Ha ezek a cuccok tényleg benne vannak (a bokavédőt asszem takarja a tépőzár és azért nem tűnt fel), akkor végképp megéri a 10 rongyot szerintem. Fel kell próbálni és ha kényelmes, el kell hozni.
Kulso-belso bokaprot. es sipcsontvedo van benne! (kep alapjan)
Nekem a Frank Thomas csizmamban is ennyi van, meg nemi labujjvedo. :)
Igazabol a turacsizmak nem nagyon vannak "tulcicomazva", de pont ezert kenyelmes :)
En az enyemet szinte eszre sem veszem, hogy nem normal cipo van a labamon
Én a saját csimámat 16E-ért vettem tavaly nyáron. Szerintem a 10es egy korrekt ár ezért a darabért, amit kinéztél. Perrsze te döntödd el hogy megengeded-e magadnak, de olcsóbbért nem hiszem hogy találnál.
Egy valamit viszont nem találtam a leendő csimmádon, nincsenek benne protektorok, vagy megerősített bukó részek, de az ára még így is jó szerintem.
Szívesen megyek vízre (vízöntő) Most egy kicsit az a program léces.Várjunk vele min.25 fokig .
Az a baj, hogy én egy kicsit analfabéta vagyok ezekhez az elektromos kütyükhöz(nem követem túlzottan)
Kritikusan? ...............aztán meg nem is köszönsz mi?
Nem tudnék olyan nagy hibát, amit nem lehetne korrigálni de kevés a server
Komolyabban: Időben irányjelzés(tudom a navigáció az oka), Nem rohanós indulás(megvárandó mindenki hogy nyeregbe száljon) egyenletes-kiegyensúlyozott tempó ,Nem komolytalankodunk, cikázunk alakzatban, (mert minden helyre szüksége lehet a másiknak) De nem egyszerű szerintem elsőnek lenni!erős koncentrálást igényel előre és hátra is.A gyakorlat teszi a mestert.Ezeket nem úgy írtam, hogy én jól csinálnám, hanem ezeket tapasztaltam.Berber ne menjél azért a hegyre ernyő nélkül!
A jó csapat attól jó, hogy összeszokott! Erre meg ,van még esély.Vagy nem?
Remélem építő és nem sértő!
Sziasztok! Láttam hogy többen írták már hogy xj-t akarnak venni!
Na itt van egy:http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=94972 Korrekt a csávó garantáltan jó állapotú vasakat hord olaszból! Nem kell aggóni nem vészes a papírozás...én már csak tudom
helló petya! Hétvégén szombaton, ha az égiek is akarják/ nem lesz eső /, akkor lehet szó egy motorozásról, de valószínűbb lehet a jövő hétvége. Szerintem egy telefon, vagy smst kellene ez ügyben küldeni egymásnak. a telefonszámomat felteszem az adatlapomra.
Régen irtam már ide, látom zajlik az élet. Irígykedve nézem a sok képet, jó sokan összegyültetek. Én sajnos nem tudtam menni,de remélem lesz még rá alkalom. Egy találkozóban én is benne lennék, de innen Győr elég messze van/Debrecen/.
Node közben én is motorozgatok ha jó idő van, már lassan 1000km-et tettem bele, tul vagyok a 8000.en.
Berber egy kicsit lassabban kellene menned ha nem ismered pontosan hova kell menni meg időben kitenni az indexet amúgy más szerintem nem volt.
ja ez a győri kiruccanás nem most lenne!
nem akarom személyes okokra hivatkozni de én most egy darabig nem fogok ráérni.de ha az ötlet tetszik mindenkinek akkor szerintem tudtok engem nélkülözni
de ha nagyon ragaszkodtok hozzzám várjuk meg míg egy kicsit jobb idő lessz majd
Ezuton szeretném megragadni az alkalmat,hogy José testvérünket felköszöntsük névnapja alkalmából igaz most nem hozott meleget de multhét végén azért intézett jó időt.Szóval még sok ezer motoros kilómétert
Inkabb csak egy otlet...barkinek.
A lancos szerkezet nagyon egyszeru, es mukodik is, mert en csinaltam mar olyat...otthon :(
A pantos sem egy bonyolult szerintem, de technikailag nem igazan tartom jonak.
Az elso szerkezet elso ranezesre eleg egyszeru, viszont mikor tobb kepet kerestem rola, bicit "bonyolodott", ugyanis a karmok egy fogaskerek szeruseggel kapcsolodnak...viszont erdekes!
Bar a tapasztalatom azt mutatja, hogy nem mindig a bonyolult szerkezet a jo
Járt már más is úgy, hogy kinézett egy motort, megkérdezte itt a fórumon a véleményt, aztán amire odament érte, olyan vitte el aki szintén, de csöndben olvassa a fórumot....
Aztán már csak elvitte a gesztenyét... az biztos, hogy a jónál nagyon látszik a jó...
Én szívem szerint a dupla tárcsafékesre szavazok, bár a '86-'97 közöttiekkel is igen jót lehet motorozni! A blokk nem sokat változott, ugyan áttervezték '90-ben, de nincs lényegi különbség. A vázon, futómüvön viszont sokat egyszerűsítettek, amihez aztán a '97-es modállnél kezdtek visszasomfordálni. Igaz egy két inkább akkoriban divatos dolog végleg eltűnt. Maradt a szín tiszta, sallangoktól mentes XJ az utolsó évekre. Sajnos mégis divatja múlt lett a típus, mivel bejöttek a spéci (javíthatatlan) aluvázak, n-szelepes, katalizátoros, befecskendezős, pvc gépek.... aki meg a hagyományoshoz húz az üljön cshopperre! mondták. Úgyhogy jelenleg nincs választék. Nincs ennyire könnyen szerelhető (szerethető) gép.
