek erre, hogy mit szólnátok hozzá.
A héten mennék megnézni a mocit, szemrevételeznétek nekem, a képek alapján?
ha kell, töltök még fel képet, mert már leleveleztem a taggal..
Nekem nem is az volt a célom hogy hű de meleg legyen az az olaj, csak egy kcisit akartam hogy folyósabb legyen. Inkább langyos volt, mint meleg, de én ráértem a cserével :)
Nem volt gond a lecsorgással, a szűrőben marad még némi olaj, de ennyi.
Az a gond, h pár perc alatt ejszen nem melegszik fel az olaj... Könnyen lecsorog ? :D (Lehet, h hue kérdés, de én még csak egyszer cseréltem benne olajat, és akkor 200 km után rögtön valami franciakulccsal szedtem le akkor). Hétvégén kicserélem én is. Minden jót mindenkinek és ha hallotok valamit indexreléről xj-be, kellene nekem, mert nem megy a vészjelzőm. :(
Én is úgy csináltam hogy kb 2 percet hagytam járni a gépet, hogy egy kicsit felmelegedjen. Utánna rongyot a csövekre és villámgyorsan megragadtam a szűrőt, és kilazítottam. Utánna már könnyen ment, alig hozzáérve már tekeredett is le a szűrő.
Én rendeltem kulcsot hozzá, direkt ilyen tipusu szűrőhöz... de valamit vagy én elnéztem vagy a boltos, mert egyáltalán semmi köze a leszedőnek és a szőrőnek. Lehet, h én is kézzel probálkozom, de azt mondják, hogy jo egy kerülés után rögtön lecserélni az olajat, mert akkor könnyebben és jobban kiürül... de akkor nem nyúlnák oda csupasz kézzel. Szoval jól eldugták azt a szűrőt. (Kár, h Berber távol vagy :( )
ja, ezzel elcsúszott a haverja, akitöl vették.
a km tényleg érdekes dolog, szerintetek ha sikerül megegyezni, egy kompresszió méréses-szerelős játékot még beiktassak, biztos ami biztos alapon?
Nekem annyit még +ba megér, hogy tutira menjek.
Miket nézzek a típusnál, van vm amire feltétlen figyeljek?
Minden tapasztalatot/tanácsot szívesen fogadok, nem akarok mellényúlni.
Sajnos hitelre veszem, úgyhogy az olaj,szűrőcserén kívül, egy darabig nem lessz rá lóvé, ezért nagyon alapos akarok lenni.