Heló gezasz! Olaszból hozták a gépet! A papírjait még most intézem szóval nem nagyon erőltetem így a motorozást, rendszám meg semmi nélkül Amikor megvettem akkor kerűltem vele! Sokat még nem tudok róla mondani!
szia Petya most láttam, hogy milyen szép gépet vettél, gratula! Mennyiért sikerült megszerezni, milyen idős, és főleg, hogy vagy vele megelégedve? Mert gondolom azért hétvégén volt gurulás vele, mert én ezt a hétvégét se hagytam ki!
Végülis nem rosz, barátkoznom kell a gondolattal, de szerintem kellenek. 80E alatt az ebayen sem láttam kiput a vasra.
A felrakásánál kell valamit csesztetni (pl. konzolok - magyarán: én mint a motornak csak használója fel tudom-e rakni minden további nélkül)?
Itt is szeretném megköszönni a gyors és precíz tájékoztatásodat.Még egy kicsit várok a Ecsémre, hátha talál ledobott Nonfango-t a Digóknál.
Ha Berber lecsap rá, legalább jó helyre kerül, és biztos csinál hozzá egy flott kis konzolt is.
Mondhatni széttéptük a szánkat
Arra jutottunk, hogy a jobb gépekbe olaj kell, az öregebb romokba meg jó az olaj is ! (24,5 év fölötti múzeális értékű, távolról ragyogóan kivixelt, kiállítási minőségű, vörösszínű vasakba, szigorúan ásványi 20w-30 + Radeberger/Holstein v. mittudom én, bár inkább Zlatibazant Beer, és mégtöbb BeeeerBeeeer. ).
Szóval Paragrafot kicsit ismerve egy 10w-50 félszint. v. ásványi jó lessz! (arra céloztam, hogy fagyban is képes ráűlni.)
Sziasztok még mindig eladó a két Krauser oldaldoboz! Nem azért írom mert nagyon sürgős meg nem akar elkelni hanem elösször rátok XJ kolegákra gondoltam!
Nézzél be a motozz.hu-ra az xj 600 fórumra van egy kis olaj kérdés benne.Napokban volt róla pont szó.Lehet, hogy segít. Berber kollégával és a Többiekkel eszmét futtatunk.
Meglestem az olajszintemet és kiderült hogy kéne bele nem kevés, éppenhogy látszik a kis ablaknál az alján az olaj. Namármost fogalmam sincs miléyen olaj van benne (még azt se hogy szintetikus vagy ásványi). Gondoltam akkor leeresztem az egéset és veszek bele vmi klafa cuccot meg olajszűrőt.
Milyen is legyen az az olaj? gondolom full szintetikus kéne, de pontosan mit is kéne venni, arról fogalmam sincs. Ötleltek?
itt angliaban a handle bar end weights 3-5 font kozt szokott menni, szerintem egy 10esbol meg lehet uszni postaval egyutt...bar sosem neztem meg a postat haza (ez nem krom, es nem is szep, de eredeti )
Lehet kapni csicsapicsa bugyirozsaszin utangyartottakat is, de sosem neztem meg az arat
Velemenyem szerint ez az az alkatresz, ami max csunya, es ujra kell festeni, de ha a menet jo, akkor mas hibaja nemigen lehet (ami ugyancsak orvosolhato). Szoval en lehet inkabb egy nagyon olcsot neznek
Nem köcsög akarok lenni, de hogyis volt tegnap az a "jó idő van, vigyük a vasat műszakira"
Viccet félretéve, elég csúnya látvány volt a nagy pelyhekben szállingózó hó.
Ja, voltam motorosboltban hogy vegyek végre kormányvégsúlyt. Át lettem irányítva a kis boltból egy Suzuki kereskedésbe, hogy ott biztos van. Hát egy kicsit meglepődtem amikor egy hölgy ült velem szemben, mondom ennek nem lesz jó vége (bocsánat a hölgyektől, de nem volt megalapozatlan a gyanúm). Mondom mi kéne, erre ő hogy mire. Mondom hogy a Yamaha XJ-re tulajdonképpen. Erre ő, de hiszen ez egy Suzuki bolt
A végén 6E-ért akartak rámsózni egy enyhén karcos darabot (3E/db) és arra hivatkoztak hogy a króm az 7,5E/db. Na mondom, inkáb körbelesek az ebayen, mert így csúnya világ lesz.
Igen, elég halvány a dolog. Sokszor a motorfék jobban megfogja mint a fékek
Félreérthető voltam, végigtisztítottam a rendszert, meg lecseréltem a fékcsöveket fémszálasra. Jobb lett határozottan, de azért még messze van a jótól.
600as 2002es és 13ezer km van benne.
A felrakásánál kell valamit csesztetni (pl. konzolok - magyarán: én mint a motornak csak használója fel tudom-e rakni minden további nélkül)?
Ha Berber lecsap rá, legalább jó helyre kerül, és biztos csinál hozzá egy flott kis konzolt is.
Arra jutottunk, hogy a jobb gépekbe olaj kell, az öregebb romokba meg jó az olaj is ! (24,5 év fölötti múzeális értékű, távolról ragyogóan kivixelt, kiállítási minőségű, vörösszínű vasakba, szigorúan ásványi 20w-30 + Radeberger/Holstein v. mittudom én, bár inkább Zlatibazant Beer, és mégtöbb BeeeerBeeeer. ).
Szóval Paragrafot kicsit ismerve egy 10w-50 félszint. v. ásványi jó lessz! (arra céloztam, hogy fagyban is képes ráűlni.)
Milyen is legyen az az olaj? gondolom full szintetikus kéne, de pontosan mit is kéne venni, arról fogalmam sincs. Ötleltek?
Lehet kapni csicsapicsa bugyirozsaszin utangyartottakat is, de sosem neztem meg az arat
Velemenyem szerint ez az az alkatresz, ami max csunya, es ujra kell festeni, de ha a menet jo, akkor mas hibaja nemigen lehet (ami ugyancsak orvosolhato). Szoval en lehet inkabb egy nagyon olcsot neznek
Viccet félretéve, elég csúnya látvány volt a nagy pelyhekben szállingózó hó.
Ja, voltam motorosboltban hogy vegyek végre kormányvégsúlyt. Át lettem irányítva a kis boltból egy Suzuki kereskedésbe, hogy ott biztos van. Hát egy kicsit meglepődtem amikor egy hölgy ült velem szemben, mondom ennek nem lesz jó vége (bocsánat a hölgyektől, de nem volt megalapozatlan a gyanúm). Mondom mi kéne, erre ő hogy mire. Mondom hogy a Yamaha XJ-re tulajdonképpen. Erre ő, de hiszen ez egy Suzuki bolt
A végén 6E-ért akartak rámsózni egy enyhén karcos darabot (3E/db) és arra hivatkoztak hogy a króm az 7,5E/db. Na mondom, inkáb körbelesek az ebayen, mert így csúnya világ lesz.
Félreérthető voltam, végigtisztítottam a rendszert, meg lecseréltem a fékcsöveket fémszálasra. Jobb lett határozottan, de azért még messze van a jótól.
Nem tisztításra gondoltam, hanem cső cserére, de ez az egydugattyús dolog, nagyon meggyőző volt.