Ennél az évjáratnál még reális is lehet ez a Km, csak mint érdekesség mondtam :-) Típushibáról igazán nem tudok. Ha belemennek egy kompresszió méréses-szerelős dologba az mindenképp jó, bajod nem lehet belőle :-)
Ugyanakkor azt is tudni kell, hogy egy használt géppel (hacsak nem ismered 0 km kora óta) sosem tudsz egészen biztosra menni.
Nem, a tulajokat nem láttam, csak gondoltam hátha ti ismeritek őket. Érdekes, hogy az egyiknek feketére van festve a blokkja... Mondjuk nekem pont nem tetszik ez, csak megállapítottam magamban.
Probiker traveller túracsizma, 11ezer a bazismotor-nál.
Én is néztem csizmát:
Elvitték sajna a piros divit...
Nekem a Frank Thomas csizmamban is ennyi van, meg nemi labujjvedo. :)
Igazabol a turacsizmak nem nagyon vannak "tulcicomazva", de pont ezert kenyelmes :)
En az enyemet szinte eszre sem veszem, hogy nem normal cipo van a labamon
en ezt vettem:
Kep
Egy valamit viszont nem találtam a leendő csimmádon, nincsenek benne protektorok, vagy megerősített bukó részek, de az ára még így is jó szerintem.
Az a baj, hogy én egy kicsit analfabéta vagyok ezekhez az elektromos kütyükhöz(nem követem túlzottan)
Kritikusan? ...............aztán meg nem is köszönsz mi?
Nem tudnék olyan nagy hibát, amit nem lehetne korrigálni de kevés a server
Komolyabban: Időben irányjelzés(tudom a navigáció az oka), Nem rohanós indulás(megvárandó mindenki hogy nyeregbe száljon) egyenletes-kiegyensúlyozott tempó ,Nem komolytalankodunk, cikázunk alakzatban, (mert minden helyre szüksége lehet a másiknak) De nem egyszerű szerintem elsőnek lenni!erős koncentrálást igényel előre és hátra is.A gyakorlat teszi a mestert.Ezeket nem úgy írtam, hogy én jól csinálnám, hanem ezeket tapasztaltam.Berber ne menjél azért a hegyre ernyő nélkül!
A jó csapat attól jó, hogy összeszokott! Erre meg ,van még esély.Vagy nem?
Remélem építő és nem sértő!
Na itt van egy:http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=94972 Korrekt a csávó garantáltan jó állapotú vasakat hord olaszból! Nem kell aggóni nem vészes a papírozás...én már csak tudom
Node közben én is motorozgatok ha jó idő van, már lassan 1000km-et tettem bele, tul vagyok a 8000.en.
ja ez a győri kiruccanás nem most lenne!
nem akarom személyes okokra hivatkozni de én most egy darabig nem fogok ráérni.de ha az ötlet tetszik mindenkinek akkor szerintem tudtok engem nélkülözni
de ha nagyon ragaszkodtok hozzzám várjuk meg míg egy kicsit jobb idő lessz majd
A lancos szerkezet nagyon egyszeru, es mukodik is, mert en csinaltam mar olyat...otthon :(
A pantos sem egy bonyolult szerintem, de technikailag nem igazan tartom jonak.
Az elso szerkezet elso ranezesre eleg egyszeru, viszont mikor tobb kepet kerestem rola, bicit "bonyolodott", ugyanis a karmok egy fogaskerek szeruseggel kapcsolodnak...viszont erdekes!
Bar a tapasztalatom azt mutatja, hogy nem mindig a bonyolult szerkezet a jo
Aztán már csak elvitte a gesztenyét... az biztos, hogy a jónál nagyon látszik a jó...
Én szívem szerint a dupla tárcsafékesre szavazok, bár a '86-'97 közöttiekkel is igen jót lehet motorozni! A blokk nem sokat változott, ugyan áttervezték '90-ben, de nincs lényegi különbség. A vázon, futómüvön viszont sokat egyszerűsítettek, amihez aztán a '97-es modállnél kezdtek visszasomfordálni. Igaz egy két inkább akkoriban divatos dolog végleg eltűnt. Maradt a szín tiszta, sallangoktól mentes XJ az utolsó évekre. Sajnos mégis divatja múlt lett a típus, mivel bejöttek a spéci (javíthatatlan) aluvázak, n-szelepes, katalizátoros, befecskendezős, pvc gépek.... aki meg a hagyományoshoz húz az üljön cshopperre! mondták. Úgyhogy jelenleg nincs választék. Nincs ennyire könnyen szerelhető (szerethető) gép.
Gondolom, minél fiatalabb, annál jobb.
És a 92 körüliek?
Ha esetleg úgy alakul, hogy nincs annyi lóvé...
szerszamkeszitoknek :)
egyszeru
megegyszerubb
Ugyanakkor azt is tudni kell, hogy egy használt géppel (hacsak nem ismered 0 km kora óta) sosem tudsz egészen biztosra menni.
Itt egy kép az enyémről is